Ja, dus niet het boeren woord "snaak" gebruiken. Dan snappen ze je niet.quote:
Jonko wist ikquote:
Gelukkig heb ik naast m'n shotgun ook nog m'n beretta en AK-47quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt me zeer verstandig jij als blonde schone met boobs kan beter niet ongewapend door die wijk lopen
AK-47. Ben je een somaliër ofzo?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik naast m'n shotgun ook nog m'n beretta en AK-47
En anders altijd nog m'n naaldhakken!
Wat een geniaal topwijf ben je toch ook hequote:Op donderdag 3 februari 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik naast m'n shotgun ook nog m'n beretta en AK-47
En anders altijd nog m'n naaldhakken!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:36 schreef porsche1 het volgende:
[..]
AK-47. Ben je een somaliër ofzo?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een geniaal topwijf ben je toch ook he
Die van mij krijgt ze niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:37 schreef Ragboer het volgende:
Gewoon je bomberjack aantrekken in de ghetto. Dat schrikt ze af.
Ik ga dan ook heel wat uurtjes op mijn bazenbalkon doorbrengen van de zomerquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:52 schreef Omdatappel het volgende:
Succes met klussen!
Je hebt wel leuk uitzicht, vooral in de zomer met de zonnn.
Jaquote:
Wanneer kom je verven?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:59 schreef stevenmac26 het volgende:
hahahaha ik werk zwart als tippelhoer dus van mij krijg je niks!!!!!!!
Dat zal ook zwart zijn danquote:
Moet ik je ervoor betalen danquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat zal ook zwart zijn dan
Weet je zeker dat je het wilt?
Ik ben vandaag eventjes bezig geweest en er zit meer verf op de vloer en mijn kleding dan op de muren
Ja in bier en naturaquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet ik je ervoor betalen dan![]()
Ja weet ik zeker, blijkbaar verf jij op dezelfde manier als ik
Neuken?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja in bier en natura
Aangezien je me gisteren gedumpt hebt heb ik nu geen sex meer
okequote:
Alsof dat wat oplost, Rotterdam is er ook nog steedsquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:18 schreef masterofthetelecaster het volgende:
emmen moet echt plat gebombardeerd worden.
heel Drenthe trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |