mijn stad mijn roots mang.quote:
Luchtbuks denk ik. Daar lijkt het gat ook op.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nee ff wat is het echt.
zo'n gaatje van een luchtbuks ofzo? steen?
Dat woon ik nu ook alquote:
Jij komt toch ook naar de housewarming?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:12 schreef JanPiraat het volgende:
Hehehe kogelgaten alles
Maar wel heel tof dat je nu een eigen plek hebt joh![]()
Heel veel plezier daar gaat wel goedkomen denk ik![]()
jaaaah dat wil ik wel meemaken hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat woon ik nu ook al
[..]
Jij komt toch ook naar de housewarming?
Lijkt me verstandig jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
jaaaah dat wil ik wel meemaken hoor![]()
Moet ik wel een kogelvrij vest aan voor de zekerheid ?
Jee Wee Zet saabie!quote:
Je bedoelt een kogelwerend vest. Ik mag hopen dat al je vesten kogelvrij zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
jaaaah dat wil ik wel meemaken hoor![]()
Moet ik wel een kogelvrij vest aan voor de zekerheid ?
Weejooquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh shit snel praat me bij over straattaal enz.
Ik kan dat allemaal niet man, ik ben al oud enz
Kut, porsche1 is een kloon van o.usquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Weejoo
Zwimpie
Sahbi
Mattie
Wats met jou?
Noooh
Wat kijk je?
Bezem
Je moeder
Tazz
Ik ga je klappe vriend
Gaaaa
Gewoon dat een beetje willekeurig rond roepen, en ze accepteren je wel. Zo praten ze allemaal daar.
Heb je ook vertaling erbij?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Weejoo
Zwimpie
Sahbi
Mattie
Wats met jou?
Noooh
Wat kijk je?
Bezem
Je moeder
Tazz
Ik ga je klappe vriend
Gaaaa
Gewoon dat een beetje willekeurig rond roepen, en ze accepteren je wel. Zo praten ze allemaal daar.
quote:
Weejoo = Willekeurige schreeuw, net als wij iets van woooow ofzo zeggen als we iets vet/mooi vinden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je ook vertaling erbij?
[..]![]()
Ik ben bang dat ik dat aan 1 stuk door zing tijdens het klussen
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Thnx nu kan ik me vast wel redden in de ghetto![]()
Dwz met steven zn noodpakket erbij
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:26 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Weejoo = Willekeurige schreeuw, net als wij iets van woooow ofzo zeggen als we iets vet/mooi vinden.
Zwimpie = Dom iemand ofzo.
Sahbi = Iets van vriend dacht ik. (= vriend, sahbti = vriendin)
Mattie = Vriend.
Wats met jou? = Gebruiken ze soms in ruzie, snap het niet wat ze ermee bedoelen. Iets van waarom doe je zo stoer ofzo. (= letterlijk, 'wat is er met jou aan de hand?)'
Noooh = Willekeurige schreeuw, net als wij iets van woooow ofzo zeggen als we iets vet/mooi vinden.
Wat kijk je? = Dan kijk je ze aan, komen ze heel stoer naar je toe en vragen ze wat je keek. Dan zoeken ze ruzie. Uit ervaring: Als je op een stoel zit en ze zeggen wat kijk je. Opstaan, over ze heen buigen en schreeuwen. Wat wil je nou van me? En dan rennen ze weg.
Bezem = Weet niet, iets van stommerik ofzo? (= hoer)
Je moeder = In een ruzie of als je iets zegt wat ze niet zint.
Tazz = Fuck You ofzo.
Ik ga je klappe vriend = Dat ze fittie gaan plaatsen, dus dat ie je gaat slaan.
Gaaaa = Ga weg, gaa vriend.
Dat is het wel denk ik.
Ik begin met een wietplantagequote:Op donderdag 3 februari 2011 15:30 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Geen dank.
Je gaat toch wel in bolletjes dealen hè?
Wiet = zuen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik begin met een wietplantage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |