Vage gasten aan de deurquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:14 schreef asfalthooligan het volgende:
Het is een begin ,maar hou er rekening mee dat je misch af en toe nog vage gasten aan de deur krijgt.
Had het ook in me flatje toen persoon was er al tijden weg en nog steeds aan bellen.
P.s in geval van nood had ik het wel genomen ,maar wel gelijk door reageren op een ander huisje
Morgenquote:
Nee ik ga komende week zorgen dat ik de glaszetters tegenkom en dan ga ik EISEN dat ze mn kogelgat uitsnijdenquote:
quote:
Je groetjes denken maarquote:
Annetdtdtdquote:
Bazinquote:
watquote:Op zondag 6 februari 2011 22:46 schreef Panzermaus het volgende:
![]()
![]()
wat
![]()
wat
![]()
paupers
wat![]()
paupers paupers
wat wat wat :'')
quote:
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:46 schreef Panzermaus het volgende:
![]()
![]()
wat
![]()
wat
![]()
paupers
wat![]()
paupers paupers
wat wat wat :'')
Is geen trollquote:Op zondag 6 februari 2011 23:33 schreef murphyjenkins het volgende:
Dit moet wel een troll zijn
hoeveel heb je er voor betaalt ?
Met kind en hontquote:
Kogelgat is niet eens helemaal doorquote:Op zondag 6 februari 2011 23:54 schreef Salvad0R het volgende:
Dat kogelgat is van binnen naar buiten geschoten, zo lijkt het op die foto. Dat dan weer wel.
Opgroeien in een 1-kamerflat met een half kogelgat in het glas en een hont. Arm kind, krijgt een moeilijke jeugd. Hem vroeg laten kennismaken met drank is niet eens zo'n heel gek idee.quote:
1-kamerflat?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Opgroeien in een 1-kamerflat met een half kogelgat in het glas en een hont. Arm kind, krijgt een moeilijke jeugd. Hem vroeg laten kennismaken met drank is niet eens zo'n heel gek idee.
Met een stapelbed benut je die ruimte beter. Kan dat kind ook een slaapfeestje houden. Marshmellows op het souterrain, hont leest voor. Ik kan me geen betere jeugd wensen.quote:
Het is geen 1 kamerflat kneus.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Met een stapelbed benut je die ruimte beter. Kan dat kind ook een slaapfeestje houden. Marshmellows op het souterrain, hont leest voor. Ik kan me geen betere jeugd wensen.
Nu wordt het helemaal mooi. Zo'n kind hoort niet thuis in een hontenhok en dat weet je diep van binnen ook wel.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is geen 1 kamerflat kneus.
Hij is anders dolgelukkig in zijn radtdtenkooiquote:Op maandag 7 februari 2011 00:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nu wordt het helemaal mooi. Zo'n kind hoort niet thuis in een hontenhok en dat weet je diep van binnen ook wel.
Ik heb een vurige hoop dat hij daar nooit uitkomt - voor zijn eigen bestwil. Zulke knaapjes zijn later niet vertrouwd in de buitenwereld. Natte oogjes, prikkende klauwtjes. De pest op hun heupen en schurft onder de leden. En maar meisjes aanranden, en maar meisjes aanranden. Meisjes die wel slaapfeestjes met marshmallows hebben gevierd, gelukkig zijn geweest en met twee woorden hebben leren spreken. Bah, ik word hier onpasselijk van. Schenk dat kind een toekomst en laat het vrij nu het nog kan. Een biezen mandje in de Rijn en bon-voyage mon amour.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is anders dolgelukkig in zijn radtdtenkooi
En dan met hangende pootjes naar huis komen, en na hun 30-ste nog steeds bij papa en mama komenquote:Op maandag 7 februari 2011 07:54 schreef Annnet het volgende:
Al die kindertjes die nog bij papa en mama wonen en eigenlijk ook wel heel graag uit huis willen en straks terechtkomen in een fucking goor studentenhuis die over huppel haar flat zeuren.
Mensen die een kind willen op laten groeien in die omstandigheden.quote:Op maandag 7 februari 2011 07:54 schreef Annnet het volgende:
Al die kindertjes die nog bij papa en mama wonen en eigenlijk ook wel heel graag uit huis willen en straks terechtkomen in een fucking goor studentenhuis die over huppel haar flat zeuren.
Elk kind heeft natuurlijk recht op een villa met zwembad in de achtertuin in Wassenaar hè?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mensen die een kind willen op laten groeien in die omstandigheden.Houd maar op, er valt niets tegen in te brengen. Alles leuk en wel, maar dit is gewoon van de zotte. Een kind hoort niet op te groeien met een hont en een flat met een kogelgat.
Zolang het kind niet op FOK! komt heeft ie nog toekomstquote:Op maandag 7 februari 2011 14:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mensen die een kind willen op laten groeien in die omstandigheden.Houd maar op, er valt niets tegen in te brengen. Alles leuk en wel, maar dit is gewoon van de zotte. Een kind hoort niet op te groeien met een hont en een flat met een kogelgat.
Hallelujahquote:Op maandag 7 februari 2011 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zolang het kind niet op FOK! komt heeft ie nog toekomst
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kom op he, we hebben het hier over Emmen.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wees blij dat ie niet voor FC Emmen, FC Zwolle of Groningen isquote:Op maandag 7 februari 2011 15:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom op he, we hebben het hier over Emmen.
Ze is niet in de Bronx ofzo gaan wonen he.
En denk dat dit voor het kind beter is dan de huidige situatie.
Maak me alleen zorgen om zijn opvoeding qua voetbal
Is maar 1 club met een F waar hij voor zou moeten zijn hequote:Op maandag 7 februari 2011 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wees blij dat ie niet voor FC Emmen, FC Zwolle of Groningen is
Not gonna happenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is maar 1 club met een F waar hij voor zou moeten zijn he
Integratiequote:Op maandag 7 februari 2011 15:58 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
Je slaat nu ook al zo'n ghettotaaltje aan?
Kogelgaten.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom op he, we hebben het hier over Emmen.
Ze is niet in de Bronx ofzo gaan wonen he.
En denk dat dit voor het kind beter is dan de huidige situatie.
Maak me alleen zorgen om zijn opvoeding qua voetbal
Jonge het is hooguit een luchtbuksgaatjequote:
Mijn buurman is creepyquote:Op maandag 14 februari 2011 10:43 schreef Stokstaart het volgende:
Heb je al kennisgemaakt met je buren huppels?
Is dit niet in Angelso? Beter bekend in Emmen als Los Angelslo?quote:Op maandag 14 februari 2011 10:23 schreef Slenger het volgende:
ben redelijk bekend in Emmen, maar zo niet eens weten waar dit is. Wist niet dat dit ook in MM stond
Dit is in Angelsloquote:Op maandag 14 februari 2011 10:23 schreef Slenger het volgende:
ben redelijk bekend in Emmen, maar zo niet eens weten waar dit is. Wist niet dat dit ook in MM stond
Jaquote:Op maandag 14 februari 2011 15:05 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Is dit niet in Angelso? Beter bekend in Emmen als Los Angelslo?
Een vriend van mij heeft daar altijd gewoond, was toen nog een gezellige buurt(92-95)
Ja diequote:Op maandag 14 februari 2011 15:57 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Misschien ook nog de Fokkingeslag? Of is die flat al tegen de vlakte?
Ik ben er nu niet. Woon er nog niet namelijk. Nog druk met verven.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:01 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
Ik kom wel langs ik woon vlakbij
Indien drank
Ik help wel terug betalen in natura graagquote:Op maandag 14 februari 2011 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben er nu niet. Woon er nog niet namelijk. Nog druk met verven.
Neequote:Op maandag 14 februari 2011 16:10 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
Ik help wel terug betalen in natura graag
Nee ik kom uit klazienaveen dat ligt vlakbij emmenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
Ben jij mn nieuwe bovenbuurman?
Er komt geen 2e deel.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:14 schreef Ezechielk het volgende:
Even een laatste post hier voor het topic dicht is.
Vlakbij? Jij doet het dagelijks op de fiets, denk ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:13 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
Nee ik kom uit klazienaveen dat ligt vlakbij emmen
Fietsen is voor mensen die buitenkomenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:16 schreef KantNochWal het volgende:
[..]
Vlakbij? Jij doet het dagelijks op de fiets, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |