Nee ik ook manquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:43 schreef porsche1 het volgende:
[..]
!!
Sorry SSB.
Maar wees eens lief voor het huisje van Huppelkut. Ze is er gelukkig erg blij mee.
Gaat Y. wel blij mee zijn ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:45 schreef Ezechielk het volgende:
Hip stulpje wel. Tof verfje ook in de slaapkamert.
Stuur maar via DM danquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb een kogelgat in mijn been zitten
Maar niemand kon de pics daarvan waarderen
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:44 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Botsautos
En dan zeker je lichaam vooruit penetreren voordat je iemand botst zodat je hoopt harder te beuken?
PM ze eens aub.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Whahahaquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
![]()
Huppelmuts, maak je ook een MTV FOK! Cribs als je huisje klaar is?
Zoiets dus:
jij woont aan de verkeerde kant van de kers?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar leuk hutje.
Da's de crib van maikuul toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
![]()
Huppelmuts, maak je ook een MTV FOK! Cribs als je huisje klaar is?
Zoiets dus:
Samzz in ONZquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
IK WIL OOK EEN KOGELGAT!
Hups, ik ben blij dat je een huisje hebt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Word je dan ook een rapper?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha
Nee!!
Ik ga denk ik wel veel topics openen over leven in de ghetto van Emmen
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Da's de crib van maikuul toch?
Is dit ONZ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samzz in ONZ![]()
Ik vind mn kogelgat stiekem wel heel stoer![]()
Naisquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal je wel wat handige zinnetjes leren.
Maar tof hoor schat!
Neequote:Op donderdag 3 februari 2011 14:53 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Word je dan ook een rapper?
Zoeen blanke vrouw met broek op haar enkels, New York Shirts, bandana en Timerblands aan? Dan adoreer ik je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |