SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nu klussen_!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Balkon zit aan de andere kant van de flatquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:33 schreef jappy-b het volgende:
die containter is wel handig, kan je t vanaf je balkon zo naar beneden flikkeren
Aan de andere kant heb ik nog groter grasveldquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Lol je hebt wel een gruwelijk groot voetbalveld voor je deur.
Bestaat F.C. Emmen al?
Yugo's in de wijk manquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:34 schreef porsche1 het volgende:
Dat je daar durft te gaan wonen.Ik schijt nu al in me broek van de smerigheid. Waarschijnlijk zit het vol met zand negers daar of van die AZC somaliërs, dus misschien krijg je ook wel overlast.
Ik duim voor je dat het goed gaat.
Yugo's? Zijn dat Chinezen?quote:
Joegoslavenquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:36 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Yugo's? Zijn dat Chinezen?
Ik kom nooit bij je op bezoek, dan loop ik daar heel de tijd aggresief rond. Dan zit ik vol adrenaline en wil ik vechten.
Nu weet ik het zeker : Jij bent DE kloon van Michelosquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:36 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij je op bezoek, dan loop ik daar heel de tijd aggresief rond. Dan zit ik vol adrenaline en wil ik vechten.
Nee veel Joegoslaven daarquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:36 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Handigquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:35 schreef stevenmac26 het volgende:
![]()
![]()
Ik heb nog in de aanbieding:
tazer
pepperspray
telefoonnummer van vreemdelingenpolitie
Ploertendoder.
Spullen voor het opzetten van een wietplantage
Heb je mn kogelgat gezien?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Leuke flat!
emmen valt best mee.. ga nou niet doen alsof het er zo erg is..wonen vooral veel wannabee gangsters
O, ja die heb je hier nauwelijks. Dus daar spreken we nooit over. Polen wel.quote:
Ik had weinig behoefte om dat nader te inspecterenquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:37 schreef MASD het volgende:
Wat is dat witte spul bij de afvalcontainer? WAT IS HETTTT.
haha porsche woont in het westlandquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:37 schreef porsche1 het volgende:
[..]
O, ja die heb je hier nauwelijks. Dus daar spreken we nooit over. Polen wel.
Ik was gister in een kas voor tomaten. En ik maakte al gelijk als eerst een grap over Polen.
quote:
Nee, ik heb 1 keer ruzie gehad met Chinezen. Ik was dronken, zat in de botsauto's en ging toen allemaal roepen "KANKER CHINEZEN!!!".quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker : Jij bent DE kloon van Michelos
Succes. Laat het maar weten als je huisje af is en je foto's hebt gepost.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee veel Joegoslaven daar
[..]
Handig
Nee, niet echt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haha porsche woont in het westland
In Emmen? Hooguit 20 euro.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat betaal je daar per maand voor?
Dat gaat mn zoon niet leuk vindenquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:39 schreef Twiitch het volgende:
Die vlinders en bloemen laat je toch wel zitten he?
Niet veelquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat betaal je daar per maand voor?
Ongeveer, ¤250 ofzo ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat gaat mn zoon niet leuk vinden
[..]
Niet veel
Er komt kikkerbehang voor in de plaats.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:39 schreef Twiitch het volgende:
Die vlinders en bloemen laat je toch wel zitten he?
Echt verhaal gaat zo:quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:38 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, ik heb 1 keer ruzie gehad met Chinezen. Ik was dronken, zat in de botsauto's en ging toen allemaal roepen "KANKER CHINEZEN!!!".
En toen was het rondje klaar, stapte ze uit. Rende ze op me af en begonnen me te slaan toen ik er nog in zat.
Kan gebeuren.
Michelos.
Jij hoeft niet te komen helpen met klussenquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:40 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Er komt kikkerbehang voor in de plaats.![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hoeft niet te komen helpen met klussen
Kerel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echt verhaal gaat zo:
Porsch zat in de botsauto's en botste tegen een chinees en zei toen sorry meneer de chinees.
De chinees werd boos en sloeg porsche helemaal de kanker in.
Porsche lag toen in het ziekenhuis maar deed net of zijn amandelen eruitgingen.
Hij heeft hier meerdere topics over gehad
IEMAND, IEMAND ?!quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:41 schreef porsche1 het volgende:
Ook echt dat grote grasveld daar als je uit het raam kijkt.Zoeen grasveld wat al ongeveer 9 jaar vergaan is, maar toch elke zomer nog een heel klein beetje groen kan worden.
En dat voetbal veldje.FC Emme ja, zoals iemand al zei.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
IEMAND, IEMAND ?!
IK BEN NIET DE EERSTE DE BESTE WAAR JE OVER PRAAT PORS !!!
KOM NU NAAR EMMEN DAN STOERE BOY IK LAAT JE TANDJES RAPEN KLOOTZAK !
Botsautosquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:38 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, ik heb 1 keer ruzie gehad met Chinezen. Ik was dronken, zat in de botsauto's en ging toen allemaal roepen "KANKER CHINEZEN!!!".
En toen was het rondje klaar, stapte ze uit. Rende ze op me af en begonnen me te slaan toen ik er nog in zat.
Kan gebeuren.
Michelos.
Ik kan trouwens niet eens behangen bedenk ik me net.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hoeft niet te komen helpen met klussen
Nee ik ook manquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:43 schreef porsche1 het volgende:
[..]
!!
Sorry SSB.
Maar wees eens lief voor het huisje van Huppelkut. Ze is er gelukkig erg blij mee.
Gaat Y. wel blij mee zijn ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:45 schreef Ezechielk het volgende:
Hip stulpje wel. Tof verfje ook in de slaapkamert.
Stuur maar via DM danquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb een kogelgat in mijn been zitten
Maar niemand kon de pics daarvan waarderen
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:44 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Botsautos
En dan zeker je lichaam vooruit penetreren voordat je iemand botst zodat je hoopt harder te beuken?
PM ze eens aub.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Whahahaquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
![]()
Huppelmuts, maak je ook een MTV FOK! Cribs als je huisje klaar is?
Zoiets dus:
jij woont aan de verkeerde kant van de kers?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar leuk hutje.
Da's de crib van maikuul toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
![]()
Huppelmuts, maak je ook een MTV FOK! Cribs als je huisje klaar is?
Zoiets dus:
Samzz in ONZquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
IK WIL OOK EEN KOGELGAT!
Hups, ik ben blij dat je een huisje hebt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Word je dan ook een rapper?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha
Nee!!
Ik ga denk ik wel veel topics openen over leven in de ghetto van Emmen
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Da's de crib van maikuul toch?
Is dit ONZ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samzz in ONZ![]()
Ik vind mn kogelgat stiekem wel heel stoer![]()
Naisquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal je wel wat handige zinnetjes leren.
Maar tof hoor schat!
Neequote:Op donderdag 3 februari 2011 14:53 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Word je dan ook een rapper?
Zoeen blanke vrouw met broek op haar enkels, New York Shirts, bandana en Timerblands aan? Dan adoreer ik je.
Ja, maar soms doen wij stom tegen elkaar. Dus ik weet het nog net zo niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nais![]()
Hou ik je aan
[..]
Nee![]()
Maar adoreren mag sowieso wel hoor
Emmen. Niet angelslo. Emmen vriend.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:55 schreef FruitenCo het volgende:
Shit man, jij woont in Angelslo!Daar ben ik gister nog geweest bij een vriend.
Dat is niet Angelslo dat is de ghetto van Emmenquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:55 schreef FruitenCo het volgende:
Shit man, jij woont in Angelslo!Daar ben ik gister nog geweest bij een vriend.
Kusje dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:55 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja, maar soms doen wij stom tegen elkaar. Dus ik weet het nog net zo niet.
Nee.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is niet Angelslo dat is de ghetto van Emmen
[..]
Kusje dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:57 schreef stevenmac26 het volgende:
porsch heeft op zijn kop gehad van de fok admins en doet opeens lief
quote:
Voorlopig wil ik geen Rotterdam lelijke kutstad meer van je horen. Vergeleken met die pauperbende is het hier elitairquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aan de andere kant heb ik nog groter grasveld![]()
En ja de moeten volgend seizoen tegen Feyenoord in de jupiler league
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Het is jouw plicht om het te onderzoeken en te proeven. VOOR DE WETENSCHAP.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had weinig behoefte om dat nader te inspecteren
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Voorlopig wil ik geen Rotterdam lelijke kutstad meer van je horen. Vergeleken met die pauperbende is het hier elitair
Jonge ik woon straks 5 minuten bij het bos vandaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe jij me niet na in Rotterdam
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Proevenquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:59 schreef MASD het volgende:
[..]
Het is jouw plicht om het te onderzoeken en te proeven. VOOR DE WETENSCHAP.
Heel Rotterdam is een oerwoud met al die negersquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jonge ik woon straks 5 minuten bij het bos vandaan![]()
En driekwartier van de dichtsbijzijnde MCD winkel. Jaloersssssssssquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet wat voor viezerikken er in een bos zitten he...quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hou je bek en ga klussen man sukkelquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heel Rotterdam is een oerwoud met al die negers
Aan de huizen te zien woon je in de WIJK Angelso, verder niets mis mee hoor alleen wel veel crimi.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is niet Angelslo dat is de ghetto van Emmen
[..]
Kusje dan?
Vandaar ook de aanbieding van StevenBurgerKing:quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:02 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
Aan de huizen te zien woon je in de WIJK Angelso, verder niets mis mee hoor alleen wel veel crimi.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:35 schreef stevenmac26 het volgende:
![]()
![]()
Ik heb nog in de aanbieding:
tazer
pepperspray
telefoonnummer van vreemdelingenpolitie
Ploertendoder.
Spullen voor het opzetten van een wietplantage
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heel Rotterdam is een oerwoud met al die negers
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:01 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Je weet wat voor viezerikken er in een bos zitten he...
Helemaal als het een homo onmoetingsplek is.
Daar zie je geregeld moder...
Ik bedoel, moeders met kinderen lopen.
Ja klussenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hou je bek en ga klussen man sukkel
Woon ik ook, vanwege die crimi ghettoquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:02 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
Aan de huizen te zien woon je in de WIJK Angelso, verder niets mis mee hoor alleen wel veel crimi.
MCD winkel?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En driekwartier van de dichtsbijzijnde MCD winkel. Jaloersssssssss
Maak nog snel wat foto's voor me.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:07 schreef Huppelmuts het volgende:
OH NOES!!
Mn deur wordt vanmiddag gerepareerd![]()
Mn kogelgat gaat van de week weg![]()
nee ff wat is het echt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:07 schreef Huppelmuts het volgende:
OH NOES!!
Mn deur wordt vanmiddag gerepareerd![]()
Mn kogelgat gaat van de week weg![]()
Lijkt me zeer verstandig jij als blonde schone met boobs kan beter niet ongewapend door die wijk lopenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:08 schreef Samzz het volgende:
Moet ik een shotgun meenemen als ik op bezoek kom, Huppel?
Ik heb geen idee man.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nee ff wat is het echt.
zo'n gaatje van een luchtbuks ofzo? steen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |