iddquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:26 schreef OhLaLa het volgende:
Wat waren er vroeger toch leuken tekenfilms , leuker dan tegenwoordig , tegenwoordig is alles zo druk en adhd-stijl
tssssquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik zat te wachten op het topic.. ondertussen pink panther.. zag al helemaal voor me hoe het topic te voorschijn sluipt...
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik zat te wachten op het topic.. ondertussen pink panther.. zag al helemaal voor me hoe het topic te voorschijn sluipt...
Nog steeds ikke ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:30 schreef Monopoly het volgende:
Rock nog steeds ? Mash nog niet gesignaleerd dus ?
Ja volgens mij welquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Van de Ducktales was er vroeger toch ook een film ofzo ?
Deze dusquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oké ...ik mis wat , moet dat dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:30 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Weet je hoe je een nieuw topic opent?
Mash had pierenjan al ge dmt/pmt dat hij niet meer deze vaste tijd wil.. dat hij van het rooster afgehaald wou worden.. hij dacht dat dat al geregeld wasquote:
Scherpquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:31 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dit is een stukje uit Pirates of the Carribean.
ohh. huhquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:31 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dit is een stukje uit Pirates of the Carribean.
ik heb er 1 op dvdquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Je had post 301, dan moet je een nieuw topic openen om de reeks voort te zetten, dit doe je door te refreshen (F5) en daarna op nieuw deel openen, dan verander je het nummertje (+1quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:31 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
Oké ...ik mis wat , moet dat dan?
haha.. jij noemt alle bazen series van mijn jeugd !quote:
Oké dan hé , ik wist dit dus nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:32 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Je had post 301, dan moet je een nieuw topic openen om de reeks voort te zetten, dit doe je door te refreshen (F5) en daarna op nieuw deel openen, dan verander je het nummertje (+1En verzin je er een titel bij.
Ja dus ook mijn jeugd...quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haha.. jij noemt alle bazen series van mijn jeugd !
Over 2 dagen ben je volleerd, geloof mij maarquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:34 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
Oké dan hé , ik wist dit dus niet
Ik moet hier nog zoveeeeeeeeel leren .
Maakt niet uit, dan weet je het nu!quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:34 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
Oké dan hé , ik wist dit dus niet
Ik moet hier nog zoveeeeeeeeel leren .
Weltrustenquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:34 schreef Snuf. het volgende:
Weltrusten matties ik ga slapen doei veel plezier met animale.
Hehhehe , doe jij mij leren danquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Over 2 dagen ben je volleerd, geloof mij maar
Hhaaha ja dit zag ik net ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Lol heeft Huppel nou echt een kogelgat in haar raam?!
Welterustennquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:34 schreef Snuf. het volgende:
waar?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:35 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Hhaaha ja dit zag ik net ook
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:34 schreef Snuf. het volgende:
quote:
Volgens mij ga ik gelijk krijgenquote:
Wil je me aanraken?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Lol heeft Huppel nou echt een kogelgat in haar raam?!
Waarover?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij ga ik gelijk krijgen
/carequote:Op donderdag 3 februari 2011 14:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja. Ze moeten echt kappen. Tis echt niet leuk meer.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:37 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Met een kogel in ze knieschijf ?
Vind ik ook. Moet je tegen swj zeggenquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik kan Snuf. toch niet laten slapen gaan zonder hem weltrusten gewenst te hebben
Geen idee. /care Nu verder over de radioquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoe kan dat?
Is er geprobeerd om de vorige bewoner te liquideren?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. /care Nu verder over de radio
Nee met mn vingertoppen. Zo teder enzo.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:37 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Met een kogel in ze knieschijf ?
en dan verdien je meer posts dan je werk.,quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bleh zo van 3 tot 5 weer bespreking
Maar morgen thuiswerken!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee met mn vingertoppen. Zo teder enzo.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:40 schreef naatje_1 het volgende:
Niet weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer...
Thats what she said.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
schatje.. voor mij?
hou het ff een paar minuutjes vol
![]()
best een leuk liedje, voor over een jaar of 2 weer... NU EVEN NIETquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
schatje.. voor mij?
hou het ff een paar minuutjes vol
![]()
HAHA THATS WHAT SHE SAIDquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:40 schreef naatje_1 het volgende:
Niet weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer...
dit mag ook niet he.. je mag alleen zeggen als je de liedjes leuk vindquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
best een leuk liedje, voor over een jaar of 2 weer... NU EVEN NIET
Gelukkig uitgemaakt?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe ik moest eerst bijna mee met mijn vriendin naar het concert van Caro in de HMH
wat?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dit mag ook niet he.. je mag alleen zeggen als je de liedjes leuk vind![]()
jij staat niet meer boven in mijn lijstje van lieve fokkers
goedzoquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:43 schreef OhLaLa het volgende:
Ze heeft wel een lekkere stem hoor
Vooral haar 1e hit vond ik fantatisch !
Ik heb niets tegen caro, maar draai een ander liedje dat nog niet is uitgebracht ofzo... Zelfde als met bijv. nu Adele - rolling in the deep, dat is een dijk van een plaat, maar nu mogen ze wel de nieuwe single draaien.quote:
dat ze daar intraptquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Voorgesteld dat ze met familie moest gaan
En dat deed ze toen ook?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Voorgesteld dat ze met familie moest gaan
maar bonkers en animale mogen wel gedraait wordenquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen caro, maar draai een ander liedje dat nog niet is uitgebracht ofzo... Zelfde als met bijv. nu Adele - rolling in the deep, dat is een dijk van een plaat, maar nu mogen ze wel de nieuwe single draaien.
Die vind ik nu ook niet meer leuk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar bonkers en animale mogen wel gedraait wordenalsof we die niet vaak horen
Ja, en niet uitgebrachte nummers draaien is zo lastig..quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar bonkers en animale mogen wel gedraait wordenalsof we die niet vaak horen
Ja.quote:
hahaha iddquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, en niet uitgebrachte nummers draaien is zo lastig..
Mee eens! en koelkast zocht een nieuwen!quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:45 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik voel een nieuwe monsterhit aankomen
ALBUMSquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Speciaal voor Superwormjim.. Awesome gedaan Rockquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Mee eens! en koelkast zocht een nieuwen!
het scheelt dat er muziek voor iedereen gedraaid word.. en smaken verschillen.. darom word er ook muziek gedraaid wat je smaak niet is..quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:45 schreef naatje_1 het volgende:
Een plaat heeft voor mij meestal een rotatie van 3 weken, daarna moet je gewoon kappen met het draaien van die plaat![]()
Als ik dat niet vind, dan is het een potentieel voor mijn jaarlijstje
Moeilijk is die hè.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe ik kan de intro van die nummer op de gitaar spelen
Wie niet? Ik kan het zelfsquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gatverdammequote:Op donderdag 3 februari 2011 14:46 schreef Afroman het volgende:
http://www.flabber.nl/linkdump/video/extra-topping-7387
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:46 schreef Afroman het volgende:
http://www.flabber.nl/linkdump/video/extra-topping-7387
Een normaal denkend mens snapt dat als ik het over nog niet uitgebrachte platen heb, dat ik dan nog niet uitgebrachte singles bedoel... Zeker in de context.quote:
0-0-0-0-0-0-0-0-7-0-0-0-7-0-8-0quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja die eerste partij is easy manquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:48 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
0-0-0-0-0-0-0-0-7-0-0-0-7-0-8-0
Als een single nog niet is uitgebracht kan je hem toch niet draaien? Dan is tie toch nog niet gemaakt?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een normaal denkend mens snapt dat als ik het over nog niet uitgebrachte platen heb, dat ik dan nog niet uitgebrachte singles bedoel... Zeker in de context.
plaag dat jochie nou niet zoquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:48 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Als een single nog niet is uitgebracht kan je hem toch niet draaien? Dan is tie toch nog niet gemaakt?
Te vaak gehoord ditquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Damn, die herkende ik bij de eerste nanoseconde van de eerste noot al
Ja sorry, maar hij moet ff inzien dat dat gewoon dom klinktquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
plaag dat jochie nou niet zo
Dorpquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja sorry, maar hij moet ff inzien dat dat gewoon dom klinkt
Ik ga zo in me korte broek naar het dorp, wie wil me aanraken?
ik wil je soberso wel aanrakenquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja sorry, maar hij moet ff inzien dat dat gewoon dom klinkt
Ik ga zo in me korte broek naar het dorp, wie wil me aanraken?
Ja, anders moet ik 20 minuten fietsen naar Leidenquote:
Woon je ook bij een dorp? want dan is het logisch dat het zo heetquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:51 schreef sharr het volgende:
[..]
Hier heet dat ook gewoon 'naar het dorp'
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil je soberso wel aanraken
Okequote:Op donderdag 3 februari 2011 14:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, anders moet ik 20 minuten fietsen naar Leiden![]()
En ik hoef alleen maar naar de supermarkt..
Ik woon er zelfs inquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
Woon je ook bij een dorp? want dan is het logisch dat het zo heet
whahaha jij mij nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]spannend. Ik jou miss ook wel? Plaats eens een foto in je fobo dan.
Ja ik woon in het dorpquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
Woon je ook bij een dorp? want dan is het logisch dat het zo heet
Ik val op lelijke dames..quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whahaha jij mij nietkan ik je zo wel vertellen:P
lol...quote:
Vet nutteloosquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Damn wat een tof spul!
http://www.dumpert.nl/med(...)90/stuntpadding.html
Dorp.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:52 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja ik woon in het dorpEn als je zegt 'ik ga naar dorp' ga je naar de winkels enzo.
Dorp, heeeul vreemd woord. Dorp. Dorp.
Nah, toch niet helemaal.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik hoor de versie met DV8
Toch wel de beste MC die er is!
assen! aaah drenthequote:Op donderdag 3 februari 2011 14:53 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dorp.
Ik zeg gewoon ik ga naar de winkel, maar ik woon ook in de stad. En wat voor een, Assen
Hmm ik weet niet of dat ook helpt tegen het vangen van een steen op je armenquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:53 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Vet nutteloosik draag toch echt liever een kogelvrijvest
Riot shieldquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik weet niet of dat ook helpt tegen het vangen van een steen op je armen
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mono, ga je nu mijn jingle al draaien?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja en dan, dan heb je je armen niet vrij om bijvoorbeeld een wapenstok vast te houden.
Jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mono, ga je nu mijn jingle al draaien?
Whehe nee. Maar Da Syndrome of Da Mouth of Madness vond ik het altijd beter doen. Tegenwoordig luister ik eigenlijk amper naar MC's.:')quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wie vind je dan beter ?
Als je Ruffian wilde zeggen praat ik nooit meer met je
Tuurlijk wel. Voorbeeld van Caro emerald:quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:48 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Als een single nog niet is uitgebracht kan je hem toch niet draaien? Dan is tie toch nog niet gemaakt?
Volgens mij is het wel lastig om met 1 hand de impact op te vangen hoorquote:
Mwah zijn meer hardcore MC's.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Whehe nee. Maar Da Syndrome of Da Mouth of Madness vond ik het altijd beter doen. Tegenwoordig luister ik eigenlijk amper naar MC's.:')
Uitbrengen is iets heel anders als maken..quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Voorbeeld van Caro emerald:
Caro Emerald - Just One Dance is geen single, kan je wel draaien, want die staat op het album.
Dus het klopt niet dat die dan nog niet is gemaakt, het is gewoon nog niet als single uitgebracht.
Ja klopt het is wel hardquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel lastig om met 1 hand de impact op te vangen hoor
Maar wees eerlijk, dat spul is gewoon tof.
Van alles wat, en een beetje leuke dingen erdoor heen zeggenquote:
Daarom, waarom ga jij die link dan maken? Jij zegt: "dan is ie nog niet gemaakt", maar ik had het over uitbrengen...quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:57 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Uitbrengen is iets heel anders als maken..
Verklaart gelijk waarom wij andere MC's goed vinden. Hardstyle is niet geheel mijn ding zeg maarquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mwah zijn meer hardcore MC's.
Niet te vergelijken met hardstyle MC's.
Zeggen wel, posten niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:00 schreef Spouwerranger het volgende:
Rockie, je mag heul niet doei zeggen
en dan:quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
en dan zeg je:quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:48 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:57 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Uitbrengen is iets heel anders als maken..
Ik heb bezoek , van een vrouwquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
mono, ik hoor je praten op de achtergrond.
meh, ook dat nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:01 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Ik zou der wel doen hoor
Ik ben geen fan van haar muziek, maar wel van haar lijf!quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:01 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben normaal geen fan van Katy perry, maar dit nummer is gewoon baas
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van haar muziek, maar wel van haar lijf!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:01 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Ik zou der wel doen hoor
je kan ook alles aid=1 doenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:02 schreef Rockiejj het volgende:
Poll: Wat vonden we van DJ Rock's 3 uur durende show?
• Super!
• Redelijk.
• Matig.
• Slecht.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wie zie ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:02 schreef JApieman het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Hier niet, maar in haar clips wel.
preciesquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:02 schreef JApieman het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Hier niet, maar in haar clips wel.
Oja tuurlijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:04 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee, maar dan tellen alle stemmen voor Super!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezellig wel.
1 jaar, nee toch? ik dacht een maandje pas?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Poll: Onzin Radio bijna 1 jaar
• Nee, straks zien we alweer abraham
• Ja
• Wat moet ik hier van vinden?
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Gestemd op Ja!quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Poll: Onzin Radio bijna 1 jaar
• Nee, straks zien we alweer abraham
• Ja
• Wat moet ik hier van vinden?
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:05 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ook zo.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:06 schreef JApieman het volgende:
[..]
1 jaar, nee toch? ik dacht een maandje pas?
op tv tunesquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Is ook zo.
8 februari ga ik trakteren
op watquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Is ook zo.
8 februari ga ik trakteren
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezellig wel.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
WHAHAHAHA
GLIMLACH VAN EEN KIND![]()
VEEG ME OP![]()
Kieran
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezellig wel.
Dit is de pa van Willeke Alberti, dus ja, het is een ventquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:09 schreef Spouwerranger het volgende:
Die willeke alberti klinkt als een vent
Bazenstapavondquote:
even verkeerd gelezenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit is de pa van Willeke Alberti, dus ja, het is een vent![]()
ik rol van mijn stoel... Heb een accute hernia nuquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bazenstapavond![]()
Ik rol hier van de bank ja
Oke, ik faalquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit is de pa van Willeke Alberti, dus ja, het is een vent![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |