ja idd, dit kan toch niet nog dagen/weken zo doorgaanquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:26 schreef Bartholomaeus het volgende:
Vraag me af: die mensen zijn toch een keer moe? hebben eten nodig. medicijnen.
Dat die thugs dat krijgen van Mubarak snap begrijp ik. Die worden natuurlijk goed verzorgd.
Maar maak me echt zorgen om de demonstranten.
Zij hebben sowieso een groter uithoudingsvermogen als dan dat wij hebben.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:29 schreef Staal het volgende:
[..]
Begreep wel dat er ook mensen voor de demonstranten zorgen. Zijn zelf ook demonstranten uiteraard.
Maar hoe ze het volhouden is me ook een raadsel.
Niet zo snel veroordelen... kan zomaar zijn dat die goede man niet beter weet omdat hij alleen info krijgt van de mensen die pro muba zijn. Hij klinkt pro-landgenoten. Niet pro of anti-muba.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:30 schreef Aloulou het volgende:
Kan niemand daar die PM omleggen en eeuwig zwijgen opleggen?
Wat een verschrikkelijke leugenaar die hond, hoop dat hij een Oldebarneveldje krijgt op Tahrir square door zijn eigen volk.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:29 schreef no1uknow het volgende:
Wow op euronews, er wordt gesleept met lijken ofzo! Oud beelden wel maar die kende ik nog niet.
dingen die heel snel vlogen (niet gegooid) en onploften... maar niet al te hard?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:31 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
kut wat was dat zagen julliedat????
Zit hier op m'n werk met 1Gbit glasvezel lijnenquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:31 schreef lipjes het volgende:
whehe, krijg zojuist een sms dat ik voor 80% op mn fup zit
zit CNN & AJE al de hele dag te streamen eng isteren de hele middag
ik zit hier achter een agressieve proxyquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zit hier op m'n werk met 1Gbit glasvezel lijnen
Laatst een download van 40mb in 2 seconden binnen getrokken
Er is een provisorisch ziekenhuis.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:26 schreef Bartholomaeus het volgende:
Vraag me af: die mensen zijn toch een keer moe? hebben eten nodig. medicijnen.
Dat die thugs dat krijgen van Mubarak snap begrijp ik. Die worden natuurlijk goed verzorgd.
Maar maak me echt zorgen om de demonstranten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |