Wie belooft dat?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
http://www.euronews.net/news/streaming-live/
Stelletje hypocrieten. Straks vervalt ie vast ook weer tot de derde persoon.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
PM probeert uit te leggen wat dialoog betekend.
Praten kan iedereen ...quote:
Wie belooft dat?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:27 schreef -jos- het volgende:
Hij belooft dat ze geen nieuwe thugs meer gaan sturen, gelukkig
Begreep wel dat er ook mensen voor de demonstranten zorgen. Zijn zelf ook demonstranten uiteraard.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:26 schreef Bartholomaeus het volgende:
Vraag me af: die mensen zijn toch een keer moe? hebben eten nodig. medicijnen.
Dat die thugs dat krijgen van Mubarak snap begrijp ik. Die worden natuurlijk goed verzorgd.
Maar maak me echt zorgen om de demonstranten.
dat zijn er ook vast wel, maar dat durven ze niet naar buiten te brengen uit angst voor dezelfde praktijken als in mogadishuquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:27 schreef Flashbox het volgende:
Daar zijn ze er één aan het afmaken. ik geloof geen fuck dat er vanaf gister maar 5 doden zijn gevallen, zijn er veel meer volgens mij
[ afbeelding ]
Hij graaft een kuil voor zichzelf lijkt wel :Squote:Op donderdag 3 februari 2011 14:28 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Wie belooft dat?
Als Mubarak dat zegt dan zegt ie daarmee toch dat ie ze eerst WEL heeft gestuurd?
laat 1 van die cameragasten een pistool in de camera hebben zoals bij true liesquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:29 schreef rakotto het volgende:
Hij gaat iedere vraag beantwoordenVan zijn puppets ja.
![]()
![]()
Trouwens, persconferentie wordt in paleis gegeven volgens mij.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:28 schreef Muridae het volgende:
Kan iemand zo nu en dan wat cappen?
Zit op m'n werk.
Alvast bedankt !
http://projects.wss-llc.com/img/quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:28 schreef Muridae het volgende:
Kan iemand zo nu en dan wat cappen?
Zit op m'n werk.
Alvast bedankt !
Kuch, kuch.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:29 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
CNN heeft beeld nu verder na achteren toch ook ( ik rook b.t.w bij mn pc hoor, ik ga echt niet in de kou staan)
fox stream laat nu beelden brug zien ..(EDIT al weer weg )
Edit; Als ik goed begrijp werkt een advocaten kantoor nu aan de zaak sandmonkeyquote:CandaceHetchler My boss is working to see if there's anything that can be done about @sandmonkey, Amir F & Ghonim #jan25 4 minutes ago via HootSuite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |