dat dusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:22 schreef Asyniur het volgende:
Ow Pvoesss, ik ben nog vergeten te reageren op jou (geloof ik). Maar ik zie ook niet echt een reden om je zorgen te maken. Zeker niet om de reden die ze noemt...
heb je al eens overlegd of er een alternatief is voor de medicatie die wel samengaat met bv?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat dus
en ik zit enorm met mezelf in de knoop zo erg dat ik nu met tranen zit terwijl ik dit typ
door de nachten die minidraak maakt, en overdag ook niet echt gaat slapen gaat mn been enorm opspelen in zin van kramp, en ergens heb ik mn meds nu weer nodig
dus moet ik de bv stoppen, maaaar ik wil niet (al heeft ze boven verwachting nu bijna 9 mnd gehad)
maar ergens denk ik als nou wel weer goed gaat slapen en ik ook mn rust kan pakken dan is het toch ook zonde om te stoppen?
Nou... ik weet niet hoe erg het is... Maar als je echt heeeeeel veel bloed verliest dan is bv geen optie meer. Het is een product uit bloedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:23 schreef Saffier het volgende:
Draculetik hoop dat er een alternatief medicijn voor je is of idd even een nachtje of 2 logeren?
Gisteravond om 23.09 is een kennisje van me bevallen van een dochtertje. Het was een behoorlijk zware bevalling heb ik net begrepen, ze valt steeds weg, ze kan niet zitten en is behoorlijk wat bloed verloren. Kindje ligt op een andere verdieping wegens te lage bloedsuiker.
Nu heeft personeel al gezegd dat de bv gaat mislukken. Ze is nog geen 24 uur geleden bevallen, heeft de kans nog niet gekregen om een beetje op te knappen of om haar kindje bij haar te hebben en dan meteen al roepen dat de bv 'm niet gaat wordenvind het zo sneu voor haar!!
Ben zo blij dat ik niet in dát zh ben bevallen
Dit dus draakje.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:37 schreef Orea het volgende:
En kun je niet eens kijken of je je mini toch een nachtje ergens anders kan laten slapen? Of dat jij ergens een nachtje kunt gaan slapen en je meneer even een volledige nacht mini op zich neemt? Zodat je in elk geval even bij kunt tanken??
Lijkt me zo zwaar, vind het al zo knap van je dat je het tot nu toe zo hebt volgehouden!
Je schoonouders blijven niet eeuwig ziekquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:52 schreef draculettetje het volgende:
jullie zijn lief
helaas de meds die ik er nu bij zou moeten kunnen echt niet met de bv en geen ander alternatief
de andere heflt kon dat gelukkig wel vandaar dat de bv toch gelukt is
we hadden laatst net bedacht mini overdag naar mn schoonouders te doen, maar daar zijn ze allemaal ziek dus die vlieger ging niet op
maar we prakkiseren nog even verder...
saffier wat naar, sterkte voor daar (je leeft toch altijd wel weer mee he)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |