abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92625886
Wat fijn Mrien!!
pi_92625972
Mrien, wat fijn! ^O^
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  vrijdag 11 februari 2011 @ 09:48:33 #253
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_92626324
Wat fijn mrien *O*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_92626438
Super, mrien! Hopelijk is dit het begin van de opwaartse spiraal. Heb jij ook wat rust gekregen vannacht? :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 10:04:48 #255
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_92626714
Mrien wat fijn zeg!
pi_92628126
Oooh wat fijn Mrien *O* *O*
pi_92631338
wat fijn mrien en beterschap voor het mannetje :*
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:22:13 #258
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92631492
Ow Pvoesss, ik ben nog vergeten te reageren op jou (geloof ik). Maar ik zie ook niet echt een reden om je zorgen te maken. Zeker niet om de reden die ze noemt...
pi_92631803
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:22 schreef Asyniur het volgende:
Ow Pvoesss, ik ben nog vergeten te reageren op jou (geloof ik). Maar ik zie ook niet echt een reden om je zorgen te maken. Zeker niet om de reden die ze noemt...
dat dus

en ik zit enorm met mezelf in de knoop zo erg dat ik nu met tranen zit terwijl ik dit typ
door de nachten die minidraak maakt, en overdag ook niet echt gaat slapen gaat mn been enorm opspelen in zin van kramp, en ergens heb ik mn meds nu weer nodig
dus moet ik de bv stoppen, maaaar ik wil niet (al heeft ze boven verwachting nu bijna 9 mnd gehad)
maar ergens denk ik als nou wel weer goed gaat slapen en ik ook mn rust kan pakken dan is het toch ook zonde om te stoppen?
pi_92631899
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:30 schreef draculettetje het volgende:

[..]

dat dus

en ik zit enorm met mezelf in de knoop zo erg dat ik nu met tranen zit terwijl ik dit typ
door de nachten die minidraak maakt, en overdag ook niet echt gaat slapen gaat mn been enorm opspelen in zin van kramp, en ergens heb ik mn meds nu weer nodig
dus moet ik de bv stoppen, maaaar ik wil niet (al heeft ze boven verwachting nu bijna 9 mnd gehad)
maar ergens denk ik als nou wel weer goed gaat slapen en ik ook mn rust kan pakken dan is het toch ook zonde om te stoppen?
heb je al eens overlegd of er een alternatief is voor de medicatie die wel samengaat met bv?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_92632099
En kun je niet eens kijken of je je mini toch een nachtje ergens anders kan laten slapen? Of dat jij ergens een nachtje kunt gaan slapen en je meneer even een volledige nacht mini op zich neemt? Zodat je in elk geval even bij kunt tanken??

Lijkt me zo zwaar, vind het al zo knap van je dat je het tot nu toe zo hebt volgehouden! :*
  vrijdag 11 februari 2011 @ 13:23:44 #262
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_92633931
Draculet :* ik hoop dat er een alternatief medicijn voor je is of idd even een nachtje of 2 logeren?

Gisteravond om 23.09 is een kennisje van me bevallen van een dochtertje. Het was een behoorlijk zware bevalling heb ik net begrepen, ze valt steeds weg, ze kan niet zitten en is behoorlijk wat bloed verloren. Kindje ligt op een andere verdieping wegens te lage bloedsuiker.
Nu heeft personeel al gezegd dat de bv gaat mislukken. Ze is nog geen 24 uur geleden bevallen, heeft de kans nog niet gekregen om een beetje op te knappen of om haar kindje bij haar te hebben en dan meteen al roepen dat de bv 'm niet gaat worden :N vind het zo sneu voor haar!!

Ben zo blij dat ik niet in dát zh ben bevallen :{
Ylana
pi_92634110
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:23 schreef Saffier het volgende:
Draculet :* ik hoop dat er een alternatief medicijn voor je is of idd even een nachtje of 2 logeren?

Gisteravond om 23.09 is een kennisje van me bevallen van een dochtertje. Het was een behoorlijk zware bevalling heb ik net begrepen, ze valt steeds weg, ze kan niet zitten en is behoorlijk wat bloed verloren. Kindje ligt op een andere verdieping wegens te lage bloedsuiker.
Nu heeft personeel al gezegd dat de bv gaat mislukken. Ze is nog geen 24 uur geleden bevallen, heeft de kans nog niet gekregen om een beetje op te knappen of om haar kindje bij haar te hebben en dan meteen al roepen dat de bv 'm niet gaat worden :N vind het zo sneu voor haar!!

Ben zo blij dat ik niet in dát zh ben bevallen :{
Nou... ik weet niet hoe erg het is... Maar als je echt heeeeeel veel bloed verliest dan is bv geen optie meer. Het is een product uit bloed ;)
Als het gewoon veel bloed is maar niet levensgevaarlijk veel, dan vragen naar de laktatiekundige van het ziekenhuis of er 1 langs laten komen. Met 1 dag is er nog niets verloren.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 13:32:45 #264
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_92634281
Dat vroeg ik ook, of ze voor de gezondheid van de moeder vrezen met de bv erbij, maar daar wordt nogal vaag over gedaan.
(het is de schoonzus van mijn beste vriendin)
Ylana
  vrijdag 11 februari 2011 @ 13:41:02 #265
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92634607
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:37 schreef Orea het volgende:
En kun je niet eens kijken of je je mini toch een nachtje ergens anders kan laten slapen? Of dat jij ergens een nachtje kunt gaan slapen en je meneer even een volledige nacht mini op zich neemt? Zodat je in elk geval even bij kunt tanken??

Lijkt me zo zwaar, vind het al zo knap van je dat je het tot nu toe zo hebt volgehouden! :*
Dit dus draakje.
Probeer eerst dan eens een keer goed bij te slapen, eventueel door de zorg even uit te besteden aan manlief of een nachtje naar vamp.
Het alternatief (stoppen) kun je dan altijd nog doen, maar dan kun je jezelf niet achteraf verwijten dat je niet alles geprobeerd hebt :*

Saffier, wat naar!
pi_92635094
jullie zijn lief :*
helaas de meds die ik er nu bij zou moeten kunnen echt niet met de bv en geen ander alternatief
de andere heflt kon dat gelukkig wel vandaar dat de bv toch gelukt is
we hadden laatst net bedacht mini overdag naar mn schoonouders te doen, maar daar zijn ze allemaal ziek dus die vlieger ging niet op
maar we prakkiseren nog even verder...

saffier wat naar, sterkte voor daar (je leeft toch altijd wel weer mee he :*)
  vrijdag 11 februari 2011 @ 13:56:22 #267
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92635261
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:52 schreef draculettetje het volgende:
jullie zijn lief :*
helaas de meds die ik er nu bij zou moeten kunnen echt niet met de bv en geen ander alternatief
de andere heflt kon dat gelukkig wel vandaar dat de bv toch gelukt is
we hadden laatst net bedacht mini overdag naar mn schoonouders te doen, maar daar zijn ze allemaal ziek dus die vlieger ging niet op
maar we prakkiseren nog even verder...

saffier wat naar, sterkte voor daar (je leeft toch altijd wel weer mee he :*)
Je schoonouders blijven niet eeuwig ziek ;)
Dus over een paar daagjes mini even naar je schoonouders, lekker even bijtanken en dan met helder hoofd een goed afgewogen beslissing maken waar je met een goed gevoel op kan terug kijken.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 13:56:26 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_92635268
Draculettetje wat verschrikkelijk zonde als je de BV nu moet opgeven, vooral omdat je al zover gekomen bent :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_92635719
dracu, na een paar nachten goed slapen kan de situatie er heel anders uitzien. Het is nu weekeinde: is het mogelijk dat je iets afspreekt met je lief zodat jij bij kunt tanken? Wat de anderen al zeggen, je kunt altijd nog stoppen. Ik vind het ook superknap dat je al zolang gevoed hebt. Het belangrijkste is dat je een keuze maakt waar je zelf achter kunt staan en later met een goed gevoel op terugkijkt. :*

Saffier, het klinkt alsof er heel vervelend gecommuniceerd wordt en je kennis wel iemand zou kunnen gebruiken die meedenkt. Ik ken de situatie niet, dus ik kan er moeilijk over oordelen. Het klinkt wel alsof in deze situatie de borstvoeding te belastend zou kunnen zijn voor de moeder. Bovendien heeft het kind op een bepaald moment (ik weet niet precies wélk moment) voeding nodig, vooral bij problemen met de bloedsuikerspiegel.
pi_92635958
dank dames echt, idd volgend weekend eens kijken of ze wel naar mn schoonouders kan
en meneer doet echt ook zo'n best hoor, ik moet ook mn mama knopje uitzetten
pi_92636091
Toegeven dat het zo niet meer gaat is vaak de belangrijkste stap. Dan uithuilen, jezelf bij elkaar rapen en een oplossing bedenken. Komt wel goed, hoe dan ook!
  vrijdag 11 februari 2011 @ 14:17:26 #272
259886 pessie
pi_92636315
Draakje ik vind het al zo knap dat je zo ver gekomen bent! Inderdaad misschien even overleggen met je lief.

Saffier, wat jammer zeg! Misschien kan ze idd even de LK van het ziekenhuis laten komen, die kan dan wel zeggen of het hopeloos is of niet. Verpleegkundigen hebben mijn inziens niet heel veel verstand van bv.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 14:42:32 #273
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_92637425
Ik heb het advies om een lk in te schakelen al doorgegeven idd.
@ Claudia ivm die bloedsuikerspiegel zal het meisje vast (bij)gevoed moeten worden, maar dat is nog geen reden om de bv bij voorbaad al aan te geven als mislukt door de verpleging.
Ik heb ook het idee dat de communicatie niet zo heel geweldig verloopt op het moment. Ik heb ook gezegd tegen mijn vriendin dat de gezondheid van de mama vóór de bv gaat. Om het heel cru te zeggen een kindje zonder bv kan prima maar niet zonder moeder natuurlijk, daar is mijn vriendin het van harte mee eens.
Ik weet helaas niet goed genoeg hoe het met de moeder is en ik kan uiteraard ook niet beoordelen of zij 'gezond' genoeg is na haar bevalling of niet om wel of niet bv te kunnen geven natuurlijk.
Ik zou het alleen heel erg sneu vinden voor haar dat het bij voorbaad al wordt opgegeven als dat niet hoeft terwijl ze zelf graag bv wilde geven.
Meer dan de telefoonnummers van de vrijwilligers doorgeven en het advies om een lk in te schakelen kan ik volgens mij niet voor haar doen.
Ylana
pi_92637682
Mijn ervaring is ook dat artsen makkelijk grijpen naar bijvoeding en je zelf initiatief moet nemen om een borstvoedingsbeleid uit te stippelen. Dat is extra lastig als je voor het eerst moeder wordt/borstvoeding geeft en je nog niet precies weet wat er allemaal mogelijk is.

Het moet, afhankelijk van de gezondheid van moeder en kind, toch mogelijk zijn om wat tijd te hebben voor huid-op-huid-contact, proberen om aan te leggen en om te kolven. Als ik de moeder was en graag borstvoeding zou geven, zou ik ook proberen om een verpleegkundige aan te klampen waarvan ik het idee heb dat ze goed luistert en aan haar vragen om mee te denken. Hij/zij weet in ieder geval wat de voorzieningen in het ziekenhuis zijn. Ik wist bijvoorbeeld niet eens dat er kolfapparaten in het ziekenhuis aanwezig waren en dat er op bepaalde dagen een lactatiekundige rondes deed.

Ik heb zelf op een bepaald moment met de arts afgesproken dat hij mocht bepalen hoeveel Lena per keer/op een dag binnen moest krijgen, maar dat ik dat eerst m.b.v. een livevoeding wilde proberen, daarna aangevuld met afgekolfde melk en tot slot aangevuld met kunstvoeding als dat nodig was.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 14:51:57 #275
259886 pessie
pi_92637822
Tegen wie had de verpleging ook alweer gezegd na een ziekenhuis opname dat ze haar dochter beter kv kon geven omdat ze zelf ziek was en AB slikte?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')