Blauwe vrachtwagenquote:
Zovty is uit de kastquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:49 schreef zovty het volgende:
Ik wil wel mijn excuses aanbieden aan SuperwormJim, al moet ik er wel bijzeggen dat het niet mijn schuld is dat hij zo lelijk is. Maar ik vind het gewoon erg voor hem, dus vandaar.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:51 schreef yvonne het volgende:
Alle mannen zijn dood en moeten klootzakken
Is het sliertjes en bonkjes tijd?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:51 schreef yvonne het volgende:
Hé!quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:54 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Is het sliertjes en bonkjes tijd?
Het is gewoon een Breezah die nog niet weet dat dat allang uit is.quote:
Én de meeste PVV stemmers. Just saying.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is gewoon een Breezah die nog niet weet dat dat allang uit is.
Limburg hè.
Komen trouwens de meeste criminelen vandaag, net als uit Brabant.
Ah, is t weer zover...quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:51 schreef yvonne het volgende:
En op Google:quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:56 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Whoa man hoe onthou jij je username WTF?!
Ik kan dat topic met die smerige plaatjes met wat je allemaal met een borstel kunt doen niet meer vinden.quote:
Echt niet, die zit samen met Biggie te chillen op een eiland ergensquote:
Waaaaaaaaaaaaaat?!quote:
kan gebeurenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echt niet, die zit samen met Biggie te chillen op een eiland ergens
Ze hebben laatst nog nummers uitgebracht
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is gewoon een Breezah die nog niet weet dat dat allang uit is.
Limburg hè.
Komen trouwens de meeste criminelen vandaag, net als uit Brabant.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaat?!
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
[ afbeelding ]
Als je nou niet vlug opteringtieft met je gebagger flikker ik je voor een jaar van FOK! af, capice?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:05 schreef porsche1 het volgende:
YVONNE DR ACCOUNT IS GEHEKT WANT ZIJ ZOU DIT NOOIT POSTEN. BRENG FOK NEER VOORDAT ER NIG MEER SCHADE IS
Grrrrrrrrrrr, dat kutkindquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je nou niet vlug opteringtieft met je gebagger flikker ik je voor een jaar van FOK! af, capice?
Laat ik nou net gelunched hebben...quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:10 schreef yvonne het volgende:
Ik heb nog wel een frietje stoof in de aanbieding.
Paardenstoof
Ik geloof dat ik me dat topic niet wil herinneren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kan dat topic met die smerige plaatjes met wat je allemaal met een borstel kunt doen niet meer vinden.
Ik geloof ook dat je er tegenwoordig een ban voor krijgt btw.
He? Doe is lief, je doet nooit zo onaardig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je nou niet vlug opteringtieft met je gebagger flikker ik je voor een jaar van FOK! af, capice?
Eula.quote:
Ik krijg bijna een orgasme door deze post.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een pissed-off Yvonnen Fetish... Hebben ze in t keldertje daar geen reeks voor?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik krijg bijna een orgasme door deze post.
Voor fetisj misschien welquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:13 schreef PP. het volgende:
[..]
Een pissed-off Yvonnen Fetish... Hebben ze in t keldertje daar geen reeks voor?
Want pissed off is wel correct nederlands, bedoel je.quote:
Hihiquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:15 schreef PP. het volgende:
[..]
Want pissed off is wel correct nederlands, bedoel je.
Daar gaat je stoere imago...quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:14 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind het keldertje eng, daar wil ik niet heen.
Niet lang meer.quote:
Jij was toch echt de TSquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:11 schreef PP. het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik me dat topic niet wil herinneren.
En waarom precies?quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:51 schreef yvonne het volgende:
Ah, ik verwar je waarschijnlijk met een andere, wel leuke user dan.quote:
Uit mijn onderzoek blijkt dat dit komt omdat de klok van de FOK!-server net iets sneller loopt dan de echte tijd, waardoor elke dag op FOK! dus steeds iets eerder begint. Hierdoor verschuiven de tijden van nachtbagger en dergelijke dus telkens iets als je het vergelijkt met de echte tijd.. En als FOK! dan precies een dag voorloopt op de echte datum is de nachtbagger weer precies om 12 uur, en dan begint het allemaal weer opnieuw.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:38 schreef SuperjormWim het volgende:
Nachtbagger begint ook steeds vroeger
o_o?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:51 schreef yvonne het volgende:
Je bedoeld vast dat alle mannen dood moeten en klootzakken zijn?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:51 schreef yvonne het volgende:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je bedoeld vast dat alle mannen dood moeten en klootzakken zijn?
Is bedoeld ook een leuk grapseltje?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je bedoeld vast dat alle mannen dood moeten en klootzakken zijn?
Ik kan mij niet voorstellen dat Yvonne grapjes maaktquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is bedoeld ook een leuk grapseltje?
Ik moest lachen om je UN.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |