Ja, ik denk dat dat de verstandige oplossing is. En ergens dit weekend pannenkoeken, denk ik inderdaad. Misschien wel voor ontbijt!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:35 schreef sigme het volgende:
Baaldag: verantwoord eten (niet troost/compensatie-eten).
Morgen pannekoeken!
Welk een wijsheid!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:35 schreef sigme het volgende:
Baaldag: verantwoord eten (niet troost/compensatie-eten).
Morgen pannekoeken!
Wat fijn!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:44 schreef Viking84 het volgende:
Ik ontdek allemaal geweldige vacatures die écht wat voor mij zijn!.
* Viking84 heeft weer hoop.
Euhm ik eet nooit mintkussentjesquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:44 schreef Rituals het volgende:
@ Maria: zijn kaneelkussentjes net zoiets als mintkussentjes (qua structuur)? Ik heb ze net even gegoogeld en dacht dat ik een afbeelding van koekjes te zien zou krijgen. Ze zien er wel uit als mintkussentjes.
Ik PM je even.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:45 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat fijn!![]()
Wat voor vacatures bijvoorbeeld?
Ja die zijn het bekendste ja!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Die lichtbruine kussentjes met rode streepjes erover?
Zo zou ik mintkussentjes ook omschrijven denk ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Euhm ik eet nooit mintkussentjesMaar het zijn een soort snoepjes, die hard zijn, maar die je ook zo stuk kan bijten zeg maar, en dan smelten ze heel snel in je mond! Beter uitleggen lukt eventjes niet
Yeehaa!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:51 schreef Rituals het volgende:
[..]
Zo zou ik mintkussentjes ook omschrijven denk ik.
Eet anders even iets kleins, zoals een cracker met beleg of een klein bakje yoghurt?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oooh ik heb trek, maar ik eet pas heel laat. Gelukkig nog RPM als afleiding tussendoor. Nu nog ff drie kwartier verbijten totdat ik richting sportschool ga.
waarom eet je dan niet even iets gezonds / kleins .. gekookt eitje of zoquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oooh ik heb trek, maar ik eet pas heel laat. Gelukkig nog RPM als afleiding tussendoor. Nu nog ff drie kwartier verbijten totdat ik richting sportschool ga.
Oh ik tel de mais altijd als groentequote:Op donderdag 3 februari 2011 18:00 schreef Blurred86 het volgende:
@ Maria: klinkt een beetje als corn chowder jouw soepje, lekkerer zit alleen niet echt groente in he! tenminste, ik tel witte bonen en mais niet als groente iig
Moet ik eerst een ei koken /teveel moeitequote:Op donderdag 3 februari 2011 18:01 schreef progje het volgende:
[..]
waarom eet je dan niet even iets gezonds / kleins .. gekookt eitje of zo
Kun je wel lekker sporten met zo'n trek?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
uhm, een graan denk ik? ik gooi het daarom meer op de aardappel/pasta/zetmeel hoop. Al moet ik zeggen dat ik me verder nooit echt heel erg in de voedingswaarde van mais verdiept heb eigenlijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh ik tel de mais altijd als groenteWat is het dan?
En ja het is een soort chowder idd, er zit ook melk in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |