Ook voor je huid, of neem je ze ergens anders voor?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:01 schreef V1z0R het volgende:
Die biergisttabletten helpen enorm bij mij
Voor m'n huid inderdaadquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ook voor je huid, of neem je ze ergens anders voor?
Tijdens carnaval naar school, da's balen!quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Da's geen automatisme! Mijn moeder (& grootouders) behoorde tot de protestantse minderheid die gewoon tijdens carnaval naar school moest. En uiteraard mocht ze ab-so-luut niet met een RK-jongen thuis komen. Stel je voor
![]()
Fascinerend hoe snel een samenleving kan veranderen.
Hm, proberen waard!quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Voor m'n huid inderdaad
Kreeg de laatste tijd wel erg vaak een puistje op m'n rug, borst of benen, daarnaast ook rode vlekken in m'n gezicht... Maar dat valt nu na ongeveer 1,5week die tabletten nemen reuze mee.
Uitwerking van mirena: noop, want de hormonen daarin bevorderen eerder puistjes. Stress: yup.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hm, proberen waard!
Maar denk dat e.e.a ook met uitwerking van Mirena en stress te maken heeft. Helaas.
Toch gek dat ik er in de 1e vier jaar echt minder last van had. Maar leeuwendeel zal de stress zijn. En het slechte voer van de afgelopen wekenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Uitwerking van mirena: noop, want de hormonen daarin bevorderen eerder puistjes. Stress: yup.
Echt? Doet bij mij helemaal niets.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:01 schreef V1z0R het volgende:
Die biergisttabletten helpen enorm bij mij
Zal op iedereen wel een andere uitwerking hebben, maar merk het verschil zeker!quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt? Doet bij mij helemaal niets.
*liefdevolle schop geeft en kop thee paast*quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:03 schreef Perruche het volgende:
Pfff kan iemand me even schoppen? ik heb zin in een bossche bol of in iets anders en ben alle motivatie kwijt om te werken
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:03 schreef Perruche het volgende:
Pfff kan iemand me even schoppen? ik heb zin in een bossche bol of in iets anders en ben alle motivatie kwijt om te werken
Biergist vermindert puistjes met 70%.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zal op iedereen wel een andere uitwerking hebben, maar merk het verschil zeker!
In plaats van de circa 10 puistjes die ik normaal op m'n borst heb ik er nu nog maar een stuk of 3.
Daarnaast is m'n huid veel minder ruw dan voorheen en zijn littekens ook een klein beetje vervaagd (minder rood).
*schop*quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:03 schreef Perruche het volgende:
Ben uitgelogdquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Biergist vermindert puistjes met 70%.
steekproef n=1
Weet niet, normaal doe ik het met kipfilet maar die zit niet meer in de vriezer.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:40 schreef V1z0R het volgende:
Varkensfilet met shoarmakruiden uniekIs dat lekker?!
Doe je dat dan trouwens in kleine stukjes of hele filets?
Moet bij mijn lijstje een blikje Monster lo-carb opgeteld worden...
Donderde bijna van m'n stoel af van de dufheid.
[..]
is lekker hoor, doe ik ook wel eens voor magere shoarmaquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Weet niet, normaal doe ik het met kipfilet maar die zit niet meer in de vriezer.
Snij het in reepjes, daarbij gesneden knoflook en een ui in ringen bij.
Bij de shoarmatent en in de winkel is het meestal ook varken ..
Probiotische drankjes.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:47 schreef sigme het volgende:
Oh hoi.
Neen,.
Kwak! Hoi!
Conleche,
De rest, al het goede enzo.
Ik heb weer eens in een potje gepiest. Nog steeds bloedsporen, nu ook sporen van ontsteking dus een antibioticakuurtje en dan maar weer eens piesen. Ik ben het nu al zat. Iemand nog tips om de antibiotica te lijf te gaan?
Mijn bijwerkingen zitten lager (kruishoogte). Daar helpen die drankjes vast niet? Of wel?quote:
Maar eens proberen dan!quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Weet niet, normaal doe ik het met kipfilet maar die zit niet meer in de vriezer.
Snij het in reepjes, daarbij gesneden knoflook en een ui in ringen bij.
Bij de shoarmatent en in de winkel is het meestal ook varken ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |