Als ik zijn spandoek niet kan lezen kan hij zeker een velletje voor mijn raam niet lezen hequote:Op donderdag 3 februari 2011 16:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Schrijf het op velletjes en houdt het voor het raam!
UITPRINTEN letter per blaadjequote:Op donderdag 3 februari 2011 16:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Schrijf het op velletjes en houdt het voor het raam!
Kom je nu mee!quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Als ik zijn spandoek niet kan lezen kan hij zeker een velletje voor mijn raam niet lezen he
Die tunnel naar de snelweg plus de twee wegen erboven zitten er ook tussen
Oja, Utrechtsebaan zit er tussen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Als ik zijn spandoek niet kan lezen kan hij zeker een velletje voor mijn raam niet lezen he
Die tunnel naar de snelweg plus de twee wegen erboven zitten er ook tussen
schrijven is oldskoolquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
UITPRINTEN letter per blaadje
nep ict'er![]()
(net als hema wcw, die hebben KASSA op 5 blaadjes geprint)
moet je je bikini aan doen, dan kom er een monteurquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:47 schreef Levitation het volgende:
Het is hier 25,6C en dat terwijl we al sinds 12.00uur ramen open hebben staan. Klimaatfuckup hier.Mijn lijf denkt dat het hoog zomer is.
Mijn collega's hebben me uitdrukkelijk verboden om in badkleding te komen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
moet je je bikini aan doen, dan kom er een monteur
heel snel zelfs.
gewoon doen, handdoekje uitgebreid op de grond klaar leggen, Prive ernaast. langzaamaan jezelf beginnen in te smeren...nu zou de monteur er wel moeten zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn collega's hebben me uitdrukkelijk verboden om in badkleding te komen.
Ik had daar natuurlijk al mee gedreigd.
Hadden wij elkaar al eens ontmoet?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
gewoon doen, handdoekje uitgebreid op de grond klaar leggen, Prive ernaast. langzaamaan jezelf beginnen in te smeren...nu zou de monteur er wel moeten zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hadden wij elkaar al eens ontmoet?![]()
Nee, maar aangezien dat je met SQ aan Whaling zwemmen deed kon ik je postuur wel raden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niets mis mee. Zeker niet in dees context
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
bierquote:
Je kan ook zo nu en dan drie biertjes drinken ipv een krat.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:57 schreef bleiblei het volgende:
Ik doe een poging om voortaan 1 max 2 keer per week aan de bier te gaan.
ik drink nog maar eens in de 2 a 3 weken op vrijdagavond bier...en af en toe als ik iets te doen heb op zaterdag....er staan nog 2 flesjes in de koelkast...sinds kerst.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:57 schreef bleiblei het volgende:
Ik doe een poging om voortaan 1 max 2 keer per week aan de bier te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |