Hij krult niet over zichzelf heen zoals een tricot t-shirt waar je een boord vanaf knipt, maar het geheel lijkt een hele grote cirkel te willen vormen. Lastig uit te leggen. Plaatjes zeggen meer dan 1000 woorden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:53 schreef EsseEi het volgende:
Trouwens over dat krullen, mensen zeiden dat ook bij het tunisch haken. Je kan altijd aan het eind nog blokken ofzo. Geloof dat je het dan op moet spannen en nat moet maken en dan oplaten drogen (heb het nooit gedaan dus weet niet alle ins en outs ervan maar goed)
en merk vaak dat het uiteindelijk wel mee valt het krullen....
Welkom SummerBreeze
Hij is ingeleverdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:24 schreef mijsje het volgende:
bijna swaptijd!!!
Ophelia, nu is het al weekend hoor...
![]()
Ben al druk bezig met kleine vierkantjes en het is zó leuk om te doen!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:43 schreef Eska het volgende:
Ha, Tan is nu ook officieel verslaafd.En ook katoen-lover, zag ik!
Webshops hebben ook veel hè. Oké, dan heb je het niet meteen en er komen verzendkosten bij natuurlijk. Maar vaak wel véél meer keus!
![]()
Lukt 't om bruikbare voorbeelden/beschrijvingen van de vierkantjes te vinden? Je moet wel even weten dat je kunt kiezen tussen allemaal losse vierkantjes haken en die naderhand aan elkaar maken, òf ieder vierkantje meteen vasthaken aan de deken. Dat laatste wordt goed uitgelegd door Lucy van Attic24.
Ik ga snel nadenken over mijn verlanglijstje, er staat nog niets inquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:35 schreef StefanieV het volgende:
Haha ik moet zo lachen om mijn lootje! Nu bedenken wat ik ga maken! (en ojee mijn verlanglijst was zo lang niet hoor)
edit: heb even mijn lootje aangepast en wat meer info gegeven :-)
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:36 schreef Tan het volgende:
[..]
Ben al druk bezig met kleine vierkantjes en het is zó leuk om te doen!!Kan niet meer stoppen
Ik drukte op inleveren en had toen pas door dat er nog niets in stondquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:49 schreef StefanieV het volgende:
Haha ophelia, gewoon een leeg lootje ingeleverd ;-) Mijne is al aangepast :-)
Ik denk het ook!quote:Antartica mooi zeg! En ik denk dat je je dekentje kwijt bent aan je kat!
Haha het is al laat op de avond hé ;-)quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik drukte op inleveren en had toen pas door dat er nog niets in stond![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |