aaah dat is ook schattigquote:Op zondag 6 februari 2011 15:20 schreef trui het volgende:
wat geweldig tan! mijn dochter is al 't hele weekend aan 't spelen dat zij mij is en andersom, dus gisteren wilde ze ook graag haken. ik heb wel een uur samen met 'r zitten haken, haar handjes hielden de haak en 't garen vast, ik stuurde bij. zo hebben we een heel poppensjaaltje gehaakt.maar als ik los laat vindt ze 't veel te eng en houdt ze meteen op, dus ze heeft 't nog niet helemaal onder de knie. is ook wel heel lastig natuurlijk.
*sprint weer terug naar treinbaan*
Ik ben ook nog heel erg jong hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 15:33 schreef antartica het volgende:
volgens mij ben ik een van de 'jongeren' hier!
Ik ookquote:Op zondag 6 februari 2011 15:33 schreef antartica het volgende:
volgens mij ben ik een van de 'jongeren' hier!
Ik trek het gemiddelde iets omhoog, ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:58 schreef Tan het volgende:
Nou word ik wel nieuwsgierig naar jullie leeftijden hier. Ik schat de gemiddelde leeftijd van de meesten hier rond de dertig met tien jaar eraf of tien erop en alles daarrtussen. En dan vast nog een paar onder de twintig en een paar boven de veertig of vijftig
Op een hoes is inderdaad het makkelijkst, dan heb je in een keer een complete hoes met rits en alles.(wel zorgen dat de hoes al eens is gewassen ivm afgeven bij wassen)quote:Op zondag 6 februari 2011 16:22 schreef Tan het volgende:
Zelf ben ik 35 trouwens.
Even een vraagje aan de granny-square-kussen-haaksters hier. Wat doen jullie voor de vulling en wat voor de achterkant? Ik wil zelf gewoon een normaal egaal binnenkussen doen. Maar ik weet niet wat ik met de achterkant doe. Een egale lap lijkt me niet leuk maar granny squares zijn best veel werkIk zal ook al te denken om het op een egale hoes van de hema of zo te naaien. Ik heb een gehaakt kussen (geen zelfmaak) en die heeft alleen de voorkant met haakwerk.
Oh dat is een goede tip ja! Dat voorwassen dus. En een goedkoop ikea kussen is ook een idee, alleen komen we daar voorlopig niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Op een hoes is inderdaad het makkelijkst, dan heb je in een keer een complete hoes met rits en alles.(wel zorgen dat de hoes al eens is gewassen ivm afgeven bij wassen)
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:33 schreef Herfstblad het volgende:
Ik ben 25 24 (maar in mijn hoofd vaak 6
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |