Waar ga je heen Piet?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoi! Vanuit de trein, momenteel in delft.
Of de USS Rquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
USS USS om de vijand te verwarren!
Niet van deze kant hoor, ik vind het sowieso een beetje overdreven gedoe allemaal.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:08 schreef Jian het volgende:
Ik zeg niks meer, ik voel de afkeuring uit alle hoeken op mij branden
Daar is ie al voorbij denk ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:49 schreef hondjes het volgende:
De andere dingen zie ik ook wel..b.v Haiti.....en de USA zijn rol.
of de kindertjes van de creches
Enterprise..Eigenlijk toen ik het las, dacht ik,,zou die naar Egypte of Barcelona gaan.
Dan komt ie straks langs mijn huis varen
Portugal! Nais!quote:
Ik denk van nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:06 schreef liesje1979 het volgende:
Wij gaan zaterdag naar Valkenburg om te kijken naar de red bull crashed ice. Kadootje voor vriendjes verjaardag nog. Ben heel benieuwd, lijkt mij best leuk om eens te zien maar vraag me af of ik er uren voor wil staan blauwbekken.
Goed planquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We moeten ons maar warm drinken
Zie, gezellig wordt het toch wel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We moeten ons maar warm drinken
Werk, kom net van de uniquote:
Nee, een vliegdekschip. Zo'n ding waar je op kan landenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:17 schreef Laysa het volgende:
Noemt Remlof Toverheks nu een slagschip![]()
Aardig joh!
nog erger dusquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, een vliegdekschip. Zo'n ding waar je op kan landen
Het gerucht gaat dat die nog een verborgen geheim wapen meevoertquote:
Alleen de fysieke winkels sluiten, de webshop blijft bestaan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:27 schreef Disana het volgende:
Goh, het ECI gaat sluiten. Hoe lang heeft die club wel niet bestaan.
Heette dat vroegah niet Boek & Plaat?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:27 schreef Disana het volgende:
Goh, het ECI gaat sluiten. Hoe lang heeft die club wel niet bestaan.
Ja volgens mij wel, maar ik kan me geen begin herinneren. Misschien is de club wel ouder dan ik.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Heette dat vroegah niet Boek & Plaat?
Ja, of dat was de concurrent die ze later hebben overgenomen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:31 schreef remlof het volgende:
Heette dat vroegah niet Boek & Plaat?
Dat valt dan weer mee, maar toch sneu voor al die werknemers. Ik ben nooit lid geweest maar weet nog dat ze regelmatig langs de deur kwamen om een lidmaatschap te slijten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen de fysieke winkels sluiten, de webshop blijft bestaan.
Volgens mij is mijn moeder nog steeds ECI-lid. Die vanavond hachee met hutspot voor me gaat maken.
Dat inderdaad:quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, of dat was de concurrent die ze later hebben overgenomen.
Misschien is het iets Brabants, maar hier wordt het vaak samen gegeten. Met hutspot, of met rode kool en puree.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:34 schreef Disana het volgende:
Wat lekker zeg, hachee met hutspot. Meestal eet je dat apart.
Hier ook. Nou ja, in mijn herinneringen dan. Brabants dan denk ik!quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien is het iets Brabants, maar hier wordt het vaak samen gegeten. Met hutspot, of met rode kool en puree.
Ah, zou best kunnen. Ik ken hachee zoals Remlof het beschrijft. En hutspot eet je dan weer met rafeltjesvlees.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien is het iets Brabants, maar hier wordt het vaak samen gegeten. Met hutspot, of met rode kool en puree.
Nee dat komt half april pasquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, heb je nu een gastcollege gegeven? En ging het goed?
Je bent toch al afgestudeerd? Jeej! Je naam in ene blaadje dat is mij ook eens gelukt!quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee dat komt half april pas. Nu had ik een afspraak om te bekijken hoe haalbaar 't is om mijn scriptie te gaan publiceren in een journal. De conclusie is dat we iig een serieuze poging gaan doen, maar het blijft een lang en lastig proces.
misschien heb je morfine gemorst op dat dingquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat is mijn netbook soms sloom!
Goed gevonden. Ik ken die oudere clubs helemaal niet. Afijn, zo zie je maar dat aan alles een eind komt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat inderdaad:
In Nederland is de oudste boekenclub de Nederlandse Boekenclub (NBC) die al bestond voor de Tweede Wereldoorlog. Naar voorbeeld van de Amerikaanse 'Book of the Month Club' werd het in Den Haag als een familiebedrijf opgericht. In 1948 richtten 5 uitgevers samen De Muiderkring op, later kwamen daarbij de Nederlandse Lezers Kring (NLK, 1966), de Europaclub (1967, toen ze ook in België leden gingen werven werd dat hernoemd tot Europaclub Internationaal tegenwoordig alleen bekend als ECI) en Boek en Plaat. In 1985 nam het West-Duitse Bertelsmann, dat toen al een meerderheidsbelang had in ECI, de grote concurrent NBC over. Ook de combinatie NLK/Boek en Plaat werd door ECI overgenomen. Lange tijd vielen in Nederland de grote boekenclubs allemaal onder Bertelsmann die ze heeft ondergebracht in de divisie Direct Group. In december 2008 werd ECI echter verkocht aan investeringsgroep Clearwood, geleid door een groep Nederlandse ondernemers
http://nl.wikipedia.org/wiki/Boekenclub
toe maar ... steek ons maar weer de ogen uit, je gaat zeker in je Porsche ook nog ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:42 schreef hondjes het volgende:
Vanavond eet ik wel buiten de deur.
Straks even shoppen in Tarragona en Cambrils.
Ja, ik had een tijdelijk blokkade gehad en toen die uitgewerkt was had ik veel hinder van pijn!quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
misschien heb je morfine gemorst op dat ding![]()
niet leuk grapjeik las dat je niet zo goed had geslaapt vannacht
Maar had je dan ook echt vrije keuze? Ik vond het probleem altijd dat de keuze zo beperkt was.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:44 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij ben ik zelfs nog een poosje lid geweest van Boek en Plaat. Was er weer zo'n tien boeken voor een tientje-aanbieding.
Nou dat klinkt behoorlijk heftig, dat is niet zomaar een beetje een nawee lijkt me. Wel naar de dokter gaan als het zo blijft hoor Coos.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:44 schreef Coos het volgende:
Wat een kutdag gisteren!
Dinsdagavond voelde ik me niet echt lekker dus op tijd naar bed.
Heb de hele nacht wakker gelegen van de pijn in mijn maag en buik terwijl het zweet me aan alle kanten uitbrak. Geprobeerd om zittend nog een beetje te slapen maar helaas, dus om 08.30 nog maar een slaappil er ingemikt en toen tot half twee min of meer geslapen. Hele dag niets gegeten gisteren. Heb gisteren wel de beelden van de revolutie gezien maar zonder geluid. Dat kon ik gewoon niet verdragen door de hoofdpijn. Zal wel een nawee van dat griepje van vorige week zijn.
En nu voel ik me slap.
Beterschapjes Coos, misschien stuur ik je nog wel een kaartjequote:Op donderdag 3 februari 2011 12:44 schreef Coos het volgende:
Wat een kutdag gisteren!
Heb de hele nacht wakker gelegen van de pijn in mijn maag en buik terwijl het zweet me aan alle kanten uitbrak. Geprobeerd om zittend nog een beetje te slapen maar helaas, dus om 08.30 nog maar een slaappil er ingemikt en toen tot half twee min of meer geslapen. Hele dag niets gegeten gisteren. Heb gisteren wel de beelden van de revolutie gezien maar zonder geluid. Dat kon ik gewoon niet verdragen door de hoofdpijn. Zal wel een nawee van dat griepje van vorige week zijn.
En nu voel ik me slap.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
toe maar ... steek ons maar weer de ogen uit, je gaat zeker in je Porsche ook nog ?
Dat was ook beperkt. Maar toentertijd vond ik er toch altijd wel wat van mijn gading. Geloof dat ik daar de hele Stam van de Holebeer-serie heb gekocht.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:45 schreef Disana het volgende:
Maar had je dan ook echt vrije keuze? Ik vond het probleem altijd dat de keuze zo beperkt was.
Nee doe maar niet we hebben nu een heel lief en onschuldig lijkend postboderesje.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Beterschapjes Coos, misschien stuur ik je nog wel een kaartje![]()
vrolijk je vast van op
ow nee ik ben je adres kwijt, nah... heb je mazzel
Precies. Daarom heeft het ook niet zoveel zin om naar de dokter te gaan nu.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:47 schreef Disana het volgende:
Er zijn hier ook mensen o.a. van Buurtzorg die al wekenlang lopen te snotteren en te kwakkelen. Maar als ze dan naar hun bloed laten kijken, is er niets te zien. Maar het duurt echt weken voordat ze zich weer fit voelen.
Ah dat klinkt tof! Spannend. Wat een toffe dingen komen er op je pad Piet! Leuk!quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee dat komt half april pas. Nu had ik een afspraak om te bekijken hoe haalbaar 't is om mijn scriptie te gaan publiceren in een journal. De conclusie is dat we iig een serieuze poging gaan doen, maar het blijft een lang en lastig proces.
Ja, ik ben meningen aan het verzamelen over wat ik moet doenquote:
Druk baasje die Bertelsmann. Nu hebben we alweer een tijdje "Bertelsmann On-Line", kortweg Bol.comquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat inderdaad:
In Nederland is de oudste boekenclub de Nederlandse Boekenclub (NBC) die al bestond voor de Tweede Wereldoorlog. Naar voorbeeld van de Amerikaanse 'Book of the Month Club' werd het in Den Haag als een familiebedrijf opgericht. In 1948 richtten 5 uitgevers samen De Muiderkring op, later kwamen daarbij de Nederlandse Lezers Kring (NLK, 1966), de Europaclub (1967, toen ze ook in België leden gingen werven werd dat hernoemd tot Europaclub Internationaal tegenwoordig alleen bekend als ECI) en Boek en Plaat. In 1985 nam het West-Duitse Bertelsmann, dat toen al een meerderheidsbelang had in ECI, de grote concurrent NBC over. Ook de combinatie NLK/Boek en Plaat werd door ECI overgenomen. Lange tijd vielen in Nederland de grote boekenclubs allemaal onder Bertelsmann die ze heeft ondergebracht in de divisie Direct Group. In december 2008 werd ECI echter verkocht aan investeringsgroep Clearwood, geleid door een groep Nederlandse ondernemers
http://nl.wikipedia.org/wiki/Boekenclub
Te snel dus. Wees maar een beetje lief voor jezelf.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Precies. Daarom heeft het ook niet zoveel zin om naar de dokter te gaan nu.
Vanaf afgelopen weekend deed ik (misschien tegen beter weten in) alsof er niets meer aan de hand was.
Ik snap er geen snars van Hondaquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:51 schreef hondjes het volgende:
Coosssssssssss
Ik dach dat jij een berichtje moest geven dat hij ziek was, maar nog leefde
Wel een tijdje. Dat was een echte toevoeging, maar helaas zijn ze daar na een half jaar weer mee gestopt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:52 schreef Disana het volgende:
Nou ja, ik kon er toch niet terecht want ik lees alles in het Engels en dat hebben ze nooit gehad.
Oh toch? Dat is dan aan mij voorbijgegaan. Ik las trouwens op de middelbare school al Engels zodra het kon, ik had ook best een lange boekenlijst voor dat vakquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wel een tijdje. Dat was een echte toevoeging, maar helaas zijn ze daar na een half jaar weer mee gestopt.
En toen ik 15/17 was, las ik nog niet veel in het Engels. Alleen als het moest. Dat is bij mij pas rond mijn 25ste begonnen, geloof ik.
2 jaar geleden al. Een officiele publicatie jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je bent toch al afgestudeerd? Jeej! Je naam in ene blaadje dat is mij ook eens gelukt!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ah dat klinkt tof! Spannend. Wat een toffe dingen komen er op je pad Piet! Leuk!
Ja mede auteur. Mijn naam staat ergens in het midden dus het was niet echt iets van mijzelf alleen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
2 jaar geleden al. Een officiele publicatie ja? Met 2x minimaal 4 maanden review-tijd
. Voordat ie in een blaadje staat is 't half 2012 op z'n vroegst
.
[..]
![]()
Misselijkmakend.quote:do 3 feb. 12:19
Man doodt kat met haardroger
De correctionele rechtbank van Hasselt heeft woensdag een 26-jarige man uit het Belgische Bilzen een boete van 2.750 euro gegeven, omdat hij de kat van zijn vriendin heeft verbrand met een haardroger, waardoor het beest stierf.
De man mag daarnaast nooit meer dieren houden. Hij mishandelde de kat, omdat het niet goed meer ging tussen hem en zijn vriendin, meldt Het Laatste Nieuws.
Het beest raakte bijna geheel verbrand. Zelfs de zooltjes op de onderkant van de poten moesten eraan geloven. Het huisdier overleed aan zijn verwondingen. De vriendin van de man kreeg een voorlopige schadevergoeding van een euro.
hey beterschap Coos en naar je lichaam luisteren hoor, gewoon goed uitzieken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:44 schreef Coos het volgende:
Wat een kutdag gisteren!
En nu voel ik me slap.
Wat een sicko, walchelijk.quote:
ik eet heel makelijk vandaag, lekker witte bolletjes veel uitjes en haring erop, ben lekker alleen dus ga niet kokenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:23 schreef Juud79 het volgende:
Joehoe, waar is iedereen?![]()
Wat eten we vandaag?
Wij een hamburger, met gekookte snijboontjes en rostikoekjes uit de oven.
Uit etenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:23 schreef Juud79 het volgende:
Joehoe, waar is iedereen?![]()
Wat eten we vandaag?
Wij een hamburger, met gekookte snijboontjes en rostikoekjes uit de oven.
quote:
hoi heksieeeeeeeeeeeeeeeeeeee, als je straks / morgen nog naar de albert cuyp fietst:quote:
hahah kom niet graag op de AC mij teveel van het zelfde ben meer van de Dappermarktquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi heksieeeeeeeeeeeeeeeeeeee, als je straks / morgen nog naar de albert cuyp fietst:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
veel plezier!!
![]()
![]()
![]()
doe je wel 'n sjaal om?![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
shalom![]()
![]()
ook eet smakelijk straks
En dan gewoon kopen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, ik ben meningen aan het verzamelen over wat ik moet doen
Denk dat het nog wel testritje wordt morgen
wat is er moppiequote:
Wat houdt dat concreet in en wat moet je er voor doen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
of een petje met kranten eronderquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:04 schreef Dementor het volgende:
Ik dacht hier nog serieus over na ook, hoe die Egyptenaren dat zouden doen.
Nou zo dus...ik kwam ook niet veel verder dan een pan.
[ afbeelding ]
hee teun! en anderen natuurlijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat houdt dat concreet in en wat moet je er voor doen?
Hey WJ, hoe gaat ie? Wat ben je vroeg thuis?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
of een petje met kranten eronder
[ afbeelding ]
Thesis herschrijven zodat 't aansluit bij de journal. Vervolgens opsturen, 4 maanden wachten, gaan 3 reviewers de boel bekijken, als je dan niet weggehoond wordt mag je 't aanpassen nav de reviews, weer opsturen, weer 4 maanden wachten op de reviews en dan zou ie gepubliceerd kunnen worden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat houdt dat concreet in en wat moet je er voor doen?
Ik ben wat leeg na drie moeizame dagen. Maar de klus is klaar en het weekend wenktquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee teun! en anderen natuurlijk
alles goed?
Gepubliceerd waar? En wat betekend het? Is het voor de eer? Kan het dan als naslag dienen en voor wie?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Thesis herschrijven zodat 't aansluit bij de journal. Vervolgens opsturen, 4 maanden wachten, gaan 3 reviewers de boel bekijken, als je dan niet weggehoond wordt mag je 't aanpassen nav de reviews, weer opsturen, weer 4 maanden wachten op de reviews en dan zou ie gepubliceerd kunnen worden.
mooi!quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben wat leeg na drie moeizame dagen. Maar de klus is klaar en het weekend wenkt![]()
![]()
Verjaardag mams op zaterdag
Bij een bekende journal, onderdeel van Elsevier (nee niet dat blaadje). Het betekent niet zoveel, je mag dan officieel geciteerd worden. Een publicatie staat wel hip op je CV.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gepubliceerd waar? En wat betekend het? Is het voor de eer? Kan het dan als naslag dienen en voor wie?
Ah ok, mooi! En wanneer ga je weer eens een studie oppakken? Je bent nog veel te jong om alleen maar te werkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bij een bekende journal, onderdeel van Elsevier (nee niet dat blaadje). Het betekent niet zoveel, je mag dan officieel geciteerd worden. Een publicatie staat wel hip op je CV.
Wat moet een mens van 81 of 82 nog? Hooguit onderdelen voor het fysiek en da's nergens te krijgenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mooi!![]()
![]()
al cadeautjes gekocht?
mooie leren handschoenen van gucci voor je mamsquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat moet een mens van 81 of 82 nog? Hooguit onderdelen voor het fysiek en da's nergens te krijgen
Nee hoor, ze krijgt een hand, dat is 't
De eerste paar jaar nog niet, heb 't voorlopig wel naar m'n zin.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ah ok, mooi! En wanneer ga je weer eens een studie oppakken? Je bent nog veel te jong om alleen maar te werken
Die Dementor moet ook nodig weer eens in beweging
't Zou misschien wel handig zijn voor de grip op die rollator van haarquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mooie leren handschoenen van gucci voor je mams
Okquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Strakkies, graag!! Zit nu even tussendoor een opgewarmd prakkie te eten.
of gewoon van de hema, hebben ze ook mooiequote:Op donderdag 3 februari 2011 18:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Zou misschien wel handig zijn voor de grip op die rollator van haar
Je kunt toch zoomen lullo. Maar hey, 't is vooral om te bellen hè. Je gaat jezelf toch niet beperken door met zo'n lullig schermpje internet op te zoeken?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:23 schreef Dementor het volgende:
Haha, die Nokia E72 is echt verschrikkelijk in ontelbaar veel opzichten.
Probeer ik een webpagina te openen, zie ik een pijltje verschijnen en vervolgens moet ik de hele pagina overscrollen om ook maar iets te lezen.
Waarom resized dat ding automatisch de pagina niet?
Oh wacht.. het is een Neukia.
hahahahaquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die ouwjes hebben sinds kort samen een scootmobiel, da's wel grappig. M'n vader is eerst zo ongeveer een half uur bezig om dat ding klaar te zetten voor dat ouwe wijf en vervolgens bewaakt ie haar onderweg als een kloek z'n kuikens. Het mankeert er nog net aan dat hij midden op de kruispunten gaat staan om de weg voor haar vrij te gaan maken. Goeie vent, die pa van mij
Ik had nog wat rijst met een prutje. 't Is inmiddels op, het was te weinig. Straks maar een zak chips er achteraan flikkerenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
of gewoon van de hema, hebben ze ook mooie![]()
wat zit je te knagen voor kliek?
Zoomen, dat zit weer achter een knopje en een menuutje.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je kunt toch zoomen lullo. Maar hey, 't is vooral om te bellen hè. Je gaat jezelf toch niet beperken door met zo'n lullig schermpje internet op te zoeken?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die ouwjes hebben sinds kort samen een scootmobiel, da's wel grappig. M'n vader is eerst zo ongeveer een half uur bezig om dat ding klaar te zetten voor dat ouwe wijf en vervolgens bewaakt ie haar onderweg als een kloek z'n kuikens. Het mankeert er nog net aan dat hij midden op de kruispunten gaat staan om de weg voor haar vrij te gaan maken. Goeie vent, die pa van mij
't Is echt vermakelijk om te zien. Alleen maar oog voor moeders, de rest moet ruim baan maken.quote:
Jep, dat geloof ik onmiddellijk qua mogelijkheden. Maar niet qua duurzaamheid. Die Nokia is zo ongeveer van beton. Ik heb dat ding al wel 50 keer laten vallen op beton, geen centje pijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zoomen, dat zit weer achter een knopje en een menuutje.
Tuurlijk is het vooral om te bellen, maar de prijs van dit toestel is 350 euro.
Voor 100 euro minder heb je een HTC die dit ding alle hoeken van de kamer laat zien.
haha , doet ie goed, die ouwe.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dat overleeft dit toestel echt niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, dat geloof ik onmiddellijk qua mogelijkheden. Maar niet qua duurzaamheid. Die Nokia is zo ongeveer van beton. Ik heb dat ding al wel 50 keer laten vallen op beton, geen centje pijn
Ik heb haar liever niet te lang in mijn omgeving, zo leuk is ze niet. Ik ben zo ontzettend blij dat ik op mijn vader lijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha , doet ie goed, die ouwe.
kun je d'r zaterdag niet gezellig meenemen? zet je die kar achter in je aanhanger, buitenkachel er naast en bbqaan. is net iets feestelijker dan dat ze naast je zit..
echt lief, zie het zo voor me op een kruispuntquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is echt vermakelijk om te zien. Alleen maar oog voor moeders, de rest moet ruim baan maken.
En statig hè, met de hoed op op de scootmobiel
ik heb sinds een tijdje deze nokia; model 1200, nieuw weten te scoren(na eerder ook een 'stoere' phone te hebben gedragen) , wel geinig om de reacties die ik krijg.. ik hoor nergens bijquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat overleeft dit toestel echt niet.
Ik ga er nog wel even mee spelen, ik wil nu internet op mijn laptop hebben.
waarschijnlijk hadden die valse wijven hier liever gehad dat je op je moeder zou lijken dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb haar liever niet te lang in mijn omgeving, zo leuk is ze niet. Ik ben zo ontzettend blij dat ik op mijn vader lijk
Is dat ding van rubber?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik heb sinds een tijdje deze nokia; model 1200, nieuw weten te scoren(na eerder ook een 'stoere' phone te hebben gedragen) , wel geinig om de reacties die ik krijg.. ik hoor nergens bij
[ afbeelding ]
Geloofwaardig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik had een iPhone van de baas gehad met onbeperkt gratis bellen. Maar ja wat moet ik daar nou weer mee. Dus ik zei laat maar hangen. Toen kreeg ik een iPad zeg ik wat moet ik daar nou weer mee? En nu heb ik een Macbook Air iets gekregen.
nee, alleen het toetsengedeelte. die jij misschien bedoelt heb ik ook gehad, dat waterproof-sportding, soort van rubber materiaal, die was wel kewl.quote:
Ah ja, onverwoestbaar die dingenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, alleen het toetsengedeelte. die jij misschien bedoelt heb ik ook gehad, dat waterproof-sportding, soort van rubber materiaal, die was wel kewl.![]()
[ afbeelding ]
alleen een lampje en bellen is wel handig. onderweg internetten vind ik niet zo'n must.
Ik schreef deel twee alleen maar om een open deur te sluitenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
waarschijnlijk hadden die valse wijven hier liever gehad dat je op je moeder zou lijken dan?
haha, dat ding doet het gewoon nog, echt al 8 jaar oud. het is dat de batterij zo goed als leeg is. kun je inderdaad mee smijten wat je wilt hahaquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ah ja, onverwoestbaar die dingen![]()
Een collega had er destijds eentje met een kompas erin als gadget
je begint al te leren op je oude dag..quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik schreef deel twee alleen maar om een open deur te sluiten
picsquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb een samsung-modelleke met qwerty zonder touchscreen want ik ben een autist met stompkes!
Mijn eerste was geloof ik een Nokia 7210. Die flikkerde van de boot in het water, maar die was ook ijzersterk. Daarna twee keer Sony Ericson gehad, toch een stuk gevoeliger voor vallen en zulks.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, dat ding doet het gewoon nog, echt al 8 jaar oud. het is dat de batterij zo goed als leeg is. kun je inderdaad mee smijten wat je wilt haha
Jij kon vannacht niet slapen van de pijn, die posting zag ik voorbijkomen toen ik na één uur slapen weer klaar wakker een beetje zat te bladeren op Fok!. Heeft die morfine nog geholpen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb een samsung-modelleke met qwerty zonder touchscreen want ik ben een autist met stompkes!
ja, ik ga ook ff iets doen.quote:
Hou je haaks, ik spreek je via geëigende kanalen weer snelquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, ik ga ook ff iets doen.
veel plezier zaterdag (mochten we niet meer twieten tot die tijd).
ltrs teun
Yep!quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij kon vannacht niet slapen van de pijn, die posting zag ik voorbijkomen toen ik na één uur slapen weer klaar wakker een beetje zat te bladeren op Fok!. Heeft die morfine nog geholpen?
Doe mij maar zielepijn, dat gaat weer overquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Maar daar had de anesthesioloog ook voor gewaarschuwd. Dat de pijn heviger terug leek te komen.
Als het goed is moet de pijn weer 'normaal' worden en dan gaan ze misschien nog een keertje alles overdoen maar dan permanent!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe mij maar zielepijn, dat gaat weer over
Ben je mooi klaar mee. Niet kunnen slapen is sowieso al kut.
Maar hoe komt dat dan, dat die pijn heviger terug is gekomen? En wat gaan ze dan overdoen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als het goed is moet de pijn weer 'normaal' worden en dan gaan ze misschien nog een keertje alles overdoen maar dan permanent!
en ondertussen ben je er maar druk mee, met dat pijn lijdenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als het goed is moet de pijn weer 'normaal' worden en dan gaan ze misschien nog een keertje alles overdoen maar dan permanent!
Oké, dat snap ik. Zitten er ook nadelen aan zo'n blokkade? Anders lijkt het me wel echt een uitkomst.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:26 schreef Laysa het volgende:
Het is niet dat de pijn meer is dan hiervoor, Maar dat je hersenen de pijn registreren. En als de pijn dan even weg is en weer terug komt lijkt het heviger, omdat je hersenen dan opnieuw geprikkeld worden.
Het is klote, maar hij gaat toch de definitieve blokkade doen...Al halveert het alleen maar de pijn das al beter dan wat het nu is
Alles brengt een risico met zich mee dus ook een blokkade...maar we gaan dr maar even van uit dat er niks raars gebeurtquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, dat snap ik. Zitten er ook nadelen aan zo'n blokkade? Anders lijkt het me wel echt een uitkomst.
Is al bekend wanneer hij wordt aangelegd? Ik hoop gauw.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Alles brengt een risico met zich mee dus ook een blokkade...maar we gaan dr maar even van uit dat er niks raars gebeurt
As woensdag wordt hij door de Anesthesioloog gebeld en die zal dan el zo snel mogelijk een afspraak plannen...quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Is al bekend wanneer hij wordt aangelegd? Ik hoop gauw.
Oh dat is wel fijn. En het zal ook vast wel goed gaan als het zo'n blokkade is die je ook wel eens voor pijn na operaties krijgt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
As woensdag wordt hij door de Anesthesioloog gebeld en die zal dan el zo snel mogelijk een afspraak plannen...
Ik moet zeggen dat het echt vlot gaat daar....gisteren stonden we met een uur buiten
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat is wel fijn. En het zal ook vast wel goed gaan als het zo'n blokkade is die je ook wel eens voor pijn na operaties krijgt.
Jij bedoelt een ingebouwd iets? Bij Dk gaan ze de zenuw doorbranden...dus dat die zenuw geen pijn meer kan doorgeven via de ruggenwervel naar de hersenenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:44 schreef Disana het volgende:
Ik had een blokkade na de buikoperatie, ze noemden het een hoge blokkade. Ik kon met een pompje zelf pijnstiller toedienen. Het werkte heel goed.
Dat is met een pompje. Bij mij maken ze die hele zenuw dood.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:44 schreef Disana het volgende:
Ik had een blokkade na de buikoperatie, ze noemden het een hoge blokkade. Ik kon met een pompje zelf pijnstiller toedienen. Het werkte heel goed.
Daarom vroeg ik ook naar de blokkade, ik ken de term maar beperkt. Het doorsnijden van een zenuw lijkt me best ingrijpend maar het lijkt me ook dat je op een gegeven moment niets liever wilt dan van de pijn af. Ik hoop van harte dat het je iets oplevert.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is met een pompje. Bij mij maken ze die hele zenuw dood.
Ze hebben eerst geprobeerd het gedeelte van de zenuw aan buikzijde weg te halen, maar dat werkte niet echt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook naar de blokkade, ik ken de term maar beperkt. Het doorsnijden van een zenuw lijkt me best ingrijpend maar het lijkt me ook dat je op een gegeven moment niets liever wilt dan van de pijn af. Ik hoop van harte dat het je iets oplevert.
Let je wel op dat ze de zenuwen rondom je erogene zones intact laten? Als je daar niets meer voelt is er niet veel lok meer aanquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is met een pompje. Bij mij maken ze die hele zenuw dood.
quote:Robert Jensen verwijderd bij Veronica
AMSTERDAM - Robert Jensen is per direct verwijderd bij Radio Veronica. Zijn werk wordt vanaf morgen overgenomen.
Dat nieuws werd zojuist door de radiozender bekend gemaakt.
Robert Jensen keerde vanaf augustus 2010 weer terug op de radio, na een stop van ongeveer vijf jaar. Hij presenteerde van 06:00 tot 09:00 uur de ochtendshow van Radio Veronica: ‘JENSEN! in de ochtend’. Ook zijn vaste side kick Jan Paparazzi was van de partij.
Aha!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed bericht, nu nog van de TV
Bron: Telegraaf
[..]
Nou ik hoop dat de aanstaande ingreep dan echt eens helpt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze hebben eerst geprobeerd het gedeelte van de zenuw aan buikzijde weg te halen, maar dat werkte niet echt.
Ik denk dat mijn buikspieren nu zo'n vier keer dicht en open zijn geweest in totaal.
Hij zat vermoedelijk ruzie te maken met de directie achter?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Aha!
Dat verklaard de uitzending van vandaag, teveel muziek.
Wij ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat de aanstaande ingreep dan echt eens helpt.
Geen idee.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij zat vermoedelijk ruzie te maken met de directie achter?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:56 schreef Disana het volgende:
Waarom is hij verwijderd dan, staat dat er ook bij?
Hij heeft wel een veel te grote bek jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zal wel iets met recalcitrant gedrag zijn?
Ik luister eigenlijk nooit radio, alleen in de auto en dan meestal radio 2, heel soms 1.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar ik zei het toevallig net nog tegen Juud, dat Giel hands down wint op dit moment.
Niet dat ik Giel altijd kan waarderen.
Ik luister 3FM,BNR en Veronica.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk nooit radio, alleen in de auto en dan meestal radio 2, heel soms 1.
Hier idem.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik luister meestal alleen echt naar radio 1. De rest is achtergrond lawaai!
De verslaggeving op 1 is over het algemeen heel goed, behalve wanneer er sport is want dat gaat altijd voor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gisteren nog naar geluisterd, omdat ik niet rechtop kon zitten. Redelijk fijne verslaggeving over Egypte. Alleen echte updates niet van dat halfbakken nieuws. Nederlands nieuws is sowieso slecht.
Dat was er gisteren ook op! Over de comeback van de thorpedo!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:06 schreef Disana het volgende:
[..]
De verslaggeving op 1 is over het algemeen heel goed, behalve wanneer er sport is want dat gaat altijd voor.
De torpedo? Kijk, het gaat me nu al boven mijn petquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat was er gisteren ook op! Over de comeback van de thorpedo!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ian_Thorpequote:Op donderdag 3 februari 2011 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
De torpedo? Kijk, het gaat me nu al boven mijn pet
Oh hahaha, ja hij ziet er ook wel een beetje zo uit. Die andere ken ik wel, die is van de pindakaas.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ian_Thorpe
De rivaal van http://nl.wikipedia.org/wiki/Pieter_van_den_Hoogenband
Pindakaas! Nu met nog meer steroïden!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh hahaha, ja hij ziet er ook wel een beetje zo uit. Die andere ken ik wel, die is van de pindakaas.
Dat moeten we maar niet eten danquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Pindakaas! Nu met nog meer steroïden!
Ja, 't was inderdaad lekker buiten, maar ik had vandaag zelfs geen tijd voor meer dan één peukpauze. Gelukkig de druk nu, na drie dagen, van de ketel en ik kan weer wat ademhalen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:16 schreef Soury het volgende:
Wat een tof weertje vandaag. Verwarming uit en balkon deur open, de kerstboom staat er nog (op balkon)![]()
maar wat kan je daar happy van worden.![]()
Verdomme ik word soft ... @ Juud de lamsbout ligt te bakken
Wij kijken iets over dikke kinderen en ik ben zelf nu wat aan het surfen! Lekker wiki lezenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat moeten we maar niet eten dan![]()
Er is weinig op tv, ik denk dat ik Ned2 maar eens probeer.
Dat is inderdaad een theorie, en het zou verklaren waarom het 'hangen' zo totaal uit de lucht kwam vallen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die Bahrami schijnt niet verhangen maar doodgemarteld te zijn las ik?
Ja het is iig voor een jaar. Ivm ziekte, dat weerhoud me ook een beetje. Het UWV spreek ik maandag.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoe zit het nu Soury, als het UWV akkoord is dan mag je die baan hebben? M.a.w., die school is akkoord? En dan is het zeker een jaarcontract?
Ik ben al meer dan een jaar bezig om een applicatie (met maatwerk er bovenop) die ooit gedumpt is over 28 vestigingen (zonder begeleiding) uniform en werkend te krijgen.Trekken aan een dood paard. Vandaag de bobo's van de afdeling onderwijs alle hoeken en gaten van die applicatie laten zien en ze begrijpen nu zelf niet zo goed meer wat ze ooit ontwikkeld en gemaakt hebben. 't Is een gedrocht en ze hebben vandaag iets meegekregen om over na te denken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een theorie, en het zou verklaren waarom het 'hangen' zo totaal uit de lucht kwam vallen.
Ja Soury, het was vandaag best lekker, en ook zo zonnig.
D_K, dat van die dikke kinderen vind ik niet zo spannend, ik denk dat we voor Twee voor Twaalf gaan.
Teun, ik hoop dat je het de komende tijd wat rustiger krijgt. Oh wacht, je moet naar je moeder. Nou ja, maar even de kiezen op elkaar dan
Je moet het altijd doen. Voor je het weet zijn er nog drie ziek of gaat er eentje ergens weg en dan kijken ze naar jou. Er is veel ziekteverzuim in het onderwijs.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het is iig voor een jaar. Ivm ziekte, dat weerhoud me ook een beetje. Het UWV spreek ik maandag.
Maar wat ik al zei "een voet tussen de deur is al héél wat" Het is een kleine school met weinig leerlingen. Echt knus, dat spreekt me aan. Klassen zijn niet meer dan 8 man. Ze kunnen vast niet moeilijker zijn dan ikA.s. weekeind sluit de solicitatie proceduren en woensdag hebben ze een meet wat de kandidaten betreft
Ik vind de kwaliteit daarvan echt achteruit gaan. De vragen zijn niet meer zo pittig net als de woorden. Astrid Joostje is een oud toastje bovendien!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een theorie, en het zou verklaren waarom het 'hangen' zo totaal uit de lucht kwam vallen.
Ja Soury, het was vandaag best lekker, en ook zo zonnig.
D_K, dat van die dikke kinderen vind ik niet zo spannend, ik denk dat we voor Twee voor Twaalf gaan.
Teun, ik hoop dat je het de komende tijd wat rustiger krijgt. Oh wacht, je moet naar je moeder. Nou ja, maar even de kiezen op elkaar dan
Met haar is het de vorige eeuw carrièretechnisch ook ergens goed fout gegaan. In aanvang was het een kittig en leuke meidquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Astrid Joostje is een oud toastje bovendien!
Ik denk eigenlijk dat ze achter de schermen te dom is om zelfs op het potje te kunnen!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Met haar is het de vorige eeuw carrièretechnisch ook ergens goed fout gegaan. In aanvang was het een kittig en leuke meid
Dat begreep ik ook, een vet tekort eraan. Het bedrijfsleven is interresanter. Wat dat betreft heb ik ook nog een sollicitatie lopen bij een bank. Full time applicatie beheer.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je moet het altijd doen. Voor je het weet zijn er nog drie ziek of gaat er eentje ergens weg en dan kijken ze naar jou. Er is veel ziekteverzuim in het onderwijs.
Ey...positief dat je lekker aan het solliciteren bent...Ja misschien deed je dat al maar dat heb ik niet gevolgd...Eet smakelijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook, een vet tekort eraan. Het bedrijfsleven is interresanter. Wat dat betreft heb ik ook nog een sollicitatie lopen bij een bank. Full time applicatie beheer.
Het lam roept
Nah...ik spreek van uit een negatieve ervaring...Mijn vader heeft ooit bij haar en Jongbloed in de uitzending gezeten...Ging over de longtransplantatie die hij zou ondergaan....Vraagt ze na afloop terwijl ze naast mijn vader staat of hij het niet erg vindt dat ze gezellig een sigaretje opsteektquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik heb geen idee of ze dom is, dacht altijd dat het wel mee zou vallen.
Loretta? Daar krijg ik geen pret-raket van!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik vind dit met afstand de allerleukste en aantrekkelijkste vrouw op TV. Niet omdat ze nu zo knap is, maar gewoon omdat
[ afbeelding ]
Oh wat zullen we genieten dan he Teun, hoe meer hoe beter en hoe witter dan wit, ach we wachten wel weer een paar maandjes wordt weer een strenge maar mooie winter over 10 maandjesquote:
Moet je toch kijken joh, wat een schatjequote:Op donderdag 3 februari 2011 20:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Loretta? Daar krijg ik geen pret-raket van!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:56 schreef BobdeStreamer het volgende:
DailyNewsEgypt The Daily News Egypt
"Pro-Mubarak group on 6 Oct Bridge and Pro-democracy protesters in Tahrir exchange friendly chants but remain separated." #jan25 #fb
2 minutes ago
Winston heeft dat goed geregeld!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja duh, wat moet je nu met zo'n babyface aanvangen
Als het normaal snel en heel efficiënt gaat dan kan het ook maar één kant op hè. Ze vallen een beetje in een door hen zelf gegraven gat op deze manier.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:06 schreef Jian het volgende:
Vertragingen verwacht door storm
AMSTERDAM - Wegens de verwachte storm die in de loop van de nacht over Nederland zal trekken, hebben de NS en ProRail maatregelen getroffen. Voor reizigers betekent dit: minder treinen en dus meer vertraging.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ht_door_storm__.html
goh, vertraging
Een type als Loretta zou mij wel passenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:39 schreef Disana het volgende:
Ik vind Loretta ook heel aardig en Joosten heb ik altijd een omhooggevallen vrieskist gevonden.
een hautaine trutquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:39 schreef Disana het volgende:
Ik vind Loretta ook heel aardig en Joosten heb ik altijd een omhooggevallen vrieskist gevonden.
Ik denk dat Loretta veel langer meegaat voor de man die haar weet te waarderenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een type als Loretta zou mij wel passen
vermoedelijk voor een maand of vier
die is richting Cairo met zijn OV jaarkaart, hoppa de barricade op en *live* verslag doen voor FOKquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die is richting Cairo met zijn OV jaarkaart, hoppa de barricade op en *live* verslag doen voor FOK![]()
![]()
![]()
Die vriezer had beter omlaag kunnen vallen bovenop haar domme koppie.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:39 schreef Disana het volgende:
ik ook niet....maja...er zullen mensen zijn die dr wel oke vindenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hè? Ik heb nooit begrepen wat de VARA in haar ziet.
Voor de democratie aan het strijden! Een frisse rode woestijnwind door Egypte!quote:
Volgens mij is dat puur om het uiterlijk. Maar ja, er zijn ergere. Bridget, die kan ik dus echt wel schieten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ook niet....maja...er zullen mensen zijn die dr wel oke vinden
Bridgetquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij is dat puur om het uiterlijk. Maar ja, er zijn ergere. Bridget, die kan ik dus echt wel schieten.
Ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor, zij als moedertje binnen de relatiequote:Op donderdag 3 februari 2011 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind Loretta Schrijver ook een leuk type, vooral de manier hoe ze lacht.
Zij heeft ooit toch eens een relatie gehad met Jeroen Pauw?
Die 2 vind ik zo niet bij elkaar passen
Dat dus, en dat koppie erbijquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind Loretta Schrijver ook een leuk type, vooral de manier hoe ze lacht.
Volgens nu.nl zijn ze nu over hun relatie aan het nadenkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor, zij als moedertje binnen de relatie
Johnny? Oh dat was toch alweer uit?
Ah, nou ja. Zo'n kenau gun je toch geen enkele man?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens nu.nl zijn ze nu over hun relatie aan het nadenken
Wij kijken met je meequote:Op donderdag 3 februari 2011 21:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, nou ja. Zo'n kenau gun je toch geen enkele man?
Ik ga weer op de bank zitten voor Nieuwsuur.
Teun, niet van die moeilijke onderwerpen aansnijden op dit tijdstip
Beterschap en slaap lekker Deisquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:59 schreef Deisyy het volgende:
Mijn griepje is ook nog niet over, dus ik ga mijn bedje in
Mijn griepje is nog niet aangekomen. Ik rook, het virus sterft halverwege mijn keelholte.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:59 schreef Deisyy het volgende:
Mijn griepje is ook nog niet over, dus ik ga mijn bedje in
Vandaag werd daar aan toegevoegdquote:Record voor het Universitaire Ziekenhuis van Boekarest: een meisje van 12 baart vandaag een gezond kind. Hoezee!
quote:Aanvulling dankzij het lokale avondkrantje. De 12-jarige moeder is Roma voor wie nog mocht twijfelen. Uit het durp Clinceni nabij Boekarest. Haar moeder, oma dus, is 23 (!) en zal het dochtertje gaan verzorgen. De vader is 24 (kwam van elders naar Clinceni voor bouwwerkzaamheden) en wordt thans vervolgd aangezien sex met 15-; de meisjes 1/12/23 zullen derhalve ook nog voedselpakketten naar de gevangenis moeten sturen?
echt he, als het mijn dochter was sleepte ik haar aan haar haren naar de 1e de beste abortuskliniek, ja ja kom maar hoor abortus is moord en meer van die dingen en ja ik ben eigenlijk tegen abortus maar dit is een ander verhaal bla bla maar 12 jaar kom op nou echtquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Een paar dagen geleden las ik elders:
[..]
Vandaag werd daar aan toegevoegd
[..]
Andere cultuur heks, daar gebeuren die dingen nu eenmaal.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt he, als het mijn dochter was sleepte ik haar aan haar haren naar de 1e de beste abortuskliniek, ja ja kom maar hoor abortus is moord en meer van die dingen en ja ik ben eigenlijk tegen abortus maar dit is een ander verhaal bla bla maar 12 jaar kom op nou echt
ja oke, maar het zal je als moeder over komenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Andere cultuur heks, daar gebeuren die dingen nu eenmaal.
Ik word een beetje naar van al die krantenberichten, jajaja andere cultuurquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja oke, maar het zal je als moeder over komen
O jee, ik ga ook maar even solliciteren! Wat kan een klapjosti zoals ik eigenlijk?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
die was toch aan het solliciteren ?![]()
[ link | afbeelding ]
je kan mod wordenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O jee, ik ga ook maar even solliciteren! Wat kan een klapjosti zoals ik eigenlijk?
klappen als een josti?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O jee, ik ga ook maar even solliciteren! Wat kan een klapjosti zoals ik eigenlijk?
hehehequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Journalist!
Ik kan schrijven
Gomi! Haha, ouwe befbaviaan! Hoe bevalt het apenkooien nu?
Prima! Fijn om te horen dat het boven verwachting gaat! De verwachtingen waren volgens mij ook niet al te hoog meen ik?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:33 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe
alles lekker hier. nog steeds boven verwachting wmb
en jullie?
hehehe idd dus dan gaat t altijd goed hequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Prima! Fijn om te horen dat het boven verwachting gaat! De verwachtingen waren volgens mij ook niet al te hoog meen ik?
O dat is mooi! Wanneer ga jij eens huwen!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:46 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe idd dus dan gaat t altijd goed he
maar tbhy
bevalt t me wel.
maar wanneer gaan jullie nou eens huwen?
hmm true true, ik spreek dan af dat ik na jou volgquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O dat is mooi! Wanneer ga jij eens huwen!
Ik en huwen? Dat vraag je toch niet aan een kardinaal?
Nee dat boeit me niet zoveelquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:54 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm true true, ik spreek dan af dat ik na jou volg
maar al beetje zin in SS ook?
jullie kennen op maandag 8 uur smorgens gaan trouwen, dan is het gratisquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee dat boeit me niet zoveel
Ik vergeet steeds waar dat SS voorstaat!
Haha, kunnen we dan niet tegelijkertijd en dan de kosten delen?
tegelijk? je huwt nooit toch? in dat geval wil ik wel akkoord gaanquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee dat boeit me niet zoveel
Ik vergeet steeds waar dat SS voorstaat!
Haha, kunnen we dan niet tegelijkertijd en dan de kosten delen?
Kom je dan ook?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jullie kennen op maandag 8 uur smorgens gaan trouwen, dan is het gratis
een paar stokbroodjes smeren en klaarquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:00 schreef gomi het volgende:
[..]
tegelijk? je huwt nooit toch? in dat geval wil ik wel akkoord gaan
ik ga t wel volgen, maar niet al te intensief denk ik. beetje slap mee ouwehoeren. meer dat idee
als ik ooit zo gek ben om wel te huwen, gaat t ook groots hequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik in t geel ofzoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit!
Ik trouw in ieder geval niet meer in het wit
Doe je me nu een aanzoek nu Laysa al slaaptquote:
Nee, in het bordeaux rood en dan van zijde.quote:
dan kan je gewoon onder een klamboe gaan zittenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Godsamelaserusik heb me toch een handig lampie besteld net
en voor weinig![]()
http://shop.conrad.nl/com(...)b-lampen/775407.html
is handig voor als ik in mijn nest lig, anders moet het grote licht aan want anders
ken ik het toetsenbord niet goed zienen dat vin ik niet gezellie en mijn zoutlamp
geeft weer te weinig licht dus toen dacht ik
what to do... what to do ?![]()
en aangezien ze ook van die lampies verkopen om op een boek te klemmen
dacht ik, er zal toch ook wel zoiets bestaan voor je lappie en ja heur het bestaat![]()
dit is wel het enige lampie met een aan en uit knoppie erop, is hamdig anders moet
je steeds die hele lamp eruit halen.
Ook handig voor de zomer als je buiten zit, moet je wel een lading muggenwegjaagzooi
op je smeren denk ik ... anders ben je de lul natuurlijk
oh sjips ze is nog wakkerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:08 schreef Laysa het volgende:
Ik kan niet meer in het wit trouwen...dat zou toch wel gek zijn
nah hindoe hoort in t geel hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, in het bordeaux rood en dan van zijde.![]()
ken ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan kan je gewoon onder een klamboe gaan zitten
dan gaat Remlof weer denken dat je wilt uitstralen dat je vooral NIET ongesteld bentquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:08 schreef Laysa het volgende:
maar trouwen is dus wel iets wat je nog in t hoofd hebt?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:08 schreef Laysa het volgende:
hahahahaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dan gaat Remlof weer denken dat je wilt uitstralen dat je vooral NIET ongesteld bent
zo van POPERDIEPOMPERDIEPOM kijk mij eens Niet ongesteld zijn![]()
Nah op die dag denk ik niet aan Remlof hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dan gaat Remlof weer denken dat je wilt uitstralen dat je vooral NIET ongesteld bent
zo van POPERDIEPOMPERDIEPOM kijk mij eens Niet ongesteld zijn![]()
Jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:13 schreef gomi het volgende:
[..]
maar trouwen is dus wel iets wat je nog in t hoofd hebt?
Ik ben toch geen hindoequote:
ik wil het bruidsmeisje zijn en het boeket opvangen mag dat ja he zeg gewoon JAquote:
Ja hoor schatjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik wil het bruidsmeisje zijn en het boeket opvangen mag dat ja he zeg gewoon JA
Samen huwen? Gekkerd! Ik ken je geeneens!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:15 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k.l hmm dk ik neem mijn woorden terug over samen huwen enzo ok?
yeahquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben toch geen hindoe
Ik wil je wel zien in je kanarie-geel gewaad! En dan gele rijst gooien voor geluk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |