Waar ga je heen Piet?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoi! Vanuit de trein, momenteel in delft.
Of de USS Rquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
USS USS om de vijand te verwarren!
Niet van deze kant hoor, ik vind het sowieso een beetje overdreven gedoe allemaal.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:08 schreef Jian het volgende:
Ik zeg niks meer, ik voel de afkeuring uit alle hoeken op mij branden
Daar is ie al voorbij denk ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:49 schreef hondjes het volgende:
De andere dingen zie ik ook wel..b.v Haiti.....en de USA zijn rol.
of de kindertjes van de creches
Enterprise..Eigenlijk toen ik het las, dacht ik,,zou die naar Egypte of Barcelona gaan.
Dan komt ie straks langs mijn huis varen
Portugal! Nais!quote:
Ik denk van nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:06 schreef liesje1979 het volgende:
Wij gaan zaterdag naar Valkenburg om te kijken naar de red bull crashed ice. Kadootje voor vriendjes verjaardag nog. Ben heel benieuwd, lijkt mij best leuk om eens te zien maar vraag me af of ik er uren voor wil staan blauwbekken.
Goed planquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We moeten ons maar warm drinken
Zie, gezellig wordt het toch wel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We moeten ons maar warm drinken
Werk, kom net van de uniquote:
Nee, een vliegdekschip. Zo'n ding waar je op kan landenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:17 schreef Laysa het volgende:
Noemt Remlof Toverheks nu een slagschip![]()
Aardig joh!
nog erger dusquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, een vliegdekschip. Zo'n ding waar je op kan landen
Het gerucht gaat dat die nog een verborgen geheim wapen meevoertquote:
Alleen de fysieke winkels sluiten, de webshop blijft bestaan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:27 schreef Disana het volgende:
Goh, het ECI gaat sluiten. Hoe lang heeft die club wel niet bestaan.
Heette dat vroegah niet Boek & Plaat?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:27 schreef Disana het volgende:
Goh, het ECI gaat sluiten. Hoe lang heeft die club wel niet bestaan.
Ja volgens mij wel, maar ik kan me geen begin herinneren. Misschien is de club wel ouder dan ik.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Heette dat vroegah niet Boek & Plaat?
Ja, of dat was de concurrent die ze later hebben overgenomen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:31 schreef remlof het volgende:
Heette dat vroegah niet Boek & Plaat?
Dat valt dan weer mee, maar toch sneu voor al die werknemers. Ik ben nooit lid geweest maar weet nog dat ze regelmatig langs de deur kwamen om een lidmaatschap te slijten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen de fysieke winkels sluiten, de webshop blijft bestaan.
Volgens mij is mijn moeder nog steeds ECI-lid. Die vanavond hachee met hutspot voor me gaat maken.
Dat inderdaad:quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, of dat was de concurrent die ze later hebben overgenomen.
Misschien is het iets Brabants, maar hier wordt het vaak samen gegeten. Met hutspot, of met rode kool en puree.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:34 schreef Disana het volgende:
Wat lekker zeg, hachee met hutspot. Meestal eet je dat apart.
Hier ook. Nou ja, in mijn herinneringen dan. Brabants dan denk ik!quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien is het iets Brabants, maar hier wordt het vaak samen gegeten. Met hutspot, of met rode kool en puree.
Ah, zou best kunnen. Ik ken hachee zoals Remlof het beschrijft. En hutspot eet je dan weer met rafeltjesvlees.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien is het iets Brabants, maar hier wordt het vaak samen gegeten. Met hutspot, of met rode kool en puree.
Nee dat komt half april pasquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, heb je nu een gastcollege gegeven? En ging het goed?
Je bent toch al afgestudeerd? Jeej! Je naam in ene blaadje dat is mij ook eens gelukt!quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee dat komt half april pas. Nu had ik een afspraak om te bekijken hoe haalbaar 't is om mijn scriptie te gaan publiceren in een journal. De conclusie is dat we iig een serieuze poging gaan doen, maar het blijft een lang en lastig proces.
misschien heb je morfine gemorst op dat dingquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat is mijn netbook soms sloom!
Goed gevonden. Ik ken die oudere clubs helemaal niet. Afijn, zo zie je maar dat aan alles een eind komt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat inderdaad:
In Nederland is de oudste boekenclub de Nederlandse Boekenclub (NBC) die al bestond voor de Tweede Wereldoorlog. Naar voorbeeld van de Amerikaanse 'Book of the Month Club' werd het in Den Haag als een familiebedrijf opgericht. In 1948 richtten 5 uitgevers samen De Muiderkring op, later kwamen daarbij de Nederlandse Lezers Kring (NLK, 1966), de Europaclub (1967, toen ze ook in België leden gingen werven werd dat hernoemd tot Europaclub Internationaal tegenwoordig alleen bekend als ECI) en Boek en Plaat. In 1985 nam het West-Duitse Bertelsmann, dat toen al een meerderheidsbelang had in ECI, de grote concurrent NBC over. Ook de combinatie NLK/Boek en Plaat werd door ECI overgenomen. Lange tijd vielen in Nederland de grote boekenclubs allemaal onder Bertelsmann die ze heeft ondergebracht in de divisie Direct Group. In december 2008 werd ECI echter verkocht aan investeringsgroep Clearwood, geleid door een groep Nederlandse ondernemers
http://nl.wikipedia.org/wiki/Boekenclub
toe maar ... steek ons maar weer de ogen uit, je gaat zeker in je Porsche ook nog ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:42 schreef hondjes het volgende:
Vanavond eet ik wel buiten de deur.
Straks even shoppen in Tarragona en Cambrils.
Ja, ik had een tijdelijk blokkade gehad en toen die uitgewerkt was had ik veel hinder van pijn!quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
misschien heb je morfine gemorst op dat ding![]()
niet leuk grapjeik las dat je niet zo goed had geslaapt vannacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |