abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92498446
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 13:10 schreef Ticootje het volgende:
Gewoon bellen mrien, tis nog steeds rs seizoen, Lotte zit toch op een kdv? Misschien dat ze iets heeft meegenomen.
Lotte zit inderdaad op de creche, kindje van daar heeft onlangs met rs in het ziekenhuis gelegen, dus ben daar wel alaert op.

Heb vannacht rechtop zittend geslapen met hem op mn borst/buik zodat hij nog een beetje kon ademhalen en slapen. Liggend op mn buik ging niet echt goed, te benauwd. Op zn rug ging een half uur goed (in zn eigen bed!) maar daarna niet meer
pi_92498566
Het hoeft natuurlijk niet meteen heel erg te zijn, maar hij is nog zo klein, ik zou het niet te lang door laten modderen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_92498729
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 13:19 schreef Ticootje het volgende:
Het hoeft natuurlijk niet meteen heel erg te zijn, maar hij is nog zo klein, ik zou het niet te lang door laten modderen.
Daarom heb ik ook gewoon liever nog even contact met de arts/assistente.
Nu slaapt hij gelukkig, ook weer op mn buik, in bed. Maar ook dan elke keer hoesten..

Hij is wel helemaal fan van de doek geloof ik, gisteren brullen, knoop hem in de doek, hups een rondje en meneer sliep! Ideaal :D
pi_92498916
Mijn dame viel op de scholingsdag ook in slaap bij me. Toen had ze een hele afdruk van mn shirt en ketting in dr harses staan :').
pi_92499247
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 13:29 schreef Ticootje het volgende:
Mijn dame viel op de scholingsdag ook in slaap bij me. Toen had ze een hele afdruk van mn shirt en ketting in dr harses staan :').
Haha

Heb gebeld en kan om 16:00 nog ff langs komen, fijn.
Vraagt de assistente waarom ik vanmorgen niet gebeld had..tja het leek beter te gaan vond ik, en daarna dus niet.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 13:55:04 #216
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92499944
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:04 schreef Ticootje het volgende:
Ja dat is ook weer zo hik, gister zou Leyla thuis zijn met papa, toen was de leidster helemaal teleurgesteld dat ze er niet was.
Er is nu eindelijk een vaste leidster in haar groep en dat meisje maakt al haar klusjes snel af zodat ze fijn met Neve op schoot kan zitten... O+

Overigens is die ene jongen die op ons kdv werkte nu weer weg. Ik hoop toch echt dat er geen mensen hebben geklaagd... :{
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 14:00:18 #217
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_92500140
Eline was al een lievelingetje voordat ze werd geboren! Ze heeft wel een beetje het nadeel dat er rond die tijd ook het zoontje van mijn vriendin daar komt. Maar die komt maar 1 dag per week en zij 3
pi_92504395
Zie ik toch ineens 2 tandjes bij Amy in haar onderkaak!
Ik ben zo trots, alsof het mijn eigen tanden zijn :D

Donderdag wordt er een slikfoto gemaakt om te kijken of er geen vernauwingen o.i.d. zijn.
Ze maken zich meer zorgen om haar gewicht dan om het spugen, al zou het mooi zijn als het spugen stopte. Dus hogere dosis medicijnen en misschien nog kma voeding. Maar goed ik kan prima met het spugen leven als ze gewoon zou groeien :) Betekent alleen dat ik veel nieuwe kleertjes moet kopen omdat ik zo veel moet wassen :Y
pi_92505009
ze zijn het er dus wel over eens dat het niet helemaal lekker gaat..
pi_92505458
Ja inderdaad. Ze stellen ook steeds van die enge vragen, heel specifiek zeg maar. Zijn er nierziektes in de familie? Is ze ziek geweest? Hoe was de 20 weken echo? Met hoeveel weken is ze geboren? Of is dat niet specifiek?
pi_92505534
Ik vind het nog wel meevallen hoe eng het is.. ;)
pi_92505623
Haha, nou gelukkig! Ik ga er maar gewoon van uit dat ze het ook moeten weten als het gewoon kma is en ze nu dingen moeten uitsluiten.
pi_92508671
Jelle moet opgenomen worden op vermoeden rs virus. Zijn nu in het ziekenhuis
pi_92509188
Beterschap voor Jelle, toch schrikken
  dinsdag 8 februari 2011 @ 17:26:07 #225
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_92509196
Owww wat balen Mrien!! Heel veel beterschap!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 8 februari 2011 @ 17:26:52 #226
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_92509226
Sola dat klinkt bij mij als de normale vragen die ze stellen. Ik heb ze ook gehad voor Ylana toen.
:*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_92509394
He, jak Mrien! Maar goed dat je aan de bel hebt getrokken. Sterkte!

Saffier, gewoon normale vragen? Pfiew gelukkig.

Hoe besmettelijk is het rsvirus? Kun je het ook krijgen van ronddwarrelende ziektekiemen in de kamer zeg maar?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 17:41:57 #228
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_92509894
Bah Mrien, veel sterkte en Jelle, veel beterschap!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:08:23 #229
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_92511121
Jeeetje Mrien, dat is schrikken :{
Sterkte, en beterschap voor Jelle :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_92512688
Bah mrien, dat is vervelend zeg. Goed dat je toch aan de bel hebt getrokken!

Met Anne gaat het nog hetzelfde als gisteren, alleen stikte ze vanmorgen weer in haar eigen slijm en mijn moeder was daar zo van geschrokken, dat ze weer met Anne naar de huisarts was gegaan. Er zat inderdaad nog veel slijm in de longetjes. Vrijdag moeten we nog een keer terugkomen om te kijken hoe het dan gaat.
pi_92517283
Jemig Mrien das schrikken :{ beterschap voor Jelle :*

Ons eerste deel van de kraamweek zit erop, we hadden een geweldig lieve kraam die ons ontzettend in de watten heeft gelegd en die onwijs leuk met Amélie was, ze hebben samen buiten gespeeld en geknutseld enzo zodat ik goed mn rust kon nemen. Superfijn! O+ Mn kleine mup doet het ontzettend goed. Ze zit alweer boven geboortegewicht maar morgen wordt ze pas weer gewogen dus ik weet nu niet hoe en wat :P
Ze is wel wat aan het regelen vandaag, dus we zitten lekker op de bank met zn tweetjes, lurken en slapen lijkt het devies van de dag, ik doe met dr mee c_/
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:07:08 #232
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92520017
Jeetje meiden, wat een hoop zieken.
Ik denk aan jullie, veel sterkte allemaal!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_92520287
Dat is schrikken, mrien! Beterschap. :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92520438
Sterkte Mrien. Beterschap

Ik ga donderdag met Ilse naar de dokter, ze is altijd al van het spugen, maar de laatste dagen is het erg veel. Ook heb ik het idee dat ze een boel weer wegslikt. Daar verslikt ze zich dan weer in. Gister had ik het idee dat ze bijna stikte toen ze in de box lag. Toen ik haar rechtop hield ging het beter met haar. Ze kijkt er ook heel zuur bij.
*poef* nu is het weg
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:23:57 #235
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_92520947
Mrien en Jelle sterkte en beterschap voor je kleine man :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_92524175
Thx allemaal
Jelle ligt nu aan de monitor en heeft een sonde aangesloten, gelukkig gewoon met borstvoeding. Had nog een flesje in de koelkast staan dus die kon hij gelijk krijgen, daarna gekolfd.
Hij mag even niet aan de borst omdat dat te vermoeiend voor hem is. T.o.v vorige week woensdag is hij (oke, op andere weegschaal) 100 gr afgevallen.
Morgen wordt er een rs test uitgevoerd

Ik heb hoofdpijn en ben moe, zal van slapen ook niet veel komen ben ik bang
pi_92525399
Ach Jelle! :*
Sterkte ermee mrien.

Wat naar al die zieke kindjes,bah
pi_92527041
Ik weet helaas precies hoe jij je voelt :( Hopelijk gaat het snel beter met hem.
En ik hoop dat ze vinden wat het is.. :* :*
pi_92529397
Ergste vind ik nog dat ik hem niet mag troosten aan de borst, krijg hem ook niet echt op een andere manier stil helaas
Hij krijgt nu een beetje zuurstof ter ondersteuning want hij dipte net iets teveel
pi_92533264
Mrien, wat naar zeg! Je kleine kereltje in het ziekenhuis :'(
Hopelijk knapt hij snel op en mag/kan hij weer lekker bij je drinken. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')