Lotte zit inderdaad op de creche, kindje van daar heeft onlangs met rs in het ziekenhuis gelegen, dus ben daar wel alaert op.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:10 schreef Ticootje het volgende:
Gewoon bellen mrien, tis nog steeds rs seizoen, Lotte zit toch op een kdv? Misschien dat ze iets heeft meegenomen.
Daarom heb ik ook gewoon liever nog even contact met de arts/assistente.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:19 schreef Ticootje het volgende:
Het hoeft natuurlijk niet meteen heel erg te zijn, maar hij is nog zo klein, ik zou het niet te lang door laten modderen.
Hahaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:29 schreef Ticootje het volgende:
Mijn dame viel op de scholingsdag ook in slaap bij me. Toen had ze een hele afdruk van mn shirt en ketting in dr harses staan.
Er is nu eindelijk een vaste leidster in haar groep en dat meisje maakt al haar klusjes snel af zodat ze fijn met Neve op schoot kan zitten...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:04 schreef Ticootje het volgende:
Ja dat is ook weer zo hik, gister zou Leyla thuis zijn met papa, toen was de leidster helemaal teleurgesteld dat ze er niet was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |