abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 februari 2011 @ 21:59:49 #181
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_92480259
Vóélde? Je bent ook nog heel jong O+
Maar ik snap wel wat je bedoeld ;)

Amy heeft meer spek op haar pootjes dan Ylana :D
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 7 februari 2011 @ 22:00:32 #182
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_92480306
Tico die extra, extra vette melk, hou je die dan apart? Of geef je die met je 'gewone' melk mee?
Ylana
pi_92490451
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 22:00 schreef Saffier het volgende:
Tico die extra, extra vette melk, hou je die dan apart? Of geef je die met je 'gewone' melk mee?
Ik pleur alles door elkaar en proppen maar <3, op een zo lief mogelijke manier.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 09:22:15 #184
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_92491232
Dwangvoederen :9
Ik zie je al helemaal voor me met een gans en een slang _O-
;( arm beest
Ylana
pi_92491280
Pff mijn ventje is wel zielig hoor, best moeilijk vind ik dat. Ken het niet van zo'n mini van 6 weken..
Niet ziek, maar overduidelijk niet helemaal lekker in zn vel
Benauwd door het drinken, dan hoesten en ook nog wat verkouden. Hebben al 2 slechte nachten achter de rug. Hij drinkt ook wat slechter en heeft gister en eergister ook alles compleet uitgespuugd tijdens een hoestbui. Gelukkig geen koorts.
Gisteren al de huisarts gebeld om te overleggen, maar als dit vannacht nog zo is laat ik hem wel even nakijken
pi_92491336
zielig mrien..
  dinsdag 8 februari 2011 @ 09:30:50 #187
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92491403
Fokwet: Neve heeft doorgeslapen vannacht! Zonder speenploppen, helemaal van 23 uur tot 6 uur! *O*
Het is maar één nachtje, maar het scheelt voor mij zo erg als ik een keer een nacht doorslaap (nou ja, ik werd natuurlijk toch nog 3x wakker)

Overigens kwam ik er net achter dat ze nu al meer dan een maand verkouden is! :o
Ik ga deze week maar eens een andere huisarts zoeken (die van mij is nog bij ons oude huis aan de andere kant van de stad) en dan eens een keertje bellen hierover.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 09:31:49 #188
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92491423
Wat zielig mrien... hopelijk voelt hij zich snel beter. Het is vaak zo'n cirkeltje hè: verkouden, slecht eten, slecht slapen, nog meer snot, nog slechter slapen... Bah!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_92491926
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 21:59 schreef Saffier het volgende:
Vóélde? Je bent ook nog heel jong O+
Maar ik snap wel wat je bedoeld ;)

Amy heeft meer spek op haar pootjes dan Ylana :D
Klopt, Amy heeft ook meer spekkies. Ze is ook in lengte achtergebleven dus dan blijven de spekkies wel ;)

Oh bah Mrien, wat vervelend dat hij zo verkouden is! Goed dat je even overlegt. Arm ventje!
Heb je PM gelezen, is prima :)
Neve al een maand verkouden, dat is wel lang hoor! Snel maar weer beter worden :Y

Wij liggen met een baby'tje van een week oud op de kamer. Dus als hij begon te huilen 's nachts zat Amy bijna rechtop in haar bed van schrik. Ze wil steeds gaan zitten, dus komt omhoog en komt al best ver, tot een stukje van haar schouders. Dus toen het baby'tje huilde, keek ik naar haar en toen zag ik haar dus zo zitten :D Ze ligt nu alweer lekker te slapen, want vannacht was niet zo'n goede nacht voor ons beide. Ik denk dat ik stiekem ergens op een bed ga meeslapen :P

En ik ben naar de bekkenbodemfysio geweest en mijn bekkenbodem ligt toch behoorlijk aan gort :o Dus nu veel oefenen.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 10:18:18 #190
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_92492581
Jelle en Neve zo verkouden, zielig hoor!
Amy probeert te gaan zitten, wat knap!

Mijn meisje is alweer een maand oud vandaag. Wat gaat het toch ontzettend snel. Maar ik probeer van elke minuut te genieten en tot nu toe lukt dat aardig, ondanks de bv perikelen.
pi_92493210
Ik vergeet telkens dat je nét voor mij bent bevallen, Sugarsnap! Een maand alweer, pff, de tijd gaat echt snel.

Tico, wat fijn dat het zo goed gaat! Het lijkt me een grote opluchting dat het met haar groei wel snor zit, want dat is zoiets basaals.

Heerlijk zo'n nacht, Hik. Het echte uitrusten kwam hier pas toen Ivan doorsliep en ik daar ook op rekende zodat ik zelf niet telkens wakker werd. In die fase vond ik het ook extra zwaar als hij tussendoor wél eens wakker werd.

Sola, zo'n ziekenhuisperiode is behoorlijk slopend. Rust maar flink tussendoor! Ik begrijp trouwens echt niet waarom je niet met andere ouders zou mogen praten over hetgeen je eigen kind heeft. Dat deden wij ook volop. Heeft de arts-assistent er een reden voor gegeven? Ik heb wel een keer iets stoms gedaan of willen doen wat niet mocht. Een baby'tje op de verkoeverkamer huilde en ik wilde haar troosten, maar je mag (begrijpelijkerwijs) niet aan de baby's van anders ouders zitten. Het was zo'n instinctmatige handeling van me.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 10:39:49 #192
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_92493275
Eline is maar een week ouder dan Lena, dus jouw mupje is ook al weer bijna een maand!
pi_92493307
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 09:24 schreef mrien het volgende:
Pff mijn ventje is wel zielig hoor, best moeilijk vind ik dat. Ken het niet van zo'n mini van 6 weken..
Niet ziek, maar overduidelijk niet helemaal lekker in zn vel
Dat lijkt me ook echt heel naar. Ik kan het me niet herinneren van Ivans kleine baby'tjesperiode, dat er zoveel (andere) kleine baby's ziek waren. Ivan is alleen als grote baby wel eens ziek geweest. Bij de grote baby's en de dreumesen vindt de ene ziektegolf na de andere plaats.
pi_92493419
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 10:39 schreef Sugarsnap het volgende:
Eline is maar een week ouder dan Lena, dus jouw mupje is ook al weer bijna een maand!
Jep, over een week is ze inderdaad een maand oud en daarna heb ik nog maar een krappe zes weken verlof. Ik ga er misschien wel twee weken vakantie achteraan plakken.

Ik moet bekennen dat ik ook alweer uitkijk naar het werken. Ik heb natuurlijk lange tijd thuis gezeten toen ik zwanger was en het lijkt me wel fijn om weer onder de mensen te komen. Ergens voelt het ook niet alsof ik ruim drie weken geleden ben bevallen, maar eerder alsof het drie maanden geleden is. Ik voel me gewoon nog steeds zo goed.

Gelukkig gaat Lena niet meteen naar het kinderdagverblijf; we hebben pas plaats voor haar als ze 5 maanden oud is. De eerste periode dat ik weer aan het werk ben zal ik dus toch nog veel bij haar zijn. Ik ben wel al behoorlijk gespannen voor het wennen van Ivan op het kinderdagverblijf. Hij heeft in april een plaatsje.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 10:48:11 #195
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_92493565
Hier hetzelfde, voor mijn gevoel ben ik ook niet pas een maand geleden bevallen, maar al veel langer geleden. Ik moet ook over 7 weken weer werken en heb er ook wel weer zin in. Maar dat is ook omdat ik waarschijnlijk op een andere afdeling ga werken.
Eline gaat wel vanaf het begin naar het kdv, ik heb helaas geen andere uitvals mogelijkheden
pi_92493686
Ging Bram ook meteen naar het kinderdagverblijf? Als Lena een plaats had gehad was ze hier ook met 3 maanden al gegaan.

Stom he, hoe je weer uit kunt kijken naar dingen als in de ochtendspits reizen. Ik voel me nu al een behoorlijke periode geïsoleerd, ookal ben ik gewoon mensen blijven zien en is het tot op zekere hoogte een zelfverkozen isolement geweest. Want laten we wel wezen: er zijn ook andere manieren om je onder de mensen te begeven. Maarja, werk is gewoon belangrijk voor me. Ik kijk er zelfs naar uit om het niet voortdurend over de kinderen te hebben terwijl het mijn favoriete gespreksonderwerp is. :Y)

Wij moeten er wel echt meer op uit gaan nu. Als ik die foto's zie van Orea die uitwaait op het strand met haar spruit dan ben ik daar een beetje jaloers op. O+
  dinsdag 8 februari 2011 @ 10:54:25 #197
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_92493780
Bram is met 5 maanden naar het kdv gegaan, ik had niet eerder werk.
pi_92495040
goddomme!! Het is gewoon de fout van de apotheek.. Dat stelletje superkneuzen (voor de zoveelste keer he!) heeft gewoon de machtiging niet opgestuurd naar de zorgverzekering. Wat een enorme faal. Het is echt iedere keer wel wat bij deze apotheek.. Bij de medicijnen van de ivf ging het steeds fout, en zelfs nog eens zodanig dat ik er pas een uur voor prikken achterkwam dat ze gewoon de bestelling niet goed hadden meegegeven. Ze hebben spullen gedeclareerd die helemaal niet opgehaald zijn. Echt ik denk dat ik eens even aan een mooie klachtbrief ga zitten.
pi_92495093
Oh vorige keer ook met de rs prik van Leyla, hadden ze ook de bestelling niet verwerkt... En dan nog droog durven zeggen dat ze even contact met eurocept ging opnemen voor het recept.. Het is dat ik zelf maar even belde, want dat doen ze blijkbaar ook niet.
pi_92495436
Claudia, het eerste wat ik dacht was dat het misschien te maken had met het bang maken van andere ouders? Maar toen bedacht ik me dat Amy's geen ernstige ziekte o.i.d. heeft (ga ik vanuit) dus dat zou nergens op slaan. Toen bedacht ik me dat het misschien gaat om dat je het dan ook hebt over behandelingen en onderzoeken en dat andere ouders dan misschien kunnen gaan denken waarom zij wel die behandeling en mijn kind niet, of mijn kind heeft ook die behandeling of onderzoek nodig. Ze zei alleen dat andere ouders er niets mee te maken hadden. En dat uit instinct troosten herken ik hoor! Heb ik hier ook al meegemaakt. Ik houd ook gepaste afstand tot het baby'tje wat hier ligt of lag, ze zijn nu naar huis. Hij lag er ook wel eens zonder moeder en dan ga ik niet bij hem kijken of zo. Tja het is toch niet je kind.

Ik vind het wel heel fijn dat er een hele aardige pedagogische medewerkster is. Zij kijkt ook naar Amy en naar haar ontwikkeling en we praten over hoe ik het thuis doe. Dat is toch wel fijn hoor. En eigenlijk doe ik heel veel dingen gewoon goed :P Ook leuk om te horen ;) Ze kijkt waarschijnlijk of het niet aan mij ligt dat ze spuugt. Dat ik haar oververmoeid laat raken o.i.d. Dat is aan de ene kant pijnlijk aan de andere kant heel fijn, want stel dat het aan mij ligt dan wil ik daar ook graag iets aan doen.

Toch heb ik nog wel heel erg het gevoel dat ik moet verdedigen dat ik hier ben. Ten minste, zo interpreteer ik wat de verpleegkundige of artsen zeggen. Dus dat kan ook gewoon helemaal fout zijn. Ik was net gewoon blij dat de verpleegkundige Amy haar kleren bekeek en zei "oh ja haar kleren worden er nat van" zo van, dan is het inderdaad wel erg genoeg om hier te zijn. Maar het blijft een lastige zaak om te bekijken hoeveel ze nu spuugt. Ik kan er moeilijk een bakje onder houden. Ook hebben we de golfjes - mondjes discussie. Ik vind het golfjes en zij noemen het mondjes. Of de keren dat Amy gorgelt ermee, maar het weer terug slikt. De verpleging kan er moeilijk heel de dag bij zitten. Waarschijnlijk leggen we straks iets van een zeiltje onder haar.

Oh en nog iets leuks! We waren weer in de speelkamer en Amy lag lekker op haar rug. Toen ik me weer omdraaide naar haar (was iets aan het weggooien), lag ze ineens op haar buik! Ze kan draaien :Y Ik reageerde ook echt zo :o

:o Jemig Tico! Wat ontzettend stom! Idd een klachtenbrief is wel op zijn plek. Als het nou een keer iets fout ging, maar zo vaak en om van die belangrijke dingen :N
pi_92495637
Geachte,

Ik wil u toch eens op de hoogte brengen van de slordigheid van uw medewerkers bij de apotheek in den haag op het lorenzplein. Al diverse malen is er fouten gemaakt met medicatiehoeveelheden, niet verwerkte of bestelde recepten en machtigingen.

Laat ik beginnen met de medicatie/hormoonbehandelingen voor mijn ivf behandelingen. Tot op 2x toe was er op de apotheek niet de bestelde hoeveelheid menopur aanwezig door een fout in de bestelling die uw medewerker had gedaan, doordat zij het recept niet goed had doorgenomen.

Bij de laatste behandeling was de tas die ik meekreeg ook niet voorzien van alle hormonen, en moest ik zelfs langs een nachtapotheek om 5000 eenheden pregnyl te halen omdat ze dat vergeten was om in de tas te stoppen. Uiteraard zal de apotheek wel gewoon geld hebben ontvangen voor de pregnyl die zij dus uiteindelijk niet geleverd hebben.

De zwangerschap zelf had ik medicijnen voorgeschreven gekregen tegen het spugen. Dit recept had ik ingeleverd, maar de medicijnen zelf heb ik nooit opgehaald, toch zijn deze wel gedeclareerd.

Mijn dochter krijgt synagis om haar te beschermen tegen rs virus, en ook daar ging het alweer fout. De betreffende medewerker kon blijkbaar het recept niet vinden en er was dus geen bestelling geplaatst. De medewerker zou zelf contact opnemen met eurocept om navraag te doen. Gelukkig heb ik zelf de verpleegkundige gebeld over dit voorval, want uw medewerker is nooit van plan geweest daadwerkelijk het probleem op te lossen.

En dan tot slot heeft mijn dochter dieetpreparaten nodig, daarvoor is een machtiging afgegeven. Maar tot mijn verbazing ontving ik een brief van u dat de dieetpreparaten niet meer rechtstreeks aan de apotheek zouden worden vergoed, met daarin nog dat er werd gehoopt dat ik eruit zou komen met mijn zorgverzekering. U raadt zeker wel wat het probleem is? Die betreffende machtiging is nooit opgestuurd/gefaxt/wat dan ook naar de zorgverzekering. Nu moet mijn verzekering dus contact opnemen met de apotheek om deze alsnog boven water te krijgen. Ik hoop van harte dat deze machtiging alsnog boven water komt!

Ik ben erg teleurgesteld in uw medewerkers en hun nauwkeurigheid. Zoals u ziet komt het regelmatig voor dat uw medewerkers voor problemen zorgen bij uw klanten. Daarvan wil ik u dan ook graag op de hoogte stellen.

Hartelijke groet,

Hoppa. Kutkneuzen.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 11:52:32 #202
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_92495838
pfff, wat vervelend tico! Kun je niet overstappen naar een andere apotheek? En de brief ziet er goed uit.
pi_92496052
Ik zou de hartelijke groet vervangen door iets anders. Dat staat zo gek na de inhoud. Iets van "hoogachtend" o.i.d.

Wil je trouwens reactie of niet van hun? Als je dat wilt, dan is het ook goed om dat er in te zetten.

Ik weet eigenlijk niet of je wel reactie van ons wil op de brief, maar in elk geval bij deze :P
pi_92497210
oh, ik hoef niet perse reactie terug. Dat het op een openbaar forum staat vind ik ook al fijn. En ik pleur mn frustratie zo ook ff op twitter.
pi_92497555
  dinsdag 8 februari 2011 @ 13:02:37 #206
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92497974
Neve is wel met drie maanden gegaan hoor. Uiteindelijk had ik een maandje extra thuis voor haar wel ok gevonden, maar we begonnen allebei in Januari aan een nieuwe baan, dus dat zat er gewoon niet in. Een voordeel is wel dat zo'n klein propje wel gelijk de lieveling van de leidsters is, heb ik gemerkt. ;)
pi_92498043
Ja hier ook Hik! Amy is ook met 3 maanden gegaan. Ze is het lievelingetje van de groep. Zij mag ook altijd bij de leidsters op schoot :P
pi_92498047
Ja dat is ook weer zo hik, gister zou Leyla thuis zijn met papa, toen was de leidster helemaal teleurgesteld dat ze er niet was.
pi_92498129
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 10:41 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook echt heel naar. Ik kan het me niet herinneren van Ivans kleine baby'tjesperiode, dat er zoveel (andere) kleine baby's ziek waren. Ivan is alleen als grote baby wel eens ziek geweest. Bij de grote baby's en de dreumesen vindt de ene ziektegolf na de andere plaats.
Lotte ook pas toen ze wat ouder was, een paar maanden oud denk ik

Ik ga zo (vanaf half 2 weer bereikbaar) de huisarts nog weer bellen. Hij had net weer hele voeding er uit gespuugd na en tijdens het hoesten, krijgt mindere luiers en zn ademhaling piept een beetje. En hij drinkt dus slechter, wat ik wel logisch vind door het hoesten, maar begin me toch een beetje zorgen te maken
pi_92498275
Gewoon bellen mrien, tis nog steeds rs seizoen, Lotte zit toch op een kdv? Misschien dat ze iets heeft meegenomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')