Oh wauw mooi Tico! Fijn!
Flugel, veel plezier in het volgende topic, tot woensdag!
Fannetje, fijn dat het beter gaat!
Mooi gewicht Troeta! Hij doet het netjes! Hopelijk heeft hij geen last van de prikjes meer.
Noa, drinkt ze al wat? Wat een vreemd verhaal van die dokter zeg. Dat wil je ook niet als je zo ongerust bent.
Hier gaat alles goed. Amy slaapt lekker in haar wieg. Ze is ontzettend vrolijk. Ik moest urine opvangen met een bekertje omdat de urine met plaszakje vervuild was. Ik heb 20 minuten met een bekertje voor Amy gezeten, die wel 3 keer het aankleedkussen onderpoepte maar niet plaste. Uiteindelijk plaste ze. Alleen niet in een boogje maar in een stroompje dus opvangen ging nog lastig

3 druppels zaten in het potje en gelukkig was dat genoeg, was gewoon schoon. Verder kreeg ik al op mijn donder

Ik was op de speelkamer aan het kletsen met wat ouders en die vroegen waarom Amy er was en toen vertelde ik dat en toen kreeg ik later op mijn kop van de arts-assistent dat ik dat niet mocht vertellen. Omdat andere ouders daar niets mee te maken hadden. Dat snap ik op zich wel, maar het deed wel een beetje zeer aan mijn zeer braaf ingestelde gemoed

En nu zit ik uit te blazen in de ouderkamer. Bizar dat je eigenlijk niet zo veel doet, maar wel doodmoe bent. En spugen doet Amy hier ook. Maar ze drinkt wel goed vandaag! En de verpleegkundigen zijn aardig
Amy is ook gewogen en waar ze eerst in een week 250 gram was aangekomen, was ze nu in iets minder dan een week maar 15 gram aangekomen. Ze weegt nu 6400 gram. Leyla gaat haar gewoon voorbij Tico, je meisje doet het echt heel goed!