abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92397409
Dank je :)
pi_92400700
He bah noa! Hopelijk drinkt ze morgen beter zonder spugen
  zondag 6 februari 2011 @ 07:07:37 #123
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_92400895
Gefeliciteerd Huuphuup, wat mooi. Dat wordt me een stel later! x
pi_92401222
Hoe is het nu Noa24?
  zondag 6 februari 2011 @ 09:01:34 #125
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_92401256
Ticoo wat idioot!!! Dat kan toch niet dat ze het niet meer willen vergoeden? Of zou het zijn dat ze vergoeden tot 6 maanden ofzo? Ik hoop dat je het met een telefoontje opgelost krijgt morgen :*

Noa hoe is het nu???
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_92401276
Ja Noa, hoe is het gegaan? Als je het niet vertrouwt, gewoon blijven bellen. Extra je zorg aangeven. Laat ze er maar naar kijken, al roepen ze dat ze niet zomaar wat doen. Aan blijven dringen! Als jouw gevoel zegt dat er iets niet klopt, moeten ze daar maar naar luisteren!
pi_92401998
Mijn ventje is een beetje zielig, benauwd en wat hoesten. Zielig bij zo'n ukkie
pi_92405590
Oei Noa, dat is niet zo lekker gegaan. Heb je wel een beetje geslapen vannacht? Hoe gaat het nu met haar?

Jelle ook al ziekig, hopelijk gaat het snel beter!

Vanochtend was Amy vroeg wakker, dus na de fles tussen ons in gelegd. Toen hebben we nog even geslapen. Toen ik wakker werd zag ik naast mij het slapende koppie van Amy. Lief! Zostraks sliep ze in de Mcosi en toen lachte ze in haar slaap! Zo O+
pi_92409351
:'( Ze heeft vanacht om 2 uur iets gedronken, iets van 50 ml. Vervolgens om 5 uur weer geprobeerd, maar toen wou ze niet. Ze bleef ook maar huilen en ze was voor mijn gevoel slapper en er veel minder bij. Uiteindelijk hebben we maar iets melk naar binnen gekregen met een spuitje. Vanochtend begon ze weer iets te drinken dus wij helemaal blij, maar sinds tien uur wil ze niets meer. Ze draait haar hoofd al weg als ik in de buurt kom met de fles. Ze krijgt dus nog steeds veel te weinig binnen. Maar ze is minder suffig en ze is af en toe nog wel vrolijk en geen koorts. Afwachten maar. Wat voelt het ontzettend rot zeg als je zo bezorgd bent
pi_92411478
Ah Noa, wat naar zeg. Toen Anne in december een buikgriep had wilde ze ook niets van drinken weten, maar was ze verder ook wel vrolijk enzo.

Nu is het een ander verhaal. Echt een ziek en verdrietig meisje hebben we. Huilen, piepen, koorts, rochelen, weinig drinken, weinig slapen... uiteindelijk vandaag toch maar de huisartsenpost bezocht. Conclusie: vrij heftige luchtwegontsteking. Ze zetten die kleintjes niet zo snel aan de antibiotica, maar bij Anne was het wel echt nodig. We hebben nu dus een kuur meegekregen en ze moet 3x per dag een spuitje met 4 ml naar binnen krijgen. Net de eerste dosis toegediend en ze schrok wel (heel anders smaakje dan melk natuurlijk), maar hield het gelukkig wel binnen.
Dinsdag zou ze een heel stuk opgeknapt moeten zijn, anders moeten we terugkomen.

Bleh, ik zie het niet echt zitten om zelf morgen te gaan werken. Zou ik me hiervoor 'ziek' kunnen melden?

[ Bericht 0% gewijzigd door Fannetje op 06-02-2011 15:03:25 ]
pi_92411610
Zorgverlof fannetje! Heb je recht op.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_92411649
Ik heb het ledikant opgezet voor leyla. De wieg paste nog wel, maar in de breedte werd het krapjes. Nu snurkt madam dus in haar nieuwe bedje. Zo makkelijk, als het maar een bed is snurkt madam wel.
pi_92411770
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 14:59 schreef Ticootje het volgende:
Zorgverlof fannetje! Heb je recht op.
Ook als er in principe gewoon iemand is die voor haar kan zorgen (mijn moeder)?
pi_92412105
quote:
Op zondag 6 februari 2011 15:00 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb het ledikant opgezet voor leyla. De wieg paste nog wel, maar in de breedte werd het krapjes. Nu snurkt madam dus in haar nieuwe bedje. Zo makkelijk, als het maar een bed is snurkt madam wel.
Ben ik een beetje jaloers :) jelle slaapt dus echt niet graag in een bedje/kinderwagenbak. Van de week krijgen we van Keshet een puckababy te leen, kijken of dat helpt. Heb het idee dat hij zich wakker maakt door zn bewegingen met zn armen.

Hij is gelukkig niet ziek, maar wel een beetje zielig, heeft wel last van het hoesten.

Moeilijk fannetje, ik heb een tijdje geleden een keer vrij genomen toen Lotte ziek was. Oma kon wel oppassen maar ze wilde alleen mama en was heel zielig. Toen had ik vast zorgverlof kunnen nemen, maar heb gewoon een vrije dag genomen.

Moeilijk noa, anders nog even bellen met de hap voor overleg?
pi_92412350
Tja, ik kan geen vrije dag opnemen, werk in het onderwijs en daar hebben we natuurlijk vastgestelde vakanties, dus dat is geen optie. Anders had ik dat wel gedaan.
pi_92412645
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 15:03 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Ook als er in principe gewoon iemand is die voor haar kan zorgen (mijn moeder)?
Weten hun dat? Ik ben niet zo netjes in dat soort dingen, weet niet hoe jij bent hoor;)

Ik vind het wel erg weinig hoor Noa. Je hebt toch zo'n vloeistof wat je tegen bijna-uitdroging kan geven,ORS heet dat geloof ik.
Geen idee of het er bij past enzo,maar misschien kan je er naar vragen?
pi_92412749
ORS inderdaad, maar zolang een kindje niet richting het uitdrogen gaat hoef je dat niet te gebruiken.
Anne drinkt nu ook veel te weinig, maar voor een paar dagen kon dat niet zo heel veel kwaad volgens de arts...

En nee Troeta, dat weten ze niet. 't Is zelfs zo dat mijn schoonouders eigenlijk op maandag oppassen, maar dat niet kunnen omdat mijn schoonvader momenteel in het ziekenhuis ligt. Ik heb dus alle reden om zorgverlof op te nemen denk ik.
pi_92415512
Arme Anne! Hopelijk werkt de antibiotica snel!

Isabelle heeft vandaag 240 ml gedronken, waarvan 210 vanochtend. Sinds 10 uur heeft ze 30 ml gedronken en ze heeft honger. Maar iedere x dat we wat naar binnen proberen te krijgen lijkt het ook wel alsof ze pijn heeft. In haar keel of haar buik... Ze heeft niet meer overgegeven.
Ik heb de net de hap maar weer gebeld en we hebben om 17.50 een afspraak. Ik wil dat ze dr weer nakijken en haar wegen. Mijn partner heeft het idee dat ze ook echt een zere keel heeft en haalt nu paracetamol bij de apotheek. Misschien dat ze beter kan drinken met de paracetamol. Maarja dat is ook maar een gok. Maar op de 1 of andere manier heb ik weinig vertrouwen in de ha.
pi_92419631
Hoe was de afspraak Noa?
Fannetje, als je het kan regelen dan zou ik lekker thuis blijven met zorgverlof of zo. Hopelijk voelt je muppie zich snel weer beter, want dit klinkt wel heel sneu.

Vanmiddag een slaapritueel gedaan bij Amy, toet wassen en slaapzak aan. en toen sliep ze bijna 2 uur :o Dat ik dit niet eerder heb gedacht :|W
  zondag 6 februari 2011 @ 19:06:32 #140
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92422282
Hè bah Noa, wat rot dat het zo slecht gaat en dat je je zo'n zorgen maakt. Ik heb verder niet heel veel wijze woorden, maar heel veel sterkte.

Neve is nog steeds erg verkouden en ze drinkt nog niet geweldig, maar wel voldoende. Ze wil veel slapen, maar ik neem aan dat de verkoudheid haar veel energie kost, dus ik maak me niet zoveel zorgen. Vanmiddag zijn we eventjes met z'n drieën wat gaan drinken bij een theehuisje in de buurt. Heel fijn om even met elkaar eruit te zijn. Ik merk toch wel dat het slaapgebrek D en mij een beetje parten speelt. Korte lontjes en te moe om echte aandacht aan elkaar te besteden. We proberen steeds op vrijdagavond iets te doen, maar na het oppasdebacle van laatst is onze datenight vooral thuis geweest. Gelukkig was het vandaag heel gezellig. Zelfs net nog samen Babies gekeken. O+
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  zondag 6 februari 2011 @ 20:26:20 #141
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_92426643
Noa hoe is het gegaan???
  zondag 6 februari 2011 @ 22:00:13 #142
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_92433686
hier ook al weken (3/4) een snipverkouden slecht slapend en slecht etend mopperend spookje :'( met koortspiekjes :( temp tussen 37,5 en 39,8 terwijl hij normaliter 36,3/36,5 heeft.. volgende week naar t Bronovo en deze week hopelijk nog naar zijn eigen k.a voor de zoveeldaagse checkup,
Verder doorverwijzing voor regressietherapiehelmpje onderweg naar de k.a
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_92435301
Vervelend maffe. Is z'n hoofdje erg scheef? Leyla slaapt ook echt op 1 kant omdat ze duimt. Bij het cb maar weer aankaarten. Ik zie niet of het scheef is.
  zondag 6 februari 2011 @ 22:31:05 #144
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_92435816
via de meting van de fysio kwam ze op 106.9% wat afgerond (en dat moet ze om een of andere reden) je op 107% komt en dat is voldoende voor een helmpje.
Toch verbaasde zowel ons als de fysio dit omdat de echte afplatting die D had na de ziekenhuisopname in Sept, weg leek te zijn (toen zat ie op 104,x% btw) dus we waren eigenlijk allen verrast daarmee.

Als je weer een vaag antwoord krijgt van het consternatiebureau kun je misschien zelf een afspraak maken bij de kinderfysio om een dergelijke meting te laten doen zodat je het zeker weet en je gerust gesteld bent. (je hebt tegenwoordig eigenlijk geen doorverwijzing meer nodig, sommige zorgverzekeraars willen dit toch zien, vraag dan aan de huisarts. Bij een echte kinderfysio zit er bij voorkeurshoudingen en overige chronische aandoeningen minimaal 18 behandelingen in de basisverzekering, krijg je je doorverwijzing van een kinderarts is het zelfs onbeperkt per aandoening)

Nu ligt meneer eindelijk voor t eerst vandaag even te slapen... op z'n zij met het voedingskussen in zijn rug en tussen zn benen door tegen het 'omvallen' op ons bed... k hoop zo dat ie even slaapt.
blaming de Fok!wet :{

[ Bericht 5% gewijzigd door maffemuts op 06-02-2011 22:36:07 ]
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_92436107
Dank je maffe! Ik denk dat ik het toch eens laat meten ja. Deze week meteen maar achteraan.
pi_92447592
Och, wat zijn er veel zieke kinderen. Beterschap!

Sola, wordt ze nu vandaag opgenomen?

Noa, hoe is het daar nu? Ik kan me je zorgen levendig voorstellen.

Vannacht heb ik Lena na 6 uur maar eens wakker gemaakt. Ze had gisteravond zitten comazuipen en was maar moeilijk lastig te krijgen. Niks aan de hand verder, maar het zat me toch niet lekker. Ik vind het zo'n lange tijd voor een baby van 3 weken oud om zonder voeding te doen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92447609
Ik weet niet hoe ik mijn posting kan editen met de iPhone. Afijn: ze was moeilijk in slaap te krijgen.

Momenteel is ze aan het bijtanken.
pi_92447614
Zeg ik het weer verkeerd: ze was moeilijk wakker te krijgen.
  maandag 7 februari 2011 @ 08:19:03 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92447631
:D Gaat lekker Claudia! ;)

Tico, je kan eens proberen een foto te maken van recht bovenop haar koppie, dan is het soms wel te zien, maar idd, gewoon zelf een afspraak maken met een kinderfysio kan ook, daar heb je geen verwijzing voor nodig. :N
Overigens, de laatste keer dat ik Leyla zag is mij niks opgevallen, en ik let erg op hoofdjes tegenwoordig. ;) :+
pi_92447654
Hmf, ik had gehoopt op een iphonetip! Ben ik nou zo blind dat ik geen editknop kan vinden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')