je hoort er ook niet meerquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:04 schreef Orea het volgende:
Woeiii ik heb hem eens niet dichtgegooid
Teennagels van Leyla waren bij de geboorte al helemaal ingegroeid... Ik ga gewoon elke dag met dr in bad, en nu zien de nageltjes er gewoon goed uit.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:36 schreef mrien het volgende:
Ik heb een reusje!
6180 gram (geboortegewicht 4380), 57,5 cm.
Ik had ergens rond 5700 verwacht maar dit niet! Wow!
Verder helemaal goedgekeurd, leuke arts die enthousiast was over hoe relaxed ik was en over de borstvoeding.
Z'n teennagels van de grote teen moeten we wel even in de gaten houden, begint een beetje in te groeien (hadden we zelf al gezien, vandaar of ze er naar kon kijken). In de soda of biotex dus, uitdaging
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:54 schreef Ticootje het volgende:
Oh hij zit wel heel mooi op zn lijntje.. Hij was al flink bij de geboorte. Netjes hoor.
Hij weegt gewoon meer dan 1700 gram meer dan Leyla op hetzelfde termijn.
En zelfs 1800 gram meer dan Anne met één maand! En Anne was ook bijna 8 pond bij haar geboorte!quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:54 schreef Ticootje het volgende:
Hij weegt gewoon meer dan 1700 gram meer dan Leyla op hetzelfde termijn.
10 januari was mijn meidje 6120.. Dat was de laatste meting.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:15 schreef Solagratia het volgende:
Amy weegt pas sinds vorige week 6100 gram. Die is nu 27 weken. (/flauw)
Wat een heerlijk reusje Mrien! Dat gaat goed!
Wat vervelend hobbesje dat jullie allemaal zo verkouden zijn. Hopelijk gaat het een stuk beter met de pufjes!
Bij de kruidvat hebben ze hele fijne slaapzakken in de aanbieding. 9 euro. 80 cm en 100 cm. Roze, wit en blauw. Ze zijn vrij dik, maar zonder mouwen.
En ik heb potjes gekocht, ik heb gezocht naar de vieste potjes en nu heb ik maar sperziebonen en bruine bonen meegenomen. Ik ben benieuwdIk heb besloten dat ik een Manduca wil. Ik wil graag dragen maar ik krijg de hop tye niet goed strak, ze zakt altijd. Dus dan pak ik toch maar weer de kinderwagen. Nu even kijken waar ik die een beetje voordelig vandaan kan halen.
Het vloog me ineens een beetje aan dat ze volgende week opgenomen wordt. Dus toen zijn we maar gaan troostshoppen. En nu ligt ze lekker te slapen
Geen idee eigenlijk.. Ze zit in maat 68, maar wel de broekjes flink aansnoeren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:19 schreef Solagratia het volgende:
Dan schelen onze meisjes niet veel Tico. Leyla is heel lang toch?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:03 schreef Claudia_x het volgende:
Het topic waarin Huup zich komt melden!
En hopelijk Vanyel en DML ook.
he je kan ze niet allemaal willen hoor!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:12 schreef Orea het volgende:
Ooooooh ik wil ook een Mex!! Wat issie leuk Troeta!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |