abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92046121
Vorige deel: Het kleine babietjestopic (0-6 maanden) deel 81
De kleine babietjes:

06 augustus 2010: Yinthe, dochter van ChilllayD
***07 augustus 2010: Willem, zoon van flugeltje en Martijn_AR***
14 augustus 2010: Diego, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Ylana Charlotte, dochter van Saffier en Lautie
24 augustus 2010: Elise dochter van Cantare
3 september 2010: Leyla, dochter van Ticootje
6 september 2010: 'Joop', zoon van Floria
8 september 2010: Anna, dochter van Tessie
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
21 september 2010: Aylenn, zoon van Cluijt
23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
23 oktober 2010: Ilse, dochter van kaatjejannie
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
22 november 2010: Julian, zoon van Shirley
28 november 2010: 'kater', zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
25 december 2010: Ayrton, zoon van Bolleke_666
28 december 2010: Jelle, zoon van Mrien
8 januari 2011: Eline Catharina Helena, dochter van Sugarsnap
15 januari 2011: Lena, dochter van Claudia_x

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door Fannetje op 30-01-2011 16:19:07 ]
pi_92046162
Ik heb de baby's die inmiddels 6 maanden oud zijn uit het lijstje verwijderd :) Moet er verder nog iets aangepast/toegevoegd worden?
Claudia, wil je met Lena in het lijstje?
pi_92052308
Zo. M'n meisje is echt heel verkouden, neusspray krijg ik haar neus niet meer mee open, ogen met snot. De hele mikmak. Dus ik neusdruppels gehaald, neus gespoeld, uiteraard vond ze dat niet tof. NIET tof dus... Maar blijkbaar kwam er een heleboel los en door dat ze ook behoorlijk aan het huilen was ging ze kokhalzen en hoesten en ze bleef er bijna in... En daar moest ze ook weer van huilen en zo door. Ze hoestte echt veel slijm om, arm ding. Maar toen ze rustig was mocht ik haar ook niet neerleggen, weer helemaal huilen. Mijn meisje huilt dus echt nooit en zeker niet zo lang en ontroostbaar. Ik kreeg het er een beetje benauwd van. Ze is echt helemaal zielig.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_92052490
Ach Leylaatje toch! Dat slijm is naar he. Hopelijk kan ze straks lekker slapen zonder last van oortjes door verstopte neus.
pi_92052566
Ach arme Leyla. Het is ook gewoon heel vervelend voor zo'n kleintje om zo benauwd te zijn. Beterschap!
pi_92052579
Oh wat sneu :{ arme Leyla.. hopelijk helpt het spoelen en is ze morgen een stuk meer opgeknapt!
pi_92052630
Ik heb maar PCM gegeven... Ze huilde helemaal met tranen.
pi_92052653
Iemand in mijn hyves heeft een prachtig filmpje op zijn pagina gezet van een doodgeboren kindje van een vriend van hem, het is zo mooi gemaakt, je ziet een zwangere buik bewegen, hele gezellige foto's en bewegende beelden van de voorbereiding van de kinderkamer en prachtige foto's van het overleden kindje en bewegende beelden van hoe de ouders hem zoenen en zijn handjes strelen.
Echt heel indrukwekkend en staat op de homepage bovenin zeg maar.

Zet een andere hyvesvriendin die hem ook in zijn lijst heeft een foto van de kledingkast neer van haar zoontje wat nog geboren moet worden. De kast zit vol met Armanikleertjes, Nikes, noem het maar op en bij de reacties staat allemaal stom geblaat over hoe cool dat wel niet is en dat ze hun kinderen echt niet in zeeman/hemaspul zullen laten lopen.

Schiet mij maar lek hoor...

Klinkt hetzelfde wat Mex had Ticootje, hij wilde alleen maar rechtop vastgehouden worden en dat huilen duurde maar. Beterschap!
pi_92052738
Onzinnig lijkt dat dan he Troeta!
Hoe groot dat verschil dan...

Arme Leyla ;( Hopelijk voelt ze zich snel beter!
pi_92053275
Ik heb gewoon een mix. Ik heb veel te duur merkspul maar ik ben ook zwaar hemafan.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 20:39:32 #11
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92053361
Ach Leyla, wat zielig! Ik herken het wel van Neve. Wij spoelen alleen als het echt moet.

Ik maak me niet echt zorgen over het slechte drinken eigenlijk. Natuurlijk zou ik liever hebben dat ze wat meer dronk; dan heeft ze toch wat meer om op terug te vallen. Maar het drinken gaat niet moeizaam ofzo: ze begint heel enthousiast, maar heeft gewoon snel genoeg. Volwassenen eten ook niet allemaal even veel toch? Ze is actief en vrolijk en heeft goede luiers, dus wat wil je nog meer. :)
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_92054190
Zo lang ze het goed doet is het prima ja :) Mooi zo!

Hier een hemafan O+
pi_92054583
Ja hik, leyla drinkt ook niet echt veel. Wel vaak.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 22:02:45 #14
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92056637
Ik krijg ook veel van een vriendin met een kindje van een paar maanden ouder. Die heeft hele mooie spulletjes soms, maar niet van standaard merken.
De Hema is inderdaad super, maar het enige dat soms jammer is is dat iedereen hetzelfde heeft. Daarom is het wel leuk om af en toe dingen op internet te kopen vind ik, of in het buitenland.
Maar echt dure dingen vind ik zo zonde... Ze hebben het maar zo kort aan!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_92057869
Mijn ventje heeft vandaag voor het eerst maat 62 aan. Valt nog wat ruim, maar sommige rompers begonnen wat strak te zitten. Toch nog een ruime maand in 56, valt me niks tegen gezien z'n geboortegewicht (4380 gram). Prop hem van de week nog wel mooi in 56 hoor, heb daar zo'n leuk noppies setje van ;)
Donderdag naar het cb, ben erg benieuwd naar zn gewicht!
En ik hoop heel erg dat de chiropractor dinsdag voor verbetering zal zorgen qua slapen, ben zelf wel toe aan een nacht slaap in een andere houding dan op mn rug liggen.

Arme Leyla!
pi_92058048
Het zal mij een worst wezen wat ze dragen, vond het gewoon erg respectloos staan
pi_92058507
Snap ik Troeta.
Ik heb mijn onderschrift (een irri vrolijke)weggehaald toen hier een baby een engeltje werd.
Dat vond ik op dat moment al gepaster.
Tis maar net of je oog er op valt en je de relatie legt. De één zal daar wat gevoeliger voor zijn dan een ander.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 22:52:32 #18
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92058644
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu pas het verband snap (wat jij bedoelde dan) :@

En Neve heeft ook vaak ijskoude handjes trouwens. Met voeden stopt ze er soms een onder mijn borst... Brrr! :')
pi_92058925
nou ja ik kan me voorstellen dat je gewoon zelf ook blij ben enzo. Toen mn zus 40weken zwanger was van mn nichtje bleek dat t kindje van vrienden van hun was overleden (met 20weken zwangerschap)en dat was lastig, maar ik vind niet dat je zelf niet blij mag zijn met jouw geluk. maar zo denk ik hoor, maar j zou zelf ook een beetje mn kop in t zand steken hoor

tis ook niet dat t t kindje van die vriend was (om t even cru te zeggen, vond t ook wel vreemd dat hij dat op zn hyves zet eigenlijk :@)
pi_92064023
Ja, ze waren erg goede vrienden en ook net een kindje gekregen,daarom denk ik.
Maar dat meisje van die kledingkast, haar schoonzusje had weer een kindje gekregen met 25 weken zwangerschap en toen leefde iedereen ook erg mee,daarom snap ik het niet. (kindje mag nu bijna naar huis gelukkig)
Zet die foto gewoon ff een of twee daagjes later, dat scheelt al.
Verder vind ik ook dat je mag genieten hoor, zo bedoel ik het niet.

En ik ben ook Hemafan O+
  zondag 30 januari 2011 @ 03:52:17 #21
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92066454
Neve ligt nog gewoon te tukken, maar ik ben al twee uur klaarwakker. :(
pi_92068915
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 17:28 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb de baby's die inmiddels 6 maanden oud zijn uit het lijstje verwijderd :) Moet er verder nog iets aangepast/toegevoegd worden?
Claudia, wil je met Lena in het lijstje?
Als je het nog kunt veranderen: graag! Ze is van 15-1.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92069904
Oh, en baby-acné is stom.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 30 januari 2011 @ 11:47:01 #24
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_92070308
Claudia, ik weet wat je bedoelt, zo jammer van dat mooie gezichtje en dan die pukkeltjes.

Eline heeft me vanmorgen uit laten slapen. Ze heeft om half 4 en kwart over 7 een voeding gehad. Ik werd wakker gemaakt door J. om kwart over 10. Toen lag ze nog heerlijk in haar wieg te knorren.
Vanmiddag ff babyspieken bij mijn beste vriendinnetje en nog een kraamvisite. Vanaf morgen moet ik het weer in mijn eentje gaan doen, J. moet weer gaan werken.
  zondag 30 januari 2011 @ 11:58:32 #25
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92070673
Hoe lang is hij thuisgeweest Sugarsnap? Ik vond het destijds zo fijn dat lief dik twee weken bij ons was. Hij zelf ook trouwens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')