Waarom? Soms is de aanwezigheid van iemand al meer dan genoeg.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:39 schreef garriej het volgende:
Gewoon praten; hoe moeilijk dat ook is. Het is beter als stil zijn.
Ik vind dat de persoon dat dan zelf aan moet geven; de meeste mensen hebben liever een gesprek.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:54 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Waarom? Soms is de aanwezigheid van iemand al meer dan genoeg.
Een emotioneel persoon geeft vaak niet zoveel aan. Is dus vooral een kwestie van aanvoelen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:21 schreef garriej het volgende:
[..]
Ik vind dat de persoon dat dan zelf aan moet geven; de meeste mensen hebben liever een gesprek.
Je kan alleen maar iets aanvoelen als de persoon iets aangeeft, een gevoel aangeeft desnoods.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Een emotioneel persoon geeft vaak niet zoveel aan. Is dus vooral een kwestie van aanvoelen.
Dat ben ik totaal niet met je eens. Gevoelens hoeven lang niet altijd uitgesproken te worden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:29 schreef garriej het volgende:
Je kan alleen maar iets aanvoelen als de persoon iets aangeeft, een gevoel aangeeft desnoods.
Als hij haar aan het troosten is, zeggen gevoelens genoeg lijkt me. Blijkbaar zit ze niet vrolijk op de bank.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat ben ik totaal niet met je eens. Gevoelens hoeven lang niet altijd uitgesproken te worden.
Slechtste tip ooit. Heb je weleens een dronken persoon moeten troosten? Geen stoppen aan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:05 schreef Hyman het volgende:
"He zullen we vanavond naar de bar, dat fleurt je vast op."
Mits ze van drank houdt
Dat is inderdaad een goeie manier, gewoon aanvoelen wat iemand wilt. Als jij een gesprekje begint, en je krijgt geen of een kort antwoord, dan weet je genoeg.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als hij haar aan het troosten is, zeggen gevoelens genoeg lijkt me. Blijkbaar zit ze niet vrolijk op de bank.
TS, mijn beste vriend z'n moeder had ook borstkanker, vond ik ook ingewikkeld. Maar merendeel van de tijd liet ik hem vooral gaan, dingen doen die leuk waren. Als hij behoefte had om te praten of te huilen, gaf hij dat wel aan, of kwam dat naar boven na een gesprek, of belde hij me op. Ligt er net aan hoe die persoon in elkaar zit. Die vriend van mij wou het er liever niet de hele dag over hebben, maar als hij het zwaar had, gaf hij dat goed zelf aan.
Het enige wat van mij uit kwam, is dat ik vroeg hoe het met zijn moeder ging. En dan vertelde hij wat hij wou vertellen.
Hangt er vanaf wat voor persoon het is. Een beetje alchohol kan juist de drempel om je emotie's tegenover je vriend(en) te uiten weghalen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:07 schreef MASD het volgende:
[..]
Slechtste tip ooit. Heb je weleens een dronken persoon moeten troosten? Geen stoppen aan.
Dat bedoelt hij toch gast, dan stromen de tranen uren doorquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat voor persoon het is. Een beetje alchohol kan juist de drempel om je emotie's tegenover je vriend(en) te uiten weghalen.
Stom ja, want emoties uiten kan natuurlijk alleen door te huilen. Weer wat opgestoken vandaag.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat bedoelt hij toch gast, dan stromen de tranen uren door
Ja, dat komt er vaak wel bij kijken ja. Sowieso overrreacten dronken mensen enorm, waardoor het totaal niet constructief is.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Stom ja, want emoties uiten kan natuurlijk alleen door te huilen. Weer wat opgestoken vandaag.
Daarom zette ik er ook bij,quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat komt er vaak wel bij kijken ja. Sowieso overrreacten dronken mensen enorm, waardoor het totaal niet constructief is.
Maargoed, daar zul je dan wel overheen gelezen hebbenquote:
Wie drinkt er nou 'een beetje' alcohol in de kroegquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daarom zette ik er ook bij,
[..]
Maargoed, daar zul je dan wel overheen gelezen hebben
Ik. Als ik na 1 biertje weg moetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wie drinkt er nou 'een beetje' alcohol in de kroeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |