Ja!quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:35 schreef Axia het volgende:
Ff tussendoor. De mensen die we nu op AJE zien, zijn de anti's?
Ja, dat zijn de goeiuh!quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:35 schreef Axia het volgende:
Jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:35 schreef Axia het volgende:
Echt he...hij geniet er gewoon vanquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:35 schreef senesta het volgende:
Het is eigenlijk onverteerbaar dat er daar mensen sterven en dat het maar gewoon doorgaat terwijl Mubarak gewoon aan zijn kopje thee zit nu.
David Cameron zou dat 'utterly unacceptable' vinden. Dus dan zullen we zien wat David Cameron doet in onacceptabele situaties.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ze zijn toch wel erg bang voor wat er misschien komen gaat, als ik z'n stem zo hoor. Ik hoop dat ze 't vol kunnen houden maar wat als er straks met scherp op hen wordt geschoten?
quote:@Voices4Egypt: Breaking news: heavy gunfire in #cairo 10 deaths in 25 min. Nobody is stopping this. But WE (cont) http://tl.gd/8ip9m1
2 minutes ago via
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:36 schreef shomila het volgende:
alnitak250 Ben S.
Retired army general on BBC: 'army is loosing patience' may side with democratic protesters #jan25 #egypt
1 minute ago
Niet meteen als waar aannemenquote:
Zo die graphics worden steeds nicer, wanneer kunnen we live alles volgen op een holodeck?quote:
Ik zeg niet dat het niet zo is, maar ik gok wel dat het sowieso overdreven is.quote:
Laten hopen dat het niet gebeurd is...elk mensenleven is er 1 teveel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:37 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet zo is, maar ik gok wel dat het sowieso overdreven is.
Nog een paar jaar en dan alles in 3d met mogelijkheid tot het draaien van 360 graden van het beeld en in/uitzoomenquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zo die graphics worden steeds nicer, wanneer kunnen we live alles volgen op een holodeck?
Ja dat is het ook. Maar ja wat kan je er aan doen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:35 schreef senesta het volgende:
Het is eigenlijk onverteerbaar dat er daar mensen sterven en dat het maar gewoon doorgaat terwijl Mubarak gewoon aan zijn kopje thee zit nu.
Aan de stem van de verslaggever te horen, wel jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:39 schreef Zith het volgende:
zal die man nou gelynched worden of niet.
Zo te horen willen een paar dat wel doen, maar de meeste proberen het vreedzaam op te lossen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:39 schreef Zith het volgende:
Volgens mij niet; "Handed over to the army" zegt de verslaggever.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:39 schreef Zith het volgende:
Als ik hem was zou ik hetzelfde doen. Zodra dit voorbij is zal zijn leven altijd minder luxe zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als je er over nadenkt is het echt onbegrijpelijk dat Mubarak nog niet is opgestapt. Hoe groot is het bord voor zijn kop? Wat denkt hij nog te kunnen doen?
En...zien mensen rond die figuur niet dat dit zijn self-destruction mode is? Waar is die assassin als je 'm nodig hebt?
Die groene is van iemand van de NDP.quote:
Mensen rond zijn persoon kunnen zichzelf onsterfelijk maken door zich openlijk tegen hem te keren...quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:40 schreef Muridae het volgende:
Ik heb een sterk voorgevoel dat het weer een grimmige dag zal worden.
Het doet mij erg pijn om te zien hoe die Egyptenaren elkaar te lijf gaan, dit terwijl Mubarak ergens in een paleis zit te ontspannen.
Ik acht ook zijn vrouw en zonen verantwoordelijk voor de daden van Mubarak, zij kunnen immers ook op hem inspreken en anders dit in het openbaar af te keuren.
Doei doeiquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:41 schreef RvLaak het volgende:
ok mensen, tijd om naar school te gaan. Ik zal af en aan online zijn tot een uur of 19:00.
ttfn
quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:41 schreef RvLaak het volgende:
ok mensen, tijd om naar school te gaan. Ik zal af en aan online zijn tot een uur of 19:00.
ttfn
Omdat je niet door je eigen mensen geslagen wil worden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:41 schreef wdn het volgende:
[..]
Die groene is van iemand van de NDP.
Wat ik me dan afvraag he... stel je gaat protesteren waarom neem je dan je ID mee?
Juist, dit zijn vaak de enige mensen die nog invloed kunnen hebben.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mensen rond zijn persoon kunnen zichzelf onsterfelijk maken door zich openlijk tegen hem te keren...
De eu kan niks. Echt helemaal niks. Ja ze kunnen Mubarak vragen af te treden. Maar dan houdt het op.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:39 schreef wachtwoordalweerkwijt het volgende:
[..]
Ja dat is het ook. Maar ja wat kan je er aan doen?
Ik word trouwens echt kostmisselijk van dat slappe geklets van de EU.
Wat heb je daar nou aan. Neem een standpunt in of houd gewoon je mond.
Mensen moeten echt een voorbeeld nemen aan de kracht van de mensen in Egypte. Echte helden zijn het.
Respect, ze proberen peaceful te blijven......quote:Protesters are beating up pro-#mubarak supporter who managed into the square. People repeating 'be peaceful' #tahrir #egypt #cairo #jan25
5 minutes ago via web
hoorde het op AJE jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:44 schreef danilel het volgende:
[..]
Respect, ze proberen peaceful te blijven......
Moet lastig zijn als je een hele dag door molotovs en stenen bent bekogelt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:44 schreef danilel het volgende:
[..]
Yep...daarom al heb ik zoveel respect voor hunquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:44 schreef danilel het volgende:
[..]
Zodat je je kan identificeren aan collega's? Ze hebben messen/molotov cocktails etc bij zich.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:41 schreef wdn het volgende:
[..]
Die groene is van iemand van de NDP.
Wat ik me dan afvraag he... stel je gaat protesteren waarom neem je dan je ID mee?
Dan hoef je maar 1 persoon (een leidinggevende) te hebben met een id toch. Zo van die en die en die horen bij ons.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:46 schreef obl het volgende:
[..]
Zodat je je kan identificeren aan collega's? Ze hebben messen/molotov cocktails etc bij zich.
Jawel hoor. Kan ik je de fluwelen revolutie in herinnering brengen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:46 schreef KingOfMars het volgende:
Harstikke mooi deze vreedzame opstelling, maar daar win je geen revolutie mee lijkt me. Het is duidelijk dat het buitenland niet genoeg druk gaat uitoefenen in dit geval en dus moet het van binnenuit komen.
Het is toch chaos? Wat als je een andere kant op gaat? Of ze gaan gebouwen in waar politie collega's staan verkleed in leger kleding.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Dan hoef je maar 1 persoon (een leidinggevende) te hebben met een id toch. Zo van die en die en die horen bij ons.
GODVERDOMMEquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:47 schreef senesta het volgende:
http://www.facebook.com/v(...)17014913792&comments
Christ
Ik vraag me sterk af of dit voorbeeld in dit geval op zal gaan... ben er bang voor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Jawel hoor. Kan ik je de fluwelen revolutie in herinnering brengen?
Ik zie een login paginaquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:47 schreef senesta het volgende:
Christ
Dat gebeurd toch welquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:48 schreef obl het volgende:
[..]
Het is toch chaos? Wat als je een andere kant op gaat? Of ze gaan gebouwen in waar politie collega's staan verkleed in leger kleding.
Damn zieke gastenquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:47 schreef senesta het volgende:
Christ
Ik heb geen facebook account. (yes, i know...ik loop achter)quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:47 schreef senesta het volgende:
Christ
Politiebus die met 100 km/u over een handvol mensen gaat. Niet die filmpjes die er al waren, deze is nieuw. Een aantal landen echt 15 meter verderop.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:51 schreef Muridae het volgende:
[..]
Ik heb geen facebook account. (yes, i know...ik loop achter)
Wat lees/zie je daar ?
Een politiebus (zo'n groene) die doelbewust met een snelheid die wel boven de 50 km/u ligt op demonstranten inrijdt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:51 schreef Muridae het volgende:
[..]
Ik heb geen facebook account. (yes, i know...ik loop achter)
Wat lees/zie je daar ?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Een politiebus (zo'n groene) die doelbewust met een snelheid die wel boven de 50 km/u ligt op demonstranten inrijdt.
Eens! maar het -kan- welquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik vraag me sterk af of dit voorbeeld in dit geval op zal gaan... ben er bang voor.
wtfquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Een politiebus (zo'n groene) die doelbewust met een snelheid die wel boven de 50 km/u ligt op demonstranten inrijdt.
net gezien wat een schoftenquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:51 schreef Zith het volgende:
[..]
Politiebus die met 100 km/u over een handvol mensen gaat. Niet die filmpjes die er al waren, deze is nieuw. Een aantal landen echt 15 meter verderop.
en in gelid.quote:
Een dag kan lang duren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:55 schreef Daniel1976 het volgende:
Lieve mensen, nog maar 1 dagje. Ik hoop dat ze morgen de manschappen weten te verzamelen.
Die is een tank aan het zijnquote:
lolquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:56 schreef -jos- het volgende:
Tom_Rayner Tom Rayner
lynching going on right now on the overpass at abdel munim riyad. Limp body being dragged away from crowd of about 50 #jan25
Dreigen... als het een echte vent was, had hij dat al gedaan!quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:58 schreef raistlin6 het volgende:
Suleimani zou met ontslag dreigen, na wat er allemaal gebeurt mbt de pro's
Is dat gerucht niet van gisteren? Later las ik dat hij zei dat hij niet meer ging onderhandelen ofzo tot ze stoppen met demonstreren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:58 schreef raistlin6 het volgende:
Suleimani zou met ontslag dreigen, na wat er allemaal gebeurt mbt de pro's
Uiteraard, toch vind ik het superpositief, hij is een paar dagen geleden aangesteld door Mubarak. Lijkt me echt supergoed voor de anti's als ie dat echt doet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:58 schreef Axia het volgende:
[..]
Dreigen... als het een echte vent was, had hij dat al gedaan!
Ja klopt, maar nu uitgebreider op AJE.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:59 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Is dat gerucht niet van gisteren? Later las ik dat hij zei dat hij niet meer ging onderhandelen ofzo tot ze stoppen met demonstreren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |