Blijkbaar...ze zijn via facebook en andere websites aan het oproepen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:31 schreef wdn het volgende:
Hey men heeft weer normaal internet in Egypte?
Dat heb ik ergens gemist
Nu mijn bureaubladachtergrond om nog een tab te voorkomen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:31 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
En dit plaatje is geniaal! Heel overzichtelijk!
Officieel 7 was net op aje (is nog niet in de banner onderin geweest; was gesproken). Onofficieel aantallen heb ik nog nergens gezien.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:30 schreef Muridae het volgende:
Hoeveel doden zijn er inmiddels gevallen?
De niet-officiele cijfers.
Sinds gisterochtend. Sinds Mubarak besloot dat het weer tijd was voor het normale leven, maar dat loopt net iets anders.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:32 schreef Axia het volgende:
[..]
Blijkbaar...ze zijn via facebook en andere websites aan het oproepen?
Ik word steeds meer gesterkt in de mening dat Mubarak 1 grote dikke stalen plaat voor zijn kop heeft.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:32 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Sinds gisterochtend. Sinds Mubarak besloot dat het weer tijd was voor het normale leven, maar dat loopt net iets anders.
Probeer het wel...maar toch...quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Laten wij proberen net zo vreedzaam te blijven als de antiM's willen zijn.
Van de Franse zender gepluktquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:31 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
En dit plaatje is geniaal! Heel overzichtelijk!
Ja vond ik ook. Was een aje correspondent.quote:
Egypte: Chaos in Caïroquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heb ik veel gemist sinds gisteravond?Hoorde nog 5 doden en gevechten?
Ze zijn toch wel erg bang voor wat er misschien komen gaat, als ik z'n stem zo hoor. Ik hoop dat ze 't vol kunnen houden maar wat als er straks met scherp op hen wordt geschoten?quote:
Ja!quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:35 schreef Axia het volgende:
Ff tussendoor. De mensen die we nu op AJE zien, zijn de anti's?
Ja, dat zijn de goeiuh!quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:35 schreef Axia het volgende:
Ff tussendoor. De mensen die we nu op AJE zien, zijn de anti's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |