Waar zichtbaar?quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:33 schreef ellevehC86 het volgende:
Als je nu gaat slapen RvLaak, mis je alles, ze pro's rukke zichtbaar op, 30 m van plein
quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:26 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Het is geen prettig gezicht nee.
Exif zegt 2 feb.
Ahquote:
Truste.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:31 schreef RvLaak het volgende:
anyway, over 5,5 uur de wekker. Ik kap er ook mee.& morgen ben ik sporadisch online (
fucking colleges
)
BBC Arabic, 3 minuten geledenquote:
Tnx, die zappen ook heen en weer, zal ze beter in de gaten houden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:35 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
BBC Arabic, 3 minuten geleden
echt een kut troll ben je, niet grappig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:33 schreef ellevehC86 het volgende:
Als je nu gaat slapen RvLaak, mis je alles, ze pro's rukke zichtbaar op, 30 m van plein
quote:mosaaberizing Mubarak thugs firing bullets at us now at Abd El Meneim Reyad square. Dozens injured. #Tahrir #Jan25
Mooi hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:32 schreef Badeend1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bedtijd
Hou toch je muil, tyfuskind, ik weet toch wat ik zie?quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:35 schreef -jos- het volgende:
[..]
echt een kut troll ben je, niet grappig.
sorryquote:
Ergens nog beeld te zien?quote:iafify Now a black Cadilac car with blad.no LGA 135 over the bridge of 6Th Oct distributing money on the #NDB #Mubarak thugs #Jan25 #Egypt
Bah smeerlappen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:42 schreef -jos- het volgende:
iafify iafify
Now a black Cadilac car with blad.no LGA 135 over the bridge of 6Th Oct distributing money on the #NDB #Mubarak thugs #Jan25 #Egypt
Nope diehard nu, alleen Twitter:quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ergens nog beeld te zien?
Nop helaas niet...kut!quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ergens nog beeld te zien?
Dit beeld lijkt me van uren geleden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:44 schreef -jos- het volgende:
arabische BBC komt soms live
http://www.bbc.co.uk/arab(...)/000000_livetv.shtml
WTFquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:53 schreef Floxxx het volgende:
Sarahngb Sarah Naguib
May Kamel tells me CNN stopped broadcasting because they're apparently done for the night. Hotel is not allowing anyone on balconies #tahrir
quote:Sarahngb May Kamel tells me CNN stopped broadcasting because they're apparently done for the night. Hotel is not allowing anyone on balconies #tahrir
De anti-Mubarak mensen gebruikten de ritmische geluiden eerder in de nacht. Raar bericht.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:59 schreef Carine-C het volgende:
gpdcairo GPD Cairo
Waanzin. Nog altijd duizenden mubarak aanhangers die ritmisch met stokken tegen muren slaan, molotov cocktails gooien.
1 minute ago
holy fucking fuck!!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:59 schreef superworm het volgende:
occupiedcairo Occupied Cairo
central security now shooting live bullets against protestors. People dying #jan25
16 seconds ago Favorite Retweet Reply
»
Elazul
Elazul Elazul
Follow @evanchill and @monasosh They're on the ground now #Jan25 Jan25
21 seconds ago Favorite Retweet Reply
»
Sarah Naguib
Sarahngb Sarah Naguib
Mubarak thugs are killing protestors with live ammunition!!!!!! #jan25 #tahrir
FUCK YEAH!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 03:16 schreef superworm het volgende:
mosaaberizing Mosa'ab Elshamy
THE BRIDGE IS OURS! #Tahrir #Jan25
Rouelshimi Rowan El Shimi
Even though pro-mubarak thugs were using live ammunition and attacking, the protesters are winning the battle. Via @tarekshalaby
Inderdaadquote:Op donderdag 3 februari 2011 03:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hoop dat het in de lucht gaat, anders is het een bloedbad nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |