http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenlandquote:Kwart PVV-stemmers: Wilders is minister
DEN HAAG - Ruim een kwart van de kiezers die op de PVV hebben gestemd, denkt dat Geert Wilders minister is. Van alle Nederlanders denkt een zesde dat.
Dat blijkt uit een woensdag gepubliceerde peiling die onderzoeksbureau Synovate in opdracht van NRC Handelsblad heeft gedaan onder duizend kiesgerechtigden. Die zien CDA-minister Maxime Verhagen (Economische Zaken) als het minst betrouwbare kabinetslid. De populariteit van zijn collega en partijgenoot Gerd Leers (Immigratie en Asiel) is in de eerste honderd dagen van het kabinet het meest gedaald. Zijn rapportcijfer daalde van 6,9 naar 5,9.
De minister van Financiën, Jan Kees de Jager (ook CDA), blijkt de populairste minister. Premier Mark Rutte (VVD) volgt als tweede, maar heeft de grootste naamsbekendheid. Hij krijgt gemiddeld een 6,9. CDA-minister Hans Hillen (Defensie) en de drie vrouwen in het kabinet (Van Bijsterveldt, Schultz van Haegen en Schippers) hebben de laagste naamsbekendheid.
De meeste ondervraagden vinden dat het kabinet naar verwachting of beter presteert. Circa 12 procent vindt het optreden tegenvallen.
Op welke partij heb jij gestemd?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:50 schreef dandybleu het volgende:
wilders is ook eigenlijk president....alleen ja heel hilversum die spreekt kwaad over hem....dus ja mensen krigen dan ""xenofobie" en stemden dus niet op hem.....
Maar ow ja wat is het gezellig als je in een molsimbuurt woont ha ha maarnietheus....
Dit.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:51 schreef rulerofdeath het volgende:
En ik maar denken dat ze denken dat Wilders minister is
ha ik stem nooit....maar ja ik vind wilders aardig en een hoop allochtonen niet dus...quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op welke partij heb jij gestemd?
De PTFquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op welke partij heb jij gestemd?
Aardige man inderdaad die Wilders.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:10 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha ik stem nooit....maar ja ik vind wilders aardig en een hoop allochtonen niet dus...
Cda vind wilders te eng omdat ie "gay" is.....Ik voel dat heel sterk maar ja ik doe geen moeite om te vechten....( ik ben geen vechter)quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Aardige man inderdaad die Wilders.
Die reden is nieuw voor mij.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:19 schreef dandybleu het volgende:
[..]
Cda vind wilders te eng omdat ie "gay" is.....Ik voel dat heel sterk maar ja ik doe geen moeite om te vechten....( ik ben geen vechter)
ja ik ben zelf "gay" en altijd hetzelfde gezeik als ik in een molsimbuurt ben....vandaar dat ik een soort zielemaatje ben van Wilders.... ik snap dat hij voor de homos opkomt.....quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die reden is nieuw voor mij.
Zielemaatje van Wildersquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:22 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ja ik ben zelf "gay" en altijd hetzelfde gezeik als ik in een molsimbuurt ben....vandaar dat ik een soort zielemaatje ben van Wilders.... ik snap dat hij voor de homos opkomt.....
molsims kunnen vaak echt zeer anti-gay zijn .....en dat maakkt het cda nix uit want die zijn ook tegen homos... ( van oudsher)
CDA wil vooral geloofsvrijheid niet beperkt zien worden en daarin kunnen moslims zich ook prima vinden. Dat betekent niet dat ze de moslims met opzet omarmen. Ze hebben gewoon iets gemeen: het geloof.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:28 schreef dandybleu het volgende:
ja oke ja
Pvda wil niet met wilders in zee omdat ze xenofobisch zijn ( wat mensellijk is ) maar het cda heeft heel andere motieven....die omarmen de moslims in hun starre geloof (waarin homos een untermensch zijn )
onzin...in 1950 deden de cristenen nog aan actieve castratie van homoos in inrichtingen in Holland...om hun te genezen van hun ziekte.....pure homohaat......daarom vinden ze bij het cda de molsims wel geil.....die zijn hetzlefde ....lekker ouderwets....soort zoekt soort....quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
CDA wil vooral geloofsvrijheid niet beperkt zien worden en daarin kunnen moslims zich ook prima vinden.
Ik denk dat je er een beetje naast zit.....quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:56 schreef dandybleu het volgende:
[..]
onzin...in 1950 deden de cristenen nog aan actieve castratie van homoos in inrichtingen in Holland...om hun te genezen van hun ziekte.....pure homohaat......daarom vinden ze bij het cda de molsims wel geil.....die zijn hetzlefde ....lekker ouderwets....soort zoekt soort....
Toch vraag ik me af wat het resultaat is als je ditzelfde trucje zou doen bij PvdA stemmers en Bos. Ik zou zelfs nog een hoger percentage kunnen krijgen door de vraagstelling te veranderen in: Vind u Wouter Bos op dit moment goed regeren?quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:39 schreef Athlon64x het volgende:
dit is het bewijs dat pvv stemmers mega dom zijn
ha nee balkie niet nee ha ha die woont in upperclass holland ...ja dus die heeft nooit problemen met molsims.....quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet alle moslims zijn ook kut.En ik heb Balkie nooit specifiek een mening horen geven over moslims.
Nee maar als persoon in een politieke functie kan je daar wel een mening over hebben, zonder zelf de negatieve ervaringen te hebben meegemaakt. Misschien juist wel objectiever. Je hoort de negatieve verhalen natuurlijk wel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:15 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha nee balkie niet nee ha ha die woont in upperclass holland ...ja dus die heeft nooit problemen met molsims.....
Eigenlijk alle stemmers, een zesde (16,6%) denkt het namelijk!!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 07:22 schreef DustPuppy het volgende:
Wat was dat over de intelligentie van PVV stemmers?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:26 schreef lezzer het volgende:
Vandaar dit zeker:
http://www.binnenlandsbes(...)icapten.680358.lynkx
Ja, ik vind het wel best erg dus... Verstandelijk beperkten hebben stemrecht als ze niet onder curatele staan (en volgens mij dan nog). Beïnvloedbaar als de pest.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:38 schreef garriej het volgende:
[..]zou wel stemmen nodig gehad hebben.
Of hij is de enige die er aan denkt om zijn programma in makkelijk Nederlands te maken zodat ook "deze" mensen het begrijpen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:48 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik vind het wel best erg dus... Verstandelijk beperkten hebben stemrecht als ze niet onder curatele staan (en volgens mij dan nog). Beïnvloedbaar als de pest.
Driekwart dusquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:49 schreef capricia het volgende:
En ik maar denken dat de pvv zoveel hoogopgeleiden trekt..
Ja, met welk doel he... Daar gaat het om.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:32 schreef garriej het volgende:
[..]
Of hij is de enige die er aan denkt om zijn programma in makkelijk Nederlands te maken zodat ook "deze" mensen het begrijpen.
Om stemmen te winnen daar voert met campagne voor. Dat hij ook deze doelgroep er bij betrekt is alleen maar goedquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, met welk doel he... Daar gaat het om.
Denk je dat mensen met een verstandelijke beperking een goede afweging kunnen maken voor het uitbrengen van een stem over de toekomst van ons land?quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:45 schreef garriej het volgende:
[..]
Om stemmen te winnen daar voert met campagne voor. Dat hij ook deze doelgroep er bij betrekt is alleen maar goed
Verklaart een hoop.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:23 schreef dandybleu het volgende:
......maar ja toen ik ooit zwakker werd? ja toen ben ik in vijf jaar tijd drie keer bruut overvallen.....met hersenlestel
en ik maar denken dat Wilders een vriendin heeftquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:19 schreef dandybleu het volgende:
[..]
Cda vind wilders te eng omdat ie "gay" is.....Ik voel dat heel sterk maar ja ik doe geen moeite om te vechten....( ik ben geen vechter)
Balkenende woont in Capelle a/d IJssel, daar zijn best wel allochtonen, voornamelijk Antillianen en die zijn ook niet erg homo vriendelijk en het ligt naast Rotterdam dus volgens mij weet jij niet waar je het over hebt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:15 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha nee balkie niet nee ha ha die woont in upperclass holland ...ja dus die heeft nooit problemen met molsims.....
hij is gewoon getrouwd hoor, met een vrouwquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:15 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
en ik maar denken dat Wilders een vriendin heeft
Ik ken ook een aantal mensen die op hem hebben gestemd omdat het een 'lekker ding' is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hij is gewoon getrouwd hoor, met een vrouw![]()
Maar goed, mijn buuv stemde een paar jaar terug op Wouter Bos omdat ie een lekker kontje had. Het maakte haar niet zoveel uit verder
Een hongaarse. Dat is altijd zo leuk aan de PVV, de hypocritie druipt er aan alle kanten van af.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hij is gewoon getrouwd hoor, met een vrouw![]()
Maar goed, mijn buuv stemde een paar jaar terug op Wouter Bos omdat ie een lekker kontje had. Het maakte haar niet zoveel uit verder
Ah... dat standpunt kende ik nog niet van je!quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een hongaarse. Dat is altijd zo leuk aan de PVV, de hypocritie druipt er aan alle kanten van af.
Wat is je punt?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ah... dat standpunt kende ik nog niet van je!
Als je problemen met mijn mening hebt mag je dat gewoon zeggen hoor. Ik geef aan dat de PVV hypocriet is, niks onduidelijks aan, als je daar moeite mee hebt dan hoor ik het wel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:54 schreef Frutsel het volgende:
Wat was het jouwe? De eerste twee woorden waren genoeg hoor.
Valt zo in herhaling anders
Dat zou wel héél dom zijn, maar van mij mag er zo'n onderzoekje komen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:41 schreef The_Silver_Surfer het volgende:
Hmm ik vraag me af hoeveel PvdA'ers denken dat Cohen minister-president is.
Je moest een weten hoeveel mensen op de PvdA stemmen die hun hele leven op een bergtop in een middeleeuws dorp hebben gewoond. Die kunnen Cohen niet eens aanwijzen op een foto.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zou wel héél dom zijn, maar van mij mag er zo'n onderzoekje komen.
Weet je nog, die intimidatie bij de stemhokjes van PVV'ers?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:04 schreef The_Silver_Surfer het volgende:
[..]
Je moest een weten hoeveel mensen op de PvdA stemmen die hun hele leven op een bergtop in een middeleeuws dorp hebben gewoond. Die kunnen Cohen niet eens aanwijzen op een foto.
Herinner je nog die fraude volgens mij bij de gemeenteraadverkiezingen? Waarbij men met zn 3en in een hokje gingenstemmen (op de PvdA uiterard)?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |