abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92257846
quote:
Kwart PVV-stemmers: Wilders is minister

DEN HAAG - Ruim een kwart van de kiezers die op de PVV hebben gestemd, denkt dat Geert Wilders minister is. Van alle Nederlanders denkt een zesde dat.

Dat blijkt uit een woensdag gepubliceerde peiling die onderzoeksbureau Synovate in opdracht van NRC Handelsblad heeft gedaan onder duizend kiesgerechtigden. Die zien CDA-minister Maxime Verhagen (Economische Zaken) als het minst betrouwbare kabinetslid. De populariteit van zijn collega en partijgenoot Gerd Leers (Immigratie en Asiel) is in de eerste honderd dagen van het kabinet het meest gedaald. Zijn rapportcijfer daalde van 6,9 naar 5,9.
De minister van Financiën, Jan Kees de Jager (ook CDA), blijkt de populairste minister. Premier Mark Rutte (VVD) volgt als tweede, maar heeft de grootste naamsbekendheid. Hij krijgt gemiddeld een 6,9. CDA-minister Hans Hillen (Defensie) en de drie vrouwen in het kabinet (Van Bijsterveldt, Schultz van Haegen en Schippers) hebben de laagste naamsbekendheid.
De meeste ondervraagden vinden dat het kabinet naar verwachting of beter presteert. Circa 12 procent vindt het optreden tegenvallen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland
pi_92257888
En ik maar denken dat de pvv zoveel hoogopgeleiden trekt..
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_92257916
wilders is ook eigenlijk president....alleen ja heel hilversum die spreekt kwaad over hem....dus ja mensen krigen dan ""xenofobie" en stemden dus niet op hem.....

Maar ow ja wat is het gezellig als je in een molsimbuurt woont ha ha maarnietheus....
  donderdag 3 februari 2011 @ 00:51:24 #4
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_92257943
En ik maar denken dat ze denken dat Wilders minister is
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_92257977
Ik vraag me af van welk ministerie ze dan denken dat ie minister is.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_92258140
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 00:50 schreef dandybleu het volgende:
wilders is ook eigenlijk president....alleen ja heel hilversum die spreekt kwaad over hem....dus ja mensen krigen dan ""xenofobie" en stemden dus niet op hem.....

Maar ow ja wat is het gezellig als je in een molsimbuurt woont ha ha maarnietheus....
Op welke partij heb jij gestemd?
pi_92258300
quote:
15s.gif Op donderdag 3 februari 2011 00:51 schreef rulerofdeath het volgende:
En ik maar denken dat ze denken dat Wilders minister is
Dit.
pi_92258524
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2011 00:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

ha ik stem nooit....maar ja ik vind wilders aardig en een hoop allochtonen niet dus...
pi_92258558
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2011 00:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

De PTF
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_92258601
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 01:10 schreef dandybleu het volgende:

[..]

ha ik stem nooit....maar ja ik vind wilders aardig en een hoop allochtonen niet dus...
Aardige man inderdaad die Wilders.
pi_92258646
Goed argument ook..of iemand aardig is..
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 3 februari 2011 @ 01:16:35 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92258714
President nog wel. Maar dat lees ik nergens terug in het artikeltje? :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_92258773
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2011 01:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Aardige man inderdaad die Wilders.
Cda vind wilders te eng omdat ie "gay" is.....Ik voel dat heel sterk maar ja ik doe geen moeite om te vechten....( ik ben geen vechter)
pi_92258807
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 01:19 schreef dandybleu het volgende:

[..]

Cda vind wilders te eng omdat ie "gay" is.....Ik voel dat heel sterk maar ja ik doe geen moeite om te vechten....( ik ben geen vechter)
Die reden is nieuw voor mij.
pi_92258871
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2011 01:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Die reden is nieuw voor mij.
ja ik ben zelf "gay" en altijd hetzelfde gezeik als ik in een molsimbuurt ben....vandaar dat ik een soort zielemaatje ben van Wilders.... ik snap dat hij voor de homos opkomt.....

molsims kunnen vaak echt zeer anti-gay zijn .....en dat maakkt het cda nix uit want die zijn ook tegen homos... ( van oudsher)
pi_92258895
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 01:22 schreef dandybleu het volgende:

[..]

ja ik ben zelf "gay" en altijd hetzelfde gezeik als ik in een molsimbuurt ben....vandaar dat ik een soort zielemaatje ben van Wilders.... ik snap dat hij voor de homos opkomt.....

molsims kunnen vaak echt zeer anti-gay zijn .....en dat maakkt het cda nix uit want die zijn ook tegen homos... ( van oudsher)
Zielemaatje van Wilders _O-

Maar de tolerantie jegens homo's is in Nederland best bedroevend al zou je dat niet verwachten ja.
pi_92259021
ja oke ja

Pvda wil niet met wilders in zee omdat ze xenofobisch zijn ( wat mensellijk is want ze willen gewoon geen "nare" oorlog ) maar het cda heeft heel andere motieven....die omarmen de moslims in hun starre geloof (waarin homos een untermensch zijn )
pi_92259136
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 01:28 schreef dandybleu het volgende:
ja oke ja

Pvda wil niet met wilders in zee omdat ze xenofobisch zijn ( wat mensellijk is ) maar het cda heeft heel andere motieven....die omarmen de moslims in hun starre geloof (waarin homos een untermensch zijn )
CDA wil vooral geloofsvrijheid niet beperkt zien worden en daarin kunnen moslims zich ook prima vinden. Dat betekent niet dat ze de moslims met opzet omarmen. Ze hebben gewoon iets gemeen: het geloof.

Dat toch liever dan dat alle moslims massaal op een moslimpartij stemmen.
pi_92259296
dit is het bewijs dat pvv stemmers mega dom zijn
pi_92259689
quote:
7s.gif Op donderdag 3 februari 2011 01:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

CDA wil vooral geloofsvrijheid niet beperkt zien worden en daarin kunnen moslims zich ook prima vinden.
onzin...in 1950 deden de cristenen nog aan actieve castratie van homoos in inrichtingen in Holland...om hun te genezen van hun ziekte.....pure homohaat......daarom vinden ze bij het cda de molsims wel geil.....die zijn hetzlefde ....lekker ouderwets....soort zoekt soort....
pi_92259736
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 01:56 schreef dandybleu het volgende:

[..]

onzin...in 1950 deden de cristenen nog aan actieve castratie van homoos in inrichtingen in Holland...om hun te genezen van hun ziekte.....pure homohaat......daarom vinden ze bij het cda de molsims wel geil.....die zijn hetzlefde ....lekker ouderwets....soort zoekt soort....
Ik denk dat je er een beetje naast zit.....
Sowieso waren de jaren 50 hele andere tijden. Niet om het goed te praten hoor, maar dat kun je nu in 2011 niet als argument gebruiken.
pi_92259796
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2011 01:39 schreef Athlon64x het volgende:
dit is het bewijs dat pvv stemmers mega dom zijn
Toch vraag ik me af wat het resultaat is als je ditzelfde trucje zou doen bij PvdA stemmers en Bos. Ik zou zelfs nog een hoger percentage kunnen krijgen door de vraagstelling te veranderen in: Vind u Wouter Bos op dit moment goed regeren?
Geen idee hoe de vraagstelling hier is geweest.
  donderdag 3 februari 2011 @ 02:01:54 #23
332441 Legit
Charlie Sheen FTWinning!
pi_92259814
Wielders ies preesdent? Zeg wolla...
pi_92260077
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 02:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niet alle moslims zijn ook kut. :) En ik heb Balkie nooit specifiek een mening horen geven over moslims.
ha nee balkie niet nee ha ha die woont in upperclass holland ...ja dus die heeft nooit problemen met molsims.....
pi_92260131
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 02:15 schreef dandybleu het volgende:

[..]

ha nee balkie niet nee ha ha die woont in upperclass holland ...ja dus die heeft nooit problemen met molsims.....
Nee maar als persoon in een politieke functie kan je daar wel een mening over hebben, zonder zelf de negatieve ervaringen te hebben meegemaakt. Misschien juist wel objectiever. Je hoort de negatieve verhalen natuurlijk wel.
pi_92260201
ja kijk ik ben ook niet heilig......

ik ben 191 lang en was vroeger sterk...( dus werd nooit overvallen ) . dus ja toen dacht ik "criminaliteit in holland is overrated" ......maar ja toen ik ooit zwakker werd? ja toen ben ik in vijf jaar tijd drie keer bruut overvallen.....met hersenlestel.....

ja zo zie ik balkenende ook ....ja een soort groot kind die nog nooit in een duistere steeg is geweest.....hij schtetst een soort disney scenario...tov van de molsims.....
pi_92261214
Joh, gat in de markt, Molsimland Amsterdam/Rotterdam/Den Haag/Utrecht.

Ga een keten van Molsim parken opzetten, je wordt rijk en die lui zijn van de straat
Let's pretend we scored a goal YEAH
  donderdag 3 februari 2011 @ 07:22:23 #28
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_92261350
Wat was dat over de intelligentie van PVV stemmers?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 3 februari 2011 @ 07:23:00 #29
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_92261356
Echt een schande, zo weinig als de meeste van politiek weten!
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  donderdag 3 februari 2011 @ 07:25:35 #30
247667 zbbrox
zarkin frood
pi_92261371
Ik voel me weer buitengesloten dat ik niet bij die ruime kwart zit.
Today we lived a thousand years
All we have is now
pi_92261505
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 07:22 schreef DustPuppy het volgende:
Wat was dat over de intelligentie van PVV stemmers?
Eigenlijk alle stemmers, een zesde (16,6%) denkt het namelijk!!!
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 3 februari 2011 @ 08:38:03 #33
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_92262124
quote:
:') zou wel stemmen nodig gehad hebben.
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
pi_92262251
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 08:38 schreef garriej het volgende:

[..]

:') zou wel stemmen nodig gehad hebben.
Ja, ik vind het wel best erg dus... Verstandelijk beperkten hebben stemrecht als ze niet onder curatele staan (en volgens mij dan nog). Beïnvloedbaar als de pest.
  donderdag 3 februari 2011 @ 09:32:17 #35
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_92263121
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 08:48 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ja, ik vind het wel best erg dus... Verstandelijk beperkten hebben stemrecht als ze niet onder curatele staan (en volgens mij dan nog). Beïnvloedbaar als de pest.
Of hij is de enige die er aan denkt om zijn programma in makkelijk Nederlands te maken zodat ook "deze" mensen het begrijpen.
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
pi_92263341
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 00:49 schreef capricia het volgende:
En ik maar denken dat de pvv zoveel hoogopgeleiden trekt..
Driekwart dus :')
pi_92263351
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 09:32 schreef garriej het volgende:

[..]

Of hij is de enige die er aan denkt om zijn programma in makkelijk Nederlands te maken zodat ook "deze" mensen het begrijpen.
Ja, met welk doel he... Daar gaat het om.
  donderdag 3 februari 2011 @ 09:45:01 #38
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_92263421
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 09:41 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ja, met welk doel he... Daar gaat het om.
Om stemmen te winnen daar voert met campagne voor. Dat hij ook deze doelgroep er bij betrekt is alleen maar goed
pi_92264121
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 09:45 schreef garriej het volgende:

[..]

Om stemmen te winnen daar voert met campagne voor. Dat hij ook deze doelgroep er bij betrekt is alleen maar goed
Denk je dat mensen met een verstandelijke beperking een goede afweging kunnen maken voor het uitbrengen van een stem over de toekomst van ons land?
Ik zie namelijk in het programma niet wat de gevolgen zijn van zo'n stem.
Overigens staat dat in het "grote mensen" program ook niet zo goed uitgelegd vond ik toen ik het eens las.
  donderdag 3 februari 2011 @ 12:57:22 #40
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_92269252
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 02:23 schreef dandybleu het volgende:
......maar ja toen ik ooit zwakker werd? ja toen ben ik in vijf jaar tijd drie keer bruut overvallen.....met hersenlestel

Verklaart een hoop.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_92269754
quote:
6s.gif Op donderdag 3 februari 2011 09:41 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Driekwart dus :')
Je bent hoogopgeleid als je weet dat Wilders niet de minister is? Sodeju.
pi_92269881
Eigenlijk ben ik best wel voor dat iedereen een test van politieke kennis moet afleggen voor het stemmen. Bij het uitbrengen van een stem voor de toekomst van ons land, ook in een democratie, mag je dan toch wel basiskennis verwachten?

Tegelijkertijd heeft elke partij de kans om bepaalde 'domme' mensen te beïnvloeden. Alleen trekken de meer populistische partijen hier vaker aan het langste eind. En zelfs een toetsing van de basiskennis zorgt er niet voor dat mensen ook kunnen inschatten welke gevolgen hun stem zal hebben voor het land, op korte en lange termijn. Dus tja...
pi_92269931
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 01:19 schreef dandybleu het volgende:

[..]

en ik maar denken dat Wilders een vriendin heeft :D
pi_92270127
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 02:15 schreef dandybleu het volgende:

[..]

Balkenende woont in Capelle a/d IJssel, daar zijn best wel allochtonen, voornamelijk Antillianen en die zijn ook niet erg homo vriendelijk en het ligt naast Rotterdam dus volgens mij weet jij niet waar je het over hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2011 13:20:16 ]
pi_92270375
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:15 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

en ik maar denken dat Wilders een vriendin heeft :D
hij is gewoon getrouwd hoor, met een vrouw :P

Maar goed, mijn buuv stemde een paar jaar terug op Wouter Bos omdat ie een lekker kontje had. Het maakte haar niet zoveel uit verder :')
pi_92270528
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:26 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Maar goed, mijn buuv stemde een paar jaar terug op Wouter Bos omdat ie een lekker kontje had. Het maakte haar niet zoveel uit verder :')
Ik ken ook een aantal mensen die op hem hebben gestemd omdat het een 'lekker ding' is. :D
pi_92271143
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:26 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Een hongaarse. Dat is altijd zo leuk aan de PVV, de hypocritie druipt er aan alle kanten van af.
pi_92271477
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Een hongaarse. Dat is altijd zo leuk aan de PVV, de hypocritie druipt er aan alle kanten van af.
Ah... dat standpunt kende ik nog niet van je!
pi_92271543
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:49 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ah... dat standpunt kende ik nog niet van je!
Wat is je punt?
pi_92271687
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wat is je punt?
Wat was het jouwe? De eerste twee woorden waren genoeg hoor.
Valt zo in herhaling anders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')