Met afstand het mooiste kontje in het huis,quote:
Lieve Gert, Bertine Vriesekoop is ook geen playmate materiaal maar heeft er ook ingestaan!quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, vandaar?
Of zou het er veel meer mee te maken hebben dat Amanda gewoon totáál geen playmate materiaal is?
Ze waren nog niet helemaal te bereiken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Met afstand het mooiste kontje in het huis,Het was mij ook al opgevallen,
maar ze was me twee keer te vlug af bij het cappen,.
Volgens mij heeft laura heerlijke tietjesquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:32 schreef Zak het volgende:
Was neptieten een selectiecriterium ofzo? Beetje deprimerend al dat plastic.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:34 schreef muzas het volgende:
[..]
Volgens mij heeft laura heerlijke tietjes
Familie van een van de deelnemers?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:26 schreef 0546timm het volgende:
best wel kansloos dat mensen hier echt screens van gaan maken en hier op lopen te fappen
maar zelf wel stiekem mee loeren en reply posten zodat je kan checken als er nog wat nieuws te zien ( fappen ) is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:26 schreef 0546timm het volgende:
best wel kansloos dat mensen hier echt screens van gaan maken en hier op lopen te fappen
Dat screens maken valt wel mee, maar dat fappen ben ik met je eens. Hou daar eens rap mee op, viespeuk!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:26 schreef 0546timm het volgende:
Behalve als ze in actie is met een van de andere meidenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:46 schreef Weka het volgende:
Die foto's van Sofia zijn bij voorbaat niet boeiend.
Heeft die tepel model gestaan voor het boze oog logo van SSTquote:
ik zie 't probleem niet...quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:46 schreef Maanvis het volgende:
Sophia heeft ook geen enkele gêne hè, wat een hoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |