quote:
Geen idee, nu kijken ff hahaquote:
Owwww, jij wilt dat ik je schouder aanraak, doe ik ook wel zonder drank hoorquote:
Raak hem, Kally, Raak hem!quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Owwww, jij wilt dat ik je schouder aanraak, doe ik ook wel zonder drank hoor
quote:
Welnee, romantische comedyquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geen idee maar wel een spannende film zo te zien
Is dat zoquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Owwww, jij wilt dat ik je schouder aanraak, doe ik ook wel zonder drank hoor
Bij siep en karaoke en drinken en nasi etenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:58 schreef Rauzer het volgende:
Hoe laat begint de meet zaterdag en waar issie en wat gaan jullie doen?
Tuurlijk welquote:
Dat was ikquote:
Ik denk dat je wel uitgenodigd was, als je welkom wasquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:58 schreef Rauzer het volgende:
Hoe laat begint de meet zaterdag en waar issie en wat gaan jullie doen?
Jaquote:
Nou lelijk ook weer niet, ik heb geen idee ff zoekenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar wie is nou de lelijke trol?
Jij doet allemaal huil liedjes vandaagquote:
Sorryquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij doet allemaal huil liedjes vandaag
Ik zei niet dat het erg was, of dat ik ze niet goed vindquote:
gewoon sowieso stoppen met liedjes posten en je gewoon eens mengen in het gespreksonderwerp klaar.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
gewoon sowieso stoppen met liedjes posten en je gewoon eens mengen in het gespreksonderwerp klaar.
Truste lieffiequote:
oh zij bahquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:06 schreef Kally het volgende:
Onder Drew barrymore
http://www.imdb.com/media/rm2221312512/tt1001508
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
gewoon sowieso stoppen met liedjes posten en je gewoon eens mengen in het gespreksonderwerp klaar.
Jij ook truste mopquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
trusten
Ik ga ook slapie doen
Nah, maar vrolijk is inderdaad andersquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het erg was, of dat ik ze niet goed vind
Ach soms moet dat evenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nah, maar vrolijk is inderdaad anders
Maar jullie hebben het soms over programma's die ik toch niet kan kijkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wordt de meet van zaterdag live uitgezondenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar jullie hebben het soms over programma's die ik toch niet kan kijken![]()
Sweet dreams c_aquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
trusten
Ik ga ook slapie doen
Ja op Kallycamquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wordt de meet van zaterdag live uitgezonden?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat zou wat zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Waarschuw even als je er 1 hebt danquote:
Ik voel er een aankomen dus ik ben even weg nuquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarschuw even als je er 1 hebt dan
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik voel er een aankomen dus ik ben even weg nu![]()
.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik voel er een aankomen dus ik ben even weg nu![]()
.
Zoquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:13 schreef Rauzer het volgende:
Ach joh wordt wel weer opgebouwd, met je druk maken hier los je niks op, komt allemaal wel goed.
Sweet dreams Kallyquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:15 schreef Kally het volgende:
Ik ben ook naar mijn heerlijke bedje, hoop dat ik morgenavond vrolijk ben
Slaap lekker voor straks![]()
Welterusten kerelquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:15 schreef Rauzer het volgende:
Ik ga naar bed, hopelijk morgen wat vrolijker
Trusten all![]()
Omdat het kanquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:16 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Waarom moet ik FP worden, wat hebben ze nu weer gedaan?
Druk met leraar spelen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:18 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah ok. Nee, heb daar geen interesse voor momenteel
!
Omgebouwdquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:19 schreef iBenny het volgende:
Rauzer waarom heb je een vrouwfiguur bij je naam?
Sinds wanneer is dat danquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:19 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dude, ik heb gewoon een V in mijn paspoort staan hoor!
Ja dan moet ik op gaan zoeken wanneer ik m'n eerste paspoort kreeg, geloof zo'n tien jaar geleden?quote:
En we noemen haar Svenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:21 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja dan moet ik op gaan zoeken wanneer ik m'n eerste paspoort kreeg, geloof zo'n tien jaar geleden?
Au revoirquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:26 schreef Rauzer het volgende:
Volgende keer maar een ander slachtoffer kiezen dus
Ajuus
Adieuquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:26 schreef Rauzer het volgende:
Volgende keer maar een ander slachtoffer kiezen dus
Ajuus
Mjah, als je gaat kijken, kan alleen de VN ingrijpen.quote:
zal wel goed komen toch ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 07:13 schreef Kally het volgende:
Morgen, iedereen duimen voor me, auto gaat in de keuring vandaag
dat betekent dat de motor looptquote:Op donderdag 3 februari 2011 07:27 schreef Kally het volgende:
Dat weet ik niet, hij maakt herrie dus het is afwachten, ben weg
HIIIIEEEEHAAAAAAHOOOOOOquote:
ik ga duimen voor jequote:Op donderdag 3 februari 2011 07:13 schreef Kally het volgende:
Morgen, iedereen duimen voor me, auto gaat in de keuring vandaag
jah, is hier toch warmquote:Op donderdag 3 februari 2011 08:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Creeeeeezie
Heb je een dekentje voor me
Symphonicaaaaaaaaquote:
Saaai, lijkt me..quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:36 schreef Lutte het volgende:
Gaaaaaap. Tussenuur, les, drie tussenuren, les.
Ja...Ik zit van elf tot tien voor half drie voor niks op school, niet voor les in ieder geval, maar kan ook weer niet naar huis omdat ik tijdens het zesde een verslag moet maken met iemand anders.quote:
OKee, vervelend.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja...Ik zit van elf tot tien voor half drie voor niks op school, niet voor les in ieder geval, maar kan ook weer niet naar huis omdat ik tijdens het zesde een verslag moet maken met iemand anders.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joaah.Maar ik ben wel heel blij nu want CRE is over de 5000 reacties heen!!!!!
Al best veelquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joaah.Maar ik ben wel heel blij nu want CRE is over de 5000 reacties heen!!!!!
3 januari gingen we open geloof ik! Dus in een maandje.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Al best veel
en hoelang bestaat nu ?
o is al netjes danquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
3 januari gingen we open geloof ik! Dus in een maandje.
Edit: nein, vier januari.
Wat jij wilt, jij bent de baasquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zal ik dan ook maar alvast 'goedemiddag' zeggen?
wat goedquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:57 schreef Bos81 het volgende:
Ik voel me verrassender wijs best wel goed en dat voor een donderdag
Ja, al begint het nu weer te schommelen,quote:
2 minuten te vroegquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou, goedemiddag dan maar
Ik ben neit de baas hoor
Bennyquote:
oh das minderquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, al begint het nu weer te schommelen,
Morgen nog een paar uurtjes werkenquote:
Nou, mooi dan tochquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Morgen nog een paar uurtjes werken. Maar dat is voor mijjuist meer ontspanning en fijn om er even uit te zijn, dan een sleur
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:05 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga tosti's maken en eten.
Met kaas salami en sambal
griep denk, afgelopen dagen niks binnen kunnen houden..quote:
Ohw... das ook lekkerquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
griep denk, afgelopen dagen niks binnen kunnen houden..
alles kwam er binnen een half uur al weer uit
nou zeg datquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw... das ook lekker
Maar nu gaat het wel beter? Of weet je dat niet, omdat je nog niet hebt gegeten
Een buikgriepje ofzo dus?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
nou zeg dat
euhm weet het nog niet, maar heb ook totaal geen honger/trek
Sowieso is het toch een aparte tante, toch?quote:
Mooi (of niet?)quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb onverwachts weekend al vanaf 12:00 uur
Zeker lekkerquote:
Okee,quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zeker lekker
Mijn paps ging mijn hond uitlaten tussen de middagwilde de deur uitstappen maar moest opeens naar de wc, legt zijn sleutels op het kastje en gaat plassen. Nadat hij klaar was liep hij zo de deur uit zonder sleutels
Aangezien ik een half uur van me werk af woon heb ik geen zin om heen te weer te rijdendus heb lekker vrijgenomen
Inmiddels wel hard aan het werk, huiskamer stofzuigen en dweilen. En de eerste was zit er al in
Erg dom jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee,
WEl dom va je pa, maar dat kan iedereen overkomen
Doe dat, ik ben al op en neer naar de boekwinkel geweest (nou ja was niet in de boekwinkel zelf maar in een ander pand.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Erg dom ja
Maar ik ga mijn tijd nuttig besteden
En nog wat leuks gevonden?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doe dat, ik ben al op en neer naar de boekwinkel geweest (nou ja was niet in de boekwinkel zelf maar in een ander pand.
5 boeken gekocht, was net iets meer dan 20 euro kwijtquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En nog wat leuks gevonden?
Dat is balen..quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ben je lekker aan het opruimen, heb je geen vuilniszakken meer
Dus nu eerst naar de winkels
Zijn je ouders dan lekker een weekend weg ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:12 schreef iBenny het volgende:
Zo ik heb mijn dag tot nu toe ook nuttig besteed
..wat vooruit gewerkt, zodat volgende week minder werk. En wat opgeruimd hierzo.
En volgende week vrijdag t/m zondag home alone, JWZ!
Uhu... valentijnsweekendquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zijn je ouders dan lekker een weekend weg ?
iBenny:quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:12 schreef iBenny het volgende:
Zo ik heb mijn dag tot nu toe ook nuttig besteed
..wat vooruit gewerkt, zodat volgende week minder werk. En wat opgeruimd hierzo.
En volgende week vrijdag t/m zondag home alone, JWZ!
Ze staan nog achter platenquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
iBenny:
Updates @ Egypt:
Vanmorgen had leger bufferzone @ brug
Nu: Pro Mubaraks zijn er door gebroken, weer volop rellen
waren alweer beelden van stenengooiers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. had
Dus hij is niet kopje onder gegaan, of vies geworden![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
Gutver valt weer mijn iPhone in de wc pot
Gelukkig lag er veel papier in, omdat ik netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. had
Dus hij is niet kopje onder gegaan, of vies geworden![]()
UPC heeft AJE tijdelijk teruggezet hequote:Op donderdag 3 februari 2011 14:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
waren alweer beelden van stenengooiers.
beelden vanmorgen gezien van politie die volgas op groep demonstranten inrijdt
Ik had hem een beetje stom neergelegd, zat me legging en rokje aan te doen, belt me moeder.....quote:
Welke zender is dat op UPC?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
UPC heeft AJE tijdelijk teruggezet he
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
Gutver valt weer mijn iPhone in de wc pot
Gelukkig lag er veel papier in, omdat ik netHoe krijg je het voor elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. had
Dus hij is niet kopje onder gegaan, of vies geworden
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
407quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Welke zender is dat op UPC?
Alsof ze kunnen ruiken (hihiquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mensen moeten me ook niet bellen als ik op de wc zit
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had hem een beetje stom neergelegd, zat me legging en rokje aan te doen, belt me moeder.....
Omdat ik dan bang was dat ik erop ging staanquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
balen...
maar waarom leg je je Iphone dan niet op de grond?
Maar je ziet niksquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is tijdelijk.. een week of 2, vanwege dit
okequote:Op donderdag 3 februari 2011 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat ik dan bang was dat ik erop ging staan
Das de minister-president.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar je ziet niks
Alleen een man die aan het praten is
heeft alleen UPC die zender?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das de minister-president.
..persconferentie.
Straks laten ze live beelden zien
Hmzzz schiet op, ik moet boodschappen doenquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das de minister-president.
..persconferentie.
Straks laten ze live beelden zien
Op CNN heb je nu wel beeldquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmzzz schiet op, ik moet boodschappen doen
Hoezo?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:34 schreef roos85 het volgende:
godver wat hebben we toch een klote rechtssysteem
Okeequote:Op donderdag 3 februari 2011 14:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
http://www.bndestem.nl/re(...)ieuw-aangehouden.ece
sorry, maar daar kan ik me best pissed over maken.quote:
Ja, dat is inderdaad belachelijk. Ik ben niet bekend met het rechtsysteem, maar kan hij niet gewoon de langst mogelijke celstraf krijgen zonder TBS, of gewoon gedwongen worden om mee te werken.?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
sorry, maar daar kan ik me best pissed over maken.
die loser heeft zonder reden een onschuldig kind op beestachtige wijze vermoord..
meneer wilde zelf geen advocaat en wordt daar nog eigenlijk voor beloond ook
hij had levenslang gekregen, maar omdat hij tijdens die uitspraak niet werd bijgestaan door een advocaat (wilde hij zelf niet), moet hele proces opnieuwquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad belachelijk. Ik ben niet bekend met het rechtsysteem, maar kan hij niet gewoon de langst mogelijke celstraf krijgen zonder TBS, of gewoon gedwongen worden om mee te werken.?
Djiezusquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
hij had levenslang gekregen, maar omdat hij tijdens die uitspraak niet werd bijgestaan door een advocaat (wilde hij zelf niet), moet hele proces opnieuw
Dat is mooiquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:52 schreef Kally het volgende:
Auto is er nog, was ff wat geld kwijt maar ben echt zwaar gematst, hoera voor mijn buurman
hier kan je de feiten op een rijtje lezen:quote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:52 schreef Kally het volgende:
Auto is er nog, was ff wat geld kwijt maar ben echt zwaar gematst, hoera voor mijn buurman
Staat wel onoverzichtelijk door elkaar die data, kan er geen touw aan vastknopenquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
hier kan je de feiten op een rijtje lezen:
http://www.bndestem.nl/re(...)De-zaak-Julien-C.ece
het lijkt net een hele slechte soap
ja dat welquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Staat wel onoverzichtelijk door elkaar die data, kan er geen touw aan vastknopen
ja gelukkig wel ja. Over iets meer dan 1.5 kokenquote:
Ik vind het al snel genoeg gaan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja gelukkig wel ja. Over iets meer dan 1.5 koken
Ja vind ik vandaag niet zo erg. Heb het nu best wel zwaar, misschien geen verkeerd idee om wellicht even een sudoku te makenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het al snel genoeg gaan.
oh dat is minderquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja vind ik vandaag niet zo erg. Heb het nu best wel zwaar, misschien geen verkeerd idee om wellicht even een sudoku te maken
Mwa redelijk, heb wel nu sinds 2 weken slaapmedicatie, maar slaap meestal maar 3 uur achter elkaar.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
oh dat is minder
slaap je de laatste tijd al beter?
Ai, misschien vervroegde interesse in hoe het menselijk lichaam er van binnen uit ziet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:38 schreef Kally het volgende:
Mijn kind is een Hanibal Lector
Hij wil zo'n pop dat als je de buik eraf haalt je al die ingewanden ziet
Ja daaromquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ai, misschien vervroegde interesse in hoe het menselijk lichaam er van binnen uit ziet.
OKeequote:Op donderdag 3 februari 2011 15:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja daarom
Nee hij vindt dat allemaal erg boeiend
oke, welke heb je? melatonine?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa redelijk, heb wel nu sinds 2 weken slaapmedicatie, maar slaap meestal maar 3 uur achter elkaar.
Ja die.quote:
oke, melatonine kan iig niet zoveel kwaad.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja die.
En ik heb nu ook seroquel in huis,(word j eook suf van, zegt men) Maar die mag ik pas vanaf zaterdag innemen. Eerst moet de risperdal ui tzijn gewerkt volgens de arts
Ik slikte slechts 2 mg. Volgens mij ben ik wel mede door die risperdal in een depressie geraakt. En het kan ook dat ik daardoor overdag weinig energie heb. Daarom gaan we nu kijken of ik me overdag beter ga voelen nu ik overstap op een andere anti-psychoticaquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
oke, melatonine kan iig niet zoveel kwaad.
heb je veel bijwerkingen van de risperdal?cliënten die ik begeleid zijn er best veel van aangekomen
2 mg is niet zoveel, hopelijk gaan je nieuwe medicijnen beter werkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik slikte slechts 2 mg. Volgens mij ben ik wel mede door die risperdal in een depressie geraakt. En het kan ook dat ik daardoor overdag weinig energie heb. Daarom gaan we nu kijken of ik me overdag beter ga voelen nu ik overstap op een andere anti-psychotica
Ja dat is 50 mg maar dat is een minder zware stof dan de ripserdalquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
2 mg is niet zoveel, hopelijk gaan je nieuwe medicijnen beter werken
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:05 schreef Kally het volgende:
Hoiii, oudtse was buitenspelen (dacht ik) heeft hij bij de Plus staan bedelen voor troetels![]()
Hij heeft er wel 6
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Schijtirritant vind ik zulke kinderen!! Grrr
Owjaquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben onderweg miran..k vind t eng!! Hoop dat ze aardig is
aaaaahhhquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:05 schreef Kally het volgende:
Hoiii, oudtse was buitenspelen (dacht ik) heeft hij bij de Plus staan bedelen voor troetels![]()
Hij heeft er wel 6
Rijst met goulash.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lekker
Met wat erbij?
[..]
eetsequote:Op donderdag 3 februari 2011 17:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Rijst met goulash.En bonen.
Maar eten dus!
Net nu ik het niet meer speel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:51 schreef Kally het volgende:
Miran CV is leuk nu, je kan voor een Chinees gebouw gaan
Ik zei al homoquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:52 schreef Graseter het volgende:
[..]
Net nu ik het niet meer speel.
Ja ik heb er zelf ook een hekel aanquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok.. Dan mag het.. Geef m maar een kusje!
ik heb net gekeken, maar ik zie nog geen chinese gebouwenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:51 schreef Kally het volgende:
Miran CV is leuk nu, je kan voor een Chinees gebouw gaan
Je krijgt een opdracht dat je lantaarns moet sparen enzo, en als je die hebt iets met new year krijg je ze denk ik, bij iemand bij mij staat er al 1 die is vetquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb net gekeken, maar ik zie nog geen chinese gebouwen
Echtquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Je krijgt een opdracht dat je lantaarns moet sparen enzo, en als je die hebt iets met new year krijg je ze denk ik, bij iemand bij mij staat er al 1 die is vet
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:57 schreef charmed_angel het volgende:
Patrique heeft zweetkakken en moet zo zijn sokken uitdoen
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:01 schreef charmed_angel het volgende:
ow siepie..... heel misschien gaan we dit jaar toch op vakantie
En dan neem ik Nenuco mee voor je
we gaan hard sparen in ieder gevalquote:
Wat goedquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we gaan hard sparen in ieder geval
Mijn mams is weer 2 kilo afgevallen
ze zit nu op 8,4 kilo eraf
Ze gaat echt snelquote:
C&Aquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:27 schreef charmed_angel het volgende:
Creeeeezoe
Zo effe opwarmen in bad
* Crazy-M doet de rest wel ffquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:39 schreef Kally het volgende:
Miran, ik heb je crops gered op alledrie de accounts
Nou ja een gedeelte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |