Lijkt mij persoonlijk wel een leuke opdrachtquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:59 schreef HiDiHo het volgende:
Als ze dan maar niet allemaal met een zak over hun kop lopen
Wat ik begreep is er een knop waarop ze moeten drukken en daarna mogen ze dan zeggen welk geheim ze denken te hebben gevonden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:42 schreef Copycat het volgende:
Moet een geheim door de ontmaskeraar ook daadwerkelijk worden herkend als geheim?
Stel bijvoorbeeld dat mijn geheim is dat ik een zesde teen aan mijn voet heb en iemand ziet dat en roept: hé, je hebt een zesde teen!, is mijn geheim dan ontmaskerd of gebeurt dat pas als iemand zegt: 'jouw zesde teen is jouw geheim, 111!!!11! einz'.
En wat als een geheim gelijktijdig door meerdere kandidaten wordt doorzien?
Eddy Wally!!!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lijkt mij persoonlijk wel een leuke opdracht
Mogelijk in combinatie met met waterboarding en een honden-act
Klopt, althans, zo ging het in SS France.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:59 schreef liesje1979 het volgende:
[quote]Wat ik begreep is er een knop waarop ze moeten drukken en daarna mogen ze dan zeggen welk geheim ze denken te hebben gevonden.
Dan moet die deelnemer zijn geld geven aan degene van wie hij het geheim denkt te weten.quote:Wat als een deelnemer denkt een geheim te hebben ontdekt en deze meldt en het blijkt niet het geheim te zijn?
Als eerste dan op de rode knop drukken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:42 schreef Copycat het volgende:
Moet een geheim door de ontmaskeraar ook daadwerkelijk worden herkend als geheim?
Stel bijvoorbeeld dat mijn geheim is dat ik een zesde teen aan mijn voet heb en iemand ziet dat en roept: hé, je hebt een zesde teen!, is mijn geheim dan ontmaskerd of gebeurt dat pas als iemand zegt: 'jouw zesde teen is jouw geheim, 111!!!11! einz'.
En wat als een geheim gelijktijdig door meerdere kandidaten wordt doorzien?
Eddy Wallyquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eddy Wally!!!!
On topic: zijn alle geheimen ook echt of worden ze ook wel verzonnen door de redactie?
Voor zover je hier natuurlijk een eerlijk antwoord op krijgt..
ja, die zijn geindoctri-dinges binnen een uur (die bruine treinkapert trouwens niet denk ik). pietje welzekerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:22 schreef Maanvis het volgende:
Fijn dat FOK! er is. Herinner je jezelf er wel aan dat je er voor FOK! zit en niet voor SBS, dus we willen alles weten, ook de dingen die je eigenlijk niet mag vertellen
.
neuk haar suf!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:38 schreef Stefan het volgende:
Werkschema is binnen
Tussen het ontbijt en lunch en diner zag ik ook de naam van Renate Verbaan staan, dus komt helemaal goed.
Leuk maar iets zegt mij dat alle geinterviewden vooraf bepaalde afspraken met jullie willen maken tav wat wel en niet gevraagd (of gezegd) mag of kan worden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
We gaan interviews afnemen met:
• Renate Verbaan, presentatrice
• de zenderleider van Net5
• iemand van endemol
Ook specifieke vragen voor een der personen zijn welkom.
We willen de garantie van je dat zulke afspraken niet gemaakt wordenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je gaat er al vanuit zonder dat 't zover is. Tsja, daar kan ik niks aan doen natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |