heetquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:44 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Zondag: Liverpool - Chelsea. Hard.
Jonjo Shelvey..quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:45 schreef Ricard0j het volgende:
Hmm. Ze mogen daar bij Liverpool nog wel wat meer gaan passen. Net die ene actie van die kale (even zn naam vergeten) terwijl ie ook gewoon naar achteren had kunnen tikken naar Suarez.
Chelsea - Liverpool...quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:44 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Hehe. Misschien dat het nog uiteindelijk een Sport1 klassieker gaat wordenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:44 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Laat maar, dan is het 'hete' er toch al wat meer van afquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:46 schreef YazooW het volgende:
[..]
Chelsea - Liverpool...
Liverpool - Chelsea was natuurlijk wel leuker geweest met die transfer van Torres naar Chelsea
Dat leert ie in de Engelse competitie denk ik ook wel snel afquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:48 schreef Doublepain het volgende:
Kijk een wedstrijd zonder jammeren, janken en vallen.. Volhouden..
Echt he, fucking irritant. Alles wat Kuijt doet is goed zogenaamd. Die gast beslist nooit een wedstrijd voor Liverpool.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:48 schreef iPat het volgende:
De commentator van mijn stream geilt echt op Kuijt.
hij is nieuwe he, dus misschien maakt die hem wel helemaal gek.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef iPat het volgende:
Ik vrees dat Essien aankomende wedstrijd Suarez flink onder handen zal nemen.
Ik refereer meer naar de kwartfinale van het afgelopen WKquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:54 schreef truedestiny het volgende:
[..]
hij is nieuwe he, dus misschien maakt die hem wel helemaal gek.
Of Suarez gaat zo vaak liggen, dat ie Essien gek krijgt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef iPat het volgende:
Ik vrees dat Essien aankomende wedstrijd Suarez flink onder handen zal nemen.
Die bazen spelen nu samenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:55 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Of Suarez gaat zo vaak liggen, dat ie Essien gek krijgt.
Zoiets als dit:
[ afbeelding ]
Jij op de Tribune?quote:
Lijnrechter?quote:
Zo te zien niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:13 schreef GGMM het volgende:
Wordt er vanavond op BBC 'Match of the day' uitgezonden? Kan het op i'net niet vinden en ze hebben geen teletekst.
Volgens de BBC TV Guide wel. Om 23.45 onze tijd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:13 schreef GGMM het volgende:
Wordt er vanavond op BBC 'Match of the day' uitgezonden? Kan het op i'net niet vinden en ze hebben geen teletekst.
Thnx.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:19 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Volgens de BBC TV Guide wel. Om 23.45 onze tijd.
simple peoplequote:
Lekker gek, moet kunnen.quote:
Hier had ook Caroll niet veel aan kunnen doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Die Caroll was toch nog belangrijker voor Newcastle dan ik al dacht
Binnen 7 min. 2 pingels voor Spurs. 1e schoot Raf raak 2e schoot hij raak maar moest opnieuw waarna hij naast schoot. Stand dus 1-0.quote:
Aan vreemde openingsfases geen gebrek dit weekendquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Binnen 7 min. 2 pingels voor Spurs. 1e schoot Raf raak 2e schoot hij raak maar moest opnieuw waarna hij naast schoot. Stand dus 1-0.
Je sig... het zit diep héquote:
Newcastle wordt helemaal van de mat gespeeldquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je sig... het zit diep hé
Wat the fuck gebeurd er in Newcastle?
Dat had ik ook verwacht ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:30 schreef Paul-89 het volgende:
En ik durfde Arsenal niet toe te voegen aan mijn Toto-lijstje.
Ik dacht die gaan het nog flink lastig krijgen met Newcastle.
Ik durf sowieso geen geld meer in te zettenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:30 schreef Paul-89 het volgende:
Nope, en dan was het eigenlijk nummer 3 geweest.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:47 schreef TWP het volgende:
Alweer een penalty bij Spurs! Nummer 4 van de wedstrijd
Oke, de 4e die genomen zou worden danquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nope, en dan was het eigenlijk nummer 3 geweest.
Channel - 94913 M&M3quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:11 schreef vaasinbloem het volgende:
Damn, ze zijn wel druk bezig met streamjes offline te halen, kan nergens Arsenal chill checken
Niet zo gek. Hij had zijn been wel kunnen breken..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:12 schreef Agüero het volgende:
[..]
Barton bij z'n nek pakken en duwen.
Arsenal is bezig met Arsenal te zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:38 schreef AidenBurn het volgende:
wtf is Arsenal aan het doen...als ze zo doorgaan maakt Newcastle nog gelijk ook nog...
100% pingel!!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Helemaal niets
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind wel handig, kan niet echt op me streams/internet vertrouwen..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als iemand die gifs nodig heeft moet die dat nu zeggen. Anders heeft het geen nut...
Hij springt gewoon op hoor.. die van Newcastle zit in z'n rug en gaat dan op zijn bek...quote:
Omdat Arsenal het altijd voetballend wil uitspelen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:50 schreef tjoptjop het volgende:
Ik volg de wedstrijd niet, maar waarom hebben ze het niet achter compleet dichtgegooid met een 0-4 voorsprong en een man minder?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:30 schreef Paul-89 het volgende:
Waarom zou je, je staat 4-0 voor dat geef je toch niet meer weg, toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:50 schreef tjoptjop het volgende:
Ik volg de wedstrijd niet, maar waarom hebben ze het niet achter compleet dichtgegooid met een 0-4 voorsprong en een man minder?
En daarom al 100 jaar geen prijs meer heeft gepaktquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Omdat Arsenal het altijd voetballend wil uitspelen.
2004 belde me net, zei dat ze ongeslagen kampioen waren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En daarom al 100 jaar geen prijs meer heeft gepakt
Ik belde dezelfde nummer, maar kreeg Man. Utd. aan de telefoonquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:53 schreef Grielen het volgende:
[..]
2004 belde me net, zei dat ze ongeslagen kampioen waren.
Goeie gifsquote:
Ik heb een shirt van Arsenal, 100% mijn 2e club, en dat zeg je dat als mede Ajax supporterquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Arsenal is toch kut.
spursss
Ik heb hetzelfde heb een shirtje van Dennis.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb een shirt van Arsenal, 100% mijn 2e club, en dat zeg je dat als mede Ajax supporter![]()
Het was sowieso een topweek in de leukste voetbalcompetitie ter wereld.quote:1705: I can tell you, by the way, that today is officially a record Saturday for Premier League goals, beating the 36 goals scored on 27 November. Breathtaking.
1702: And we've still got Wolves v Man Utd to come. Just... wow.
1700: A total of 33 goals we saw from our six 1500 Premier League matches. That's nearly an average of six a match. Added to our early kick-off, that makes a grand total of 38 goals in seven games. I can't get my head around it.
1658: What on earth? I mean, seriously people, what on earth have we just witnessed? Extraordinary afternoon. Utterly extraordinary.
BBC Sport
Zonder Squillaci en met Song, Djourou en Koscielny hopelijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:32 schreef Morendo het volgende:
Hoe moet dat verdedigend gaan tegen Barca?
Alles beter dan vorig jaar toen Silvestre de mandekker van Messi moest worden door blessures, dat was echt triestquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:32 schreef Morendo het volgende:
Hoe moet dat verdedigend gaan tegen Barca?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www22.zippyshare.com/v/83265596/file.html
Ja fok forum komt even in beeld...
Niet onverdiend iig, United komt tot erg weinig kansen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:59 schreef vaasinbloem het volgende:
Wolves voor, kom op! Iemand die wedstrijd aan het volgens is en de wedstrijdbeeld kunnen beschreven? Terecht voor?
Gelukkig, stel je voor zeg, dit United in de boeken als onverslagen..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:23 schreef Ambrosius het volgende:
Het blijft 2-1, United heeft in de tweede helft eigenlijk amper een kans gehad, terechte overwinning als je het mij vraagt voor de Wolves.
Jij woont daar ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:39 schreef heloef het volgende:
Mijn Newcastle
Dat ik juist vandaag bij familie was en de wedstrijd heb gemist.
Ik ben gewoon supporter.quote:
Tja, zo'n actie is gewoon rood. Geld als natrappen. Je moet je gewoon inhouden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:52 schreef TheGeneral het volgende:
Arsenal wel erg benadeeld hoor..
Die 2 penalty's, waarvan zeker die 2e, vind ik nergens op slaan. Die 4e goal van Tioté kwam vanuit een vrije trap die geen vrije trap was.. Die rode kaart vond ik ook wat onnodig. Die gozer brak bijna zijn been. Je zag het been helemaal vervormen en weer terugklappen. Hij hoefde maar iets verder te gaan en.. brak. Dus ik kon zijn woede wel wat begrijpen. Mag je van mij nals scheidsrechter wat beter op inspelen.
Newcastle had wel een goal onterecht afgekeurd.
Ze hadden met 5-4 moeten winnen. Van Persie stond geen buitenspelquote:Op zondag 6 februari 2011 01:52 schreef Digital-Love het volgende:
Alleen Arsenal kan een 4-0 voorsprong nog uit handen geven :S
Dat stond hij wel. Minimaal, maar hij stond buitenspel.quote:Op zondag 6 februari 2011 03:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze hadden met 5-4 moeten winnen. Van Persie stond geen buitenspel
Giggs kreeg dan weer niks voor natrappen. Zo inconsistent.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tja, zo'n actie is gewoon rood. Geld als natrappen. Je moet je gewoon inhouden.
quote:Luis Suarez starts on the Liverpool bench v Chelsea, but Jamie Carragher is back in the starting XI following his recovery from a dislocated shoulder.
quote:Cech; Bosingwa, Ivanovic, Terry, Cole; Essien, Mikel, Lampard; Anelka; Torres, Drogba.
Anelka + Drogba + Torresquote:Reina; Carragher, Skrtel, Agger, Kelly, Johnson, Gerrard, Lucas, Maxi, Meireles, Kuyt.
Mmm was het niet zo dat je 2 spelers na de winterstop alsnog kon ik inschrijven ook al hadden ze al wedstrijden voor een andere club gespeeld?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:27 schreef Morendo het volgende:
Is Torres eigenlijk speelgerechtigd voor de Champions League?
Met Football Manager in ieder geval wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mmm was het niet zo dat je 2 spelers na de winterstop alsnog kon ik inschrijven ook al hadden ze al wedstrijden voor een andere club gespeeld?
Ik kan me met Huntelaar bij Real madrid zoiets herinnerenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Met Football Manager in ieder geval wel.
Ja die werd niet ingeschrijven omdat ze liever Diarra en nog iemand inschrevenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan me met Huntelaar bij Real madrid zoiets herinneren
Real kreeg toen volgens mij erg veel tegendoelpunten, dus het inschrijven van Lass kon ik wel begrijpen, maar wie was de tweede speler dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:34 schreef heloef het volgende:
En dan hebben we het over een aankoop van 30 miljoen.
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)telaar-en-Diarra.htm Ah dus je mag er maar 1 inschrijven en Real Madrid wilde er 2quote:Op zondag 6 februari 2011 16:42 schreef Morendo het volgende:
[..]
Real kreeg toen volgens mij erg veel tegendoelpunten, dus het inschrijven van Lass kon ik wel begrijpen, maar wie was de tweede speler dan?
Je mag er twee inschrijven, maar slechts één iemand die al in het UEFA Cup-toernooi uitkwam. Tenminste, dat lees ik erin.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)telaar-en-Diarra.htm Ah dus je mag er maar 1 inschrijven en Real Madrid wilde er 2Hoe dan ook ik heb zin in de wedstrijd. Ik ben wel aan wat goeds toe na Utrecht - Twente.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:56 schreef Paul-89 het volgende:
Tijd voor wedstrijd nr. 3 van vandaag. De leukste.
Niet zieker dan Dirk + Kuyt bij Liverpool.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Torres + Drogba voorin is echt te ziek
De rest is te laf.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:02 schreef YazooW het volgende:
O wow.
Eindelijk eens een scheids die meteen een kaart durft te trekken in de eerste minuut.
Hulde.
56 miljoen dacht ik.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:13 schreef ajacied4lf het volgende:
hoeveel heeft Chelsea ookalweer betaald voor Torres?
en 2x Suarez.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:15 schreef Morendo het volgende:
Ja, voor dat geld heb je 11 Bas Dost's.
Zeker niet als enige echte aanvaller. Wow zelfs Manolev geeft betere voorzettenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:17 schreef Morendo het volgende:
Het is weer eens drie keer niets met onze Prima Donna uit Katwijk.
Ik zou dan altijd Suarez opstellen in plaats van hem. Bij Kuyt weet je in ieder geval zeker dat hij niets gaat creëren.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker niet als enige echte aanvaller.
Klopt, zelfde geldt voor Real Madrid. Mourinho heeft het daar redelijk opgelost.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:23 schreef Morendo het volgende:
Op papier ziet het er wel aardig uit: Torres, Drogba, Anelka. Maar de veldbezetting klopt van geen kant.
Ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:27 schreef Morendo het volgende:
Is Torres eigenlijk speelgerechtigd voor de Champions League?
Heeft Chelsea nu niet een liquiditeitsgat van 70-80 miljoen openstaan ofzoiets?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:13 schreef ajacied4lf het volgende:
hoeveel heeft Chelsea ookalweer betaald voor Torres?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |