heetquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:44 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Zondag: Liverpool - Chelsea. Hard.
Jonjo Shelvey..quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:45 schreef Ricard0j het volgende:
Hmm. Ze mogen daar bij Liverpool nog wel wat meer gaan passen. Net die ene actie van die kale (even zn naam vergeten) terwijl ie ook gewoon naar achteren had kunnen tikken naar Suarez.
Chelsea - Liverpool...quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:44 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Hehe. Misschien dat het nog uiteindelijk een Sport1 klassieker gaat wordenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:44 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Laat maar, dan is het 'hete' er toch al wat meer van afquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:46 schreef YazooW het volgende:
[..]
Chelsea - Liverpool...
Liverpool - Chelsea was natuurlijk wel leuker geweest met die transfer van Torres naar Chelsea
Dat leert ie in de Engelse competitie denk ik ook wel snel afquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:48 schreef Doublepain het volgende:
Kijk een wedstrijd zonder jammeren, janken en vallen.. Volhouden..
Echt he, fucking irritant. Alles wat Kuijt doet is goed zogenaamd. Die gast beslist nooit een wedstrijd voor Liverpool.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:48 schreef iPat het volgende:
De commentator van mijn stream geilt echt op Kuijt.
hij is nieuwe he, dus misschien maakt die hem wel helemaal gek.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef iPat het volgende:
Ik vrees dat Essien aankomende wedstrijd Suarez flink onder handen zal nemen.
Ik refereer meer naar de kwartfinale van het afgelopen WKquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:54 schreef truedestiny het volgende:
[..]
hij is nieuwe he, dus misschien maakt die hem wel helemaal gek.
Of Suarez gaat zo vaak liggen, dat ie Essien gek krijgt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef iPat het volgende:
Ik vrees dat Essien aankomende wedstrijd Suarez flink onder handen zal nemen.
Die bazen spelen nu samenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:55 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Of Suarez gaat zo vaak liggen, dat ie Essien gek krijgt.
Zoiets als dit:
[ afbeelding ]
Jij op de Tribune?quote:
Lijnrechter?quote:
Zo te zien niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:13 schreef GGMM het volgende:
Wordt er vanavond op BBC 'Match of the day' uitgezonden? Kan het op i'net niet vinden en ze hebben geen teletekst.
Volgens de BBC TV Guide wel. Om 23.45 onze tijd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:13 schreef GGMM het volgende:
Wordt er vanavond op BBC 'Match of the day' uitgezonden? Kan het op i'net niet vinden en ze hebben geen teletekst.
Thnx.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:19 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Volgens de BBC TV Guide wel. Om 23.45 onze tijd.
simple peoplequote:
Lekker gek, moet kunnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |