En dan ben jij verplicht het ook te doen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Komt door een vriendin van mij... Die volgt ze allemaal.
Wel, als ik daar vaak op vrijdag zit en zij zegt dat de TV even aangaat is dat voor mij niet een reden om dan zomaar op te stappen...quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dan ben jij verplicht het ook te doen?
Ondertussen al niet meer single dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Komt door een vriendin van mij... Die volgt ze allemaal.
Ahwquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:29 schreef Kreator het volgende:
Volgens mij gaat het niet zo best met de laatste Tetra, Samzz.. Hij heeft aan 1 kant een erg rooie kieuw en hij zwemt een beetje zenuwachtig.
Oh, begrijp me niet verkeerd... Bij die vriendin zit ik ballendiep in de Friendzone.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ondertussen al niet meer single dan?
Serieus ja? Was me nooit opgevallen, leek best heel rood te zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
AhwDie rode kieuw heeft hij altijd al gehad... Of is het erger?
Oww daar ging ik al vanuit hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Oh, begrijp me niet verkeerd... Bij die vriendin zit ik ballendiep in de Friendzone.
Hij heeft zijn hele leven aan de rechter kant een rode kieuw gehadquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Serieus ja? Was me nooit opgevallen, leek best heel rood te zijn.
Staat hier toevallig ook gewoon aan op Youtubequote:Op woensdag 2 februari 2011 22:31 schreef STING het volgende:
[..]
iiiiiiiiin New Yoooooooorrrrrrrrrrkkkkkkkkkk
Experia-box!quote:
Ja, dan is het niks nieuws en moet ik gewoon beter gaan kijken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft zijn hele leven aan de rechter kant een rode kieuw gehad
Ja, gadverdammequote:Op woensdag 2 februari 2011 22:31 schreef STING het volgende:
[..]
iiiiiiiiin New Yoooooooorrrrrrrrrrkkkkkkkkkk
Is het je echt serieus nooit opgevallen? Typischquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dan is het niks nieuws en moet ik gewoon beter gaan kijken..
Deze toevallig?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:32 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Staat hier toevallig ook gewoon aan op Youtube
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:32 schreef Ludootje het volgende:
Experia-box!
Dat is een fistbump maar dan over internet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja, dat is natuur.![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:34 schreef Ludootje het volgende:
Over vissen gesproken... Vrienden van ons hadden zo dus vier van die piranha's, en toen *censuur voor mensen die me dierenbeul zullen gaan noemen*Oh, jezus, dat getuigt wel echt van sadness royale heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja, dat is natuur.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Nope, ligt misschien ook wel aan het licht en het feit dat ik er nu met m'n neus bovenop zat en ze voor het eerst niet meteen wegdoken..quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
Is het je echt serieus nooit opgevallen? Typisch
Ach, op Nat Geo zie je dat soort shit ook. Beschouw het maar als een liveshow op een 32" 3D televisie.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, jezus, dat getuigt wel echt van sadness royale he
Naah, de tetra was nooit heel bangquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nope, ligt misschien ook wel aan het licht en het feit dat ik er nu met m'n neus bovenop zat en ze voor het eerst niet meteen wegdoken...
Ach, word je opgegeten door een wolf, is dat ook de natuur en zal ik het beest lekker zijn gang laten gaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, op Nat Geo zie je dat soort shit ook. Beschouw het maar als een liveshow op een 32" 3D televisie.
Oh, oke. Het is me nooit echt opgevallen dat ie zo schuw is. Misschien mist ie z'n ex baasje welquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
In mijn bakkie gaat ie wel snel schuilen als ik eraan kom. Die kleintjes zijn minder bang.
Prima.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, word je opgegeten door een wolf, is dat ook de natuur en zal ik het beest lekker zijn gang laten gaan
Deal?
Waarom he je dat beest dan niet gewoon vrijgelaten?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Prima.
Vroeger op de boerderij ook wel eens gehad dat de hond met 3 jonge konijnen in zijn bek kwam aanzetten. Twee DOA, nummer drie gewond. Mee naar de dierenarts geweest , beest gehecht en weet ik niet wat. Thuis in een kooi gezet, eten en drinken gegeven, was 'ie na een week alsnog dood omdat volgens de dierenarts "zo'n beest in het wild hoort".
Je kan het ook nooit goed doen he?
Goedquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Prima.
Vroeger op de boerderij ook wel eens gehad dat de hond met 3 jonge konijnen in zijn bek kwam aanzetten. Twee DOA, nummer drie gewond. Mee naar de dierenarts geweest , beest gehecht en weet ik niet wat. Thuis in een kooi gezet, eten en drinken gegeven, was 'ie na een week alsnog dood omdat volgens de dierenarts "zo'n beest in het wild hoort".
Toevallig laatst nog gelezen dat konijnen zulk sociale beesten zijn, dat ze extreem eenzaam worden als je ze alleen zetquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Prima.
Omdat 'ie vol met hechtingen zat en alleen maar kon hinken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom he je dat beest dan niet gewoon vrijgelaten?
Nee, en vrijlaten was ook niet echt een optie want dat beest was nog trager dan een schildpad.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed
Wilde konijnen overleven het ook niet in een kooi. Gek he.
Dat, daarbij vereisen konijnen een speciaal dieet, doen wilde konijnen het sowieso niet zo goed op brokjes omdat ze het niet kennen en kwijnen ze gewoon weg.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:43 schreef STING het volgende:
[..]
Toevallig laatst nog gelezen dat konijnen zulk sociale beesten zijn, dat ze extreem eenzaam worden als je ze alleen zet
Mijn avatar begon te stuiteren haha.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:44 schreef STING het volgende:
[..]
Het gaat over konijnen en zie, wie is daar
Vrijlaten is altijd de juiste keuze. Tenzij je het konijn een ren van minimaal 2 bij 4 meter kan bieden. Daarbij kan het dier ook dood zijn gegaan van de stress, dat is ook niet zeldzaam.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee, en vrijlaten was ook niet echt een optie want dat beest was nog trager dan een schildpad.
Als een soort Stampertje? I can imaginequote:Op woensdag 2 februari 2011 22:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn avatar begon te stuiteren haha.
Net pas.. Na bijna 17 uur van huis geweest te zijnquote:
Juist!quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:46 schreef STING het volgende:
[..]
Als een soort Stampertje? I can imagine
Ik welquote:
Ik was al in mijn straat, kon ik weer terug naar Amsterdam omdat maatje zijn sleutels bij mij in de auto had laten liggenquote:
Hij ging na twee dagen in de ren, met mijn tamme konijn erbij. Mix van hooi en groente.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrijlaten is altijd de juiste keuze. Tenzij je het konijn een ren van minimaal 2 bij 4 meter kan bieden. Daarbij kan het dier ook dood zijn gegaan van de stress, dat is ook niet zeldzaam.
Ghehe leuk tochquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ik was al in mijn straat, kon ik weer terug naar Amsterdam omdat maatje zijn sleutels bij mij in de auto had laten liggen
Kan heel goed, of alsnog complicaties van de operatie. Konijnen doen het daar niet zo goed op. Inslapen was waarschijnlijk 't beste geweest.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hij ging na twee dagen in de ren, met mijn tamme konijn erbij. Mix van hooi en groente.![]()
Maar inderdaad, zal wel stress geweest zijn of zo.
Faalhaas, ik had 'm naar jou laten komen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ik was al in mijn straat, kon ik weer terug naar Amsterdam omdat maatje zijn sleutels bij mij in de auto had laten liggen
Zonder auto?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Faalhaas, ik had 'm naar jou laten komen.
Ik ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Huppeltje!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
11 uur en 14 minuten![]()
stuiter stuiter stuiter
Fotoverslag en alquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Huppeltje!!
Laat je het wel weten zodra je 'm hebt?
Mooiquote:
Oh dan had ik hem laten staan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:55 schreef rival het volgende:
[..]
Ja als ie dat niet al voor de zoveelste keer doet
Dan wel?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dan had ik hem laten staan.
Ja 1 keer okay, 2 keer kan ook gebeuren.quote:
OKay, goed op sleutels letten bij het meeten van Huppel dusquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja 1 keer okay, 2 keer kan ook gebeuren.
Gewoonte dan heb je pech
Als zijn sleutels bij mij liggen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stiekum in haar auto gooien bedoel je?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
OKay, goed op sleutels letten bij het meeten van Huppel dus
Shhhhht!quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Stiekum in haar auto gooien bedoel je?
Are those keys in your pocket, or are you happy to see me?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
OKay, goed op sleutels letten bij het meeten van Huppel dus
Otootje_!quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:00 schreef automatic_ het volgende:
Ludo! Hoe is het met jou?
Al afgestudeerd?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:02 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Otootje_!
Prima hier! Zoals ik net al tegen CG zei: Nog steeds aan't studeren...
Maar hoe is het met jou dan?
Nee.... echt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:02 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Otootje_!
'Tuurlijk niet!quote:
Ik knijp hem heel hard...quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee.... echt?Ga je hem niet knijpen nu die boete eraan komt?
Ja, goed! Z'n gangetje
Digitale Communicatie. Gaat dat over transmissielijnen en shiftregisters of over Hyves en facebook?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:02 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Otootje_!
Dat is wel waar!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:59 schreef rival het volgende:
[..]
Als zijn sleutels bij mij liggen?
Moest ie lopen en de zaak open laten staan?
En dan nog, dat doe je voor vrienden
^^ Van cross- en social media tot functioneel ontwerp en UML.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Digitale Communicatie. Gaat dat over transmissielijnen en shiftregisters of over Hyves en facebook?
Wat is dat in Jip-en-Janneketaal?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
^^ Van cross- en social media tot functioneel ontwerp en UML.
Dat geloof ik... Op hoeveel zit je nu? En is het einde al wel in zicht...?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
'Tuurlijk niet!
[..]
Ik knijp hem heel hard...
Goed om te horen
Lief. hmm of dat datgene is wat je als indruk bij de bata hebt achtergelaten? ::Pquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:07 schreef Ludootje het volgende:
auto_ en CG, jullie weten toch dat ik stiekum een heel lieve jongen ben toch?
Euh, van twitter, hyves en facebook tot bedenken wat een website of programma moet doen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is dat in Jip-en-Janneketaal?
Zit ruim in de zes getallen, nog anderhalf jaar of zoquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat geloof ik... Op hoeveel zit je nu? En is het einde al wel in zicht...?
Dank je voor de vote of confidence!quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:07 schreef automatic_ het volgende:
Ja hoor! Ik heb wel lol gehad met je, haha.
Of die andere keren dat je me gezien hebt op meets...quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lief. hmm of dat datgene is wat je als indruk bij de bata hebt achtergelaten? ::P
Owja die waren er ook nogquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:09 schreef Ludootje het volgende:
Of die andere keren dat je me gezien hebt op meets...
Krijg jij daar mee te maken?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:10 schreef automatic_ het volgende:
Oeh... Ja, die 3000 extra is ook geen feestje
Nee, ik loop prima op schemaquote:
Ik ga gewoon voor 3000 euro eieren kopen en tegen het torenkamertje aangooien...quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:10 schreef automatic_ het volgende:
Oeh... Ja, die 3000 extra is ook geen feestje
Yay!quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owja die waren er ook nog
nou.. vooruit dan maar...
Ludootje is best oke
Ok. Veel vraag naar zulke mensen vanuit bedrijvenland?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Euh, van twitter, hyves en facebook tot bedenken wat een website of programma moet doen.
Als ik de reacties zo lees zijn wij Amsterdammers een stuk socialer dan de rest van Nederland zich voordoetquote:
Ja, best veel zelfs... Van die bedrijven die eens een term als "social media" horen en maar besluiten dat ze daar "iets mee willen doen".quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok. Veel vraag naar zulke mensen vanuit bedrijvenland?
Wow dat zijn er veelquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ga gewoon voor 3000 euro eieren kopen en tegen het torenkamertje aangooien...
Ik heb geen vrienden die standaard hun sleutels in mijn auto laten liggenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:12 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik de reacties zo lees zijn wij Amsterdammers een stuk socialer dan de rest van Nederland zich voordoet
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:12 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik de reacties zo lees zijn wij Amsterdammers een stuk socialer dan de rest van Nederland zich voordoet
*bekakt accent*quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja, best veel zelfs... Van die bedrijven die eens een term als "social media" horen en maar besluiten dat ze daar "iets mee willen doen".
wij Amsterdammers?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:12 schreef rival het volgende:
[..]
Dat idee een beetje ja... Iets met klok horen luiden maar niet weten enz...quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:13 schreef STING het volgende:
[..]
*bekakt accent*
Zeg Lex, kerel, moet wij niet eens aan de social miediaa?
Ik had vrienden die elk weekend hun autosleutels in mijn brievenbus gooidenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden die standaard hun sleutels in mijn auto laten liggen
Wanneer gaan wij naar de KFC?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:13 schreef rival het volgende:
En omdat het nu zo laat werd en ik bijna omviel van de honger was ik genoodzaakt om KFC te eten
Dat.. Is best freakyquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had vrienden die elk weekend hun autosleutels in mijn brievenbus gooiden![]()
Oh en mn beste vriend had sleutel van mn flat. Best raar wakker worden dat er opeens iemand naast je ligt, je naar de woonkamer loopt en dat daar dan nog een mannetje of 8 her en der verspreid liggen te slapen
Nee, Rudolph, kerel, we zijn nog bezig om Web 2.0, SOA en Cloud te implementerenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat idee een beetje ja... Iets met klok horen luiden maar niet weten enz...
Als je iedereen laat lopen hou je geen vrienden over neequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden die standaard hun sleutels in mijn auto laten liggen
Ow... is dát hetquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:15 schreef rival het volgende:
[..]
Als je iedereen laat lopen hou je geen vrienden over nee
Uhuhquote:
Ik zou me echt de tering schrikken idd.. Zeker als ik vroeg wakker moet worden om te werken en dan zoiets aantref, dan heb ik geen koffie meer nodigquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh
Van mn beste vriend was ik het gewend, deed hij heel vaak. Nu had hij een groep meegenomen. Ik schrok me dood toen. Later wel hard om gelachen
Dat zou mij weer een stap, of 30, te ver gaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh
Van mn beste vriend was ik het gewend, deed hij heel vaak. Nu had hij een groep meegenomen. Ik schrok me dood toen. Later wel hard om gelachen
Ik kijk er nu al naar uitquote:
Ik heb nog weken gehad dat ik eerst mn eigen aankleedde en dan heel voorzichtig naar de woonkamer liep op zondag en zaterdagochtendquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou me echt de tering schrikken idd.. Zeker als ik vroeg wakker moet worden om te werken en dan zoiets aantref, dan heb ik geen koffie meer nodig
Het had een reden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:18 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zou mij weer een stap, of 30, te ver gaan
Heb je ook HET accentquote:
Wat doe je in Purm dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ben een geboren Amsterdammer!
Niet zo gemeen doen
Ben benieuwd naar de ofzo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het had een reden.![]()
Dan heb ik liever dat ze bij mij crashen dan met drank op achter het stuur ofzo.
Dat is dan wel zo slim ja, als je normaliter in je ondergoed de kamer door huppelt als je net wakker bentquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kijk er nu al naar uit![]()
[..]
Ik heb nog weken gehad dat ik eerst mn eigen aankleedde en dan heel voorzichtig naar de woonkamer liep op zondag en zaterdagochtend
De bob was genaaid met ghb in zn drinken, de reservebob was gedumpt door zn vriendin die avond en besloot te gaan zuipen.quote:
Ik ben je nu alweer zatquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:21 schreef rival het volgende:
[..]
en ik bedoel die ooit niet gemeen, dat weet je he
Dikke 14.gif voor vrienden die van een mooi feestje houden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De bob was genaaid met ghb in zn drinken, de reservebob was gedumpt door zn vriendin die avond en besloot te gaan zuipen.
De keuzes waren:
Toch rijden![]()
Over straat zwalken de hele nacht![]()
Bij hups slapen
Altijd leuk die boekenprijzen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:22 schreef Memento-Mori het volgende:
zo studieboeken besteld, ik ben blutboek van 84 en boek van 80 euro
Ik vond het wel lief dat ze me hebben laten slapenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dikke 14.gif voor vrienden die van een mooi feestje houden.
Dat is een grapje tussen mij en rivalquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En als die ooit nou eens een binnenkort wordt?
Zal de M wel zijn, ga je zo lief voor iedereen zorgen en rekening met ze houden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond het wel lief dat ze me hebben laten slapen
Damnquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:22 schreef Memento-Mori het volgende:
Leuke prijzenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:22 schreef Memento-Mori het volgende:
Nee, als k wat weet, post ik t meteen.quote:
Men, dat zuigt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, als k wat weet, post ik t meteen.
Shit, heel confronterend, k rij nu langs de plek waar ik over 6u weer naar toe fiets
Dat vermoedde ik al, maar ik probeerde het te stelen enzoquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is een grapje tussen mij en rival
Zeg, mrbox! Doe eens niet zo zielig!quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al, maar ik probeerde het te stelen enzo
Mijn leven bestaat alleen uit werk, geen lol.....quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En als die ooit nou eens een binnenkort wordt?
ja nogal, vooral omdat ik niet binnen een uur op bed lig te slapenquote:
VERTEL!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:26 schreef rival het volgende:
[..]
oh en stiekem een beetje mogelijke liefde
Wat ga jij van je biertje genieten vrijdag.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja nogal, vooral omdat ik niet binnen een uur op bed lig te slapen
euhm dat doe jezelfquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja nogal, vooral omdat ik niet binnen een uur op bed lig te slapen
Jij hebt 't nog slechter dan ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:26 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn leven bestaat alleen uit werk, geen lol.....
en pc, dus ik kan weer aan de PI's
Liefdequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:26 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn leven bestaat alleen uit werk, geen lol.....
en pc, dus ik kan weer aan de PI's
De liefde is weer weggelopen bij je?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Liefdeik voelde t afgelopen weekend
maar nu ff niet zo
ik maakte maar een beetje grapje... ik werk me dan wel kapot de hele week maar int weekend vermaak ik me wel hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij hebt 't nog slechter dan ik![]()
Ik heb op z'n tijd nog wel wat lol
Nee,maar dat kan/mag ik nu ff niet uitleggenquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik maakte maar een beetje grapje... ik werk me dan wel kapot de hele week maar int weekend vermaak ik me wel hoor
als ik niet op de bank in slaap val that is
zat je aan de drugs?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Liefdeik voelde t afgelopen weekend
maar nu ff niet zo
beetjequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:32 schreef Ludootje het volgende:
Hmm, FMI... Iemand hier verstand van taal/toetsenbordinstellingen?
Uitgewerktquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De liefde is weer weggelopen bij je?
Oja dat kan ook nogquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uitgewerkt
Maar ook wel een beetje weggelopen misschien
je bedoelt je alfa?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uitgewerkt
Maar ook wel een beetje weggelopen misschien
ALT + Shiftquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:32 schreef Ludootje het volgende:
Hmm, FMI... Iemand hier verstand van taal/toetsenbordinstellingen?
Ik kon vroeger een é maken door ' + e te typen... Nu moet ik dat met Alt + 130 doen. Volgens mij heeft dat iets met de invoertaal van het keyboard te maken toch?quote:
Je hebt dan wel de lengte van een kind...........quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij je al oud voeltquote:
Nee, daar verdiend iemand de doodstraf voor.quote:
Vierendelen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, daar verdiend iemand de doodstraf voor.
quote:
Jawel hoorquote:
Zo dat was ik ook, ooit, lang lang geledenquote:
euhm.... dat zou ik moeten wetenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik kon vroeger een é maken door ' + e te typen... Nu moet ik dat met Alt + 130 doen. Volgens mij heeft dat iets met de invoertaal van het keyboard te maken toch?
ik ben t over 18 dagenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo dat was ik ook, ooit, lang lang geleden
Ik ben het bijna 5 maanden en het gaat best goedquote:
Oh bijna feestquote:
Zit er nu een beetje mee te kloten... volgens mij moet invoertaal NL zijn met ENG (US) layout ofzo...quote:
Slaap lekker babequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:42 schreef rival het volgende:
het is trouwens wel bedtijd.... morgen weer een dag!
have fun, weltrusten, whatever
Werk ze!quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:42 schreef rival het volgende:
het is trouwens wel bedtijd.... morgen weer een dag!
have fun, weltrusten, whatever
iig US international, dat sowieso jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zit er nu een beetje mee te kloten... volgens mij moet invoertaal NL zijn met ENG (US) layout ofzo...
Bijna 3 jaarquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo dat was ik ook, ooit, lang lang geleden
Laat ik morgen nou toevallig vrij zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:43 schreef Memento-Mori het volgende:
morgen facultaire inrtro we beginnen met koffie/thee MET vlaai en eindigen met een borrel
Yep, was invoertaal NL met US layoutquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:43 schreef rival het volgende:
[..]
iig US international, dat sowieso ja
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:48 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb morgen gezellig mijn "praatgroep" op de uni
welke uni zit jij eigenlijk? jij woont toch ook ergens in limbabwe?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:48 schreef automatic_ het volgende:
"Hallo, ik ben otoo_ en ik ben een student"quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:48 schreef automatic_ het volgende:
Nee, Brabantquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
welke uni zit jij eigenlijk? jij woont toch ook ergens in limbabwe?
Dat was vorige week!quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
"Hallo, ik ben otoo_ en ik ben een student"
"... hoi otoo_!"
"Nou, ik was dus otoo, en vandaag ben ik niet mezelf." ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat was vorige week!
Het is echt een waardeloos vak, verplicht en duurt van 8.45 - 15.45 Na morgen nog drie keer... *zucht*
"competentiegericht onderwijs"quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat was vorige week!
Het is echt een waardeloos vak, verplicht en duurt van 8.45 - 15.45 Na morgen nog drie keer... *zucht*
Ja, haha. Het is een soort supervisie schriftelijk iets...quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
"competentiegericht onderwijs"
Laat me niet lachen, weet er alles van
Hogeschool van amsterda, formatontwikkeling. Vind ik altijd superleuk en ik hoef eigenlijk alleen maar te vertellen wie ik ben, wat ik doe, waar ik werk en een opdracht te gevenquote:
Voor je huis?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DE ZENUWENNNNNNNNNNNN
NIET LEUKKKKKKKKKKK
NOG 10 UUR EN 5 MINUTEN
Klink leuk! Jij deed toch ook iets met TV maken?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hogeschool van amsterda, formatontwikkeling. Vind ik altijd superleuk en ik hoef eigenlijk alleen maar te vertellen wie ik ben, wat ik doe, waar ik werk en een opdracht te gevenBen ook echt benieuwd altijd naar de uitkomst van d eopdracht
Komt wel goed, schatjequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DE ZENUWENNNNNNNNNNNN
NIET LEUKKKKKKKKKKK
NOG 10 UUR EN 5 MINUTEN
Geen idee ik ben het overzicht helemaal kwijtquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Voor je huis?
Wat voor dingen heb je nog nodig btw, ik ga de komende dagen mijn huis opruimen
Hoezo mis je een verdieping? De school is deels ingestort?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Klink leuk! Jij deed toch ook iets met TV maken?
Dat soort vakken zouden ze bij ons op de opleiding ook eens moeten geven. We hebben wel "Conceptontwikkeling" of iets dergelijks, maar dat is toch wat breder, gericht op een gehele (cross)mediale campagne. Doordat dat zo breed is mis je best veel verdieping.
Weltrustenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee ik ben het overzicht helemaal kwijt![]()
Mn hoofd loopt over.
Opeens ook onverwachte jankbuien, zowel tears of joy als stress![]()
Ik ga nu proberen te slapen. Tot morgen lieverds
+1 voor poging tot scherp, -1 voor té cheesy.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoezo mis je een verdieping? De school is deels ingestort?
Dus gewoon 0 dan..quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
+1 voor poging tot scherp, -1 voor té cheesy.
Ik ben programmaontwikkelaar inderdaadquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Klink leuk! Jij deed toch ook iets met TV maken?
Dat soort vakken zouden ze bij ons op de opleiding ook eens moeten geven. We hebben wel "Conceptontwikkeling" of iets dergelijks, maar dat is toch wat breder, gericht op een gehele (cross)mediale campagne. Doordat dat zo breed is mis je best veel verdieping.
verhuizen is ook sowieso stress, damn ik werd ook al gek van alles hoor., slaap lekkerquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn hoofd loopt over.
Gaaf beroep heb jij idd. Lijkt me. Maar dat zal je wel vaker horen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben programmaontwikkelaar inderdaad
Ik begrijp deels wel wat je zegt: vaak heb je opleidingen voor events/muziek/film/tv en dat zijn toch wel heel verschillende disciplines
Ik woon in amsterdam en heb geen auto, maar op zich heb ik wel dingen over. Eettafel en stoelen bijvoorbeeld, dat soort dingenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn hoofd loopt over.
Vervoer kan altijd geregeld worden!quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik woon in amsterdam en heb geen auto, maar op zich heb ik wel dingen over. Eettafel en stoelen bijvoorbeeld, dat soort dingenals je wil, mag je het hebben
anders gaat het anar de eerste huurder
Is ook echt een leuke baan hoor, lekker veel vrijheid en creativiteit. En tegenwoordig ook een prima salaris. Wel gekke werktijden en zo, maar dat hoort erbijquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gaaf beroep heb jij idd. Lijkt me. Maar dat zal je wel vaker horen.
Ah, had ik het toch goed onthouden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben programmaontwikkelaar inderdaad
Ik begrijp deels wel wat je zegt: vaak heb je opleidingen voor events/muziek/film/tv en dat zijn toch wel heel verschillende disciplines
Het valt me op dat het tegenwoordig vaker gebeurd, dat mensen van alles een beetje leren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:03 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ah, had ik het toch goed onthouden.
Zijn inderdaad erg verschillende disciplines. Onze opleiding wil dus mensen creëren die van alles een beetje kunnen, als generalist. Is wel leuk maar zodra het inhoudelijk een beetje interessant wordt is het blok alweer afgelopen.: '(
Nou, het zou zo maar eens kunnen dat ik daarop terugkom... Tegen die tijd pm ik je welquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:04 schreef Ripley het volgende:
Ik dnek ook dat generalisten tussen die disciplines niet bestaan, al heb ik ooit wel tijdschrift gedaan en meegedacht over festivals zeg maar. Regel maar eens een gastcollege voor me
Iemand die ik ken gaat ook 4 maanden naar chinaquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nou, het zou zo maar eens kunnen dat ik daarop terugkom... Tegen die tijd pm ik je wel
Op zich wel gaaf... Goeie vriend van me heeft die opleiding ook gedaan en die vertrekt binnenkort voor vier maanden naar China om les te geven. Geeft maar aan dat er genoeg leuke dingen met die opleiding te doen zijn.
Mag ik die 200 euro nogsteeds veel geld vinden voor 6 artikelen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:06 schreef Ripley het volgende:
Ik heb vandaag overigens een jurkje, een vest van ted baker, een tuniekblouse en een rokje en twee paar schoenen (booties en sneakers) gekocht voor in totaal 200 euro. Ik ben trots op mezelf. De besparing was ongeveer 350 euro
Tegenwoordig inderdaad niet meer. Oorspronkelijk (toen de opleiding begon) was er wel een markt voor, omdat 70% van alle projecten die met meerdere media te maken hadden, mislukten. Dat kwam omdat iedereen in zijn eigen straatje vastgeroest zat en er geen overzicht was over de mogelijkheden/media.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het valt me op dat het tegenwoordig vaker gebeurd, dat mensen van alles een beetje leren.
Mij lijkt dat dat in the end toch niet specifiek genoeg is.
das 33 per artikel ongeveer, das niet duurquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mag ik die 200 euro nogsteeds veel geld vinden voor 6 artikelen?
Alleen al die schoenen voor 200 euro had ik al knap gevonden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wij denken aan dezelfde persoon. Je zal hem wel kennen van een of ander crappy forum ofzo.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Iemand die ik ken gaat ook 4 maanden naar china
Maar serieus, lijkt me leuk. Ik ben vrij druk, maar geef vaker colleges en vind het ook echt leuk. En werk al bijna tien jaar in de formatontwikkeling
Neequote:Op donderdag 3 februari 2011 00:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik tel er echt maar 6 met die 2 paar schoenen hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:10 schreef Memento-Mori het volgende:
en t zijn zelfs 7 artikelen, want 2 paar schoenen
Dat is meer richting mijn uitgave patroonquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:10 schreef Ludootje het volgende:
Ik heb vandaag 7 artikelen voor 98 euro gekocht!
oh ja mijn foutquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik tel er echt maar 6 met die 2 paar schoenen hoor
Alhoewel.. Afgelopen weekend was ook niet bepaald goedkoop te noemen.. 90 euro aan brandstof, Bijna 70 euro aan eten en dan nog kleine dingen..quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is meer richting mijn uitgave patroon
Met schoenen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:10 schreef Ludootje het volgende:
Ik heb vandaag 7 artikelen voor 98 euro gekocht!
dat doe jezelfquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alhoewel.. Afgelopen weekend was ook niet bepaald goedkoop te noemen.. 90 euro aan brandstof, Bijna 70 euro aan eten en dan nog kleine dingen..
Het is je vergevenquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
was veel te vroeg op en van schoonmaken en 4 uur in de trein zitten word je duf
Vandaag colbertje/jasje van 199,95 voor 45, 3 T-shirts en 1 longsleeve voor 30, vest voor 7,95 en overhemd voor 14,95.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:13 schreef Ripley het volgende:
ik vind dat echt weinig! Met name als je ziet dat het merken zijn die meestal duurder zijn. Een paar sneakers voor 35 euro en booties voor 25 euro vind ik echt weinig!
Nee, die had ik vorige week gehaald. 50 euro in de aanbieding.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Met schoenen?
Mijn duurste artikel was een vest van 70 euro van Ted Baker en dat is echt een favoriet merk ban mij, maar veel te duurde tuniek was 10 euro en het rokje 9
ik geef veel geld uit aan lingerie (en lush) , rest van kleding idd koopjes scoren, vorige week een suoperleukvest van 7 euroquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:14 schreef Kluts het volgende:
Ik koop soms kleding van een paar euro (vorig jaar een keer een paar zomerschoentjes voor 1 euro gekocht, en ik vind het ook een sport om leuke koopjes te vinden. Zolang het er maar niet goedkoop uitziet.
Eigenlijk geef ik vooral hoge bedragen uit aan laarzen, jassen en spijkerbroeken.
Ja, make-up, geurtjes, cremes en kapper zijn ook wel aardige kostenposten altijd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik geef veel geld uit aan lingerie (en lush) , rest van kleding idd koopjes scoren, vorige week een suoperleukvest van 7 euroen een deigualtuniekje 25 omdat er n minuscuul gaatje in zit, kom maar door
wat echt opvallend is hier in Maastricht is het aantal kappers/schoonheidsspecialisten e,d, van hier tot de markt (200m geloof ik) echt 4/5 kappers ofzoquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, make-up, geurtjes, cremes en kapper zijn ook wel aardige kostenposten altijd.
Je hebt in Utrecht ook een complete straat met kappers. Kwam ik achter toen ik op zoek naar de mijne was laatst.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat echt opvallend is hier in Maastricht is het aantal kappers/schoonheidsspecialisten e,d, van hier tot de markt (200m geloof ik) echt 4/5 kappers ofzo
Mijn broertje introduceerde me laatst met Team Kapsalon in de Stad.. Dat had ik eerder moeten doen! Wat een yummie kapster daar zegquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hebt in Utrecht ook een complete straat met kappers. Kwam ik achter toen ik op zoek naar de mijne was laatst.
Straatweg? Vleutenseweg? Zitten heel veel kappers daar...quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hebt in Utrecht ook een complete straat met kappers. Kwam ik achter toen ik op zoek naar de mijne was laatst.
maar hier is t in meerdere straten, echt erg, blijkbaar is men hier heel erg met uiterlijk bezig ofzoquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe die straat heet, maar waar Ad Peeters ook aan zit. Nobelstraat is daar in de buurt geloof ik.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Straatweg? Vleutenseweg? Zitten heel veel kappers daar...
Ik zou juist op iedere hoek een vlaaien winkel verwachten, op z'n minst!quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar hier is t in meerdere straten, echt erg, blijkbaar is men hier heel erg met uiterlijk bezig ofzo
Ah, bij Rob Peetoom en zo waarschijnlijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe die straat heet, maar waar Ad Peeters ook aan zit. Nobelstraat is daar in de buurt geloof ik.
voorstraat?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe die straat heet, maar waar Ad Peeters ook aan zit. Nobelstraat is daar in de buurt geloof ik.
Ja, die bedoel ik trouwens ook.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ah, bij Rob Peetoom en zo waarschijnlijk
Peetoom, wat een verschrikkelijk volk werkt daar zeg.. Iig in de zaak hier in Rotterdamquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ah, bij Rob Peetoom en zo waarschijnlijk
Nice Rip, vooral dat jurkje vind ik erg mooi.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:24 schreef Ripley het volgende:
[ afbeelding ]
jurkje
[ afbeelding ]
vest, achterkant pailletten
[ afbeelding ]
praktische laarsjes
[ afbeelding ]
sneakertjes
Strakke patta's!quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:24 schreef Ripley het volgende:
[ afbeelding ]
jurkje
[ afbeelding ]
vest, achterkant pailletten
[ afbeelding ]
praktische laarsjes
[ afbeelding ]
sneakertjes
Dat supersteile haar van mij ziet er echt niet uit als het door een goedkope kapper geknipt wordt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:25 schreef Ripley het volgende:
ik moet ook nodig naar de kapper ja, maar mijn krullen lukken gelukkig beter bij buurt kappertjes dan bij fancy kappers
Dat was ook een beetje een tractatie voor mezelfquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nice Rip, vooral dat jurkje vind ik erg mooi.
Dat jurkje had je al eerder laten zien toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat was ook een beetje een tractatie voor mezelfde rest heb ik gewoon nodig
Ik ben er toch echt ongeveer 20 tegengekomen toen ik op zoek was naar mijn eigen kapper.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:26 schreef Memento-Mori het volgende:
bij rob peetoom, die straat zitten toch helemaal niet veel kappersja misschien richting burg. reigerstraat
Ja, daar zie je dus weinig van bij mij. Goede kappers willen vaak een hoop met mijn haar, maar het krult dan heel gek inquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat supersteile haar van mij ziet er echt niet uit als het door een goedkope kapper geknipt wordt.
Geen idee, er zit ook een new york pizza aan die straat.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:27 schreef Memento-Mori het volgende:
aan de busbaan allemaalof liep je om via de voorstraat? daar zitten er wel n paar
Heb ze zelf niet, maar kan ze wel bij anderen waarderenquote:
Maf ze!quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar dames, vermaak vooral elkaar enzo, ik ga oogjes sluiten![]()
das aan de busbaan danquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geen idee, er zit ook een new york pizza aan die straat.
Ik heb kleine brede voetjes, dat past goedquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heb ze zelf niet, maar kan ze wel bij anderen waarderen
[..]
Maf ze!
Had je niet 1 paar in de verf gestopt? Of waren dat geen DC's?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:31 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb 2 paar dc'sfijne schoenen
nee dat waren goedkope meukschoenen, wel leuke maar jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had je niet 1 paar in de verf gestopt? Of waren dat geen DC's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |