quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:48 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb morgen gezellig mijn "praatgroep" op de uni
welke uni zit jij eigenlijk? jij woont toch ook ergens in limbabwe?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:48 schreef automatic_ het volgende:
"Hallo, ik ben otoo_ en ik ben een student"quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:48 schreef automatic_ het volgende:
Nee, Brabantquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
welke uni zit jij eigenlijk? jij woont toch ook ergens in limbabwe?
Dat was vorige week!quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
"Hallo, ik ben otoo_ en ik ben een student"
"... hoi otoo_!"
"Nou, ik was dus otoo, en vandaag ben ik niet mezelf." ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat was vorige week!
Het is echt een waardeloos vak, verplicht en duurt van 8.45 - 15.45 Na morgen nog drie keer... *zucht*
"competentiegericht onderwijs"quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat was vorige week!
Het is echt een waardeloos vak, verplicht en duurt van 8.45 - 15.45 Na morgen nog drie keer... *zucht*
Ja, haha. Het is een soort supervisie schriftelijk iets...quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
"competentiegericht onderwijs"
Laat me niet lachen, weet er alles van
Hogeschool van amsterda, formatontwikkeling. Vind ik altijd superleuk en ik hoef eigenlijk alleen maar te vertellen wie ik ben, wat ik doe, waar ik werk en een opdracht te gevenquote:
Voor je huis?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DE ZENUWENNNNNNNNNNNN
NIET LEUKKKKKKKKKKK
NOG 10 UUR EN 5 MINUTEN
Klink leuk! Jij deed toch ook iets met TV maken?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hogeschool van amsterda, formatontwikkeling. Vind ik altijd superleuk en ik hoef eigenlijk alleen maar te vertellen wie ik ben, wat ik doe, waar ik werk en een opdracht te gevenBen ook echt benieuwd altijd naar de uitkomst van d eopdracht
Komt wel goed, schatjequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DE ZENUWENNNNNNNNNNNN
NIET LEUKKKKKKKKKKK
NOG 10 UUR EN 5 MINUTEN
Geen idee ik ben het overzicht helemaal kwijtquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Voor je huis?
Wat voor dingen heb je nog nodig btw, ik ga de komende dagen mijn huis opruimen
Hoezo mis je een verdieping? De school is deels ingestort?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Klink leuk! Jij deed toch ook iets met TV maken?
Dat soort vakken zouden ze bij ons op de opleiding ook eens moeten geven. We hebben wel "Conceptontwikkeling" of iets dergelijks, maar dat is toch wat breder, gericht op een gehele (cross)mediale campagne. Doordat dat zo breed is mis je best veel verdieping.
Weltrustenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee ik ben het overzicht helemaal kwijt![]()
Mn hoofd loopt over.
Opeens ook onverwachte jankbuien, zowel tears of joy als stress![]()
Ik ga nu proberen te slapen. Tot morgen lieverds
+1 voor poging tot scherp, -1 voor té cheesy.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoezo mis je een verdieping? De school is deels ingestort?
Dus gewoon 0 dan..quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
+1 voor poging tot scherp, -1 voor té cheesy.
Ik ben programmaontwikkelaar inderdaadquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Klink leuk! Jij deed toch ook iets met TV maken?
Dat soort vakken zouden ze bij ons op de opleiding ook eens moeten geven. We hebben wel "Conceptontwikkeling" of iets dergelijks, maar dat is toch wat breder, gericht op een gehele (cross)mediale campagne. Doordat dat zo breed is mis je best veel verdieping.
verhuizen is ook sowieso stress, damn ik werd ook al gek van alles hoor., slaap lekkerquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn hoofd loopt over.
Gaaf beroep heb jij idd. Lijkt me. Maar dat zal je wel vaker horen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben programmaontwikkelaar inderdaad
Ik begrijp deels wel wat je zegt: vaak heb je opleidingen voor events/muziek/film/tv en dat zijn toch wel heel verschillende disciplines
Ik woon in amsterdam en heb geen auto, maar op zich heb ik wel dingen over. Eettafel en stoelen bijvoorbeeld, dat soort dingenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn hoofd loopt over.
Vervoer kan altijd geregeld worden!quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik woon in amsterdam en heb geen auto, maar op zich heb ik wel dingen over. Eettafel en stoelen bijvoorbeeld, dat soort dingenals je wil, mag je het hebben
anders gaat het anar de eerste huurder
Is ook echt een leuke baan hoor, lekker veel vrijheid en creativiteit. En tegenwoordig ook een prima salaris. Wel gekke werktijden en zo, maar dat hoort erbijquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gaaf beroep heb jij idd. Lijkt me. Maar dat zal je wel vaker horen.
Ah, had ik het toch goed onthouden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben programmaontwikkelaar inderdaad
Ik begrijp deels wel wat je zegt: vaak heb je opleidingen voor events/muziek/film/tv en dat zijn toch wel heel verschillende disciplines
Het valt me op dat het tegenwoordig vaker gebeurd, dat mensen van alles een beetje leren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:03 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ah, had ik het toch goed onthouden.
Zijn inderdaad erg verschillende disciplines. Onze opleiding wil dus mensen creëren die van alles een beetje kunnen, als generalist. Is wel leuk maar zodra het inhoudelijk een beetje interessant wordt is het blok alweer afgelopen.: '(
Nou, het zou zo maar eens kunnen dat ik daarop terugkom... Tegen die tijd pm ik je welquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:04 schreef Ripley het volgende:
Ik dnek ook dat generalisten tussen die disciplines niet bestaan, al heb ik ooit wel tijdschrift gedaan en meegedacht over festivals zeg maar. Regel maar eens een gastcollege voor me
Iemand die ik ken gaat ook 4 maanden naar chinaquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nou, het zou zo maar eens kunnen dat ik daarop terugkom... Tegen die tijd pm ik je wel
Op zich wel gaaf... Goeie vriend van me heeft die opleiding ook gedaan en die vertrekt binnenkort voor vier maanden naar China om les te geven. Geeft maar aan dat er genoeg leuke dingen met die opleiding te doen zijn.
Mag ik die 200 euro nogsteeds veel geld vinden voor 6 artikelen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:06 schreef Ripley het volgende:
Ik heb vandaag overigens een jurkje, een vest van ted baker, een tuniekblouse en een rokje en twee paar schoenen (booties en sneakers) gekocht voor in totaal 200 euro. Ik ben trots op mezelf. De besparing was ongeveer 350 euro
Tegenwoordig inderdaad niet meer. Oorspronkelijk (toen de opleiding begon) was er wel een markt voor, omdat 70% van alle projecten die met meerdere media te maken hadden, mislukten. Dat kwam omdat iedereen in zijn eigen straatje vastgeroest zat en er geen overzicht was over de mogelijkheden/media.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het valt me op dat het tegenwoordig vaker gebeurd, dat mensen van alles een beetje leren.
Mij lijkt dat dat in the end toch niet specifiek genoeg is.
das 33 per artikel ongeveer, das niet duurquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mag ik die 200 euro nogsteeds veel geld vinden voor 6 artikelen?
Alleen al die schoenen voor 200 euro had ik al knap gevonden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wij denken aan dezelfde persoon. Je zal hem wel kennen van een of ander crappy forum ofzo.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Iemand die ik ken gaat ook 4 maanden naar china
Maar serieus, lijkt me leuk. Ik ben vrij druk, maar geef vaker colleges en vind het ook echt leuk. En werk al bijna tien jaar in de formatontwikkeling
Neequote:Op donderdag 3 februari 2011 00:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik tel er echt maar 6 met die 2 paar schoenen hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:10 schreef Memento-Mori het volgende:
en t zijn zelfs 7 artikelen, want 2 paar schoenen
Dat is meer richting mijn uitgave patroonquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:10 schreef Ludootje het volgende:
Ik heb vandaag 7 artikelen voor 98 euro gekocht!
oh ja mijn foutquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik tel er echt maar 6 met die 2 paar schoenen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |