Ja, best veel zelfs... Van die bedrijven die eens een term als "social media" horen en maar besluiten dat ze daar "iets mee willen doen".quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok. Veel vraag naar zulke mensen vanuit bedrijvenland?
Wow dat zijn er veelquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ga gewoon voor 3000 euro eieren kopen en tegen het torenkamertje aangooien...
Ik heb geen vrienden die standaard hun sleutels in mijn auto laten liggenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:12 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik de reacties zo lees zijn wij Amsterdammers een stuk socialer dan de rest van Nederland zich voordoet
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:12 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik de reacties zo lees zijn wij Amsterdammers een stuk socialer dan de rest van Nederland zich voordoet
*bekakt accent*quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja, best veel zelfs... Van die bedrijven die eens een term als "social media" horen en maar besluiten dat ze daar "iets mee willen doen".
wij Amsterdammers?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:12 schreef rival het volgende:
[..]
Dat idee een beetje ja... Iets met klok horen luiden maar niet weten enz...quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:13 schreef STING het volgende:
[..]
*bekakt accent*
Zeg Lex, kerel, moet wij niet eens aan de social miediaa?
Ik had vrienden die elk weekend hun autosleutels in mijn brievenbus gooidenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden die standaard hun sleutels in mijn auto laten liggen
Wanneer gaan wij naar de KFC?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:13 schreef rival het volgende:
En omdat het nu zo laat werd en ik bijna omviel van de honger was ik genoodzaakt om KFC te eten
Dat.. Is best freakyquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had vrienden die elk weekend hun autosleutels in mijn brievenbus gooiden![]()
Oh en mn beste vriend had sleutel van mn flat. Best raar wakker worden dat er opeens iemand naast je ligt, je naar de woonkamer loopt en dat daar dan nog een mannetje of 8 her en der verspreid liggen te slapen
Nee, Rudolph, kerel, we zijn nog bezig om Web 2.0, SOA en Cloud te implementerenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat idee een beetje ja... Iets met klok horen luiden maar niet weten enz...
Als je iedereen laat lopen hou je geen vrienden over neequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden die standaard hun sleutels in mijn auto laten liggen
Ow... is dát hetquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:15 schreef rival het volgende:
[..]
Als je iedereen laat lopen hou je geen vrienden over nee
Uhuhquote:
Ik zou me echt de tering schrikken idd.. Zeker als ik vroeg wakker moet worden om te werken en dan zoiets aantref, dan heb ik geen koffie meer nodigquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh
Van mn beste vriend was ik het gewend, deed hij heel vaak. Nu had hij een groep meegenomen. Ik schrok me dood toen. Later wel hard om gelachen
Dat zou mij weer een stap, of 30, te ver gaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh
Van mn beste vriend was ik het gewend, deed hij heel vaak. Nu had hij een groep meegenomen. Ik schrok me dood toen. Later wel hard om gelachen
Ik kijk er nu al naar uitquote:
Ik heb nog weken gehad dat ik eerst mn eigen aankleedde en dan heel voorzichtig naar de woonkamer liep op zondag en zaterdagochtendquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou me echt de tering schrikken idd.. Zeker als ik vroeg wakker moet worden om te werken en dan zoiets aantref, dan heb ik geen koffie meer nodig
Het had een reden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:18 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zou mij weer een stap, of 30, te ver gaan
Heb je ook HET accentquote:
Wat doe je in Purm dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ben een geboren Amsterdammer!
Niet zo gemeen doen
Ben benieuwd naar de ofzo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het had een reden.![]()
Dan heb ik liever dat ze bij mij crashen dan met drank op achter het stuur ofzo.
Dat is dan wel zo slim ja, als je normaliter in je ondergoed de kamer door huppelt als je net wakker bentquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kijk er nu al naar uit![]()
[..]
Ik heb nog weken gehad dat ik eerst mn eigen aankleedde en dan heel voorzichtig naar de woonkamer liep op zondag en zaterdagochtend
De bob was genaaid met ghb in zn drinken, de reservebob was gedumpt door zn vriendin die avond en besloot te gaan zuipen.quote:
Ik ben je nu alweer zatquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:21 schreef rival het volgende:
[..]
en ik bedoel die ooit niet gemeen, dat weet je he
Dikke 14.gif voor vrienden die van een mooi feestje houden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De bob was genaaid met ghb in zn drinken, de reservebob was gedumpt door zn vriendin die avond en besloot te gaan zuipen.
De keuzes waren:
Toch rijden![]()
Over straat zwalken de hele nacht![]()
Bij hups slapen
Altijd leuk die boekenprijzen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:22 schreef Memento-Mori het volgende:
zo studieboeken besteld, ik ben blutboek van 84 en boek van 80 euro
Ik vond het wel lief dat ze me hebben laten slapenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dikke 14.gif voor vrienden die van een mooi feestje houden.
Dat is een grapje tussen mij en rivalquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En als die ooit nou eens een binnenkort wordt?
Zal de M wel zijn, ga je zo lief voor iedereen zorgen en rekening met ze houden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond het wel lief dat ze me hebben laten slapen
Damnquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:22 schreef Memento-Mori het volgende:
Leuke prijzenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:22 schreef Memento-Mori het volgende:
Nee, als k wat weet, post ik t meteen.quote:
Men, dat zuigt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, als k wat weet, post ik t meteen.
Shit, heel confronterend, k rij nu langs de plek waar ik over 6u weer naar toe fiets
Dat vermoedde ik al, maar ik probeerde het te stelen enzoquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is een grapje tussen mij en rival
Zeg, mrbox! Doe eens niet zo zielig!quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al, maar ik probeerde het te stelen enzo
Mijn leven bestaat alleen uit werk, geen lol.....quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En als die ooit nou eens een binnenkort wordt?
ja nogal, vooral omdat ik niet binnen een uur op bed lig te slapenquote:
VERTEL!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:26 schreef rival het volgende:
[..]
oh en stiekem een beetje mogelijke liefde
Wat ga jij van je biertje genieten vrijdag.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja nogal, vooral omdat ik niet binnen een uur op bed lig te slapen
euhm dat doe jezelfquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja nogal, vooral omdat ik niet binnen een uur op bed lig te slapen
Jij hebt 't nog slechter dan ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:26 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn leven bestaat alleen uit werk, geen lol.....
en pc, dus ik kan weer aan de PI's
Liefdequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:26 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn leven bestaat alleen uit werk, geen lol.....
en pc, dus ik kan weer aan de PI's
De liefde is weer weggelopen bij je?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Liefdeik voelde t afgelopen weekend
maar nu ff niet zo
ik maakte maar een beetje grapje... ik werk me dan wel kapot de hele week maar int weekend vermaak ik me wel hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij hebt 't nog slechter dan ik![]()
Ik heb op z'n tijd nog wel wat lol
Nee,maar dat kan/mag ik nu ff niet uitleggenquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik maakte maar een beetje grapje... ik werk me dan wel kapot de hele week maar int weekend vermaak ik me wel hoor
als ik niet op de bank in slaap val that is
zat je aan de drugs?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Liefdeik voelde t afgelopen weekend
maar nu ff niet zo
beetjequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:32 schreef Ludootje het volgende:
Hmm, FMI... Iemand hier verstand van taal/toetsenbordinstellingen?
Uitgewerktquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De liefde is weer weggelopen bij je?
Oja dat kan ook nogquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uitgewerkt
Maar ook wel een beetje weggelopen misschien
je bedoelt je alfa?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uitgewerkt
Maar ook wel een beetje weggelopen misschien
ALT + Shiftquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:32 schreef Ludootje het volgende:
Hmm, FMI... Iemand hier verstand van taal/toetsenbordinstellingen?
Ik kon vroeger een é maken door ' + e te typen... Nu moet ik dat met Alt + 130 doen. Volgens mij heeft dat iets met de invoertaal van het keyboard te maken toch?quote:
Je hebt dan wel de lengte van een kind...........quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij je al oud voeltquote:
Nee, daar verdiend iemand de doodstraf voor.quote:
Vierendelen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, daar verdiend iemand de doodstraf voor.
quote:
Jawel hoorquote:
Zo dat was ik ook, ooit, lang lang geledenquote:
euhm.... dat zou ik moeten wetenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik kon vroeger een é maken door ' + e te typen... Nu moet ik dat met Alt + 130 doen. Volgens mij heeft dat iets met de invoertaal van het keyboard te maken toch?
ik ben t over 18 dagenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo dat was ik ook, ooit, lang lang geleden
Ik ben het bijna 5 maanden en het gaat best goedquote:
Oh bijna feestquote:
Zit er nu een beetje mee te kloten... volgens mij moet invoertaal NL zijn met ENG (US) layout ofzo...quote:
Slaap lekker babequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:42 schreef rival het volgende:
het is trouwens wel bedtijd.... morgen weer een dag!
have fun, weltrusten, whatever
Werk ze!quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:42 schreef rival het volgende:
het is trouwens wel bedtijd.... morgen weer een dag!
have fun, weltrusten, whatever
iig US international, dat sowieso jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zit er nu een beetje mee te kloten... volgens mij moet invoertaal NL zijn met ENG (US) layout ofzo...
Bijna 3 jaarquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo dat was ik ook, ooit, lang lang geleden
Laat ik morgen nou toevallig vrij zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:43 schreef Memento-Mori het volgende:
morgen facultaire inrtro we beginnen met koffie/thee MET vlaai en eindigen met een borrel
Yep, was invoertaal NL met US layoutquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:43 schreef rival het volgende:
[..]
iig US international, dat sowieso ja
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:48 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb morgen gezellig mijn "praatgroep" op de uni
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |