The Curequote:Op woensdag 2 februari 2011 22:03 schreef 92Merel het volgende:
Het deuntje, dat is ook in een ander nummer gebruikt, van wie was het ook alweer?
Geef eht 3 dagen, en je komt een andere tegenquote:
was 6 maanden terugquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:04 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Geef eht 3 dagen, en je komt een andere tegen
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:03 schreef PiRANiA het volgende:
Je zal om 22u al moeten slapen. Akoesiekoesie.
Bij die vorige klonk je wel mannelijk?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Heb mijn andere mic weer aangelsoten. De vorige was stuk.
Ja, dat zie ik, maar er is ook nog een ander nummer, van een zangeres die hetzelfde deuntje heeft gebruikt..quote:
LET OP JIJ!!quote:
Onwijs.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
LOLLLLL
Hij heeft de TT zeker nog niet gezien
[..]
Bij die vorige klonk je wel mannelijk?
Rebellen zijn baasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verdommequote:
Bij deze bepaal ik dan ook dat Snuf voortaan maar 's nachts rond een uur of 3 zn show moet doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:06 schreef djkoelkast het volgende:
Huppelmuts is de eindredactie van ONZ-radio
Dat hangt van dragems af. Ik denk het niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:07 schreef Viro het volgende:
Gaan we het vandaag weer hebben over oma's en bevers ?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij deze bepaal ik dan ook dat Snuf voortaan maar 's nachts rond een uur of 3 zn show moet doen
elke dag een andere fetisj die jongenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat hangt van dragems af. Ik denk het niet.
Je mocht willen dat je een slurf hadquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
I'M NOT THE WORLD'S MOST PASSIONATE GUYYYYYYYY
De ELF fantasy fair?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:08 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
elke dag een andere fetisj die jongen
Blijkbaarquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat is het?
En ik sta er niet eens in
Liever niet. Met tieten krijg je meer gedaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je mocht willen dat je een slurf had
Niet met oude rimpelende tietenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liever niet. Met tieten krijg je meer gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Niet met oude rimpelende tietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¯_(ツ)_/¯
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Niet met oude rimpelende tietenZelfs 3 uur 's nachts kan je nu vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Koelkast/pierenjan mag snuf van het rooster?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
MAN THE HARPOONSquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
MINDER DAN 12 UUR MENSEN!!!
PANIEK PANIEK
* Huppelmuts RENT ROND ALS EEN KIP ZONDER KOP!!
Ik ben voor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zelfs 3 uur 's nachts kan je nu vergeten![]()
Koelkast/pierenjan mag snuf van het rooster?
12 uur en dan ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
MINDER DAN 12 UUR MENSEN!!!
PANIEK PANIEK
* Huppelmuts RENT ROND ALS EEN KIP ZONDER KOP!!
Stuur mij er eentje per DMquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:10 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb een paar fantastische vragen ingestuurd, vergeet de muziek maar en ga die vragen maar doen
Ik ben er dit weekend niet, zou je misschien de aanvragen willen overnemen tot maandag?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:10 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb een paar fantastische vragen ingestuurd, vergeet de muziek maar en ga die vragen maar doen
totaal mee eensquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:10 schreef djkoelkast het volgende:
Nou ben ik nieuwsgierigquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dragems moet ze beantwoorden, jij niet.
De inplanning bedoel je? Ja hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik ben er dit weekend niet, zou je misschien de aanvragen willen overnemen tot maandag?
Of iemand anders natuurlijk...
Ik wil wetenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:10 schreef djkoelkast het volgende:
Thanks!quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De inplanning bedoel je? Ja hoor.
NIEUWE VERSIE VAN PAINT!!?!?!?!?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koelkast en ik regelen dat !quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik ben er dit weekend niet, zou je misschien de aanvragen willen overnemen tot maandag?
Of iemand anders natuurlijk...
Ja maar dan een flatjequote:
Ohh, tofquote:
Dat ook jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:12 schreef Snuf. het volgende:
Als je niet weet wat er over 12 uur is dan heb je een week onder een steen gelegen
Ja eng hequote:Op woensdag 2 februari 2011 22:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohh, tof![]()
Maar wat kan je er al snel in dan, Huppel
een bejaardenflatje?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oke ik zal de 2 inkoppertjes niet maken
Nee geen seniorenflatquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oke ik zal de 2 inkoppertjes niet maken
Ja of:quote:
kan de lift dat aan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja of:
Is dat niet lastig zo'n flatje? Als er brand is en de lift doet het niet kun je niet met de trap met je oude beentjes
Ik had pasgeleden een pingsessie met mn broertje, broertje is 17 en had een grote bek.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja of:
Is dat niet lastig zo'n flatje? Als er brand is en de lift doet het niet kun je niet met de trap met je oude beentjes
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:15 schreef djkoelkast het volgende:
Ga weg man met je weird al. Dat vinden alleen nerds leuk
Die clips zijn wel altijd briljantquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:15 schreef djkoelkast het volgende:
Vandaar dat hij er zo'n fan van isquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:15 schreef djkoelkast het volgende:
Hihi dus ik ben niet de enigequote:Op woensdag 2 februari 2011 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had pasgeleden een pingsessie met mn broertje, broertje is 17 en had een grote bek.
Ik: klappen?
Hij: Kommaaaaaaaaar![]()
Hij: Ga ik klappen van U krijgen?![]()
Hij: Breek je botten niet![]()
Ik moest er wel om lachen
Ik ook.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:15 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga zo maar eens slapen denk ik. Eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |