en dat heeft iets met iq te maken?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet niet hoor, maar het CDA-electoraat omvat ook een hoop simplisten. Die hebben al in jaren geen politiek gevolgd en stemmen CDA omdat ze dat nou eenmaal altijd doen.
Ik denk het wel: het vermogen verder te kijken dan je neus lang isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dat heeft iets met iq te maken?
Of:quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:04 schreef lutser.com het volgende:
Ik had meer teksten verwachten als:
"Ben je ooit gepest door een moslim? Wij pesten voor jou terug!"
"Vind je het ook zo vervelend al die politici met een eigen mening? Bij ons doen we wat Geert zegt!.
maar dan zou je alle linkse stemmers kunnen betichten van een laag iq.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk het wel: het vermogen verder te kijken dan je neus lang is
Jij had het over mensen die altijd hetzelfde stemmen omdat ze niet verder nadenken. Wat heeft dat met links of rechts te maken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar dan zou je alle linkse stemmers kunnen betichten van een laag iq.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij had het over mensen die altijd hetzelfde stemmen omdat ze niet verder nadenken. Wat heeft dat met links of rechts te maken.
Nee wacht, ik begrijp je al: alle rechtsstemmers gaan bij de volgende verkiezingen links stemmen. Nou inderdaad, zo flexibel zijn de linksstemmers nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het antwoord staat in jouw eigen reactie.
Politieke desinteresse is vaak het gevolg van een laag IQ.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dat heeft iets met iq te maken?
De PVV en hypocriet? Nee, dat ga je niet menen!!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:16 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Opvallend dat er geen woord over moslims in staat.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
De PVV en hypocriet? Nee, dat ga je niet menen!!!
proest! absolute onzin. kijk maar naar de links partijen. die zijn erg begaan met alles wat op lange termijn dom is.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Politieke desinteresse is vaak het gevolg van een laag IQ.
Bron?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Politieke desinteresse is vaak het gevolg van een laag IQ.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
proest! absolute onzin. kijk maar naar de links partijen. die zijn erg begaan met alles wat op lange termijn dom is.
En rechts kijkt ver vooruit, zo blijkt uit de dadendrang van ons geweldige kabinet Bruin I. De AOW verhogen, verkorting van de WW. Jaja, ons kabinet denkt aan de lange termijn. Ooh wachtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
proest! absolute onzin. kijk maar naar de links partijen. die zijn erg begaan met alles wat op lange termijn dom is.
Mijn duim.quote:
Ik zou me iets verder verdiepen in de materie. Kinderen met Down kunnen geboren worden uit twee normale mensen als jij en ik. Correctie, uit twee mensen als ik en mijn vrouw, want over jouw normaliteit heb ik na je bovenstaande post, redelijke twijfel.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:15 schreef michaelmoore het volgende:
goede zaak, erfelijk besmette idioten moeten wel goed voedsel krijgen, maar geen kinderen maken, je gaat zulke mensen ook geen rijbewijs geven.
Maar preventie is ook nodig, het bewijs dat dit goed werkt, is dat er nauwelijks nog mongooltjes geboren worden
75 jaar geleden was er ook zo'n mannetje met een klein zwart snorretje die er zo over dacht.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:15 schreef michaelmoore het volgende:
goede zaak, erfelijk besmette idioten moeten wel goed voedsel krijgen, maar geen kinderen maken, je gaat zulke mensen ook geen rijbewijs geven.
Maar preventie is ook nodig, het bewijs dat dit goed werkt, is dat er nauwelijks nog mongooltjes geboren worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |