SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Weet ik ook welquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:54 schreef oh-oh het volgende:
Whahahaha sneuneusje!
Ik had t over skip-bo, dat speelden we vannacht online
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:57 schreef oh-oh het volgende:
Nee gelukkig is deze TT wel onwijs geestig![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:44 schreef Pagan het volgende:
[..]
[..]
Zo, ik heb ze even onder elkaar gezet voor de helderheid.
Ten eerste: Als je het niet met me eens bent, soit, maar om het dan dom te noemen gaat me ff te ver. Het is trouwens gedachtegang.![]()
Ik noem het symboolpolitiek omdat er geen concrete doelen worden gesteld, het is slechts een AMvB, uiteindelijk moet een rechter per geval gaan beoordelen wat een extreem uiterlijk is.
Karakter is geen uiterlijk kenmerk, maar was een aantal jaren geleden wel een groot probleem bij Berner Sennenhonden. Daar gaat dit dus al niet over, alleen uiterlijk.
Een Newfoundlander weegt ongeveer 500 gram bij de geboorte, na een jaar is dat 50+ kilo, een verhonderdvoudiging in 52 weken. Een kuiken weegt bij het uitkomen ongeveer 50 gram en is zes weken later 2 kilogram. In beide gevallen vind ik dit tegennatuurlijk.
Ik vind deze wet een wassen neus, een zoethoudertje. De beoogde dierenpolitie is vooralsnog een stille dood gestorven. Een intensieve veehouderij dient qua brandveiligheid aan dezelfde eisen te voldoen als een fabriek voor WC papier en een dier is nog steeds een ding voor de wet.
Het is een begin, een heeeel voorzichtig begin, maar ook niet meer.
Speel je dat?quote:
Ik ben er volgens mij wel eens aan begonnen, maar t is het niet voor mijquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, misschien dat ik er eens aan ga beginnen, maar voorlopig niet
Voer die discussie in het desbetreffende topic dan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:07 schreef Pagan het volgende:
Ik had wel even een reactie van je verwacht, oh-oh. Dit negeren is een zwaktebod!
[..]
Ja, ik kijk nu dus ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:16 schreef Greys het volgende:
Joehoeeeeeeeeeee
Ik twijfel of ik die wijvenfilm zal gaan kijken op RTL5.
Maar die duurt tot 01.20
Nee, jij valt me aan en noemt mijn mening dom! Hier, in dit forum!quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voer die discussie in het desbetreffende topic dan.
Ik heb er hier niet zo veel zin in.
Ik doe mijn best hoor......quote:
Morgen Later vandaag kom ik hier op terug.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:58 schreef oh-oh het volgende:
Dan maar arrogant als jij dat zo wil zien ( jezus fuck, jij pist op mij vanwege het pakken van een lapo,daar ga ik ook niet over in discussie hoor) . Ik heb in die post duidelijk gezegd waarom IK het een domme gedachtegang vind,en over het onderwerp zelf heb ik mijn mening gegeven in het desbetreffende topic, ik heb geen zin om dat dubbel te doen.
Ik vind het appelen met peren vergelijken en ik ben wel echt echt heel blij dat er iets gedaan gaat worden aan het fokken van rassen die door hun uiterlijk alleen al zoveel mankementen hebben. Elke stap is er 1 , en dit is een stap die niet al te moeilijk te bewerkstelligen is , dus laten we daar al maar eens mee beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:14 schreef Rewimo het volgende:
Mogge allemaalIk sliep zo lekker vannacht, tot er ineens een auto voor de deur stopte om half 4. Wij allebei wakker: wat is dat nou weer? O verhip, we hebben 14 dagen de krant gratis en die vent komt midden in de nacht dus. qltel draait zich om en snurkt weer verder maar ik kwam niet echt lekker meer in slaap helaas.
Heb verdorie een hele tijd met oh-oh in een krap kantoortje gezeten waar de hele tijd de meubels verplaatst moesten worden en weet ik wat nog meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij ook al met een fokker.
Ik droomde dat ik ergens was, ik weet niet waar; iets met een mensenmenigte, waar ik Takaiki zag lopen. Net toen ik naar haar toe wilde gaan om haar te begroeten ging mijn wekker
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
In je droom?quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:30 schreef Oognip het volgende:
En ik heb heerlijk aan die diepe wond gedacht
Zulke dingen maken indruk natuurlijk. Dat zal ook wel beter gaan naarmate je meer ervaring krijgt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:30 schreef Oognip het volgende:
En ik heb heerlijk aan die diepe wond gedacht
Nee niet in mijn droom, wel de keren dat ik wakker was vannacht. Ik vond het heel indrukwekkend. Die meneer heeft een bacterie gehad die zijn lichaam opat. Van zijn stuit toch zijn knie was de huid helemaal weg. Nu is dat met een huidtransplantatie redelijk goed gekomen, alleen heeft ie nog een grote wond op zijn stuit. Die wond was eerst zo diep als een vuist (het bot was dus te zien), nu niet meer maar wel een centimeter of 5 diep en nog 15 cm breed. Om de wond te verzorgen stopten ze er speciaal gaas in dat de wond schoon houdt of zo. Dat alleen al vond ik een vies gezicht. Je hebt een wond en daar wordt gaas IN gedaan, dat is wel het laatste waar ik aan wil denken als ik een wond hebquote:
Ja is het ook. Als je er niet snel genoeg bij bent, ben je binnen 24 uur dood. En het gekke is dat iedereen deze bacterie in zijn neus heeft zitten. Als je echt heel zwak bent dan kan de bacterie zich opspelenquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:57 schreef Rewimo het volgende:
Pfoe, dat is heftig zeg. Lijkt me heel eng zo'n bacterie
Nu moet ik mijn mentale ruitenwissertjes even aan doen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee niet in mijn droom, wel de keren dat ik wakker was vannacht. Ik vond het heel indrukwekkend. Die meneer heeft een bacterie gehad die zijn lichaam opat. Van zijn stuit toch zijn knie was de huid helemaal weg. Nu is dat met een huidtransplantatie redelijk goed gekomen, alleen heeft ie nog een grote wond op zijn stuit. Die wond was eerst zo diep als een vuist (het bot was dus te zien), nu niet meer maar wel een centimeter of 5 diep en nog 15 cm breed. Om de wond te verzorgen stopten ze er speciaal gaas in dat de wond schoon houdt of zo. Dat alleen al vond ik een vies gezicht. Je hebt een wond en daar wordt gaas IN gedaan, dat is wel het laatste waar ik aan wil denken als ik een wond heb
Ik snap ook wel dat het natuurlijk goed is, maar het is wel even raar als je het niet gewend bent.
*Gaat nooit meer in dr neus pulken*quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja is het ook. Als je er niet snel genoeg bij bent, ben je binnen 24 uur dood. En het gekke is dat iedereen deze bacterie in zijn neus heeft zitten. Als je echt heel zwak bent dan kan de bacterie zich opspelen
Hebben je katten mee gespeeld, bovenquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:58 schreef asfalthooligan het volgende:
Zoekt dat groene balletje nog![]()
Hee dat is mooi!quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:10 schreef Oognip het volgende:
Ik heb trouwens meteen vakantiewerk aangeboden gekregen op de afdeling waar ik stage loopEventueel ook in de weekenden of doordeweeks
Ga d'r op zittenquote:
Ik heb mensen geholpen met naar bed brengen samen met een collega. Mensen helpen uitkleden, drinken geven, erbij staan als iemand heeft gepoept en verschoond moet worden en ook bij de wondverzorging heb ik erbij gestaan. Ik heb dus nog niet zoveel gedaan maar dat komt vanzelf. Volgende week heb ik alleen vroege diensten dus dan zal ik voor het eerst ook mensen gaan wassen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is fijn oognip.
Wat heb je allemaal al mogen doen op stage?
Oeh leuk dat je morgen alweer mag spieken!quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Kom net bij de voetrefle vandaan meteen wat boodschappen gedaan en hup kotsmisselijk natuurlijk.
Ik wilde eigenlijk vandaag beneden dweilen maar ik denk dat ik alleen boven maar stofzuig en het dweilen morgen maar doe.
Echo ging erg snel maar alles is goed vrijdag weer een keer spieken
Lekker he, dat wondverhaalquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik ging pas om 4 uur naar bed en sliep ondanks de valium niet voor zessen.
Om 12 uur belde de baas me wakker met mopjes![]()
En nu zit ik te ontbijten en val ik midden in dat wondverhaal.
Omnomnom
Fijn dat het iig vooruit gaat! Slim om dan zaterdag te gaan beginnen zonder telefoon, even lekker rustig er weer inkomen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:02 schreef oh-oh het volgende:
Nog steeds niet optimaal maar er zit wel een stijgende lijn in.
Ik ga dit weekend even de maandafsluiting doen op kantoor, dan kan ik hem ongestoord doen zonder telefoon erbij en zo, en dan heb ik het denk ik wel in een paar uurtjes af.
En dan zie ik maandag wel weer, mss begin ik dan es met een middag werken maar hopelijk is het dan gewoon over
Zeg dat wel, al is het (proberen te) volgen van Tahrir Square ook niet bevorderlijk voor de voortgang van de maandafsluiting hierquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:11 schreef oh-oh het volgende:
Nou tis gewoon meer dat het echt duizend keer sneller gaat als je ook niet tegelijkertijd honderden telefoontjes erbij hebt
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:15 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Zeg dat wel, al is het (proberen te) volgen van Tahrir Square ook niet bevorderlijk voor de voortgang van de maandafsluiting hier
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Je kunt ook even je HA bellen.
Ow en volgens mij voelde in net iets bewegen in mijn buik.
Had je gister nog aangegeven dat je je zorgen maakte omdat je nog niks in je buik voelde?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is wel apart lijkt me, als je ziet dat het schopt maar je voelt niks. Gelukkig voel je het nu welquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Het kon wel tot week 21 duren voor ik iets ging voelen.
Gisteren zag ik het echt schoppen op de echo maar ik voelde helemaal niets.
Mijn moeder had gewoon zo een chinees notitieboekje met hele leuke bladzijdes, en dan allemaal zelf geschreven,het is echt allerschattigst en heel orgineel, ze heeft er ook kaartjes en zo ingeplakt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat ligt eraan waar de placenta ligt en hoe je buikspieren zijn ed.
Ik heb zowel een placenta aan de voorkant als sterkte buikspieren en ik denk ook een klein kindje.
Het kon wel tot wk 21 duren en dat ben ik bijna dus zorgen heb ik mij niet gemaakt. Ik hoop voor mijn v-dag zo'n babyboek te krijgen waarin ik alles kan opschrijven.
Ik heb zelf een oei ik groei boek alleen staat er zowat niks ingeschreven
Troost je, ik ook nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Je hebt het tenminste ik heb helemaal niets
Voelde het als bubbeltjes?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Wanneer pikken jullie de post meestal op?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:15 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk wel dat dat de baby is hoorIk weet nog heel goed dat ik Christan voor het eerst voelde. Het voelt anders dan alles wat je gewend bent te voelen
En vanaf die dag heb ik hem echt elke dag gevoeld.
Alvast bedankt voor de plaatjes namens Christan
Die was echt supergoedquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat lees ik niet!
Heb je haar naam was Sara al gelezen?
Die had ik van Maes geleend, echt een aanrader
Meestal begin van de week, maandags of dinsdags (hangt van de broodstand afquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:26 schreef Pagan het volgende:
Wanneer pikken jullie de post meestal op?
Yups, die heb ik ook in 1 keer uitgelezenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die was echt supergoedik heb hem in 1 dag uitgelezen want ik kon hem niet wegleggen.
Ken je De jongen in de gestreepte pyjama ook? Die kon ik ook niet wegleggen. Fascinerend boekquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Yups, die heb ik ook in 1 keer uitgelezen![]()
Ondanks dat ik de schrijfstijl niet echt mooi vond en sommige delen van het verhaal wat cheesy vond en ik normaal geen boeken over de holocaust wil lezen.
Yups, die heb ik in het Engels , en de film is ook heel mooi.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ken je De jongen in de gestreepte pyjama ook? Die kon ik ook niet wegleggen. Fascinerend boek
Je woont in Duitsland en gaat in Nederland brood halen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Meestal begin van de week, maandags of dinsdags (hangt van de broodstand af)
Ja ken ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yups, die heb ik in het Engels , en de film is ook heel mooi.
Die heb ik ook in 1 keer uitgelezen, is maar een dun boekje ook, en ik wilde de film kijken dus het boek moest uit![]()
Muis, ken je die?
Anders wil ik m wel opsturen!
Nou dat liefdesverhaal vond ik een beetje overbodig en net wat er over, vooral het einde geloof ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ken iken ook ineens uitgelezen idd. Wat vond je cheesy aan Sarah?
En dankje
'k zou zó voor je naar de plus gaan maar helaas kom ik daar ook dan een benchsloper tegenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:45 schreef oh-oh het volgende:
Gaat dr niemand naar de plus?
Ik wil stokstaartjesbeestjes
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:48 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
'k zou zó voor je naar de plus gaan maar helaas kom ik daar ook dan een benchsloper tegen![]()
![]()
Dus néé dus
Nah ik wil zelf weer naar Ouwehands, ga ik weer uren kijken met de honden, die zijn dr zo dol op.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:49 schreef Lottekoekkie het volgende:
wil best naar Blijdorp en stokstaartjes voor je jatten
Die ben ik nu aan het lezenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:49 schreef oh-oh het volgende:
Oh Muis, ken je dan ook the Curious Incident of the Dog in the Nightime of zoiets?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die ben ik nu aan het lezen
Ik ben op een derde denk ik. Hij is er net achter gekomen van zn moeder en de overbuurman. Geniaal geschreven
Nee die ken ik nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan hebben we dezelfde smaak
![]()
Heb je dat boek van Nick Cave al gelezen?
The life and death of Bunny Monroe?
Ook buitengewoon geniaal
Koop jij al je boeken?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee die ken ik nietik zal hem meteen zoeken.
Ik lees standaard Engels, want ik vind Nederlandse vertalingen vaak tenenkrommend.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Koop jij al je boeken?
Ik wil m je wel lenen hoor![]()
Ik vind het zo jammer dat ik bijna niemand ken die Engels leest en een beetje dezelfde smaak heeft
Ja, heel graagquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:45 schreef Lottekoekkie het volgende:
rewimo, heb wel 4!!!!!!!! voetbalplaatjesben ook zo gul
![]()
En kinders die vragen..., je weet wel en ineens komen ze ook niet meer![]()
Hèbben?
Karel is erg op zijn rust gesteld jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik lees standaard Engels, want ik vind Nederlandse vertalingen vaak tenenkrommend.
Misschien mist Karel die momentjes voor zichzelf
Rewimo, doe es ff magneetverfverslag geven in het kinderkamertopic in OUD als je wilquote:
Nee daar heb ik nog nooit iets van gelezen. Wat voor iets is het?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Karel is erg op zijn rust gesteld ja![]()
Ik lees ook Engels, zelfs Murakami lees ik Engels, want die NL vertalingen zijn gruwelijk![]()
Lees je die trouwens?
En John Irving?
qltel heeft het liefst brood uit NL. Ik eet niet zoveel brood. Gewoon een gesneden brood is hier overigens ook behoorlijk duur, terwijl die heerlijke harde broodjes juist helemaal niet zo duur zijn. Die halen we weleens bij speciale gelegenheden of op zondag. Elke dag broodjes halen is onhandig (met werk en school en zo) en je kunt ze niet bewarenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:46 schreef Pagan het volgende:
Je woont in Duitsland en gaat in Nederland brood halen?
Murakami?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee daar heb ik nog nooit iets van gelezen. Wat voor iets is het?
Ken je the Alchemist van Paulo Coelho? Die vond ik ook erg mooi, zit vol met wijze levenslessen enzo.
In Duitsland hebben ze toch juist dat lekkere zware brood?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
qltel heeft het liefst brood uit NL. Ik eet niet zoveel brood. Gewoon een gesneden brood is hier overigens ook behoorlijk duur, terwijl die heerlijke harde broodjes juist helemaal niet zo duur zijn. Die halen we weleens bij speciale gelegenheden of op zondag. Elke dag broodjes halen is onhandig (met werk en school en zo) en je kunt ze niet bewaren
Gaat lekker bij jouquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:53 schreef Lottekoekkie het volgende:
hoop niet dat ik oversla naar jullie maar: gestruikeld over de zoldertrap dus weer een teen aan barrels, wasmachine spuugde tegen me (deurtje niet helemaal dicht), grote swiffer klem onder een deur dus aan barrels en afvoer bad stevig verstopt plus stinkende doucheafvoer.
geen sok meer te vinden zonder gaten en een linker schoen kwijt![]()
Is het maandag
Kut-dag dus![]()
LK als ik jou was pakte ik een lekker kopje koffie/thee en deed ik niets meer vandaag want er zijn van die dagen dat er niets goed gaat.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:53 schreef Lottekoekkie het volgende:
hoop niet dat ik oversla naar jullie maar: gestruikeld over de zoldertrap dus weer een teen aan barrels, wasmachine spuugde tegen me (deurtje niet helemaal dicht), grote swiffer klem onder een deur dus aan barrels en afvoer bad stevig verstopt plus stinkende doucheafvoer.
Is het maandag
Kut-dag dus![]()
Hoezo?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:00 schreef oh-oh het volgende:
Rewimo, doe es ff magneetverfverslag geven in het kinderkamertopic in OUD als je wil
Oh ik vond een vlucht regenwulpen echt vreselijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Murakami?
Das echt heeeel apart. Zwab leest die van mij nu.
Heel surrealistisch en absurdistisch vaak, maar zo mooi geschreven![]()
The Alchemist heb ik niet uitgelezen![]()
Ik hou niet van wijze levenslessen geloof ik![]()
Heb je the Bookthief gelezen?
En John Irving?
Dat is mijn favo schrijver, Irving , Murakami, en Maarten 't Hart
Gewoon omdat ik het zegquote:
Ja ik moet ook steeds aan BM denken als ik haar zie.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:05 schreef oh-oh het volgende:
Hihi, ik vind het toch wel gek als Eva nieuws vertelt over Wilders en zo
Amerikaans brood is echt erg trouwensquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In Duitsland hebben ze toch juist dat lekkere zware brood?
Ik vind Duits en Belgisch brood altijd zoveel lekkerder dan het brood hier
Jamaar die en droomkoningin vind ik ook afschuwelijk , heb ik beide niet uitgelezenquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh ik vond een vlucht regenwulpen echt vreselijkdat was niet aan mij besteed
Irving staat hier wel in de kast maar nog nooit gelezen.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik moet ook steeds aan BM denken als ik haar zie.
Trouwens had je al gezien dat hij volgende week donderdag bij College tour komt op tv?
Je kan zelfs op 9 feb erbij zijn en vragen aan hem stellen. Is dat niets voor jou, dat zou leuke tv wordende uitzending is 10 feb op ned 3
Engels brood is echt net sponsquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Amerikaans brood is echt erg trouwensveel te zoet.
En Italianen gebruiken vergeleken met ons weinig zout.
Tot zover mijn broodervaringen
Ja maar als je daar opslag vraagt kan die het moeilijker weigerenquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ik hem iets wil vragen ben ik m wel op zn mobieltje
![]()
Ik wist wel dat ie die tour ging doen ja, geen idee wanneer dat was maar het staat in mn agenda op kantoor
Ja oh dat had ik verdrongenquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Engels brood is echt net spons![]()
En alleen maar witbrood zowat
Limburgs , jij woont toch niet in limburg of wel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:13 schreef Lottekoekkie het volgende:
man en ik lezen liever boeken in het engels dan die tenenkrommende vertalingen, zo roest ik ook niet vast, ooit paradepaardje van mijn werkgever gezien mijn talenkennis, nu uitgerangeerd door 8 jaar mantelzorgomstandigheden waarbij enkel NL, Limburgs en stevige taal noodzakelijk waren en al lang niet meer aktief in die buitenlandse talen, volgens mij roest ik vast
Ja dat moet je wel toasten anders is het echt niet te vretenquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja oh dat had ik verdrongenmaar het is dan wel weer geschikt om te toasten
met baked beans
Wat lezen jullie dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:13 schreef Lottekoekkie het volgende:
man en ik lezen liever boeken in het engels dan die tenenkrommende vertalingen, zo roest ik ook niet vast, ooit paradepaardje van mijn werkgever gezien mijn talenkennis, nu uitgerangeerd door 8 jaar mantelzorgomstandigheden waarbij enkel NL, Limburgs en stevige taal noodzakelijk waren en al lang niet meer aktief in die buitenlandse talen, volgens mij roest ik vast
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:18 schreef Muis006 het volgende:
Hoe moet je je DM geschiedenis ook alweer bekijken? Ik heb mijn liefdesverklaring van oh-oh weggeklikt
Daar gaat hij heul niet over , dat regel ik met zn oudste broerquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:15 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar als je daar opslag vraagt kan die het moeilijker weigeren
O, dat is een heel goeie reden inderdaadquote:
Ja tog?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
O, dat is een heel goeie reden inderdaad
Ja, dus ik heb je maar gehoorzaamdquote:
Nee ken ik nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:27 schreef APK het volgende:
Muis en oh-oh, kennen jullie dit boek:![]()
[ afbeelding ]
Kan ik niet uitleggen, is een volkomen maf boek.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee ken ik nietwaar gaat ie over?
Ik zal hem lezen als ik the Incident en dat oh-oh boek uithebquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:29 schreef APK het volgende:
[..]
Kan ik niet uitleggen, is een volkomen maf boek.
Maar als je 'The curious incident etc.' leuk vindt dan vind je dit ook wel leuk denk ik
HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAquote:
Stink snol!quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik word echt bloednerveus als ik niet een hele stapel boeken heb liggen om nog te lezen, ik kan niet zonder boeken.
Ik zal hem op mn verlanglijstje zetten APK![]()
Met Sonny Boy en de nieuwe Herman Koch![]()
Heb jij die van Nick Cave gelezen?
heb daar de kreukellach overquote:
Stinkgleufquote:
Ik las hetquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Stinkgleuf![]()
Morgen mag ik zomaar nieuwe diclo halen, lief hea
Niet meer boemsen dan hequote:Op donderdag 3 februari 2011 16:31 schreef Lottekoekkie het volgende:
Neu, met paps en ma meegesleurd, was 5 toen we weggingen uit Sittard. leuk is wel, mijn neven en nichten zijn allemaal opgegroeid in Limburg maar vreemd genoeg ben ik de enige die nog helemaal Limburgs spreekt![]()
Die liefde kwam pas toen ik al lang en breed onder de rook van Rotterdam woondde, en die heb ik nog steeds en hij verstaat nog Limburgs ook, alleen het woord olifant krijgt hij op z'n limburgs maar niet uit zijn vlaardings bekkie![]()
En na 29 jaar oefening lukt het hem nog steeds niet, maar hij kan wél perfect een nieuwjaarswens in het Limburgs er uit krijgen, alleen jammer dat dat tegen niemand meer te wensen is![]()
Ga nu even de auto (toet-toet dus) ophalen bij de garage....
en dat vandaag, hij is net weer héél en vers gespoten, dus ehhh
Hier een review: maar dat zegt nog weinigquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:33 schreef Muis006 het volgende:
Ik zal hem lezen als ik the Incident en dat oh-oh boek uithebik krijg het er nog druk mee.
byebye zwaaizwaaiquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:36 schreef Rewimo het volgende:
Ben effe tijdje foetsie. Christan naar training brengen en terwijl hij traint naar de bouwmarkt. Tot straks!
Godverdomme ja hoor!quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik las het![]()
WEL RUSTIG AAN BLIJVEN DOEN HOOR@!
Nee, ik lees momenteel alleen op vakantie dus dat wordt nog even wachtenquote:
Wat de neuk moet een mens met 10 kilo aardappels?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:39 schreef Qwea het volgende:
Ze falen hier (nou ja, wmb niet maar goed) heerlijk bij de supermarkt. De afgelopen 4 weken tikken ze mijn bier niet aan.... nou, haske mooi he! Gratis bier!
Tikt ze vandaag mijn fucking zak van 10KG aardappels niet aan. Ik zei het nog
Nou, prima he! Gratis aardappels
SOESJES VOOR CHICO!quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:39 schreef oh-oh het volgende:
Oh chinees nieuwjaar, zal ik het vieren?
![]()
Het is vandaag trouwens Chicodag.
Psies 9 jaar geleden eindigde zijn leven in de bench en haalde ik hem op, en vond ik echt mijn soulmate in een hond
Schillen en opeten?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat de neuk moet een mens met 10 kilo aardappels?
Dat zou ik zeker vieren dat je Chico een ellendig leven bespaard hebt en een soulmate gevonden hebtquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:39 schreef oh-oh het volgende:
Oh chinees nieuwjaar, zal ik het vieren?
![]()
Het is vandaag trouwens Chicodag.
Psies 9 jaar geleden eindigde zijn leven in de bench en haalde ik hem op, en vond ik echt mijn soulmate in een hond
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Neeeeeeee soesjes heeft ie vorige week al gehad ja!
Vandaag heeft ie ontbeten met kwark en paardenrookvlees.
En strakjes krijgt mn prinsje rijstepudding en ik denk dat ik schone olie in de frietketel ga plempen, want voor mijn Chico geen feest zonder friet![]()
![]()
En vandaag is veel belangrijker dan zijn verjaardag , want die eerste 4 miserabele kutjaren in die bench bij die takkesnol tellen niet mee natuurlijk, zijn leven begon hier
eh, schillen en opvretenquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat de neuk moet een mens met 10 kilo aardappels?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:43 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
foto's van een rijstpudding etende chico
En pics van chico met mayo op zijn neus
Sjon zeek dinsdag nog es ouderwets heel theatraal langs de bank, want ik had visite , hij wilde even een showtje gevenquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:45 schreef Lottekoekkie het volgende:
wil wel nog even zeggen tegen Oh-oh...
die honden hebben het errug slecht bij jou
zeker Sjon, de aanstellerituspummel
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mayo lust ie heul niet jonguh!
Zal ik 9 kaarsjes op zn rijstepudding zetten ?
Niet meer aandenkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:47 schreef oh-oh het volgende:
Boh en altijd weer word ik boos en krijg ik buikpijn als ik er aan denk hoe dat wijf die hond 4 jaar lang in een kale ijzeren bench in een schuur kon laten zitten
Wat fijn!quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is echt het beste wat ik ooit gedaan heb ik mn leven jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet meer aandenkenWees blij dat je die ouwe daar weg hebt gehaald
Je hebt van die dagen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:53 schreef Lottekoekkie het volgende:
Is het maandag
Kut-dag dus![]()
Tief hem van het balkon afquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:52 schreef oh-oh het volgende:
FAAL FAAL FAAL!
Chico wilde plassen op het balkon en Sjon ging leuk mee, maar de slaapkamerdeur stond ook nog open.
Nu ga ik dus even de slaapkamer poetsen, want Sjon vond het daar wel lekker warm dus die piste mooi daar
Nee maar wel mn slaapkamer, ik heb zelfs het matras en de lattenbodems eruit gehaald, alles riekt naar dettol nuquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:28 schreef Qwea het volgende:
Is je patattuur () pan al schoon oh-oh?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee maar wel mn slaapkamer, ik heb zelfs het matras en de lattenbodems eruit gehaald, alles riekt naar dettol nu
ehh.toch niet in de ogen van de tantartsassistentequote:
Zit je zonder dettol?!?!?!?!?! omfg, the horror!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:42 schreef oh-oh het volgende:
Ja alleen issie nu opperdepop en kan ik morgen niet naar de markt voor nieuwe![]()
Wel top dat je je beter voelt![]()
Ik ga nu ook maar ff es een wat groter rondje met de honden proberen, als dat matras en die lattenbodems goed gingen moet dat ook wel kunnen
Ik heb nog honderdduzend andere soorten schoonmaakmeuk hoor, no worriesquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zit je zonder dettol?!?!?!?!?! omfg, the horror!Afijn, sjon pist alles straks weer onder
![]()
Loop ze kleine stinksloerie
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:22 schreef oh-oh het volgende:
En ik lees helemaal geen bladen en ik hoef er ook niet in
Je zou een abo op de Libelle voor me nemen zeker?quote:
Euh, neuhquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:28 schreef oh-oh het volgende:
Je zou een abo op de Libelle voor me nemen zeker?
![]()
Nou, wat jank je danquote:
Cat!quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:34 schreef APK het volgende:
[..]
Cat! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zo, heb jij vanaf nu ook een eigen smiley-reeks
Als ze jou net zo aardig, leuk en gevat vinden als Goodbye welquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En gaat iedereen die nu elke keer doen? Voor mij?
De leuke mensen zien mijn kwaliteiten vast wel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:36 schreef APK het volgende:
[..]
Als ze jou net zo aardig, leuk en gevat vinden als Goodbye wel
O hai.quote:
Dan moet je wel erg verstrooid zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:39 schreef Cat22 het volgende:
Ik word oud, ben al de hele dag half in coma omdat ik er gisteren om 1 uur pas in lag.
Gisteraaf vergadering gehad, daarna in 2 auto's naar huis. Tot de ene auto stopte: benzine op.
Haar woorden: het lag aan haar man.quote:
Ik snap er niks vanquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:44 schreef Cat22 het volgende:
Pluspunt is wel dat mijn auto eindelijk voorzien is van een jerrycan, mocht ik in zo'n situatie terecht komen.Nu moeten we kilometers omrijden naar een tankstation wat open was, anders hadden we op 2 km afstand kunnen tanken.
Neem jij maar de hondenslee.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:45 schreef oh-oh het volgende:
Tip van de dag, voortaan een volle jerrycan in je auto bewaren dan
Auto minus jerrycan+ onbemande pomp op 2 km afstand = geen benzine (ik ging niet met een litermaatje op schoot de auto in in ieder geval.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ik snap er niks van
Door een jerrycan wordt de afstand naar een benzinepomp toch niet korter?
Nu welquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:49 schreef Cat22 het volgende:
Auto minus jerrycan+ onbemande pomp op 2 km afstand = geen benzine (ik ging niet met een litermaatje op schoot de auto in in ieder geval.). Met jerrycan hadden we daar meteen kunnen tanken.
Maar nu moest er een jerrycan gekocht worden bij een tankstation wat wel bemand is: snelweg. En toen daar meteen maar getankt, nu we daar toch waren.
Snappie?
Alleen durf ik te wedden dat je nooit meer met lege tank komt te staan, omdat je na zo'n voorval al vanaf een halflege tank zenuwachtig naar het metertje gaat kijkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:51 schreef Cat22 het volgende:
En we konden zo snel ook niemand in de buurt verzinnen waar je om 12 uur 's nachts nog vrolijk kunt aanbellen om een jerrycan te lenen. Nu zijn beide auto's (de mijne en de hare) zelfvoorzienend!![]()
Want we hebben allebei een jerrycan geshopt. Midnight shopping at its finest.
Nee joh, het lag aan jullie allemaal.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:52 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooh, ik dacht dat jij je jerrycan al had.
Maar zo te lezen lag het niet helemaal aan mij dat het niet zo duidelijk overkwam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik heb dat altijd al gehad eigk, zodra dat lampje aanspringt word ik al zenuwachtig, ook al kan ik dan nog makkelijk 40 km door. Maar ik heb altijd al een eigenste jerrycan willen hebben en nu is die droom uitgekomen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:53 schreef APK het volgende:
[..]
Alleen durf ik te wedden dat je nooit meer met lege tank komt te staan, omdat je na zo'n voorval al vanaf een halflege tank zenuwachtig naar het metertje gaat kijken
Klinkt als de titel van een liedje dat de 3Jee's naar het songfestival zouden kunnen sturenquote:
Dat klinkt.quote:
Cat is hybride weetjewel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Is het een diesel of benzine cat?
Word.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Cat is hybride weetjewel.
[ afbeelding ]
Vroem
Niet lang lol van gehad dus?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vroeg mij net af wat ik voor groens gegeten had.
Ow ja spinazie.
@cat je bent toch helemaal nog niet oud? moet je morgen vroeg weer werken?
Wat jammer dat de misselijkheid nog niet over isquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kom wel aan dus het is wel goed zo.
Zit nog 1 kilo onder mijn start gewicht.
Maar nu ben ik wel heel misselijk en kan dus nog niet plat gaan liggen.
Cat is dit niets voor jouquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
overigens, als mensen zich nog afvroegen wat dat rooie ding was dat ik aan het knutselen was...
FOK!Idols: Doe mee en win een geweldige prijs!
Ach wat mooi LKquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:50 schreef Lottekoekkie het volgende:
Gekregen van een buurvrouw, als dank voor onze oude keuken welke nu bij haar staat, heeft ze laten maken door een bevriende kunstenares, mooiste kado wat ik óóit gehad heb, echt wel
Mijn meisje;
[ link | afbeelding ]
Waarschijnlijk mag crew niet meedoen. En zo goed zing ik nu ook weer niet.quote:
Aaitje voor Naartjie, de enigste die geaaid wilde wordenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:02 schreef Cat22 het volgende:
Naartjie ligt zielsgelukkig aan mijn trui te slobberen en in mijn vel te klauwen. Auw.
Ja, ik schaam me nog steeds voor Satsu.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:04 schreef indaha het volgende:
[..]
Aaitje voor Naartjie, de enigste die geaaid wilde worden
Je kunt het ook anders zien, hij is gewoon kieskeurig wie hij wil ontmoetenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, ik schaam me nog steeds voor Satsu.Autistje.
![]()
Zo over de zeik dat hij bijna het luikje van het katteluik eruit sloopte in zijn vlucht naar binnen toen we in de tuin waren.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:05 schreef Lottekoekkie het volgende:
Dit is de dik-kop in het echt, Sjon gaat schrikken, Lot's kop alleen al is hele Sjon , madam is hele 8 kilo schoon aan de haak, die vreet wat dat betreft Sjon op! (waarschijnlijk gaat ze zich aanstellen en de zieligerd uithangen omdat ze aandacht moet delen met Sjon (uitgerekend sjon)
![]()
[ link | afbeelding ]
Maar zo kieskeurig is hij normaal niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Je kunt het ook anders zien, hij is gewoon kieskeurig wie hij wil ontmoeten
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
wel een originele promotiespiegel van een Rolls Royce Silverghost uit 1912
edit: zo eentje dus, alleen is deze uit 1907
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Dan zou je hier dus vast niet blij van wordenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:17 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wil die tekening van Lot ooit op canvas laten drukken, heeel groot, wat me tegenhoudt is dat ik geen foto. kunstwerk of canvas van haar hiet wil hebben hangen zolang ze nog leeft (ben heel raar, heb geen enkele foto in huis hangen, niet van mijn broer, onze ouders of van eerdere hondjes, voor mij zou dat de "dodengallerij" zijn, heel raar, ze zitten in mijn hart, en da's genoeg, foto's zat, maar in een kast
Jij hebt zeker geen muur!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:14 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb helemaal geen schilderijen of tekeningen aan de muur
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:19 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ouwe troep
die spiegel is echt prachtig, houten lijst, spiegel d'r in, geschilderde lijst met rolls royce logo op die spiegel zelf, en dan in het midden een fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als het goed is is dat ding net zo oud als de auto zelf
🐙
Een leuke foto op canvas is veel leuker!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:17 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wil die tekening van Lot ooit op canvas laten drukken, heeel groot, wat me tegenhoudt is dat ik geen foto. kunstwerk of canvas van haar hiet wil hebben hangen zolang ze nog leeft (ben heel raar, heb geen enkele foto in huis hangen, niet van mijn broer, onze ouders of van eerdere hondjes, voor mij zou dat de "dodengallerij" zijn, heel raar, ze zitten in mijn hart, en da's genoeg, foto's zat, maar in een kast
Ik wist het!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |