Als stimulans om het echt eens te vertellen lijkt me.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:38 schreef Karina het volgende:
Dat laatste inderdaad. Waarom doe je dat?
Ja, kom je d'r ook niet meer onderuit.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:12 schreef Steve het volgende:
[..]
Als stimulans om het echt eens te vertellen lijkt me.
Haha, ja maar ik hoopte dat er nog een wasquote:
Haha, ik woon ook in een boerendorp maar daar in Tilburg zijn ze geen haar beter.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:02 schreef Mestras het volgende:
[..]
Tilburg en boerendorpKan erger denk ik zo!
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:40 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, ja maar ik hoopte dat er nog een was
Ga ik doen! Het is toch het leukst als mensen bekrompen reageren. Als iedereen zegt 'maakt niet uit jongen, we zagen het al aankomen' is het ook maar saaiquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:41 schreef esperanza93 het volgende:
[..]![]()
Kijk die van die Antilliaanse jongen. Trieste reactie ook van die ouders.
Klopt. Toch is 't wel sneu.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:43 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ga ik doen! Het is toch het leukst als mensen bekrompen reageren. Als iedereen zegt 'maakt niet uit jongen, we zagen het al aankomen' is het ook maar saai
brabantquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:40 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, ja maar ik hoopte dat er nog een was
[..]
Haha, ik woon ook in een boerendorp maar daar in Tilburg zijn ze geen haar beter.
Bedankt!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:44 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Klopt. Toch is 't wel sneu.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1108082
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:47 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat dacht de natuur in dit geval waarschijnlijk ook met zulke zussen.
waar dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:16 schreef Steve het volgende:
Die van volgende week staat nu al online.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:02 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Die Daan ziet er totaal niet homosueel uit.
Of die keeper die een allergische reactie had.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:38 schreef WethouderHekking het volgende:
Wat een sneu mannetje was er in dat voetbalteam zeg !
Liep eerst een beetje moeilijk te doen van " ik moet niet van homo,s weten" etc.
Maar naderhand toch een beetje semi luchtige reactie : ''dan blijven er meer meisjes voor mij over"
Nou dat denk ik niet hoor, werd hij op z,n plaats gezet .
Hehe die is inderdaad rijp voor volgend seizoen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:27 schreef zeebeschuit het volgende:
Die van volgende week is hartverwarmend.
Maar let vooral op die gast achterin de klas met z'n muts opVolgens mij wordt die opvallend vaak in beeld genomen. Die kan zich direct opgeven voor volgend seizoen
![]()
daarom komt hij ook alleen in beeld als die persoon het niet lukt om de aandacht te krijgen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hehe die is inderdaad rijp voor volgend seizoen.
Wat ik me trouwens afvraag.. Nu er twee seizoenen geweest zijn weten mensen toch gelijk wanneer die Boomsma er is hoe laat het is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |