Groenlinks zegt-u?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:46 schreef HalvinCarris het volgende:
Kunnen z'n kaken ook nog van elkaar?
Ja vind ik ookquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Best wel sneu voor hem eigenlijk.
Zou dan idd een stuk makkelijker moeten zijn zou je zeggen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hij heeft 2 moeders en hij durft het niet te vertellen, ik snap het probleem niet?
Ja zoals verwacht, wel afstandelijk gezin volgens mij...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zou dan idd een stuk makkelijker moeten zijn zou je zeggen.
Yup, kennen de klappen van de zogenaamde zweep...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:34 schreef alors het volgende:
Nou ze reageren wel prima toch, beetje analyserend alleen in het begin...
Al die makkelijke grapjes over 'als het maar een gat heeft' enzo, ik heb ze allemaal horen passeren.quote:
Ik heb maar een paar afleveringen gezien, maar is het echt voorgekomen dat mensen kut gingen doen dan? Lijkt me toch niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:47 schreef Hidz het volgende:
Heb zelf helemaal niets met die verenigingen en met de mensen die er over het algemeen bij zitten, maar ze reageerden best oké.
Vorige week een christen. Die besloot twee weken later om niet praktiserend homo te worden na de negatieve reacties van ouders en christelijke studentenvereniging.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:49 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik heb maar een paar afleveringen gezien, maar is het echt voorgekomen dat mensen kut gingen doen dan? Lijkt me toch niet.
Vorig seizoen was er een Antilliaan wiens familie (met name zijn moeder als ik me goed herinner) helemaal flipte. Hysterisch janken enzo.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:49 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik heb maar een paar afleveringen gezien, maar is het echt voorgekomen dat mensen kut gingen doen dan? Lijkt me toch niet.
Dit dus. Ik vond ze echt heel relaxed overkomen. Volgens mij hebben ze nu echt zoiets van dan blijven er meer vrouwen over ofzoquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:47 schreef Hidz het volgende:
Heb zelf helemaal niets met die verenigingen en met de mensen die er over het algemeen bij zitten, maar ze reageerden best oké.
Ja klopt. Dat kan ik me ook nog herinneren. Het was overduidelijk dat die gay was. Jammer dat er zo'n taboe op ligt in sommige culturen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:00 schreef Steve het volgende:
[..]
Vorig seizoen was er een Antilliaan wiens familie (met name zijn moeder als ik me goed herinner) helemaal flipte. Hysterisch janken enzo.
Dan is het altijd nog prima dat hij gewoon als vrienden met ze op kan trekken natuurlijk. Voor een vriend zal hij dan misschien toch andere bronnen aan moeten boren, want op de plekken waar zij komen zullen (naar wat ik begrijp) weinig homo's aanwezig zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:19 schreef Kadafi het volgende:
Ik ken het wereldje een beetje en er wordt meer dan regelmatig met homo gescholden. En die kerel in het blauw, de meest nare baas zeg maar die zei dat jezelf profileren en vrouwen scoren more or less de bedoeling is in zo'n clubje, daar bestaan ze voor. Helemaal waar. Dat is jammer voor onze nieuwe homo, hij heeft er in dat opzicht vrij weinig meer te zoeken.
Het is voor homo's inderdaad heel moeilijk om in de stad te scoren. Want: je weet niet of die ander ook homo is. Hoe kom je daar achter? Vraag je ook niet 1,2,3. En daarbij, er zijn er zoveel meer die er niet voor uit komen. Toevallig ook een van m'n beste vrienden. Hij heeft het mij en een paar andere goede vrienden verteld, verder niemand.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:30 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dan is het altijd nog prima dat hij gewoon als vrienden met ze op kan trekken natuurlijk. Voor een vriend zal hij dan misschien toch andere bronnen aan moeten boren, want op de plekken waar zij komen zullen (naar wat ik begrijp) weinig homo's aanwezig zijn.
Erg he...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:19 schreef StephanL het volgende:
Vanavond weer. Zag net een voorstukje, die moeder![]()
Ja. Ze is al gehandicapt omdat ze doof is. Gun die meid ook een leuk levenquote:
Cool dan kijk ik na het darten.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:11 schreef Specularium het volgende:
Herhaling via uitzendinggemist staat direct na de uitzending online.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |