Ja, da's het hele puntquote:Op donderdag 29 december 2011 18:52 schreef Steve het volgende:
De bijbel is over veel manieren te interpreteren he..
Nou idd, dit kon je wel zien aankomen, zelfs met een zwak ontwikkelde gaydarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:26 schreef fespo het volgende:
volgens mij is dit een gevalletje "maar dit wisten we toch al".![]()
kollere dat gegiegel
goeie vader dus.quote:
ja idd, hij vreesde zijn pa meer, maar dat lijkt me zo nergens voor nodig.quote:
Dit en de vrees voor overdreven nichterig gedrag, is vaak de eerste reactie van die moeders.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
Och, Pa is lief
Ma begon over kleinkinderen...
Ik snap het ook nooit zo.. En kleinkinderen, alsof dat een garantie is wanneer je een heterokind hebt, en alsof het uitgesloten is als je een homokind hebtquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:38 schreef Injetta het volgende:
Wat mij zo tegenvalt, is dat veel ouders toch de leeftijd hebben dat ze de eind jaren 60 begin 70 zijn opgegroeid. De tijd van de vrijheid, dat alles kon... Hoe zijn die allemaal zo bekrompen geworden???
Niet alle mensen die in die tijd opgroeiden deden daar aan mee. Ik denk dat het merendeel niet mee deed aan het vrijheid blijheid gebeuren.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:38 schreef Injetta het volgende:
Wat mij zo tegenvalt, is dat veel ouders toch de leeftijd hebben dat ze de eind jaren 60 begin 70 zijn opgegroeid. De tijd van de vrijheid, dat alles kon... Hoe zijn die allemaal zo bekrompen geworden???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |