quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:49 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zeggen die ouders steeds dat er geen kleinkinderen komen, ze kunnen toch negertjes adopteren?
Zie Paul de Leeuw nu in beeld.
Paul en Stephan hebben leuke jongens als zoons.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:49 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zeggen die ouders steeds dat er geen kleinkinderen komen, ze kunnen toch negertjes adopteren?
Ik zeg natuurlijk ook nergens dat geadopteerde negertjes geen leuke zoons kunnen zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Paul en Stephan hebben leuke jongens als zoons.
In oude tradities was het vanzelfsprekend dat elke generate de familienaam doorgeeft. Als blijkt dat door onvruchtbaarheid, of nu openlijk homoseksueel, kunnen ouders het moeilijk accepteren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik zeg natuurlijk ook nergens dat geadopteerde negertjes geen leuke zoons kunnen zijn.
Ik denk dat het hele adoptie-gedoe nog niet helemaal is doorgedrongen. Het is niet iets waar je meteen aan denkt. Mensen kijken ook nog steeds naar de status van "getrouwd" om erachter te komen of iemand homo kan zijn. Het duurt even voor dat een natuurlijke conclusie wordt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:49 schreef DrDentz het volgende:
Bron? Het lijkt mij eerder dat het gaat om de genen door te geven, in plaats van een naam.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:19 schreef SlimShady het volgende:
[..]
In oude tradities was het vanzelfsprekend dat elke generate de familienaam doorgeeft. Als blijkt dat door onvruchtbaarheid, of nu openlijk homoseksueel, kunnen ouders het moeilijk accepteren.
Naam lijkt me ook niet zo'n probleem, aangezien dat met adoptie nog beter geregeld is, dan kunnen vrouwen ineens ook de familienaam doorgevenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:27 schreef arucard het volgende:
[..]
Bron? Het lijkt mij eerder dat het gaat om de genen door te geven, in plaats van een naam.
Was een voorlopige laatste uitzending..er komt een vervolg van '' Uit de kast ''quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Komen er ook nog mensen uit de kast waarbij het wel een verrassing is?
Ik wil rellen zien.
dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:41 schreef fespo het volgende:
zijn vader zelf is ook gewoon een dikke gaylord
ja iddquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:40 schreef Ronaldsen het volgende:
Nou die reactie van de ouders valt me 100% mee
Bij nader inzien neem ik mijn woorden terugquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:40 schreef Ronaldsen het volgende:
Nou die reactie van de ouders valt me 100% mee
Van praktiserend homo zijn word ie niet gelukkig jongquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:43 schreef KwadeAfdronk het volgende:
nou homo zijn is niet erg als je er maar niks mee doet
nee als ie tegen zijn zin in met vrouwen gaat neuken wel jaquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:44 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Van praktiserend homo zijn word ie niet gelukkig jong
nou mooie ogen jaquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:47 schreef Ronaldsen het volgende:
Welke een knappe jongen trouwens /nohomo
nee kijken met de oogjesquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:50 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Als ie het zaad maar niet praktiseert he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |