post het hier, misschien zijn er meer mensen die mee willen doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Dat was bij Rock he. Pm/dm hem even
Kom maar dan mien jong!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:37 schreef JApieman het volgende:
Ik wil kei natte plassecks met Snuf.
watskeburt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:38 schreef sharr het volgende:
Dikke rel hier op school over een schoolexamenAmusant.
RHCP
vleesetende visquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:38 schreef Roburtt het volgende:
Wie is de DJ, hij draait iig erg goeie muziek
Pierenjanquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:38 schreef Roburtt het volgende:
Wie is de DJ, hij draait iig erg goeie muziek
Vertelquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:38 schreef sharr het volgende:
RHCP
quote:
Dikke rel hier op school aangezien de studiedag niet doorgaat en we gewoon les hebben (en dat geven ze een week van tevoren aanquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:38 schreef sharr het volgende:
RHCP
Sharrquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:38 schreef trolololo het volgende:
[..]
Dikke rel hier op school aangezien de studiedag niet doorgaat en we gewoon les hebben (en dat geven ze een week van tevoren aan)
Ik had al helemaal kaartje naar Oud Beijerland gekocht
Was een schoolexamen Engels, zouden er volgens het PTA 120 minuten voor moeten krijgen maar kregen 100 minuten, sommige leerlingen kregen het niet af, de school gaf ons de schuld en nu moet het schoolexamen over, niemand wil het overdoen en iedereen gaat petities tekenen en discussiëren met de examencommissie. Ik geniet ervanquote:
WIE IS DIT OOK AL WEER?! DIE KEN IK ERGENS VAN!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Jim komt als een soort plaaggeest binnen
[ afbeelding ]
Niet rot bedoeld jim
Geen tijd meer voorquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:39 schreef Snuf. het volgende:
Als straks nog Neil Young komt (haha) is het helemaal kompleet
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Was een schoolexamen Engels, zouden er volgens het PTA 120 minuten voor moeten krijgen maar kregen 100 minuten, sommige leerlingen kregen het niet af, de school gaf ons de schuld en nu moet het schoolexamen over, niemand wil het overdoen en iedereen gaat petities tekenen en discussiëren met de examencommissie. Ik geniet ervan
Bassie en adriaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:39 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
WIE IS DIT OOK AL WEER?! DIE KEN IK ERGENS VAN!
Bassie en adriaan dacht ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:39 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Waarom weer de stenenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:39 schreef PiRANiA het volgende:
Zometeen even een persoonlijke favoriet van Rolling Stones
Ik ga daar morgen even een mooie post aan wijden/weidenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:37 schreef Viro het volgende:
[..]
post het hier, misschien zijn er meer mensen die mee willen doen
haha ik wist het wel!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bassie en adriaan dacht ik.
En mijn verzoekjens dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:39 schreef PiRANiA het volgende:
Hoe ging die ookalweer?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:39 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
plaaggeest = traumaquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:41 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb hier leuken jingles van Bassie en AdriaanHet plaaggeest muziekje, DROMMEL DROMMEL EN NOG EENS DROMMELS en Altijd weer die vervelende bassie en adriaan
oja, ik heb bassie natuurlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:41 schreef Afroman het volgende:
[..]
dat dacht ik al te zien aan je UI
Geklapt of niet?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:41 schreef ViezeFreddiey het volgende:
doodservaring rijker hier...
Liep zo naar een feestje, onder een toren door, 2 kerels bovenop de toren gooien ineens 2 vlinderbommen naar beneden.. nog geen meter van ons af...
Schiet je leven zo voorbij..
Wotdefoks, wat deed je toen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:41 schreef ViezeFreddiey het volgende:
doodservaring rijker hier...
Liep zo naar een feestje, onder een toren door, 2 kerels bovenop de toren gooien ineens 2 vlinderbommen naar beneden.. nog geen meter van ons af...
Schiet je leven zo voorbij..
Was je neit aangenaam verrast dat ik geen U2 of Dire Straits vroegquote:
Ik ben 31 en heb nog steeds een trauma ervanquote:
Oeh, ben benieuwd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:39 schreef PiRANiA het volgende:
dit.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Plaaggeest & Karbonkel = trauma
ya, want hun zitten gelukkig geen 20 meter hoger dan wij...quote:
Bang waren*quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:42 schreef Graseter het volgende:
Mensen die bang zijn voor karbonkel.
ik heb sinds mijn 6e accute droomtraumas.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was je neit aangenaam verrast dat ik geen U2 of Dire Straits vroeg
[..]
Ik ben 31 en heb nog steeds een trauma ervan
MIJN JEUGDTRAUMA'S WAT DOE JEquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:42 schreef Graseter het volgende:
Die gast kon in een vis veranderen man, niet stoer doen en zeggen dat je hem niet een beetje eng vond.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:42 schreef Graseter het volgende:
doorlopen, Cool guys dont look at explosionsquote:
jij gooide zeker gelijk je semtex omhoog, of cookte je een granaat??quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:42 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ya, want hun zitten gelukkig geen 20 meter hoger dan wij...
Van Ik Mik Loreland, kinderserie.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie is karbonkel?
Pierenjan!! Echt je stijgt man
Dit dus, ik ken heel Karbonkel nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie is karbonkel?
Pierenjan!! Echt je stijgt man
Wat?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:43 schreef Afroman het volgende:
[..]
jij gooide zeker gelijk je semtex omhoog, of cookte je een granaat??
wat de neukquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:43 schreef sharr het volgende:
[..]
Dit dus, ik ken heel Karbonkel niet
Dat ken ik nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:43 schreef JApieman het volgende:
[..]
Van Ik Mik Loreland, kinderserie.
Dit.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:44 schreef JApieman het volgende:
Ik vind dat iedereen Karbonkel moet kennen.
Zie daar een generatiekloof.quote:
Keken wij in groep 3 altijd, altijd allemaal kinderen met de ogen dicht als Karbonkel kwamquote:
De nummer 3, 48, 21 of shit wat was die andere 10 geloof ik?quote:
CoD 1 en 2...quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:44 schreef Afroman het volgende:
[..]
oh, jij bent zeker zo'n loser die geen COD speelt?
watquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zie daar een generatiekloof.
Hoe heette die modderfokking laptop ookalweer?
cutequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:45 schreef JApieman het volgende:
[..]
Keken wij in groep 3 altijd, altijd allemaal kinderen met de ogen dicht als Karbonkel kwam
Laptop? er was wel een Sok.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zie daar een generatiekloof.
Hoe heette die modderfokking laptop ookalweer?
Jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:45 schreef PiRANiA het volgende:
Ben ik de enige die dit een HEUL lekker nummer vindt
Ik liep vanmiddag met 3 vrienden van mij van school af naar het station. Opeens zegt er een "He! vuurwerk." Hij had z'n zin nog niet afgemaakt en er was een harde knal. We schrokken ons de aids.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:43 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
doorlopen, Cool guys dont look at explosions
Jongen !!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:45 schreef PiRANiA het volgende:
ik ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:45 schreef PiRANiA het volgende:
*zucht*, de jeugd van tegenwoordig ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:45 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
CoD 1 en 2...
Die neppe shit erna neit nee...
Nee,quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:45 schreef PiRANiA het volgende:
neequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:45 schreef PiRANiA het volgende:
Oh gelukkifquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jongen !!
Lees mijn posts gewoon eens !!
Aanbidding en al voor dit nummer
Je leven schiet je zo voorbij..quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:45 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik liep vanmiddag met 3 vrienden van mij van school af naar het station. Opeens zegt er een "He! vuurwerk." Hij had z'n zin nog niet afgemaakt en er was een harde knal. We schrokken ons de aids.
Dat gaat te furquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:46 schreef Graseter het volgende:
Bij ons mocht er een groepje iets anders gaan doen die bang waren voor karbonkel.
ik voel je broederquote:
Jij bent ook al een ouwe bok natuurlijkquote:
Er was toch ook zo'n vrouw met allemaal bladeren en ronde wangentjes? die altijd zo over vrolijk was en mmet kinderen thee ging drinkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:46 schreef JApieman het volgende:
[..]
Stoer dat je was als je je ogen openhield joh
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:47 schreef Roburtt het volgende:
heuj, dit lied ken ik, natuurlijk.
deze zingt mn moeder altijd als ze een biertje of wat teveel op heeft
HIER NU ZEG JE ZELF DAT JE OUD BENT!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent ook al een ouwe bok natuurlijk
Yordi?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:47 schreef Roburtt het volgende:
heuj, dit lied ken ik, natuurlijk.
deze zingt mn moeder altijd als ze een biertje of wat teveel op heeft
dan is het een echte conciergequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent ook al een ouwe bok natuurlijk
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
HIER NU ZEG JE ZELF DAT JE OUD BENT!!
Ik noem mezelf geen oma van radio onzinquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
HIER NU ZEG JE ZELF DAT JE OUD BENT!!
Ik niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:47 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Schoolfeestjes.
Iedereen heeft herinneringen bij dit nummer. Hoe dan ook.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik noem mezelf geen oma van radio onzin
jouw tijd meot nog komenquote:
naam staat je wel goedquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik noem mezelf geen oma van radio onzin
Dan moet je even naar mij toe komen als mn moeder teveel heeft gedronkenquote:
Die ken ik nog. Met die kopjes thee zonder enige vulling. En net doen of ze koekjes aten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er was toch ook zo'n vrouw met allemaal bladeren en ronde wangentjes? die altijd zo over vrolijk was en mmet kinderen thee ging drinken
Ik ook niet.quote:
Ik weet nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er was toch ook zo'n vrouw met allemaal bladeren en ronde wangentjes? die altijd zo over vrolijk was en mmet kinderen thee ging drinken
En het leuke is dat mn moeder nog goed kan zingen ook, jammer dat het in dit geval een generatie overslaatquote:
Mijn zoon kent dit nummer ookquote:
tofquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:48 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Dan moet je even naar mij toe komen als mn moeder teveel heeft gedronken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |