quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:11 schreef dragems het volgende:
1437 Anneke Grönloh - Brandend Zand
wel deze draaien. is heul urg meui neumer
Heb je wel een xboxquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb ook niet thuis en ik kan het gewoon niet.
Ik heb daarentegen wel een epischen muzaksmaak
Nee die post door slotjequote:
en wie ben jij om dat te doen?? Dit is gewoon vragen om een banquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik heb SwJ uit het topic verbannen
Nee. zullen we muziekjes kiezen die niet dagelijks langskomen?quote:
Ik zei toch al: SWJquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:14 schreef Graseter het volgende:
Iemand die mij kan helpen met huiswerk?
Ik denk dat je vast veel vrijwilligers zult aantrekken maar niet hierquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:14 schreef Graseter het volgende:
Datquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. zullen we muziekjes kiezen die niet dagelijks langskomen?
Ik kan deze niet vaak genoeg horen, al komt ie dagelijks 10x voorbij.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welken fak?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:14 schreef Graseter het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
0654 Gerry & The Pacemakers - You'll never walk alone
Hoi Huppel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gold is opquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Natuurlijk mattie. HEB JE XBOXLIJF?
o haiquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik heb SwJ uit het topic verbannen
modjes mag je ook bashen hoor, tegenspreken zijn ze geen fan van, en waarom zouden ze me bannen dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:15 schreef Afroman het volgende:
[..]
en wie ben jij om dat te doen?? Dit is gewoon vragen om een ban
Wholla add me toch: Mister Snufquote:
De nummers 2, 10, 21, 48quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:14 schreef PiRANiA het volgende:
De lijst:
http://pastebin.com/raw.php?i=DhvDB9T5
dat heb ik zovaak gehadquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
modjes mag je ook bashen hoor, tegenspreken zijn ze geen fan van, en waarom zouden ze me bannen dan?
"je zei: ik heb hem verbannen uit het topic" WAT EEN REDEN
Programmeren.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:16 schreef dragems het volgende:
0973 Cliff Richard & Young Ones - Living doll
nu wel de goeie en niet wat koelkast draaide
Ik speel er bijna nooit meer opquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wholla add me toch: Mister Snuf
Ik ben niet zo vaak meer online, laatste 4 weken 1 keer maar toch
Behoorlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi Huppel.![]()
Ben je nu zenuwachtig voor morgen?
Ga naar SESquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:14 schreef Graseter het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Programmeren.
Kun je beter gewoon door programmeurs laten doen, die kunnen dat toch beter.
Da's eigenlijk wel fucking mooiquote:
Ik ga een beetje over de radio kotsen, ik dacht het niet he!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Behoorlijk.
Nog maar 12 uur en 43 minuten![]()
Nu weer over de radio
Me 2quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:17 schreef sharr het volgende:
Ja ik krijg zo'n enorm oorlogsgevoel van dit nummer. Egypte.
Die bookmark ik evenquote:
Poep raakte de ventilator, de shit is aan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat is er met egypte btw? oorlog ofzo?
En ik leef onder steen 43.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
Als je dat omdraait heb je zoon. Baby maken?quote:
whollah, zeker alleen omdat ik een afro heb hč, vjeze haterquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja maar jij bent vreemd, SwJ is stiekem verliefd op me, daarom note ie me niet
Iets met Laura Dekkerquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik had gister 1000 euro gewonnen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:18 schreef Swomp het volgende:
* Swomp meld zich ook nog eens in dit topic !
euj! Al bijna 1.5week hier niet meer gepost ....druk druk druk !
Nog belangrijke dingen gemist ?
mij.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:18 schreef Swomp het volgende:
mannen op paarden en kamelen die elkaar slaan en zoquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
De regels zijn aangescherpt, even dm'en met Jim is optiequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:18 schreef Swomp het volgende:
quote:
als er daarna een meisje komt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:19 schreef Dalando het volgende:
[..]
Als je dat omdraait heb je zoon. Baby maken?
Wat een bazenmuziek voor een film eigenlijk wel
Heb jij je automaat al ingesteld dat die pas om 10 uur stopt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:18 schreef trolololo het volgende:
Ik ken een liedje dat als ik dat draai, dan fleurt SWJ weer helemaal op
een meisje komtquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als er daarna een meisje komt.
Als je dat wilt, doe ik datquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij je automaat al ingesteld dat die pas om 10 uur stopt?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
Ik ben gewoon vergeten dat ik vanavond moest draaien.
Daar is ie dan, hij is terechtquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
OKE BAN.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
echt wel heul slechtquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
een geslagen hondquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:19 schreef Dalando het volgende:
utopie is wat stil. Even op zijn profiel kijken heur.
alleen smorgensquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:18 schreef trolololo het volgende:
Ik ken een liedje dat als ik dat draai, dan fleurt SWJ weer helemaal op
Nee je drukt op preview ipv invoerenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:20 schreef Roburtt het volgende:
Worden mn posts nou gewoon verwijderd?
msn'en kun je ergens anders.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:20 schreef Roburtt het volgende:
Worden mn posts nou gewoon verwijderd?
Inderdaad.quote:
Welk nummer dan?quote:
Ik vind het echt geweldig hoe jij hier altijd tegen benquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:20 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
msn'en kun je ergens anders.
Maar ik heb hem niet op msn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:20 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
ok. kusje. doei. tot ooit.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:21 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik vind het echt geweldig hoe jij hier altijd tegen ben![]()
En msn als voorbeeld ook, ik hoef geen mensen die ik echt goed ken op msn.
Picsquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:21 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb een pop gemaakt van dromenvangertje en sharr samen.
Ja wel zo handig. Jij stopt om 9 en koelkast begint om 10.quote:
Ene kant is dv en andere kant sharr?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:21 schreef Snuf. het volgende:
had ik jou niet uit dit topic gebanned ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:20 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
toevoegen, daar verder, niet hier.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maar ik heb hem niet op msn.
Heldquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:21 schreef Snuf. het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
had ik jou niet uit dit topic gebanned ?![]()
wat draaien ze voor muziek nu? zeker hele foute 80's (pop)rock
Kan je mods negeren>quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
had ik jou niet uit dit topic gebanned ?![]()
wat draaien ze voor muziek nu? zeker hele foute 80's (pop)rock
nounou, dat is ook nergens voor nodigquote:
Omdat ze wil dat de reeks blijft, en ik ook.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:22 schreef Dalando het volgende:
't valt mij een beetje op dat Huppelmuts een beetje slijmt vanavond.
Gelijk hebben met de mods, afvragen wat de mods willen, etc etc...
Dat is stom ja... Ik heb hem op 10:00 gezetquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wel zo handig. Jij stopt om 9 en koelkast begint om 10.
Gisteren hadden we mazzel, was er iemand die even uurtje dj kon spelen. Vanochtend was er niemand, zit je een uur met stilte.
ja maar. ik wil je op msn..quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:21 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik vind het echt geweldig hoe jij hier altijd tegen ben![]()
En msn als voorbeeld ook, ik hoef geen mensen die ik echt goed ken op msn.
en fleshlight met fobopics??quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:21 schreef Snuf. het volgende:
Dat ja. Neuk ik elke dag een ander! Alleen DV wordt soms boos als ik sharr doequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ene kant is dv en andere kant sharr?
Wordt vaak gedraaid, en hapt meteen een zesde van mijn tijd kwijt. Wel vet nummer verder hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:23 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ga je Free Bird nog doen, of sla je hem over?
Je draait hem elke dag om?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat ja. Neuk ik elke dag een ander!
Oh dan is het een ander verhaal!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja maar. ik wil je op msn..
als ik moet slijmen om te zorgen dat de reeks blijft bestaan, dan ga ik wel verder op tinychat ofzoquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Omdat ze wil dat de reeks blijft, en ik ook.
Klein minuutje nogquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:23 schreef heloef het volgende:
gvd Living Doll snel de stream aan zetten.
Oke, dat is dus een neequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wordt vaak gedraaid, en hapt meteen een zesde van mijn tijd kwijt. Wel vet nummer verder hoor.
Was je niet geband?quote:
Hij doet zo Old Man van Neil Baasquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:24 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oke, dat is dus een nee?
Ja weet ik
Ik slijm nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
als ik moet slijmen om te zorgen dat de reeks blijft bestaan, dan ga ik wel verder op tinychat ofzo
En ik ben al dagen aan het bitchen over de SC en het MSN gezeik hier.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Omdat ze wil dat de reeks blijft, en ik ook.
mooi. doeiquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
als ik moet slijmen om te zorgen dat de reeks blijft bestaan, dan ga ik wel verder op tinychat ofzo
HOUSTON WE HAVE A HOSSELquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
PM me dang. incl je msn.
hosselhossel
Je staat al op het rooster tot 10 dus er hoeft niks doorgegeven te worden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:23 schreef trolololo het volgende:
[..]
Dat is stom ja... Ik heb hem op 10:00 gezetkan je dat ook morgen doorgeven in t topic?
oja ik begin pas om 9:50, dus ik kan ook wat bijsturen 's morgens
Wat was jou verzoekje? hij staat vast in de lijstquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je staat al op het rooster tot 10 dus er hoeft niks doorgegeven te worden.
Pierenjan heb je mijn verzoekjes gemist?
ik vind het bestquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik ben al dagen aan het bitchen over de SC en het MSN gezeik hier.
Maar dan ben ik jaloers volgens sommigen![]()
En meer zeg ik er niet over, ik ga gewoon het NSB knopje gebruiken of naar de ONZ FB voortaan
Mwah dat nummer komt elk uur voorbijquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
Haalt het toch niet bij Free Bird
Google wel denk ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:25 schreef Anushaar het volgende:
Heeft iemand die youtube link van die krezip remix?
Top!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je staat al op het rooster tot 10 dus er hoeft niks doorgegeven te worden.
Pierenjan heb je mijn verzoekjes gemist?
Die wil je nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:25 schreef Anushaar het volgende:
Heeft iemand die youtube link van die krezip remix?
Nietes.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mwah dat nummer komt elk uur voorbij
ja gedaan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
PM me dang. incl je msn.
hosselhossel
Verdomme pierenjanquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:25 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wat was jou verzoekje? hij staat vast in de lijst.
Uiteraad. Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme pierenjan![]()
48, 10, 3, 21 << Die uit de lijst aub!!
Ik hoor hem alleen maar bij Toonquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
BIJ WIJZEN VAN SPREKEN JAAP NIET ZO BIJDEHAND
Iemand die de tekst kentquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:28 schreef Roburtt het volgende:
YOU NEEEVEEER WAAAALK AHALONEEEEEEEEEEEEE
Nog iemandquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:28 schreef Dalando het volgende:
YOU'LL NEEEEEEEVER WALK ALOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONEEEEEEEEEEEEEEE
Top.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:27 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Uiteraad. Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
oh, dat is wel fail. Even opnieuw dan.quote:
Volgende week weerquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Top.
Volgende week doe je dit weer? Dan ga ik dan verzoekjes doen uit de nummers 50 - 100
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat heb ik lang naar dit nummer gezocht zeg.
Maar jij hebt dan ook geen gevoel schatjequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik voel anders helemaal niets
dat heb je als je mod bentquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik voel anders helemaal niets
Scherm aan wil wel eens helpenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat ik het niet kon zien.
Ik noem het, plichtquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:30 schreef Pizzalucht het volgende:
Waarom haten jullie allemaal op SWJ, hij doet gewoon zijn "werk"
Oh jawel hoor, antipathie en zo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook geen gevoel schatje![]()
![]()
Jaloezie man. Jaloezie.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:30 schreef Pizzalucht het volgende:
Het is geen werk joh.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:30 schreef Pizzalucht het volgende:
Praters gonna pratequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:30 schreef Pizzalucht het volgende:
werk?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:30 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik moest gewoon weer lachen.quote:
Ze houden van me, allemaalquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:30 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik heb in dit topic nog helemaal niets geleerd over natuurkunde.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:30 schreef Pizzalucht het volgende:
Heb je hem nu wel?quote:
En weet je!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:30 schreef Pizzalucht het volgende:
Tot hoe laat?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:31 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
IS ER AL IEMAND DIE VANNACHT OM 000 UUR IN MIJN PLAATS GAAT?
ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:31 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Desnoods mijn automaatquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:31 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Nee?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:31 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
lol Vraag het dragemsquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb in dit topic nog helemaal niets geleerd over natuurkunde.
SwJ leer ons!
onderwijsassistentquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:32 schreef dragems het volgende:
SwJ die meekijkt en post voelt als of de onderwijsassistent over je schouder kijkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zit wat inquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
onderwijsassistentminderwaardig volk
Vraagje.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ze houden van me, allemaal![]()
Maar niemand durft het toe te geven, want dat is niet stoer tegenover hun SC-vriendjes
Dat gebeurt niet zo vaakquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:32 schreef PiRANiA het volgende:
Ik vind het soms wat irritant als Snuf. offtopic of met caps post.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:33 schreef Afroman het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij hebben zo'n leraar die achter je gaat staan en mee gaat kijken als je iets doet dat niet met school heeft te maken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:32 schreef dragems het volgende:
SwJ die meekijkt en post voelt als of de onderwijsassistent over je schouder kijkt
We zijn allemaal bij voor je, ik ben voorquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vraagje.
Blabla huisje blabla kutperiode blabla over 12 uur en 27 minuten heb ik de sleutel () Mag ik nog wel aftellen hier?
Hier was het op wachten natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:33 schreef trolololo het volgende:
SWJ is de concięrge hiero.
Die elke dag weer duidelijk moet maken van "Niet op de tafels zitten." en "Snoeppapiertjes in de bakken."
ik ook. daarom ook een notequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:32 schreef PiRANiA het volgende:
Ik vind het soms wat irritant als Snuf. offtopic of met caps post.
Jij de nerd of SwJ de leraarquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:32 schreef Dalando het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
alleen die caps is niet prettig imo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
ik ook. daarom ook een note
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:14 schreef Viro het volgende:
ff een vraagje tussendoor: wanneer krijgen degene die zich hebben opgegeven voor het ONZ-Radio Promo team meer info ?
niet met je ellebogen op tafelquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:33 schreef trolololo het volgende:
SWJ is de concięrge hiero.
Die elke dag weer duidelijk moet maken van "Niet op de tafels zitten." en "Snoeppapiertjes in de bakken."
Zolang je niet de seconden gaat aftellen ...quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vraagje.
Blabla huisje blabla kutperiode blabla over 12 uur en 27 minuten heb ik de sleutel () Mag ik nog wel aftellen hier?
Ja dit.quote:
?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Belediging is dit., geintje man
Geen idee. Dat was bij Rock he. Pm/dm hem evenquote:
Zonder politie was jouw iMac weg.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:35 schreef trolololo het volgende:
[..]
Zonder politie was Purmerend leiper
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:35 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zonder politie was jouw iMac weg.
En mijn Iphonequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:35 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zonder politie was jouw iMac weg.
Godver, ik moest hardop lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee en ook niet overdreven vaak hoor, maar ik vind het zo spannendquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zolang je niet de seconden gaat aftellen ...
die moet ik opslaan.quote:
vandaag weer de bitchmode? aanquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij de nerd of SwJ de leraar
Hmm
Ik vraag het dan wel aan SwJ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |