welke partij?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga op mijn oude leraar geschiedenis stemmen denk ik..
Via de stemwijzer kwam ik bij hem uit. Het is niet mijn partij maar op provincie niveau blijkbaar wel
ouwe lul!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
De stemwijzer kwam bij mij uit op de 50+-partij.
Past wel goed bij jequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je een link eigenlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat de F doe je daar dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:18 schreef D. het volgende:
Let je ff niet op, zit je ineens in een Venlo- topic
Ik had vandaag nog iemand uit Venlo aan de telefoon...er wonen gewoon meer mensen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:18 schreef D. het volgende:
Let je ff niet op, zit je ineens in een Venlo- topic
Waarom belde MPG jou op?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had vandaag nog iemand uit Venlo aan de telefoon...er wonen gewoon meer mensen!
serieus ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had vandaag nog iemand uit Venlo aan de telefoon...er wonen gewoon meer mensen!
Iemand anders dan MPG?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ik wacht nog even tot de partijen hun partijprogramma's kenbaar maken, en dan kijk ik wel.quote:
meer mensen? toch alleen MPG en 11 voetballersquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neee!quote:
ja!quote:
Ja, of MPG moet 32 weken zwanger zijn...quote:
Oooh, op die manierquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, ik wacht nog even tot de partijen hun partijprogramma's kenbaar maken, en dan kijk ik wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |