staan overigens ook zeer leuke fotos!
quote:
Op zondag 09 juni 2002 02:49 schreef Wouter het volgende:
Deze vond ik heeel grappig
quote:Dan moet je maar eens voor fatsoenlijke spullen zorgen. Lazer op, het is 2002 hoor.
Op zondag 09 juni 2002 02:52 schreef vosss het volgende:
Ja leuk, heel grappig!
Vooral ook als je met zo'n ^*&%#$@#$%#!@%^()$%@!~langzaam modem zit
u is nie de eerste
Die vonden zijn stemming en gezang iets minder.....
- Vieri die in de rust van Italie - Kroatie een schoon shirt aandoet en pas op het veld erop gewezen wordt dat ie Inzaghi zijn shirt aanheeft
- Al die spandoeken bomvol spelfouten, omdat Japanners & Koreanen het Engels/Italiaans/Spaans etc nu eenmaal niet goed beheersen...
Dat vidn ik wel voetbalhumor.
Idd dat van Vieri had graag z'n gezicht gezien toen hij erachter kwam
toedels,
barry van dam
quote:
Op maandag 10 juni 2002 23:03 schreef Wouter het volgende:
[afbeelding]
...Nederland dat niet meedoet aan het WK
quote:Leedvermaak is zeker ook humor ja
Op woensdag 12 juni 2002 22:48 schreef Hemmond het volgende:
WK-humor?!??...Nederland dat niet meedoet aan het WK
quote:Nou zeg, daar kan ie toch niks aan doen?
Op zondag 09 juni 2002 02:52 schreef vosss het volgende:
Ja leuk, heel grappig!
Vooral ook als je met zo'n ^*&%#$@#$%#!@%^()$%@!~langzaam modem zit
quote:Hehe deze is ook wel leuk
Op vrijdag 14 juni 2002 12:19 schreef Gstar het volgende:
[afbeelding]
[OT]
En aan het a-ritmisch cq. mongolisch claxonneren van de Turkse gemeenschap in hun Golfs GTI's alhier te horen, hebben ze een wedstrijdje gewonnen hoor. ![]()
Sorry hoor, maar een blanke Nederlander moet het dus echt niet wagen om na het winnen van een belangrijke wedstrijd met een Nederlandse vlag luid toeterend de Molenstraat door te crossen... verder dan 5 meter kom je echt niet!
[/OT]
moest ik ff kwijt!
Ach, 't was wel een grappig stukje, dus mocht je de Spits nog te pakken krijgen vandaag...
quote:
Auf wiederschnitzel USA!Ik hou van Duitsland, zo het is eruit! Ik hou van het land en de mensen. Toen ik in Rostock was om een vriendschappelijke wedstrijd tussen de VS en Duitsland bij te wonen waren de mensen daar zeer vriendelijk. Een van de mooiste dagen van mijn leven was in Berlijn tijdens de Love Parade en regelmatig ga ik naar Oberhausen om een Duits kaartspel te spelen met oude Duitse mannen.
Het spel heet Skat en het is net klaverjassen, maar meer... precies Duits.Toch zal ik de Duitsers nooit steunen in een voetbalwedstrijd (nou ja als ze een benefietwedstrijd tegen de Taliban spelen misschien). Met deze aversie tegen Duitsland voel ik mij verbonden met de global society. In een versplinterde wereld als de onze, waar culturen dagelijks botsen over stompzinnige kwesties, is er bijna niets dat mensen meer kan verbroederen dan een gemeenschappelijke minachting voor onze Teutoonse buren.
De openingswedstrijd van het WK USA '94, Duitsland-Bolivia, zag ik op de Amerikaanse televisie. Amerikaanse voetbalcommentatoren hebben een publiek dat geen bal begrijpt van naar wat ze zitten te kijken. Dus naast het begrijpelijk maken van de wedstrijd zijn ze ook nog eens gedwongen om de hele sport erbij uit te leggen. Bijvoorbeeld, wanneer iemand een gele kaart krijgt zal onze vriendelijke verslaggever ons uitleggen dat dat heel 'slecht' is, er twee krijgen is nóg erger. Allemaal met de betuttelende toon waarmee je een peuter vertelt dat hij zijn vinger niet in het stopcontact moet steken.
Terwijl beide teams met de warmingup begonnen introduceerde de verslaggevers Jürgen Klinsmann aan de natie (met langzame, korte, dus gemakkelijk te begrijpen woorden) als Duitslands meest krachtige wapen. Jürgen Klinsmann. Ik had nog nooit zulke woorden gehoord. Ik had me ook geen Duitser klinkende naam kunnen voorstellen, zelfs niet als ik een wurstfabriek had gewerkt. Voordat ik het wist was hij de vijand, het was puur instinct. Ik wist niets van München '74 of Toni Schumacher, maar zo zeker als ik weet dat vuur heet is wist ik direct dat ik nooit, maar dan ook nooit de kant van de Duitsers zou kiezen. Het voelde eigenlijk vrij natuurlijk, zoals voor iedereen ter wereld.
Is er op de aardkloot ook maar één niet-Duitser die Die Mannschaft steunt? De niet-Duitse Duitsland-supporter is een zeldzaam mythisch creatuur. Zoiets als het Monster van Loch Ness of de eenhoorn. Geruchten over waarnemingen doen af en toe de ronde: vage verhalen over een handvol Duitse Amerikanen in Milwaukee. Een Oostenrijkse puber die boos is op zijn ouders of drie junks in Venlo. Geen enkele is echter ooit op video of foto vastgelegd.
En nu de Duitsers ook nog het Amerikaanse team hebben verslagen raken mijn gevoelens oververhit.
'I need Justice!'
Laat iemand Rudi Völler bellen. Ik daag hem bij dezen uit voor een potje Skat.
Engeland wint 2004?? hahah...
Get your hair shorted.. haha.. met Beckham ernaast..
quote:sorted, maar het blijft grappig.
Op dinsdag 25 juni 2002 10:16 schreef Gstar het volgende:]Get your hair shorted.. haha.. met Beckham ernaast..
"De meesten geven ongeveer 5 liter."
quote:Tnx trouwens, Gstar!
Op dinsdag 25 juni 2002 10:07 schreef Gstar het volgende:
hier is ie dan de column van Brendan Hunt..
quote:geen dank.. 'k heb 'm gewoon van www.spitsnet.nl gehaald..
Op dinsdag 25 juni 2002 10:37 schreef Jane het volgende:[..]
Tnx trouwens, Gstar!
ik lees hem trouwens altijd.. hij is altijd best wel grappig
quote:Ik ben er een beetje bang voor dat de krachten van Korea nu zo langzamerhand op zijn
Op dinsdag 25 juni 2002 10:39 schreef Barca het volgende:
Die grap heb ik nu al 10 keer langs zien komen. Ik heb er wel 25 liter voor over. Ach ... Duitsland gaat straks met 0 - 2 verliezen! Hoop ik. Korea heeft zeker een kans, want Duitsland speelt slecht.
quote:Ik vermoedde al zoiets.
Op dinsdag 25 juni 2002 10:39 schreef Gstar het volgende:
geen dank.. 'k heb 'm gewoon van www.spitsnet.nl gehaald..
quote:Wk 94 is goed hoor!!
Op dinsdag 25 juni 2002 10:59 schreef Barca het volgende:
Leatherface> Dat valt wel mee hoor. Conditioneel zijn ze sterk, en mentaal nog veel sterker. Bovendien hebben ze iets goed te maken. Op een vorig WK (94?) verloor Korea met 3 - 2 van Duitsland. Dat vraagt om wraak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |