En we verheugen ons al op het onderzoek van rechercheur Jack.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:57 schreef DennisDeBengel het volgende:
Ludo die Noud aanrijdt, het toevalsgehalte is weer heel hoog
En het gebitch van zowel Nina als Janine.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:59 schreef Frey het volgende:
[..]
En we verheugen ons al op het onderzoek van rechercheur Jack.
Bij mij is het wat die Helens betreft een beetje raar, die Helen 1 was een stuk serieuzer en kwam echter op mij over, ik zou willen dat zij de scenes met Peter eind seizoen 3, begin seizoen 4 zou spelen en toen hij terugkwam eind seizoen 5. Helen 2 kwam in mijn ogen een beetje gemaakt over.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:16 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Wie niet? Ik kon Helen 2 en Wil de Smet nooit uitstaan. Was Helen maar verwijderd uit de serie nadat Marlous wegging.
En ja Peter moest beter de serie uit. Hoe ging Peter uit de serie in seizoen 6?
Geeft maar weer aan wat een actrice Inge Iepenburg isquote:Op maandag 7 februari 2011 18:59 schreef Frey het volgende:
Inge Ipenburg leerde ik kennen in Westenwind, waar ze een schat van een vrouw speelde. En toen maakte ik ineens kennis met Martine Hafkamp.
Ben eigenlijk allang blij dat het niet met opzet was.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:57 schreef DennisDeBengel het volgende:
Ludo die Noud aanrijdt, het toevalsgehalte is weer heel hoog
Ah, ik ben dus toch niet de enige die dat vind?quote:Op maandag 7 februari 2011 22:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Bij mij is het wat die Helens betreft een beetje raar, die Helen 1 was een stuk serieuzer en kwam echter op mij over, ik zou willen dat zij de scenes met Peter eind seizoen 3, begin seizoen 4 zou spelen en toen hij terugkwam eind seizoen 5. Helen 2 kwam in mijn ogen een beetje gemaakt over.
Bijvoorbeeld die pure felle emotie die Helen 1 liet zien toen Rolf haar vertelde dat haar zoon nog liefde, dat zou ik Helen 2 niet zo zien doen.
En ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ah, ik ben dus toch niet de enige die dat vind?
Misschien mag die bij wijze van herstel een triootje met de tweequote:Op maandag 7 februari 2011 21:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
En het gebitch van zowel Nina als Janine.
Geen slecht plan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik hoop dat Charlie net de pech heeft onder een vrachtwagen te komen... En gooi die Danny er dan ook maar bij.
Gevolg; Danny deaud (Bye Kooijman) en Charlie in de plastische chirurgie, waar ze uit komt met een Medische misser; Een ander gezicht! (Bye Sexmond, Enter die ene Charlie die wel leuk was)
Lieke van Lexmond:quote:
Overigens wat betreft je onder titel, Arnie zegt eigenlijk "je zit me te jennen man" ipv "zit me niet te jennen man"quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik hoop dat Charlie net de pech heeft onder een vrachtwagen te komen... En gooi die Danny er dan ook maar bij.
Gevolg; Danny deaud (Bye Kooijman) en Charlie in de plastische chirurgie, waar ze uit komt met een Medische misser; Een ander gezicht! (Bye Sexmond, Enter die ene Charlie die wel leuk was)
Wel eens van pittige tijden gehoord Van Bartolhoven ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Overigens wat betreft je onder titel, Arnie zegt eigenlijk "je zit me te jennen man" ipv "zit me niet te jennen man"![]()
0.23
Waar zie jij een Lieke? Ik zie alleen maar een grote dikke neus die bijna heel de foto in beslag neemtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Lieke van Lexmond:![]()
Het lijkt net alsof ze op deze foto zegt: "ik ga lekker niet weg, hahahaha!"
[ afbeelding ]
Lieke van Lexmond
Wat stout van ze.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ludo en Anton die gaan liegen ?
Godsamme Ludo die liegt over dat soort onzin ze maken er echt een mongool van.
Nee wat is dat?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel eens van pittige tijden gehoord Van Bartolhoven ?
Het is alweer een tijd geleden dat ik pittige tijden gezien heb, weet nog wel dat Carlo met een hele plompe stem half lachend zei dat ie Arrrrrrnie heettequote:Daarin zegt Arnie wel honderd keer per afleveringen ''zit me niet te jennen man''
Ik denk dat hij het daarvan heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |