Er zit in de reguliere dienstregeling ook zo'n leuke trein. De intercity Amersfoort Schothorst - Amsterdam Centraal zit gekoppeld aan de intercity Amsterdam Centraal - Enkhuizen, en zodoende staat op de trein ook 'Enkhuizen' als je in Amersfoort in stapt. Maar op het perron staat eindbestemming Amsterdam Centraal.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:07 schreef Rdaalwil het volgende:
Oww oké. Maar moeten ze dat niet aangeven dan?
Op het station zelf staat Zwolle..
Vroeger had je leuke rechtstreekse treinen:quote:Op zondag 6 februari 2011 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet waar.
Den Helder - Amsterdam - EIndhoven - Maastricht is 298 km
Roosendaal - Nijmegen - Zwolle - Groningen is 311 km.
Maar dan wel overstappen bij de grens bij de laatste trein ICM in Belgie :x.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:59 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Vroeger had je leuke rechtstreekse treinen:
Groningen - Maastricht
Groningen - Valkenburg
Amsterdam (of was het Zandvoort) - Luxemburg
En die laatste met ICM-rijtuigen.![]()
Nou nee als je zo gaat beginnen is Moskou - Wladiwostok de langste :-}quote:Op zondag 6 februari 2011 19:27 schreef Brembo het volgende:
[..]
Maar dan wel overstappen bij de grens bij de laatste trein ICM in Belgie :x.
Trouwens dan is Amsterdam - Moskou de langste treinverbinding. Het ging denk ik eerder om binnenlandse reizen.
Ik zou het alleen doen als er ICRm in zat, maar er zat VIRM in... Er waren wel 4 man uit Groningen die het deden "omdat het kon"quote:Op zondag 6 februari 2011 13:11 schreef Zug-Chef het volgende:
Waarom zou men. De enige sterveling die die hele reis wil maken heet Socios of Greavy, denk ik![]()
Sinds DRGL2011 rijdt de BerlijnIC niet meer naar Sczcezin Glowny ofzo.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
amsterdam naar polen. berlijn trein
Szczecin. Weet je best.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:42 schreef greavy het volgende:
[..]
Sinds DRGL2011 rijdt de BerlijnIC niet meer naar Sczcezin Glowny ofzo.
Die plaatsnaam is volgens mij gewoon een opzettelijke pesterij voor buitenlanders. Net als plaatsnamen als Ljubljana, Zalaegerszeg, Hķdmezövásárhely of Miercurea Ciuc etc.quote:
quote:
Wij weten ALLESquote:Op zondag 6 februari 2011 21:34 schreef Rdaalwil het volgende:
Bedankt nog voor jullie antwoorden! Het is mij nu veel duidelijkerIk wil trouwens ook van de week een leuke treinreis uitstippelen door Nederland. Weet iemand iets leuks? Begin station is duidelijk: Roosendaal.
Hoe is dat nou toch mogelijk?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:53 schreef greavy het volgende:
Bleek ik mijn geheugenkaartje vergeten te zijn![]()
De SD-kaart zat nog in de laptop... Ben toen maar een rondje gaan lopen en een half uur later terug naar Dordrecht. Toen naar huis, SD-kaart ophalen, en terug naar de brug voor die Plan V's.quote:
Nou ja, als je ECHT een mooi ritje wilt maken, dan pak je in Heerlen of Maastricht (waar je ook maar begint) een Euregioticket en maak je een rondje Heerlen - Aken - Luik - Maastricht of de andere kant op natuurlijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:59 schreef greavy het volgende:
Mooi landschap is Maastricht-Heerlen/Kerkrade.
Heerlen-Kerkrade is enkelsporig, maar ook wel de moeite.
Dan mag je zeker niet de thalys/ice tussen aken en luik pakken?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, als je ECHT een mooi ritje wilt maken, dan pak je in Heerlen of Maastricht (waar je ook maar begint) een Euregioticket en maak je een rondje Heerlen - Aken - Luik - Maastricht of de andere kant op natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |